Lekker Linssenquote:Assistent Edwin Linssen loopt scheldend de perstribune af. 'Wat een tyfus kutscheids is dit!' #feywil
Gewoon domme overtredingquote:
Je leert ze meer dan een vak he, je leert ze ook hoe ze zich sociaal moeten gedragen.quote:
Snap niet dat Achabar niet de kans krijgt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral op Kramer die geen knikker raakt
Hoe breng je dat sociale aspect bij ze erin dan? Lijkt me best moeilijk welquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je leert ze meer dan een vak he, je leert ze ook hoe ze zich sociaal moeten gedragen.
Omdat er voor Achabar geen miljoenen betaald zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snap niet dat Achabar niet de kans krijgt.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je leert ze meer dan een vak he, je leert ze ook hoe ze zich sociaal moeten gedragen.
lijfstrafquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe breng je dat sociale aspect bij ze erin dan? Lijkt me best moeilijk wel
Goed voorbeeld geven. Zeggen wat je graag wilt zien een volgende keer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe breng je dat sociale aspect bij ze erin dan? Lijkt me best moeilijk wel
Ook als het gedrag is wat vanzelfsprekend hoort te zijn? Je moet ze natuurlijk ook niet teveel pamperenquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed voorbeeld geven. Zeggen wat je graag wilt zien een volgende keer.
Goed gedrag belonen.
Dat is het bij veel mensen niet hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
Ook als het gedrag is wat vanzelfsprekend hoort te zijn
Laat hem spelen en zich ontwikkelen en je kan hem nog voor een mooi bedrag verkopen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat er voor Achabar geen miljoenen betaald zijn
Nee mja, om ze voor elke scheet meteen te prijzen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is het bij veel mensen niet hoor.
Wat zou je anders moeten doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mja, om ze voor elke scheet meteen te prijzen.
Zullen ze wel nodig hebben maar toch
Gio zal z`n redenen wel hebben.Vejino is ook gepasseerd en van der Heijden. Dus als het moet gebeuren doet hij het ook wel denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat hem spelen en zich ontwikkelen en je kan hem nog voor een mooi bedrag verkopen.
Kramer en Kazim vang je niks meer voor.
HOI INSOquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso zijn er maar weinig mensen heden ten dagen voorbeeld van goede waarden en normen, etiquetten en fatsoen
Ja geen ideequote:Op vrijdag 18 december 2015 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zou je anders moeten doen.
De gemiddelde scholier, en zeker vmbo-er, is nou vaak niet het toonbeeld van goed gedrag.
Voor sommigen is echt ieder gedrag verbetering.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook als het gedrag is wat vanzelfsprekend hoort te zijn? Je moet ze natuurlijk ook niet teveel pamperen
De tussenstand na vanavond is wel bekend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dag Stijn.
Is de uitslag al bekend?
2015.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tussenstand na vanavond is wel bekend.
Hm oke.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor sommigen is echt ieder gedrag verbetering.
Er zitten er een paar bij....
Zelfs normaal gedrag af en toe positief benoemen kan een glimlach op het gezicht van zo'n kind laten verschijnen. Dat mag best.
Gurney v J. Lewis was nog wel leuk. Wright v Brown was een flopshow. Anderson was op de brommer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb verder weinig darts gekeken, aangezien Feyenoord speelde tot diep in de verlenging.
Misschien moeten we bij jou goed gedrag ook gaan belonenquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na het leed van vanmiddag heb ik de motivatie niet meer.
Bij wie doen jullie dat nu?quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moeten we bij jou goed gedrag ook gaan belonen
Je moet ook bedenken dat veel van die blagen ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat negativiteit over zich heen krijgen, al kan dat wel terecht zijn. Maar een betere situatie ga je er niet van krijgen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke.
Maar noem eens voorbeelden dan?
Skedquote:
Spannendquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De leerlingen van Kaneelstokje.
Nee dat is ook zoxquote:Op vrijdag 18 december 2015 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je moet ook bedenken dat veel van die blagen ook van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat negativiteit over zich heen krijgen, al kan dat wel terecht zijn. Maar een betere situatie ga je er niet van krijgen.
Een jongen was in het begin van het jaar enorm dwars, weigerde opdrachten te maken en zo voorts.quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke.
Maar noem eens voorbeelden dan?
Hm, ja je zit natuurlijk met allemaal net beginnende pubers. Dat zal ook wel wereld van verschil zijn met hogere klassen. Heb je die ook al gehad?quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een jongen was in het begin van het jaar enorm dwars, weigerde opdrachten te maken en zo voorts.
Paar keer goed mee gesproken, over wat ik verwacht van hem. Hij mocht zijn eigen strafmaat bepalen voor het vervolg van de lessen.
Sindsdien doet hij prima mee. Zeg ik ook regelmatig. Hij maakt nu grapjes, geeft me iedere keer een hand, is beleefd. Van de week had hij het eerste uur goed gewerkt en de jongen naast hem geholpen met zijn werk, dus mochten ze van mij het tweede uur op de gang werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |