Ja weet ik veel?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:11 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Uhh, huis was van overleden broer, de enige.
Sorry ik wist dat nietquote:
Dan ben ben ik ook een watjequote:Op woensdag 16 december 2015 22:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het was ook een watje met 4 zussen
Dan zou ik ook er tussen uit piepenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:18 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het was ook een watje met 4 zussen
Heb de jongste gelukkig.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zou ik ook er tussen uit piepen
Ze is er nog en maak er wat van.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ben ik ook een watje![]()
Over zussen gesproken, mijn zieke zus komt zondag met haar man naar mijn nieuwe huis kijken en blijven eten, ik ben bang dat het de eerste en laatste keer is dat ze hier zal zijn.
Ze is nog maar een zielig hoopje in haar rolstoel.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is er nog en maak er wat van.![]()
Ik had een beetje shit met mijn zus en fucking hel wat deed me dat pijn.
Wat een klote gedachte Dees, maar in elk geval kan ze één keer je nieuwe huis zien moetquote:Op woensdag 16 december 2015 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben ben ik ook een watje![]()
Over zussen gesproken, mijn zieke zus komt zondag met haar man naar mijn nieuwe huis kijken en blijven eten, ik ben bang dat het de eerste en laatste keer is dat ze hier zal zijn.
Die laatste tijd is het ergste, ze zijn niet meer zichzelf...quote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is nog maar een zielig hoopje in haar rolstoel.
Gedoe met je zus is altijd naar.
Het gaat dus niet zo best. Wat naar en sterkte,quote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is nog maar een zielig hoopje in haar rolstoel.
Gedoe met je zus is altijd naar.
Dat is heel verdrietig, het is natuurlijk ook nog maar zo kort geleden, fijn dat jullie er voor haar zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een klote gedachte Dees, maar in elk geval kan ze één keer je nieuwe huis zien moet
je maar denken....
Jullie gaan verdriet krijgen maar je zwager ook, mijn schoonzus heeft het zwáár... écht zwaar,
we bellen en komen daar regelmatig, het helpt een béétje, maar als je haar belt is het 3 zinnen praten en dan huilt ze weerze mist hem....
en het enge is dat we het allemaal een keer gaan meemaken, dat gevoel is er nu heel sterk, bij allemaal wel ....
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Die laatste tijd is het ergste, ze zijn niet meer zichzelf...
sterkte de komende tijd Dees
Bedanktquote:Op woensdag 16 december 2015 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat dus niet zo best. Wat naar en sterkte,
Is ook heel fijn dat ze nog kán komenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heel verdrietig, het is natuurlijk ook nog maar zo kort geleden, fijn dat jullie er voor haar zijn.
Voor mijn zwager is het ook heel zwaar, hij zorgt heel goed voor mijn zus, maar met angst voor het onvermijdelijke.
Ik vind het inderdaad heel fijn dat ze zondag komt en zij zelf ook.
Heb broertje van vrouw nog dikke joint laten roken en krat bier samen leeggemaakt de laatste keer, was niet gezond maar ach boeien, maand meer of minder.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heel verdrietig, het is natuurlijk ook nog maar zo kort geleden, fijn dat jullie er voor haar zijn.
Voor mijn zwager is het ook heel zwaar, hij zorgt heel goed voor mijn zus, maar met angst voor het onvermijdelijke.
Feestquote:Op woensdag 16 december 2015 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja het is kutquote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Het gaat inderdaad elke week een stuk achteruit, ze kan bijna niet meer lopen, is moe, verward, kortademig, het is kut.
Dus zondag ga ik haar extra verwennen met lekker eten
Dat is jouw manier van verwennen en dat is okéquote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb broertje van vrouw nog dikke joint laten roken en krat bier samen leeggemaakt de laatste keer, was niet gezond maar ach boeien, maand meer of minder.
Heavy...quote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Het gaat inderdaad elke week een stuk achteruit, ze kan bijna niet meer lopen, is moe, verward, kortademig, het is kut.
Dus zondag ga ik haar extra verwennen met lekker eten
Hadden we al veel vaker gedaan hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is jouw manier van verwennen en dat is oké
Geweldig toch dat jij en je familie zo'n gezellige dag hebben gehad op je verjaardag, dat is toch maar een mooie herinnering die jullie hebben.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook heel fijn dat ze nog kán komenik was ook heel blij dat mijn broer nog
op mijn verjaardag kon komen, hij haat verjaardagenmaar dit vond hij heel leuk,
want normaal vier ik het nooit dus hij wist wel dat ik het daarom deed en het was tócht
een hele leuke dag, best raar .....
Ja, van haar eigen familie hoort ze niet veel mijn schoonzus, dus ze vindt dat wel heel bijzonder
dat wij er zijn, maar ik vind dat eigenlijk normaal, die ken ik ook al 100 jaar ofzo...
Dat begrijp ik welquote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Hadden we al veel vaker gedaan hoor.
De kerel van zijn jongste zusje was goedgekeurd.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat begrijp ik welvoor old time sake ofzoiets
Tja, hoe het met haar familie zit weet ik verder niet precies, maar die hadden gewoon niet zoveel contact, wij eigenlijk ook niet, maar met dit soort dingen weer wél...quote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig toch dat jij en je familie zo'n gezellige dag hebben gehad op je verjaardag, dat is toch maar een mooie herinnering die jullie hebben.
Wat triest dat ze weinig van haar familie hoort, maar dat heeft dan misschien nog lekker gelopen, lijkt me.
uhhhh die begrijp ik niet helemaalquote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De kerel van zijn jongste zusje was goedgekeurd.
Daar ga ik wel voor zorgen .quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef chufi het volgende:
Dat zondag een mooie herinnering mag opleveren Dees..
Dat Piet goedgekeurd was omdat hij zijn zwager een jonko liet rokenquote:
Dat is zo, maar niet te jong aub.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Krijg het nog druk de komende tijd.
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat Piet goedgekeurd was omdat hij zijn zwager een jonko liet roken
Ja, ging nog best snelquote:
Ik vond het wel mooi hoe die me ging keuren, kon meer hebben.quote:
Heb je schoudervullingquote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:46 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi hoe die me ging keuren, kon meer hebben.![]()
Van schoonmoeder heb ik keer verloren, toen kon ik trap niet meer op.
Je zoon overleven is niet fijnquote:Op woensdag 16 december 2015 22:48 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heeft haar zoon overleefd en gaat maar door.
Ja airheadquote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij leest mee daaro .... Nee ik heb geén schoudervulling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |