Dat bereik je met een motie van afkeuring inderdaad.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef RemcoW23 het volgende:
Rutte: "Sorry, we nemen jullie motie serieus en het zal niet meer gebeuren"..
Zoiets?
Ah dat verklaart een hoop, bij mij (internetstream) heeft Van der Staaij pas 10 seconden geleden verklaard de motie te steunenquote:
Prima politicus.quote:
Al zouden ze met hun broek op hun enkels zitten te moonen op het bureau, dan nog overleeft men het. De oppositie die in de minderheid is kan het kabinet niet naar huis sturen.quote:
Tuurlijk nietquote:
Maar het kan ze wel heel moeilijk worden gemaakt vanwege de minderheid in de eerste kamer.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Al zouden ze met hun broek op hun enkels zitten te moonen op het bureau, dan nog overleeft men het. De oppositie die in de minderheid is kan het kabinet niet naar huis sturen.
Ik denk dat ie blijer zou zijn met een paar misdienaarsquote:
Omdat, mijn beste tomatenboer, de motie van wantrouwen een te zwaar middel is in deze. Sowieso is de lijn dun en wazig. Van der Staaij koppelde hem expliciet los van de vertrouwensvraag, de rest niet, waarschijnlijk de reden waarom de SGP niet mede heeft ondertekend, maar wel steunt.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Die ouwe heeft echt wel een punt hoor. Waarom een motie van afkeuring en geen motie van wantrouwen, dat naar mijn mening veel meer recht naar de situatie zou doen.
En die moet de hele tyfuszooi straks overnemen als Mark promoveert naar Brussel.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
Waardeloos optreden van Halbe vandaag. Maar ja veel beter kon ook niet.
Dijkhoff wordt de opvolger van Rutte, niet onze Halve denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:21 schreef opperkleurder het volgende:
Waardeloos optreden van Halbe vandaag. Maar ja veel beter kon ook niet.
Inderdaad, heb immers al 2x op hem gestemd.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar dat wisten jij en ik al.
Verkeerde versie van het sprookjesboekquote:Op woensdag 16 december 2015 22:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ie blijer zou zijn met een paar misdienaars![]()
Ik geloof niet dat ze deze kwestie in de Eerste kamer een rol laten spelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar het kan ze wel heel moeilijk worden gemaakt vanwege de minderheid in de eerste kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |