The fudge?quote:Analyse: Jeb Bush blijft de Republikeinse favoriet
Analyse: Scott Walker blijft kansrijk in Amerikaanse presidentsrace
Gouverneur > senator. Dat sentiment leeft erg sterk in Amerika.quote:Op woensdag 16 december 2015 03:21 schreef Elfletterig het volgende:
Sterke reactie van Christie, die anderen geneuzel over wetten verwijt, terwijl het erom gaat wat er werkelijk gebeurt.
Die zijn een beetje gedateerd. Ik heb die van Walker maar weggehaald uit de OP. Hopelijk neemt Gambetta me dat niet kwalijk.quote:
Tot nu toe zijn dit niet de verkiezingen van de gouverneurs. Niet bij de Republikeinen en ook niet bij de Democraten. Het gaat Christie volgens mij vooral ook om "getting things done", zoals ook O'Malley dat graag benadrukt.quote:Op woensdag 16 december 2015 03:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gouverneur > senator. Dat sentiment leeft erg sterk in Amerika.
En waarom zouden juist zíj dat graag benadrukken?quote:Op woensdag 16 december 2015 03:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn dit niet de verkiezingen van de gouverneurs. Niet bij de Republikeinen en ook niet bij de Democraten. Het gaat Christie volgens mij vooral ook om "getting things done", zoals ook O'Malley dat graag benadrukt.
inmiddels is al veel ISIS uit Raqqa gevlucht en herplaatst op andere plaatsenquote:Op woensdag 16 december 2015 03:32 schreef Baszh het volgende:
Raqqa platbombarderen?
'Nee, waar ISIS is'
Waar denk je dat ze zitten
Nog altijd hetzelfde probleem, ze gaan niet in een kampje zitten met enkel terroristenquote:Op woensdag 16 december 2015 03:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inmiddels is al veel ISIS uit Raqqa gevlucht en herplaatst op andere plaatsen
Ik vond het een nipte overwinning voor Rubio, voor zover ik het kon volgen.quote:Op woensdag 16 december 2015 03:36 schreef Morendo het volgende:
Het Rubio-Cruz duel duurt nogal lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |