Zullen we er voor het gemak eens van uitgang dat het merendeel van die 7 jaar na 2008 zich in het verleden hebben afgespeeldquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Man. Ik heb het over de tegenwoordige tijd en het is een man van 21.
Het is wel de avond van de sterke vergelijkingen zie ik.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Man. Ik heb het over de tegenwoordige tijd en het is een man van 21.
[..]
Dus dan ook maar gevangenisstraffen kwijtschelden als iemand onderduikt?
Ben je nog niet weg?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is wel de avond van de sterke vergelijkingen zie ik.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja ik stop hier mee. Om te janken gewoon.
Lezen kun je ook al niet. Ga ergens anders de niet ingelezen flapdrol uithangen jong.quote:
Leg mij dat eens uit.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Lezen kun je ook al niet. Ga ergens anders de niet ingelezen flapdrol uithangen jong.
Jij zegt dat de overheid het geweldsmonopolie heeft en het dus de schuld van de Overheid is dat hij nog niet weg is. En dus moeten we zijn illegaliteit maar vergeven.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is wel de avond van de sterke vergelijkingen zie ik.
Hier wordt in het vluchtelingenverdrag helemaal niet over gesproken. Het gaat om politieke vervolging, niet om het behaald hebben van een MBO-diploma.quote:Hij is geworteld in Nederland, spreekt de taal en heeft net zijn mbo afgerond. Dat zijn omstandigheden die nooit eerder deugdelijk zijn beoordeeld
In je hoofd misschien, maar iemand zijn illegaliteit vergeven is niet hetzelfde als iemand een mbo opleiding laten afronden. Sjonge, wat een illegaal zeg. Zo ondergedoken enzo. Zo ernstigs zelfs dat we (waarschijnlijk) wisten waar hij woonde, waar hij z'n opleiding volgde.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Jij zegt dat de overheid het geweldsmonopolie heeft en het dus de schuld van de Overheid is dat hij nog niet weg is. En dus moeten we zijn illegaliteit maar vergeven.
De vergelijking is treffend.
Dan zijn we het daar over eens. Ik heb echter niet de illusie dat er op korte termijn een actief uitzetbeleid gaat komen. Zoals ik al aangaf ligt dit te gevoelig en ook internationaal zou er kritiek komen waardoor de goedbetaalde baantjes van onze politici wel eens in gevaar zouden kunnen komen. Je weet wel, de baantjes bij een internationale organisatie voor na hun politieke carriere.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Eens, maar van dat stigma moeten we toch eens af anders blijf je aan de gang met inderdaad een generaal faalpardon. Zeker als je om de zoveel tijd een generaal pardon uitvaardigt geef je mensen alleen maar meer overtuiging dit soort dingen te doen.
Misschien is 'ie wel moslim, elf.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
Zolang we hier dagelijks kansloze asielzoekers van dubieuze herkomst toelaten, zie ik niet in waarom een ingeburgerde jongen van 21, die bij Nederlandse familie woont, dit land uit zou moeten.
Dus omdat er criminelen zijn die niet uitgezet worden, moet iemand die hier geen recht heeft om te blijven maar blijven. Oké.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
Zolang we hier dagelijks kansloze asielzoekers van dubieuze herkomst toelaten, zie ik niet in waarom een ingeburgerde jongen van 21, die bij Nederlandse familie woont, dit land uit zou moeten.
Het is en blijft lastige materie, we weten allemaal wat er gebeuren moet, maar actie ho maar. Dit soort berichten gaan blijven voorkomen in de toekomst.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:33 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar over eens. Ik heb echter niet de illusie dat er op korte termijn een actief uitzetbeleid gaat komen. Zoals ik al aangaf ligt dit te gevoelig en ook internationaal zou er kritiek komen waardoor de goedbetaalde baantjes van onze politici wel eens in gevaar zouden kunnen komen. Je weet wel, de baantjes bij een internationale organisatie voor na hun politieke carriere.
Maar nogmaals, het feit dat iemand weigert om te vertrekken mag geen reden zijn om hem maar te laten blijven. Als je dit wel vindt dan kun je net zo goed deze procedure afschaffen want dan ben je alleen maar bezig geld weg te gooien.
Ik dacht dat je zo'n hekel had aan mijn posts in NWS. Negeer ze dan en reageer er niet op.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:34 schreef bamibij het volgende:
[..]
Misschien is 'ie wel moslim, elf.
Kun je eens een concrete reden (zonder terug te grijpen op 'dat zijn nou eenmaal de regeltjes') geven waarom hij uitgezet zou moeten worden?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dus omdat er criminelen zijn die niet uitgezet worden, moet iemand die hier geen recht heeft om te blijven maar blijven. Oké.
Kwestie van je prioriteiten helder hebben. Ik zie niet in wie deze, goed ingeburgerde jongen (die bij directe familie woont) hier tot last is. Bovendien was de situatie ook nog eens uit nood geboren; zijn ouders konden niet voor hem zorgen, waarbij het dan gebruikelijk (en trouwens ook vanuit ons perspectief wel begrijpelijk) is dat een oom en tante die zorg overnemen. Voor de goede orde: de jongen woont gewoon in huis bij zijn Zimbabwaanse tante, die met een Nederlandse man is getrouwd.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dus omdat er criminelen zijn die niet uitgezet worden, moet iemand die hier geen recht heeft om te blijven maar blijven. Oké.
Omdat het een precedent schept, laat iedereen maar naar Nederland komen. Kinderen leren razendsnel een taal, maken vriendjes en zijn dan geworteld.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kwestie van je prioriteiten helder hebben. Ik zie niet in wie deze, goed ingeburgerde jongen (die bij directe familie woont) hier tot last is. Bovendien was de situatie ook nog eens uit nood geboren; zijn ouders konden niet voor hem zorgen, waarbij het dan gebruikelijk (en trouwens ook vanuit ons perspectief wel begrijpelijk) is dat een oom en tante die zorg overnemen. Voor de goede orde: de jongen woont gewoon in huis bij zijn Zimbabwaanse tante, die met een Nederlandse man is getrouwd.
Ik zie geen enkel nadeel in zijn verblijf in Nederland.
Dat moeten we inderdaad wel zien te vermijden ja, zometeen heb je ineens miljoenen kinderen die allemaal bij hun Zimbabwaanse tante komen wonen in Nederland.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Omdat het een precedent schept, laat iedereen maar naar Nederland komen. Kinderen leren razendsnel een taal, maken vriendjes en zijn dan geworteld.
Als dit beleid wordt, kan de populatie moslims in Nederland nog eens razendsnel groeien (waar je zo bang voor bent) met allemaal nieuwe neefjes en nichtjes.
Ook maar elke Chinees opnemen omdat er Chinezen verdwijnen en ze het grootste aantal doodstraffen ter wereld hebben?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:42 schreef Dven het volgende:
Ho. Stop. Ho.
Prima leefomstandigheden in Zimbabwe? Dat land waar mensen gemiddeld verdwijnen, politiek tegenstanders en vluchtelingen die teruggestuurd worden dikwijls verdwijnen en gemarteld worden en waar miljoenen mensen zijn gevlucht omdat Mugabe al hun huizen vernietigd heeft en er zo doende miljoenen mensen dakloos werden?
Het is al duidelijk wie in dit topic geen aandacht verdienen.
Om mijzelf maar even te quotenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ook maar elke Chinees opnemen omdat er Chinezen verdwijnen en ze het grootste aantal doodstraffen ter wereld hebben?
quote:Het is al duidelijk wie in dit topic geen aandacht verdienen.
Of bij hun Turkse, Marokkaanse, Syrische, Afghaanse etc. tante en oom.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:45 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat moeten we inderdaad wel zien te vermijden ja, zometeen heb je ineens miljoenen kinderen die allemaal bij hun Zimbabwaanse tante komen wonen in Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |