Overheid + ICT = Failquote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Merode32 het volgende:
Kunnen ze niet alle zetels een stemknop geven? De zetel is toch aan de persoon gekoppeld.
a) Er zijn er een paar niet (zover ik weet)quote:
Ik meende dat ook te horen.quote:
Nee, mondeling stem je ondubbelzinnig.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Merode32 het volgende:
Kunnen ze niet alle zetels een stemknop geven? De zetel is toch aan de persoon gekoppeld.
Nee gaat me te snel en de voors en tegens hebben de mic niet aanstaan dus ik hoor het niet heel goed.quote:
Ongetwijfeld, maar ik ken hem nietquote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom stelde de kamervoorzitter voor om bij nummer 95 ofzo te gaan beginnen? Waarom niet gewoon bij de A beginnen? Zit daar een gedachte achter?
Ze trekken een lootje. Het lot beslist waar ze beginnen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom stelde de kamervoorzitter voor om bij nummer 95 ofzo te gaan beginnen? Waarom niet gewoon bij de A beginnen? Zit daar een gedachte achter?
Nee, want zo is meteen duidelijk wie wat stemt. In het geval van grootschalige corruptie zoals de VVD hier aan de man brengt, kan dat erg waardevol zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Merode32 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |