abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158305933
Enkeltje retour voor alle asielzoekers, mensen. Denk dat ze daar in Geldermalsen minder blij mee zijn, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_158305955
Gaat Sjon ook staan protesteren als ze bij hem in de buurt komen? Inclusief spandoek met ' ENKELTJE RETOUR ' ?
Ja doei.
  donderdag 17 december 2015 @ 13:09:53 #28
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_158306004
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:01 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Verwarrend wel.
Zo rolt john.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_158306007
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:01 schreef john2406 het volgende:
Wat ik niet begrijp?
1500 man in 1 AZC, daar zijn geen kampouderen, die het een en ander in het gareel houden?
Als niet dan laat het er van hier doen, minste vergrijp, enkeltje retour misschien?
:P
pi_158306008
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
Gaat Sjon ook staan protesteren als ze bij hem in de buurt komen? Inclusief spandoek met ' ENKELTJE RETOUR ' ?
Tot nog toe komen ze hier niet, kan me echter wel voorstellen hoe het is om zoiets in je buurt te krijgen.
Rutte schijnbaar ook want in de Juliana Kazerne komen ze ja immers niet!
Maar ben eens eerlijk 1500 op 1 hoop, hoeveel zouden er onderweg in die rubberbootjes overboord zijn gegaan?
pi_158306017
Ben eens eerlijk dan mensen.
pi_158306039
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:10 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tot nog toe komen ze hier niet, kan me echter wel voorstellen hoe het is om zoiets in je buurt te krijgen.
Maar ben eens eerlijk 1500 op 1 hoop, hoeveel zouden er onderweg in die rubberbootjes overboord zijn gegaan?
Ik snap er echt geen reet van wat je probeert te zeggen.
Feyenoord Rotterdam
pi_158306051
quote:

[..]

Nou, moe.
Ja doei.
pi_158306064
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ben eens eerlijk dan mensen.
:?
pi_158306067
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Ik snap er echt geen reet van wat je probeert te zeggen.
Nu wordt John boos. Hij snapt zelf namelijk wel wat hij schrijft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_158306089
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nu wordt John boos. Hij snapt zelf namelijk wel wat hij schrijft.
Nee jo alleen bij Journalisten dan wordt ik wel boos, die brengen namelijk de leugens in het land.
Vind ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2015 13:16:00 ]
pi_158306122
Hè?
Ja doei.
pi_158306144
quote:

[..]

Niets engs aan hoor. Op een spookverhaal van volwassen mannen die gehuisvest in een splinternieuw hotel kinderfietsjes gaan jatten na heb ik nog nooit een negatieve ervaring van mensen met een azc in de buurt gehoord.
pi_158306164
quote:
9s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
Ze hebben wel gelijk dat die AZCs een hoop laagopgeleidde geweldplegers een duwtje in de rug geven om zo Nederland te verpesten...
Vooral die mensen die "laagopgeleide" met dubbel 'd' spellen.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_158306176
Oh, een typo, snel, bel de politie!
Ja doei.
pi_158306208
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:01 schreef john2406 het volgende:
Wat ik niet begrijp?
1500 man in 1 AZC, daar zijn geen kampouderen, die het een en ander in het gareel houden?
Als niet dan laat het er van hier doen, minste vergrijp, enkeltje retour misschien?
Niet goed de taal beheersen lijkt me ook een redelijk criterium.
pi_158306215
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, een typo, snel, bel de politie!
En dan ook nog eens niet tegen een geintje kunnen.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_158306234
Maar, snapt inmiddels iemand al wat sjon wil zeggen?
Ja doei.
pi_158306249
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Niet goed de taal beheersen lijkt me ook een redelijk criterium.
Dan had ik allang een enkeltje retour moeten krijgen, maar waarheen in de baarmoeder terug?
pi_158306259
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, snapt inmiddels iemand al wat sjon wil zeggen?
Ik heb nog geen Sjon iets zien tikken hier!
pi_158306299
Volgens mij is John gewoon weg, aan het werk of zo en is het zijn kat die over zijn toetsenbord heenloopt.
Feyenoord Rotterdam
pi_158306333
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 12:37 schreef HSG het volgende:

[..]

Oke dus als iemand niet blij is met de komst van een AZC is het gelijk een PVV'er. :')
Ik ben naar een paar inspraak avonden geweest en de tegenstanders van de AZC’s waren van diverse politieke partijen en de redenen verschilden nogal.
Een VVD er maakte zich zorgen over de waardedaling van zijn huis en een lesbisch stel was bezorgd over hun veiligheid.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  donderdag 17 december 2015 @ 13:28:02 #48
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_158306337
Blijft "vermakelijk" hoe staatsmedia alsmede de overheid, de personen die actief protesteren; relschoppers noemt.
Nu is bekend dat de gearresteerden veelal inwoners blijken te zijn. Mensen die op hun wijze, hun huis en haard in de gemeente; trachten te verdedigen.
Een relschopper is iemand die alleen met als doel, een rel schopt. Iemand relschopper noemen is sws vaak onjuist want personen die met "geweld" hun (vermeende) recht komen halen, hebben (meestal) een reden.

Wanneer je dus ingaat tegen besluiten, die in achterkamertjes zijn gemaakt; ben je kennelijk iemand die het doel heeft de openbare orde af te wijzen. :?

Kern is dat Nederland overspoeld wordt met veranderingen in het (in)wonersveld. "Zomaar" mensen die ineens ergens in grote groepen mogen/kunnen/gaan wonen, daar een uitkering, hulp en zorg krijgen.... zonder dat helder is wat er aan beleid gaat gebeuren.
Terwijl aan de andere kant van mensen die hier daar al lang wonen, beperkingen krijgen opgelegd, oneindig wachten op een woning, onvoldoende zorg krijgen en worden overvallen met veranderingen zonder dat daar invloed is op uit te oefenen.

Je bent egoïstisch, vooral racistisch en je wordt gelijk uitgemaakt voor xenofoob door de knuffelmaffia wanneer je protest laat horen omdat je "ineens" een AZC naast je krijg of dat je "buurtje" volstroomt met andere mensen met wie je (nog) geen binding voelt. Je moet je "maar" schikken in dat geluk zonder dat er een mogelijkheid is daar over te kiezen.
De alom geroemde inspraak en dat mensen op andere wijze hun ongenoegen kunnen uiten, is alleen een toespraak over een reeds genomen besluit.

Geweld is m.i. toegestaan wanneer de overheid willens en wetens, wanneer de "overheid" in strijd met het belang van direct betrokkenen handelt en haar inwoners andere geen keuze laat om directe invloed uit te oefenen..
Zeggen dat je je invloed één keer in de zoveel tijd mag doen gelden door te stemmen is een verkrachting van het democratisch bestel.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_158306394
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij is John gewoon weg, aan het werk of zo en is het zijn kat die over zijn toetsenbord heenloopt.
Een kat nog wel, als ik ergens een hekel aan heb, jij weet het te vinden.

Een kale poes is wat anders toch?
pi_158306427
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2015 13:28 schreef Vallon het volgende:
Blijft "vermakelijk" hoe staatsmedia alsmede de overheid, de personen die actief protesteren; relschoppers noemt.
Nu is bekend dat de gearresteerden veelal inwoners blijken te zijn. Mensen die op hun wijze, hun huis en haard in de gemeente; trachten te verdedigen.
Een relschopper is iemand die alleen met als doel, een rel schopt. Iemand relschopper noemen is sws vaak onjuist want personen die met "geweld" hun (vermeende) recht komen halen, hebben (meestal) een reden.

Wanneer je dus ingaat tegen besluiten, die in achterkamertjes zijn gemaakt; ben je kennelijk iemand die het doel heeft de openbare orde af te wijzen. :?

Kern is dat Nederland overspoeld wordt met veranderingen in het (in)wonersveld. "Zomaar" mensen die ineens ergens in grote groepen mogen/kunnen/gaan wonen, daar een uitkering, hulp en zorg krijgen.... zonder dat helder is wat er aan beleid gaat gebeuren.
Terwijl aan de andere kant van mensen die hier daar al lang wonen, beperkingen krijgen opgelegd, oneindig wachten op een woning, onvoldoende zorg krijgen en worden overvallen met veranderingen zonder dat daar invloed is op uit te oefenen.

Je bent egoïstisch, vooral racistisch en je wordt gelijk uitgemaakt voor xenofoob door de knuffelmaffia wanneer je protest laat horen omdat je "ineens" een AZC naast je krijg of dat je "buurtje" volstroomt met andere mensen met wie je (nog) geen binding voelt. Je moet je "maar" schikken in dat geluk zonder dat er een mogelijkheid is daar over te kiezen.
De alom geroemde inspraak en dat mensen op andere wijze hun ongenoegen kunnen uiten, is alleen een toespraak over een reeds genomen besluit.

Geweld is m.i. toegestaan wanneer de overheid willens en wetens, wanneer de "overheid" in strijd met het belang van direct betrokkenen handelt en haar inwoners andere geen keuze laat om directe invloed uit te oefenen..
Zeggen dat je je invloed één keer in de zoveel tijd mag doen gelden door te stemmen is een verkrachting van het democratisch bestel.
Hekken omgooien en vuurwerkbommen naar politieagenten gooien (die niets met de vluchtelingenproblematiek te maken hebben) is 'actief protesteren' ja? :')
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')