Zal wel verschil in mentaliteit zijn ofzo ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh nee, maar dat heb ik wel met meer dingen omtrent familie.
Ligt eraan of het willekeurigen waren of familieleden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:09 schreef Fok-it het volgende:
En hoeveel mensenlevens zou je redden ten koste van dat van jezelf?
Willekeurigequote:Op vrijdag 18 december 2015 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt eraan of het willekeurigen waren of familieleden.
Dan sowieso kiezen voor mezelf.quote:
Familie en misschien 2-3 hele naaste vrienden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik denk wel dat er personen zijn die ik zou redden ten koste van mezelf.
Ook niet alle familie denk ik. Sommige staan daarvoor te ver weg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Familie en misschien 2-3 hele naaste vrienden.
Daar houdt het wel bij op.
Stel je zou om de een of andere rare reden miljoenen mensenlevens kunnen redden. Alsnog jezelf?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan sowieso kiezen voor mezelf.
Maar ik denk wel dat er personen zijn die ik zou redden ten koste van mezelf.
Anytime.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je zou om de een of andere rare reden miljoenen mensenlevens kunnen redden. Alsnog jezelf?
Denk het wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je zou om de een of andere rare reden miljoenen mensenlevens kunnen redden. Alsnog jezelf?
Doen vrijwel geen mensen, want 99,999999% van de mensen heeft liefde of passie voor een doel nodig om zelf sacrifatie te kunnen doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Ik ook hoor. Maar heel veel mensen kiezen dan hun eigen leven volgens mij. Tenminste, dat claimen ze
Ik zou liever mezelf opofferen dan m'n zusje (half)wees te maken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:13 schreef Fera het volgende:
En ergens denk ik ook wel eens ... Ik zou bijvoorbeeld mijn ouders redden, maar ik weet 100% zeker dat mijn ouders liever hebben dat ik mezelf red. Dus moet ik ze in leven houden of hun wens vervullen? :$
Mja, maar ik heb geen heel jong broertje of zusje. Dus dat is anders, denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou liever mezelf opofferen dan m'n zusje (half)wees te maken.
https://www.facebook.com/Siempre889/videos/255832034587113/quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb geen heel jong broertje of zusje. Dus dat is anders, denk ik.
Op dat moment zelf moet je daar ook wel sterk voorj e in je schoenen staan natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou liever mezelf opofferen dan m'n zusje (half)wees te maken.
Oh nee hoor, dat zou gedachtenloos bij mij gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op dat moment zelf moet je daar ook wel sterk voorj e in je schoenen staan natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |