Voor de rest is hij alleen op zijn hum bij Cultuur of dingen als het koningshuis. Dan is het echt genieten.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:51 schreef Infection het volgende:
Pechtold is wel lekker bezig vandaag. Zeldzaam.
Omdat hij zijn taak uitvoert?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:51 schreef superniger het volgende:
Word een beetje moe van Alexander.
Mwah, hij weet Wilders ook vaak wel lekker te pareren.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:51 schreef Infection het volgende:
Pechtold is wel lekker bezig vandaag. Zeldzaam fenomeen.
Hij maakte Hamer toen ook een keer helemaal kapot, erg leuk om te volgen was dat toen.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:51 schreef Infection het volgende:
Pechtold is wel lekker bezig vandaag. Zeldzaam fenomeen.
Vergeet onderwijs niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de rest is hij alleen op zijn hum bij Cultuur of dingen als het koningshuis. Dan is het echt genieten.
Denk het niet hoor, die blijven wel vrolijk tot een uur of 2 's avonds vergaderen.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:55 schreef Confetti het volgende:
Al die snotapen bij de microfoon zorgen ervoor dat Rutte minder lang moet branden straks.
Mwah, op dat soort momenten vind ik dat Wilders vaker een punt heeft. Het verschilt een beetje per onderwerp.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, hij weet Wilders ook vaak wel lekker te pareren.
Hamer heeft het bonnetje van de JSF!!quote:Op woensdag 16 december 2015 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij maakte Hamer toen ook een keer helemaal kapot, erg leuk om te volgen was dat toen.
Beter gaat dit kabinet door de gehaktmolen en kunnen we in april stemmenquote:Op woensdag 16 december 2015 18:58 schreef Houtenbeen het volgende:
Nu gaat van de Steur door de gehaktmolen
Beide zijn verbaal wel sterk, maar Wilders maakt me ietwat vaker drogredenen en dergelijke. Maar ik moet toegeven dat ik ook gruwel van Wilders zijn standpunten.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Mwah, op dat soort momenten vind ik dat Wilders vaker een punt heeft. Het verschilt een beetje per onderwerp.
quote:Op woensdag 16 december 2015 18:59 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik vind hem wel wat op Grumpy Cat lijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk om te zien inderdaad. Dan zie je Pechtold, Roemer en Wilders het gewoon eens zijn met elkaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:57 schreef Postbus100 het volgende:
Het mooie van dit debat vind ik dat het een keer niet gaat over een maatschappelijk thema waarbij iedereen vanuit zijn eigen ideologie het geijkte pad bewandelt. Nu gaat het over iets redelijk neutraals en zie je de oppositie schouder aan schouder de beuk erin zet
Ja, het zou erg jammer zijn als hij ook nog geslachtofferd wordt, vooral voor de VVD zelf, want die kunnen wel een semi-oprecht gezicht gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:54 schreef SureD1 het volgende:
Dijkhoff probeert open en transparant te zijn, en ongecompliceerd. Op zich mag ik dat wel, ondanks dat het een VVD-er is, maar hij maakt het alleen maar erger...
Nu nog even de tweet over de drugs en het beeld van Ard is weer compleetquote:Op woensdag 16 december 2015 19:00 schreef Mani89 het volgende:
Obligatory. /VVD
Of Van der Steur de eerste V van VVD waarmaakt, vraagt menigeen aan het Binnenhof zich wel af. Zo volks is de oud-debatkampioen namelijk niet, blijkt uit de anekdote die inmiddels breed bekend is aan het Binnenhof. Toen hij ooit eens voor de verandering de trein nam, beleefde hij een echte cultuurschok, bekende hij tegen een verslaggever van deze krant. "Wat hebben die mensen allemaal voor kleren aan? Gaan ze daar in sporten of zo? Ik had echt de behoefte om aan mensen te vragen: 'wat voor werk doet u?'"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |