SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Sid is initially portrayed as an unlucky virgin who has a crush on his best friend Tony Stonem's girlfriend, Michelle Richardson, although he later realizes that his true feelings are for Cassie Ainsworth.quote:
OF is zo koningsgezindquote:Op woensdag 16 december 2015 21:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
koninchin betjarix door aanslag
Unlucky virgin.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sid is initially portrayed as an unlucky virgin who has a crush on his best friend Tony Stonem's girlfriend, Michelle Richardson, although he later realizes that his true feelings are for Cassie Ainsworth.
hehehequote:
Of als ze KO op grond liggen.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hehehe
op mensen hun hoofd schrijven als ze liggen te pitten
Bordeaux rood.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
Welke kleur nagellak zal ik kopen voor kerst?
Rood met subtiele glitter erdoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
Geen.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
IK HEB BAMIquote:Op donderdag 17 december 2015 17:20 schreef Fok-it het volgende:
Wat een gezellig topic is dat wie gaan er volgend jaar dood toch
Is bami al zo oud dan?quote:
Ja, leuk. Misschien had je dat moeten bedenken voor het uitverkocht was.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Justin Bieber geeft extra concert in Arnhem
Sked, VA, Sof, Heppie, Fera
Laten we hier heen gaan
Wat ben je weer boosquote:Op donderdag 17 december 2015 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, leuk. Misschien had je dat moeten bedenken voor het uitverkocht was.
Niet dat ik er dan wel geld voor zou overhebben
Leuk groepsuitje toch. Beetje met Justin Bieber meezingen allemaalquote:
je weet hoe ik over karaoke denkquote:Op donderdag 17 december 2015 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk groepsuitje toch. Beetje met Justin Bieber meezingen allemaal
Eendagsvliegje wel.quote:
Ze kan dan ook absoluut niet zingen.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eendagsvliegje wel.
Wel leuk nummer daar niet van
Ja, dat heeft Sylvie de hoer uit Amsterdam ookquote:Op donderdag 17 december 2015 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geloof dat ze in Duitsland nog wel faam heeft.
Haar FB is niet echt stormloop.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik geloof dat ze in Duitsland nog wel faam heeft.
Voor je her?quote:
Nee, die had ik al terug.quote:
Niks mis mee neequote:Op donderdag 17 december 2015 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, die had ik al terug.
Toets tussendoor (WIE VERZINT DAT). Maar toch lekker.
Daar is ook niets mis mee.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
Over lekker gesproken: 50 mil meekrijgen bij ontslag KOEKOEK SOO
Genot ja. Die is zo seniel daar word je eng vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |