quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Het zal tijd worden dat ik weer als Mod terug kom om orde op zaken te stellen.
Mensen die afhaken
Quitters
Oh leg eens uit danquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik snap wel waarom mensen weggaan.
Wat is zielig janktopic is dit weer zeg!quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Amper nieuwe topics, amper reacties in topics.
Wat the fuck is going on hier godverdomme.
Is iedereen gebanned of hoe kan het dat het zo rustig is ?
Geen marketing plan klaar hebben om FOK naar een hoger niveau te tillen
Mensen die afhaken
Quitters
Dat zijn van die mensen die stoppen met roken. Je hebt er geen zak aan.
Klacht; weglopers op FOK.
Leer je eerst eens een volzin tikken, debiel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:27 schreef CF87 het volgende:
[..]
Wat is zielig janktopic is dit weer zeg!
Je moeder huiliequote:Op dinsdag 15 december 2015 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leer je eerst eens een volzin tikken, debiel.
Nou waarschijnlijk vinden die mensen het hier gewoon niet meer leuk.quote:
En dit waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef Woestijnvos het volgende:
Veel mensen zullen een ban hebben.
Waar moet je anders heen qua grote foraquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk vinden die mensen het hier gewoon niet meer leuk.
Dat kan komen door users die zij niet aardig vinden, beleidsvoering niet goed vinden.
De nieuwe 'look' niet mooi vinden. Te weinig leuke topics misschien, of dat er zoals TS al aangeeft
een topic met amper reacties er in. Dus redenen genoeg voor mensen om weg te blijven.
Ik heb geen flauw benul wat die twee sites zijnquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar moet je anders heen qua grote fora
Bokt?
Partyflock?
Je bedoelt veel zitten gewoon op school of op werk te zwoegen en moeten nog 3 dagen alvorens de kerstvakantie begint.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef Woestijnvos het volgende:
Veel mensen zullen een ban hebben.
Ik stel voor dat TS een leuk origineel topic aanmaakt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk niet dat al die janktopics bevorderlijk werken. In plaats van dit soort topics te openen, kun je natuurlijk ook je energie steken in het maken van leuke topics of in goede reacties.
En dan alle 9 topics die per dag worden geopend weer dicht te gooien?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
er zijn genoeg leuke plekjes op fok! tochquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar moet je anders heen qua grote fora
Bokt?
Partyflock?
Misschien kan je dan eens stoppen met het volhuilen van topics in NWS. Bedankt namens ons allen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk niet dat al die janktopics bevorderlijk werken.
alle topics waar just me post bvquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:37 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn genoeg leuke plekjes op fok! toch
Je kunt gewoon langs mijn posts heen scrollen in NWS; je hoeft ze niet te lezen, je hoeft er niet op te reageren. Ik draag in NWS mijn steentje aan de inhoud bij.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Misschien kan je dan eens stoppen met het volhuilen van topics in NWS. Bedankt namens ons allen.
LOL zo zou ik het niet willen noemen hoorquote:
bruh, ik heb er 3 achter elkaar gehadquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:43 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Ik heb wel een ban gehad in LoL en starcraft 2 voor het uitschelden van mensen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:53 schreef just me het volgende:
[..]
LOL zo zou ik het niet willen noemen hoor
Erg inhoudelijk al die zolderkamerepistels over moslims hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik draag in NWS mijn steentje aan de inhoud bij.
Ik discussieer over van allerlei onderwerpen. Maar even in het licht van de OP over hoe rustig het is op FOK!: denk je dat het een oplossing is om mensen van FOK! te verjagen en om hun plezier in het posten te vergallen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Erg inhoudelijk al die zolderkamerepistels over moslims hoor.
Niet de notulen gelezen hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:54 schreef NoXia het volgende:
[..]
En dan alle 9 topics die per dag worden geopend weer dicht te gooien?Maar vertel, wat is je plan?
Kunnen ze jou niet gewoon een ban geven?quote:
Kneusje!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Wat the fuck is going on hier godverdomme.
Is iedereen gebanned of hoe kan het dat het zo rustig is ?
Geen marketing plan klaar hebben om FOK naar een hoger niveau te tillen
Mensen die afhaken
Quitters
Dat zijn van die mensen die stoppen met roken. Je hebt er geen zak aan.
Klacht; weglopers op FOK.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:50 schreef George_Zina het volgende:
Te weinig volk en niet echt een plan klaar liggen om veel meer mensen te trekken. Dan wordt het inderdaad doodsaai.
Ooit eens in de spiegel gekeken?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet gewoon een ban geven?
Heb zelden een user gezien die ook maar in de buurt komt van jouw kutheid.
Niet zonder spontaan klaar te komen, hoezo?quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:49 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Ooit eens in de spiegel gekeken?
ik wist wel dat je flikkertje was Guusquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet zonder spontaan klaar te komen, hoezo?
Gewoonlijk niet, maar ik maak graag een uitzondering voor zowel Etsu als voor mezelf.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik wist wel dat je flikkertje was Guus
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoonlijk niet, maar ik maak graag een uitzondering voor zowel Etsu als voor mezelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |