SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The colour of her eyes were the colour of insanity
Ja, ik zit bij Zilverenkruis. Voor de basisplusmodule moet je extra betalen toch?quote:Op donderdag 17 december 2015 15:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Via Independer is het gratis. Voor mij een reden om via hen aan te vragen.
Zilveren Kruis heeft de basisplus module. Daar zit 't ook in. Disclaimer: In 2015 althans.
Ja, kost een paar euro per maand. Volgend jaar ga ik ook daar heen, die collectiviteit van de KNWU staat mij wel aanquote:Op donderdag 17 december 2015 16:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, ik zit bij Zilverenkruis. Voor de basisplusmodule moet je extra betalen toch?
Ik heb de collectiviteit van StudentenGoedVerzekerd. Ik ga ¤66,70 per maand betalen volgend jaarquote:Op donderdag 17 december 2015 16:24 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ja, kost een paar euro per maand. Volgend jaar ga ik ook daar heen, die collectiviteit van de KNWU staat mij wel aan
Klopt. Zelf heb ik nooit wat, dus dat heb ik er zo uit.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:31 schreef ratatat het volgende:
En dat je even moet rekenen om je eigen risico te bepalen want het is eigenlijk best duur om dat af te kopen.
Groningen is net zo mooi hoor alleen totaal anders.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:15 schreef Oksel het volgende:
Drenthe is mooi. Tenminste, sommige stukken. Maar wel depressief. Maar in vergelijking met omgeving Groningen is het wel weer heel vrolijk.
http://www.dogearsgps.com/quote:Op donderdag 17 december 2015 20:28 schreef Tommeke het volgende:
Gvd, lipje van de Garmin afgebroken. Wat nu? Nieuwe achterzijde kopen?
Van dat woon ik in een mooi stukje Drenthe, de ene kant op Drents-Friese Wold, Dwingelerveld en Holtingerveld. Andere kant op zit ik zo in de Wieden/Weerribben.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:15 schreef Oksel het volgende:
Drenthe is mooi. Tenminste, sommige stukken. Maar wel depressief. Maar in vergelijking met omgeving Groningen is het wel weer heel vrolijk.
Idd, ik zou je ook indekken voor dat soort dingen.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:56 schreef Oksel het volgende:
Ik heb 'm gewoon staan zoals 't is. Bij m'n vriendin max. eigen risico. Bij 't fietsen teveel risico. Genoeg valpartijen.
Hopmans heeft Ultegra voor 489quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:03 schreef kaasplankje het volgende:
https://www.salden.nl/nl/kerstshow.html
Niet echt straffe wielsetaanbiedingen.
Wel ultergra voor 499.- 11 speed met cranks maar alleen 172.5 en 175mm
https://www.salden.nl/nl/(...)p-groep-8-delig.html
en setje kleding (broek shirt lm en km) voor 40.- Ik heb een paar milremo broeken en vind die best oké.
https://www.salden.nl/nl/(...)efst-75-korting.html
Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:34 schreef Blik het volgende:
Iemand ervaring met Aitos qua merk, winterbroek (25 euro) en winterjack (30 euro) bij Mantel in de uitverkoop.
Ik ook niet, maar voor die prijs kun je er eigenlijk nauwelijks een buil aan vallen. Volgens de reviews op Mantel is het prima met temperaturen rond nulquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:33 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Jezus christusquote:
Nee dat is zo. Is het met of zonder zeem?quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voor die prijs kun je er eigenlijk nauwelijks een buil aan vallen. Volgens de reviews op Mantel is het prima met temperaturen rond nul
Onderbuis wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Is het met of zonder zeem?
@Muzas; als je geen kleurtjes hebt op de onderbuis is ie net zo nep als Oksel en Andy hun fietsen.
met zeemquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee dat is zo. Is het met of zonder zeem?
@Muzas; als je geen kleurtjes hebt op de onderbuis is ie net zo nep als Oksel en Andy hun fietsen.
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat het dan goed is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:08 schreef Blik het volgende:
[..]
met zeem
(alhoewel de broek nu niet op de website staat, dus in hoeverre het daadwerkelijk te koop is, is nog maar de vraag)
Nou, nee.... Want je hebt wel gelijk, als er op de onderbuis geen kleuren zitten gaat er iets niet goed.quote:
kwaliteit zal niet goed zijn, maar voor een uurtje fietsen in de winter zal je wel overlevenquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat het dan goed is.
Ja, heb ik nu. Maar die is eigenlijk wel aan vervanging toequote:Op vrijdag 18 december 2015 13:05 schreef Tommeke het volgende:
Jammor. Je kan ook altijd een broek zonder zeem kopen en die over je gewone broek heen aantrekken.
Ja dat vind ik ook het fijnste..quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:05 schreef Tommeke het volgende:
Jammor. Je kan ook altijd een broek zonder zeem kopen en die over je gewone broek heen aantrekken.
Bedankt, je bespaart mij net een ritje naar Assen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 07:03 schreef kaasplankje het volgende:
https://www.salden.nl/nl/kerstshow.html
Niet echt straffe wielsetaanbiedingen.
Wel ultergra voor 499.- 11 speed met cranks maar alleen 172.5 en 175mm
https://www.salden.nl/nl/(...)p-groep-8-delig.html
en setje kleding (broek shirt lm en km) voor 40.- Ik heb een paar milremo broeken en vind die best oké.
https://www.salden.nl/nl/(...)efst-75-korting.html
Nu wil ik bier en wil ik neukenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:22 schreef MCH het volgende:
Even een paar lekkere dames omdat het vrijdagmiddag is:
[ afbeelding ]
de rechter Keetie Oosten-Hage, ander 2 zijn haar haar zussenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu wil ik bier en wil ik neuken
voor 52.50 euro regel ik het voor jequote:Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu wil ik bier en wil ik neuken
Heleen ziet eruit als een Hendrik en Keetie als een Kees, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:22 schreef MCH het volgende:
Even een paar lekkere dames omdat het vrijdagmiddag is:
[ afbeelding ]
Meh. Dat geel staat niet in mijn fiets.quote:Op vrijdag 18 december 2015 16:38 schreef kaasplankje het volgende:
http://www.rosebikes.nl/a(...)9539/fromtopoffers:1
Zover ben ik nog nooit gekomen vriend, mijn record staat op 41. En dan niet als gemiddelde uiteraard.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:59 schreef dop het volgende:
[..]
de rechter Keetie Oosten-Hage, ander 2 zijn haar haar zussen
2x wereldkampioen op de weg
waarschijnlijk ongeveer de leeftijd van je Oma
Buzz dat een beetje type GILF waar jij het pas over had
Boven of ondergrens?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:16 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zover ben ik nog nooit gekomen vriend, mijn record staat op 41. En dan niet als gemiddelde uiteraard.en ook niet bouwjaar 1941 .....
juist wel, zou mijn gios ook niet misstaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meh. Dat geel staat niet in mijn fiets.
kort kort vandaag best te doen/iets fris dat wel. 15 graden ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:08 schreef Blik het volgende:
Lekker gefietst vandaag, armstukken en beenstukken ging prima, zelfs nog een beetje warm soms. Kwam ook nog een knakker tegen in kort-kort...
Echt supermooi zo op deze foto!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:07 schreef muzas het volgende:
[..]
Onderbuis wel.
Ik heb het frame zoals deze;
[ afbeelding ]
Op de zitbuis staat alleen 'specialized'. En bij dat ding hierboven kleurtjes.
http://www.ribourwheels.com/quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:42 schreef muzas het volgende:
[..]
80mm enve wielen maken zelfs een stokvis nog mooi
Bij ons was het 12 en best een aardig windje rondom de loosdrechtse plassen, toch best fris (en ook de enige die het deed, alle andere fietsers die ik tegenkwam waren in het lang-lang)quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
kort kort vandaag best te doen/iets fris dat wel. 15 graden ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet verder naar achter, dan tief ik van de gallerij afquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:42 schreef Patroon het volgende:
Die mooie fiets verdient wel een betere foto Muzas!
Wat voor wielen gekocht?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:50 schreef muzas het volgende:
7,9 kg zoals ie op de foto staat
Lijkt me prima voor een alu fiets die maat.
Ja niet lelijk hoor! Foto vertekent idd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:11 schreef muzas het volgende:
Mavic Cosmic SLS - Een wisse dood tegemoed waaien op de flanken van de ventoux![]()
Zo van boven lijkt ie wel drastisch die pen, perspectief doet lijken of ie naar beneden gericht staat. Maar hij staat horizontaal, net als het zadel. Vind ik persoonlijk wel mooi.
Buiten dat idd niet gekozen uit esthetisch oogpunt, maar om op gelijke hoogte met mn giant te komen.
Ik ga voor de 9000. Nog 450km. Morgenochtend efkes rustig aan de schouder weer voor wat langere tijd proberen, dan in DLD volgende week door de 9000!quote:
Dat is netjesquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:50 schreef muzas het volgende:
7,9 kg zoals ie op de foto staat
Lijkt me prima voor een alu fiets die maat.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:38 schreef muzas het volgende:
Ik moet nog ff verzinnen hoe en wat ik wil met die Tacx...
Nu via de tablet met die tacxsoftware zo'n demofilm gedaan, en dat vind ik eigenlijk best wel leuk, maar dat valt niet op strava te zetten...
Verder nog aan het twijfelen of ik zwift of trainerroad wil gebruiken. Sociale aspect van zwift kan me gestolen worden, dus in dat opzicht is trainerroad wellicht de betere keus. Wil namelijk wel enigszins gestructureerd aan de slag met een schema-iets. Waar trainerroad uitmuntend voor schijnt te zij. Maar vind het dus ook wel leuk als er nog iets te zien valtMooien fiets, vind die zwarte banden wel een beetje saai. Zou er zelf roze op knallen denk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me wel leuk crossen daar. Ik wilde vandaag nieuwe shifterkabel op mijn Gios zetten, en dacht dat ik nog een wit stuurlint had liggen. Maar dat was niet zo. Ik reed toevallig langs 12go biking, ik denk ik haal er anders daar eentje. Hadden ze alleen Pro en Bontrager stuurlintjes en de goedkoopste was 17 euro. Naja dan maar een andere keer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:46 schreef Tommeke het volgende:
Wij gaan met kerst een paar dagen naar Beekbergen, vlakbij de Posbank. Fietsen gaan uiteraard mee.
Weet iemand wat leuke routes daar in de buurt?
En Grip, weet jij of er de 27e daar in de buurt misschien ergens een cross is ofzo?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:38 schreef muzas het volgende:
Ik moet nog ff verzinnen hoe en wat ik wil met die Tacx...
Nu via de tablet met die tacxsoftware zo'n demofilm gedaan, en dat vind ik eigenlijk best wel leuk, maar dat valt niet op strava te zetten...
Verder nog aan het twijfelen of ik zwift of trainerroad wil gebruiken. Sociale aspect van zwift kan me gestolen worden, dus in dat opzicht is trainerroad wellicht de betere keus. Wil namelijk wel enigszins gestructureerd aan de slag met een schema-iets. Waar trainerroad uitmuntend voor schijnt te zij. Maar vind het dus ook wel leuk als er nog iets te zien valtBij trainerroad kan je ernaast gewoon een serie/film aanzetten, maar ook sufferfest videos (of iets soortgelijks) incl bijbehorende training.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je kan ook virtualtraining proberen op iPad..If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Jazeker! Op derde kerstdag organiseert de wv Wageningen een MTB tocht, maar dat soort paden op ds Veluwe kan je ook best op je crosser doen. Ik rij m samen met vriendje Jitze.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:46 schreef Tommeke het volgende:
Wij gaan met kerst een paar dagen naar Beekbergen, vlakbij de Posbank. Fietsen gaan uiteraard mee.
En Grip, weet jij of er de 27e daar in de buurt misschien ergens een cross is ofzo?
WSWV Hellingproof is ook leuk, heb ik vernomen.quote:Op zondag 20 december 2015 00:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jazeker! Op derde kerstdag organiseert de wv Wageningen een MTB tocht, maar dat soort paden op ds Veluwe kan je ook best op je crosser doen. Ik rij m samen met vriendje Jitze.
http://www.tcw79.nl/?q=content/wageningse-wintertocht-ii
Misschien moet Hannanog ff wachten met de crosser verkopen
http://www.mtbroutes.nl/route/513/Apeldoornquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:46 schreef Tommeke het volgende:
Al die laatste routes wat je noemt ben je wel vignet nodig dacht ikquote:Op zondag 20 december 2015 07:35 schreef dop het volgende:
[..]
http://www.mtbroutes.nl/route/513/Apeldoorn
kan prima met de crosser
op de racer naar laag soeren dan over de posbank naar deelen of oud reemst, dan otterlo of hoenderloo, radio kootwijk, hoogsoeren en weer terug naar beekbergen
putten, ermelo, nuspeet, elspeet, kun je ook nog in een rondje stoppen
https://www.strava.com/routes/1517213
beetje aan puzzelen en rondje van maaken wat gewenste lengte heeft
Heb er nog meerquote:Op zondag 20 december 2015 14:08 schreef Oksel het volgende:
Nog mooie foto's?Ik zou graag een foto zien van een bruinkoolput bij nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |