Mauro is zelfs voor een negroïde iemand lelijk. Die ander heeft wel een symmetrisch, strak, gezicht.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:34 schreef luxerobots het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens is een leuke toet hebben wel belangrijk voor de nodige media-aandacht.
Ik verdoe mijn tijd liever aan mensen waar wel normaal mee te communiceren valt. Dank u.quote:
Ik vind Mauro ook niet mooi, maar toch werkt hij wel in op de emotie.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mauro is zelfs voor een negroïde iemand lelijk. Die ander heeft wel een symmetrisch, strak, gezicht.
Oh nee dan is het prima. Zolang jij er maar van overtuigd bent dat je er een punt mee maakt is het volkomen geoorloofd om het leven van een man totaal te vergallen door hem naar Zimbabwe uit te zetten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Of bij hun Turkse, Marokkaanse, Syrische, Afghaanse etc. tante en oom.
Zijn leven totaal te vergallen, hij heeft nooit het recht gehad om hier langdurig te verblijven. Wie vergalt hier iemands leven?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Oh nee dan is het prima. Zolang jij er maar van overtuigd bent dat je er een punt mee maakt is het volkomen geoorloofd om het leven van een man totaal te vergallen door hem naar Zimbabwe uit te zetten.
Nee, want ik laat niet jan en alleman dit land binnen. Ik wil dat we nieuwkomers snel beoordelen. En als de uitkomst nee is, moeten ze ook onmiddellijk het land uit. Ik wil voorkomen dat mensen hier wortelen. Bovendien is deze situatie anders: deze jongen woont hier bij zijn oom en tante.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat het een precedent schept, laat iedereen maar naar Nederland komen. Kinderen leren razendsnel een taal, maken vriendjes en zijn dan geworteld.
Als dit beleid wordt, kan de populatie moslims in Nederland nog eens razendsnel groeien (waar je zo bang voor bent) met allemaal nieuwe neefjes en nichtjes.
Als jij iemand op het vliegtuig naar Zimbabwe zet ben jij toch echt de persoon die iemands leven vergalt lieverd.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zijn leven totaal te vergallen, hij heeft nooit het recht gehad om hier langdurig te verblijven. Wie vergalt hier iemands leven?
Valt me wel op dat de linksmens weinig argumenten heeft, me wil negeren en op de man speelt.
Dus omdat hij al een aantal jaren illegaal is moeten we hem laten blijven. Fout gedrag belonen is dat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, want ik laat niet jan en alleman dit land binnen. Ik wil dat we nieuwkomers snel beoordelen. En als de uitkomst nee is, moeten ze ook onmiddellijk het land uit. Ik wil voorkomen dat mensen hier wortelen. Bovendien is deze situatie anders: deze jongen woont hier bij zijn oom en tante.
'Gore lef', gutmensch dat je er bent. Je moet maar eens teruglezen wat ik schrijf.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als jij iemand op het vliegtuig naar Zimbabwe zet ben jij toch echt de persoon die iemands leven vergalt lieverd.
En waar haal jij in godsnaam het gore lef vandaan om te zeggen dat iemand anders weinig argumenten heeft, meer argumenten dan "ja maar dat zijn de regeltjes" heb ik jou ook niet zien aandragen.
Buiten het feit dat Marokko uiteraard niet valt te vergelijken met het Zimbabwe van vandaag, laat staan het Zimbabwe van een x-aantal jaar geleden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, want ik laat niet jan en alleman dit land binnen. Ik wil dat we nieuwkomers snel beoordelen. En als de uitkomst nee is, moeten ze ook onmiddellijk het land uit. Ik wil voorkomen dat mensen hier wortelen. Bovendien is deze situatie anders: deze jongen woont hier bij zijn oom en tante.
Wel mooi dat ik meteen onder linksmens geplaatst word. Ooit een linksmens horen zeggen dat iemand bij afwijzing direct een vlucht retour cadeau krijgt? Als je het over strohalmen en "geen argumenten" hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als jij iemand op het vliegtuig naar Zimbabwe zet ben jij toch echt de persoon die iemands leven vergalt lieverd.
En waar haal jij in godsnaam het gore lef vandaan om te zeggen dat iemand anders weinig argumenten heeft, meer argumenten dan "ja maar dat zijn de regeltjes" heb ik jou ook niet zien aandragen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:57 schreef luxerobots het volgende:
'Gore lef', gutmensch dat je er bent. Je moet maar eens teruglezen wat ik schrijf.
Nou, deze heeft dus al een afwijzing achter de rug en heeft nooit het recht gehad om hier langdurig te blijven.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wel mooi dat ik meteen onder linksmens geplaatst word. Ooit een linksmens horen zeggen dat iemand bij afwijzing direct een vlucht retour cadeau krijgt? Als je het over strohalmen en "geen argumenten" hebt.
Alleen in het hoofd van een volslagen mongool kan gutmensch (iemand die het beste voor heeft met mensen) ooit een belediging zijn.quote:
En jij moet eens hier antwoord op geven:quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:57 schreef luxerobots het volgende:
'Gore lef', gutmensch dat je er bent. Je moet maar eens teruglezen wat ik schrijf.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Kun je eens een concrete reden (zonder terug te grijpen op 'dat zijn nou eenmaal de regeltjes') geven waarom hij uitgezet zou moeten worden?
Terwijl jij bij mijn weten nog wel redelijk rechts bent ingesteld. Ook op immigratiegebiedquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wel mooi dat ik meteen onder linksmens geplaatst word. Ooit een linksmens horen zeggen dat iemand bij afwijzing direct een vlucht retour cadeau krijgt? Als je het over strohalmen en "geen argumenten" hebt.
Omdat het een precedent schept. Als hij mag blijven, dan duiken er een hele hoop afgewezen mensen op, die de taal spreken, maar hier in de illegaliteit zijn verbleven omdat ze niet zijn weggegaan na hun afwijzing.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En jij moet eens hier antwoord op geven:
[..]
Ten eerste is het de vraag hoe lang hij hier "illegaal" was. De familie heeft zorgvuldig de procedures gevolgd, naar eer en geweten. Waar jij aan voorbij lijkt te gaan, is dat er sprake was van een instabiele thuissituatie en dat die jongen daarom naar zijn oom en tante ging; die voedden hem verder op.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:57 schreef luxerobots het volgende:
Dus omdat hij al een aantal jaren illegaal is moeten we hem laten blijven. Fout gedrag belonen is dat. Over ooms en tantes had ik het dus al eerder bij de precedentwerking.
Dat precedent wordt alleen in jouw fantasie geschapen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat het een precedent schept. Als hij mag blijven, dan duiken er een hele hoop afgewezen mensen op, die de taal spreken, maar hier in de illegaliteit zijn verbleven omdat ze niet zijn weggegaan na hun afwijzing.
Ook is het het belonen van verkeerd gedrag. Dan beloon je het aangaan van procedures en het rekken van tijd, want het argument is nu dat hij geworteld is.
Respect. Het is wel heel knap om op je dertiende een vreemde taal te leren. MBO, zeer puik.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:06 schreef Dven het volgende:
Verder wel respect voor dat manneke. Op je 13e voor het eerst Zimbabwe uit en 8 jaar later perfect Nederlands spreken en een opleiding hebben afgerond. Lijkt me verder ook wel een leuk jong.
We moeten de procedures dan ook grondig verbeteren. Asielzoekers die zijn afgewezen, moeten daadwerkelijk dit land uit. Geen bed, bad en brood; geen verblijf in Nederland. En nogmaals: de situatie met deze jongen is anders; die verblijft in een gezin, bij directe familie.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat het een precedent schept. Als hij mag blijven, dan duiken er een hele hoop afgewezen mensen op, die de taal spreken, maar hier in de illegaliteit zijn verbleven omdat ze niet zijn weggegaan na hun afwijzing.
Ook is het het belonen van verkeerd gedrag. Dan beloon je het aangaan van procedures en het rekken van tijd, want het argument is nu dat hij geworteld is.
De IND kon het kinderpardon ook niet voorzien. Hij heeft ook geen kans op asiel omdat Zimbabwe niet als onveilig land wordt gezien.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:08 schreef Dven het volgende:
Verder de IND die aanraadt om geen asielprocedure maar normale procedure te starten omdat 'het wel geaccepteerd wordt als hij geadopteerd kan worden door z'n Nederlandse familie' en hem vervolgens niet mee willen nemen in het generaal kinderpardon omdat hij geen asielprocedure heeft afgelegd![]()
![]()
![]()
Dat weten we helemaal niet, de zaak is gespind in de media.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ten eerste is het de vraag hoe lang hij hier "illegaal" was. De familie heeft zorgvuldig de procedures gevolgd, naar eer en geweten. Waar jij aan voorbij lijkt te gaan, is dat er sprake was van een instabiele thuissituatie en dat die jongen daarom naar zijn oom en tante ging; die voedden hem verder op.
De precedentwerking van deze constructie (Nederlandse man met buitenlandse vrouw, of omgekeerd, die een neefje of nichtje van de buitenlandse partner opvoedt) zeer, zeer gering is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |