quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik verwacht iets heel spannends nu.
Pauwen veer ?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan steekt een veer in Peter's reet
Ach ik koop nooit meer tijdschriften dus ik ga deze gewoon proberen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beetje oude meuk en lezen hoe Gijp in zijn Porsche rijdt. Nou, leuk.
Tenenkrommend inderdaad. Al die kuttweets, -filmpjes en verdere ongein.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen zitten er allerlei mongolen dat platform bij te houden.
Kuch Zijlemans kuch
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:44 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die dat magazine niet koopt wordt -geroyeerd-.
Het wordt met de week gênanter. Echt cringeworthy.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tenenkrommend inderdaad. Al die kuttweets, -filmpjes en verdere ongein.
Engelse verhaaltjes , Bruggink en Waterkneus met de analysequote:Op dinsdag 15 december 2015 23:44 schreef tong80 het volgende:
De Voetbal International is idd niks meer.
madquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo trouw dat ze zelfs het Pauw topic overlopen.
heb t gezienquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt communicatie tussen Peter en Johan gemist
Uitzondering voor jou danquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb het laatste boekje niet gekocht #durftezeggen
en Harry Vermeegenquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tenenkrommend inderdaad. Al die kuttweets, -filmpjes en verdere ongein.
Geschreven door een ander.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Engelse verhaaltjes , Bruggink en Waterkneus met de analyse
Hoe vaak ie Cor spreektquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:46 schreef luckass het volgende:
[..]
waar ging het over? miste het even
quote:
Die trein grap van jou werd herhaald.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:46 schreef luckass het volgende:
[..]
waar ging het over? miste het even
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door een Engels panel gekozen tot één van de mooiste doelpunten ooit.
TONG TONG TONGquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door een Engels panel gekozen tot één van de mooiste doelpunten ooit.
Wat jij ervan vindt is niet zo rullevantquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Best apart... volwassen mannen die bakvissengedrag vertonen en als een stel debiele groupies achter een paar ouwe mannen aanlopen.
Volgens mij zouden ze nog hun onderbroekjes naar Derksen en Gijp gooien.
Weet ik, maar ik moet het even gezegd hebben... nu weer verder kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat jij ervan vindt is niet zo rullevant
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hij zit in je cache schatDaarom zie jij hem wel.
Powned door een vrouw... Scheer je weg!!quote:
kibbelingquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:50 schreef Zipportal het volgende:
Gijp duikt achter de bank, als er iemand met vissticks aankomt.
Zoek jij vuist? Wegwezen hier met je Powned!!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Powned door een vrouw... Scheer je weg!!
Net toen Peter wilde hoeken kapt Pauw het af.quote:
Ik heb me uitstekend vermaakt met de show icm het topicquote:
doe is normaal gekquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Hoop je net op een discussie, moet Dotan een liedje pluggen
Ja en VI plugged niks natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Hoop je net op een discussie, moet Dotan een liedje pluggen
rene raaskalde watquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:53 schreef Kopsterk het volgende:
Had Rene een gevat antwoord gehad op Petergod denken jullie?
Ik denk van niet.
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Net toen Peter wilde hoeken kapt Pauw het af.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Komen die mensen uit Vak-P ofzo ?
Beter ga je gewoon wat nuttigs doenquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ga deze uitzending ook 3 keer terugkijken
Bij ijshockey ook.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:53 schreef Mani89 het volgende:
In voetbalstadions trommelen ze mooier.
Ik ga zo langs je moeder inderdaadquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon wat nuttigs doen
Hij is een 1 trick ponyquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:54 schreef Makamba_ het volgende:
Waarom is het hip en toch vrij stoer om af te geven op Dotan? Niet dat het heel spannend is verder maar toch wel moeilijk om echt te haten
Ik vind het ook helemaal niet zo slecht hoor alleen lijken al zijn nummers op elkaar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:54 schreef Makamba_ het volgende:
Waarom is het hip en toch vrij stoer om af te geven op Dotan? Niet dat het heel spannend is verder maar toch wel moeilijk om echt te haten
Het is net als kane.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:54 schreef Makamba_ het volgende:
Zou je daar een specifiek voorbeeld van kunnen geven, wat zijn moeder dan deed om Dotan bekend te maken?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:54 schreef Jedi_Pimp het volgende:
'Ik ben niet begonnen met muziek om bekend te worden'![]()
Dotan heeft zes jaar bij mn zus in de klas gezeten en de enige reden dat hij een kans kreeg was door zijn kunstenares als moeder met haar connecties. Vreselijk ventje.
Absoluut Roland.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:55 schreef KingRoland het volgende:
Beste Noord-Hollander Eurokok Martin!
Karina is het met mij eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |