quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Het zal tijd worden dat ik weer als Mod terug kom om orde op zaken te stellen.
Mensen die afhaken
Quitters
Oh leg eens uit danquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik snap wel waarom mensen weggaan.
Wat is zielig janktopic is dit weer zeg!quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Amper nieuwe topics, amper reacties in topics.
Wat the fuck is going on hier godverdomme.
Is iedereen gebanned of hoe kan het dat het zo rustig is ?
Geen marketing plan klaar hebben om FOK naar een hoger niveau te tillen
Mensen die afhaken
Quitters
Dat zijn van die mensen die stoppen met roken. Je hebt er geen zak aan.
Klacht; weglopers op FOK.
Leer je eerst eens een volzin tikken, debiel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:27 schreef CF87 het volgende:
[..]
Wat is zielig janktopic is dit weer zeg!
Je moeder huiliequote:Op dinsdag 15 december 2015 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leer je eerst eens een volzin tikken, debiel.
Nou waarschijnlijk vinden die mensen het hier gewoon niet meer leuk.quote:
En dit waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef Woestijnvos het volgende:
Veel mensen zullen een ban hebben.
Waar moet je anders heen qua grote foraquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou waarschijnlijk vinden die mensen het hier gewoon niet meer leuk.
Dat kan komen door users die zij niet aardig vinden, beleidsvoering niet goed vinden.
De nieuwe 'look' niet mooi vinden. Te weinig leuke topics misschien, of dat er zoals TS al aangeeft
een topic met amper reacties er in. Dus redenen genoeg voor mensen om weg te blijven.
Ik heb geen flauw benul wat die twee sites zijnquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar moet je anders heen qua grote fora
Bokt?
Partyflock?
Je bedoelt veel zitten gewoon op school of op werk te zwoegen en moeten nog 3 dagen alvorens de kerstvakantie begint.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef Woestijnvos het volgende:
Veel mensen zullen een ban hebben.
Ik stel voor dat TS een leuk origineel topic aanmaakt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk niet dat al die janktopics bevorderlijk werken. In plaats van dit soort topics te openen, kun je natuurlijk ook je energie steken in het maken van leuke topics of in goede reacties.
En dan alle 9 topics die per dag worden geopend weer dicht te gooien?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
er zijn genoeg leuke plekjes op fok! tochquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waar moet je anders heen qua grote fora
Bokt?
Partyflock?
Misschien kan je dan eens stoppen met het volhuilen van topics in NWS. Bedankt namens ons allen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik denk niet dat al die janktopics bevorderlijk werken.
alle topics waar just me post bvquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:37 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn genoeg leuke plekjes op fok! toch
Je kunt gewoon langs mijn posts heen scrollen in NWS; je hoeft ze niet te lezen, je hoeft er niet op te reageren. Ik draag in NWS mijn steentje aan de inhoud bij.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Misschien kan je dan eens stoppen met het volhuilen van topics in NWS. Bedankt namens ons allen.
LOL zo zou ik het niet willen noemen hoorquote:
bruh, ik heb er 3 achter elkaar gehadquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:43 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Ik heb wel een ban gehad in LoL en starcraft 2 voor het uitschelden van mensen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:53 schreef just me het volgende:
[..]
LOL zo zou ik het niet willen noemen hoor
Erg inhoudelijk al die zolderkamerepistels over moslims hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik draag in NWS mijn steentje aan de inhoud bij.
Ik discussieer over van allerlei onderwerpen. Maar even in het licht van de OP over hoe rustig het is op FOK!: denk je dat het een oplossing is om mensen van FOK! te verjagen en om hun plezier in het posten te vergallen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:04 schreef bamibij het volgende:
[..]
Erg inhoudelijk al die zolderkamerepistels over moslims hoor.
Niet de notulen gelezen hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:54 schreef NoXia het volgende:
[..]
En dan alle 9 topics die per dag worden geopend weer dicht te gooien?Maar vertel, wat is je plan?
Kunnen ze jou niet gewoon een ban geven?quote:
Kneusje!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die afhaken
Quitters
quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:50 schreef George_Zina het volgende:
Te weinig volk en niet echt een plan klaar liggen om veel meer mensen te trekken. Dan wordt het inderdaad doodsaai.
Ooit eens in de spiegel gekeken?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kunnen ze jou niet gewoon een ban geven?
Heb zelden een user gezien die ook maar in de buurt komt van jouw kutheid.
Niet zonder spontaan klaar te komen, hoezo?quote:Op dinsdag 15 december 2015 19:49 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Ooit eens in de spiegel gekeken?
ik wist wel dat je flikkertje was Guusquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet zonder spontaan klaar te komen, hoezo?
Gewoonlijk niet, maar ik maak graag een uitzondering voor zowel Etsu als voor mezelf.quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik wist wel dat je flikkertje was Guus
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gewoonlijk niet, maar ik maak graag een uitzondering voor zowel Etsu als voor mezelf.
Relatiestatus met FOK: doodgebloedquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet ik straks toch een Facebookaccount maken.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die afhaken
Quitters
quote:Op zondag 6 december 2015 18:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
1999 02283 00614 0103502 168.6 45.3 1.06%
2000 06190 01026 0130741 127.4 21.1 1.34%
2001 11866 02257 0238995 105.9 20.1 2.46%
2002 22963 03428 0265971 077.6 11.6 2.73%
2003 35716 05046 0580476 115.0 16.3 5.97%
2004 32110 03571 0395011 110.6 12.3 4.06%
2005 26572 03239 0399011 123.2 15.0 4.10%
2006 26538 03510 0458039 130.5 17.3 4.71%
2007 37163 05164 0768840 148.9 20.7 7.90%
2008 38590 04832 0659961 136.6 17.1 6.78%
2009 45296 06633 0774867 116.8 17.1 7.96%
2010 44818 07107 0927089 130.4 20.7 9.53%
2011 34071 06363 0737462 115.9 21.6 7.58%
2012 28225 06097 0704317 115.5 25.0 7.24%
2013 26560 06748 0782281 115.9 29.5 8.04%
2014 19721 08128 1176206 144.7 59.6 12.09%
2015 12192 10533 0628528 059.7 51.6 6.46%
Achtereenvolgens:
• Registratiejaar
• Aantal geregistreerde users dat jaar
• Aantal users dat dat jaar geregistreerd is en dit jaar (2015) heeft gepost op het forum
• Totaal aantal posts van die users op het forum dit jaar
• Gemiddeld aantal posts per user voor die users op het forum dit jaar
• Gemiddeld aantal posts per user op het forum dit jaar voor alle users die dat jaar zijn geregistreerd
• Percentage van het totaal aantal posts van dit jaar (dus de vierde kolom gedeeld door totaal daar van).
Kijk zelf maar even wat je eruit kunt/wilt concluderen.
In ieder geval dat het aantal nieuwe users nog steeds sterk afneemt. Bovenstaande cijfers zijn tot en met november, dus totaal aantal zal nog van die 12192 tot zo'n 13300 stijgen. Een halvering tot opzichte van 2 jaar geleden bijvoorbeeld dus.
Sorry, ik ben de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:13 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Muzikanten hebben vrouwen in overvloed..
En wij..
Dat kan zeker geen schijt irritant zijn ja. Een moderator moet een goed invoelend vermogen hebben de discussie/topic goed aan kunnen voelen.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef James_R het volgende:
Heeft denk ik ook te maken met de grote bemoeienis van veel mods de laatste 2 jaar..
Valt me op dat relatief veel topics (buiten KLB en ONZ) doodleuk door mods worden gesloten terwijl de discussie in volle gang is... Als er veel wordt gepost is er kennelijk behoefte aan het onderwerp, en zou je als onafhankelijke mod je persoonlijke overtuigingen niet moeten laten meewegen..
Dit, heel veel censuur. Vaak wordt ik meerdere keren gequote als ik een kritische post achterlaat en als ik dan wil lezen wat er staat is het alweer weggehaald. Daarnaast het krimpende aantal users maar danny wil blijkbaar zijn inkomsten gelijk houden door nog veel meer te adverteren want ik wordt dood gegooid met ads. FOK hoeft van mij niet meer.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:29 schreef James_R het volgende:
Heeft denk ik ook te maken met de grote bemoeienis van veel mods de laatste 2 jaar..
Valt me op dat relatief veel topics (buiten KLB en ONZ) doodleuk door mods worden gesloten terwijl de discussie in volle gang is... Als er veel wordt gepost is er kennelijk behoefte aan het onderwerp, en zou je als onafhankelijke mod je persoonlijke overtuigingen niet moeten laten meewegen..
Huhquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:18 schreef just me het volgende:
[..]
ach we weten toch hoe tong80 is, ik erger me er niet aan hoor, ik haal mijn schouders gewoon op.
Geef eens voorbeelden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ook. Maar kan me er ook iets bij voorstellen dat je je rot ergert aan die schijt die uit z'n vingers vloeit.
Ach je kunt soms lekker onzinnig doenquote:
Don't care. Haal je schouders lekker op.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ach je kunt soms lekker onzinnig doen
Ga zo doorquote:Op woensdag 16 december 2015 11:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees niet bang vanaf 21 november 3 weken gebanned geweest.
Net gepost.....quote:
Dit vooralquote:Op woensdag 16 december 2015 13:02 schreef Vermon het volgende:
Dat eeuwige pesten en niet serieus reageren op topics zorgt er ook voor dat niemand nog moeite wil doen om een leuk topic te maken.
Matt Le Tissierquote:Op woensdag 16 december 2015 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net gepost.....
Matt Le Tissier
Schaken deed ie niet, maar ook geen patstelling
De grootste, trouwe clubvoetballer ooit
Raspaardje op twee benen, schijnbewegingen zonder scheenbeschermers
Waar Matt verscheen, scheen voor iedere liefhebber de zon
Dammen braken door, supporters zongen in koor
'The Saints wil go in'
Heilige status die hij bedong
Altijd trouw gebleven aan z'n club
Meer dan 200 keer de handen in de lucht
Opgeluchte tegenstander, beducht voor nog meer sterren
Bij Southampton nam het niet zo'n vlucht
Open dak, de ster liep alleen op het veld
Vluchtte niet voor het grote geld
Nooit op Milanello getraind
Deze godenvoetballer werd niet voor niets Le God genoemd
Had niks in Italië te zoeken, niet belust op het grote geld
Voetzoekers genoeg, die voor het grote geld gingen
Supporters op de Dell, omhelzen hem als de grootste
Niks te zoeken waar de paus de grond kuste, onder geen beding
Een uniek talent, perfect tweebenig
In Nederland had ie 100 interlands gespeeld
Samen met de Nederlandse God, sierlijker dan alle Ronaldo's ter wereld
Kwam ie maar niet uit Quersie
Had ie maar mogen spelen met van Persie of Bergkamp
Je kunt niet bevatten wat je dan voor schoonheid had gezien
Wat rest zijn de dromen uit de werkelijkheid
De realiteit die ontsproot uit de romantiek.
Geen geschaak op het veld, ook geen tragiek
Dit dartele veulen in de wei, was een koning van zichzelf
Geen slaaf van de trainer, geen pion op het slachtveld
Hij speelde in z'n eigen universum, Le God
Ik geloof in eeuwig voetbalgenot
Nu jij.
Ik verwacht dit...... Voetbal![]()
Ik plas in je kontquote:Op woensdag 16 december 2015 13:02 schreef Vermon het volgende:
Eens, mods sluiten elk topic waar ze het persoonlijk mee oneens zijn.![]()
Dat eeuwige pesten en niet serieus reageren op topics zorgt er ook voor dat niemand nog moeite wil doen om een leuk topic te maken.
Waren toevallig ook mijn eerste woordjes.quote:
RIPquote:
Het is patat! En 2 keer de helft!quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Myrr het volgende:
80% van de topics is van 25 jarige maagden, en verder alleen maar trolls die zichzelf en elkaar ontzettend grappig vinden.
Alle reacties zijn voorspelbaar, waardoor een topic aanmaken al verre van leuk of nuttig is. De meeste topics klik ik ook niet eens meer aan want ze worden door steeds dezelfde mensen gemaakt met dezelfde inhoud in een ander jasje maar van hetzelfde rek getrokken. Allemaal kinders die zichzelf heel serieus nemen met hun reacties, maar het gaat ten koste van de kwalieit en het is terecht dat mensen vertrekken. Ben ook wel klaar met deze zandbak. Had PUB lekker gehouden zoals het was, nu vervuilen ze de rest van het forum.
Fok is gewoon een doelgroeploze V&D geworden zonder uitstraling.
Huehue, TS is dik. Dikzak gespot. Pics van je zusje. Het is hont. 450. TS is maagd. Mensen die zeiken over de kou. Mensen die zeiken over de hitte. Het is te heet. Het is te koud. Nu al pepernoten in de winkel. Vrouwen met een kort en pittig kapsel. 30cm. Tindermeisje doet stom. Tindermeisjes in Afrika. Zwarte Piet. Dikke BMW. Het is uit met mijn ex. Feminazi's. Hont doet dit. Katten. Honten
. Buurvrouw is fatsig. Vrouwen. Vrouwen uit de keuken. Zweden. Vluchtelingen dit. vluchtelingen dat. TS is een tokkie. En dat waren wel zo'n beetje de dagelijkse clichés die geen klik waardig zijn...
Niet weten dat katden isquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Myrr het volgende:
80% van de topics is van 25 jarige maagden, en verder alleen maar trolls die zichzelf en elkaar ontzettend grappig vinden.
Alle reacties zijn voorspelbaar, waardoor een topic aanmaken al verre van leuk of nuttig is. De meeste topics klik ik ook niet eens meer aan want ze worden door steeds dezelfde mensen gemaakt met dezelfde inhoud in een ander jasje maar van hetzelfde rek getrokken. Allemaal kinders die zichzelf heel serieus nemen met hun reacties, maar het gaat ten koste van de kwalieit en het is terecht dat mensen vertrekken. Ben ook wel klaar met deze zandbak. Had PUB lekker gehouden zoals het was, nu vervuilen ze de rest van het forum.
Huehue, TS is dik. Dikzak gespot. Pics van je zusje. Het is hont. 450. TS is maagd. Mensen die zeiken over de kou. Mensen die zeiken over de hitte. Het is te heet. Het is te koud. Nu al pepernoten in de winkel. Vrouwen met een kort en pittig kapsel. 30cm. Tindermeisje doet stom. Tindermeisjes in Afrika. Zwarte Piet. Dikke BMW. Het is uit met mijn ex. Feminazi's. Hont doet dit. Katten. Honten
. Buurvrouw is fatsig. Vrouwen. Vrouwen uit de keuken. Zweden. Vluchtelingen dit. vluchtelingen dat. TS is een tokkie. En dat waren wel zo'n beetje de dagelijkse clichés die geen klik waardig zijn...
Vrouwen met een meningquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Myrr het volgende:
Waarom is dat een genot?quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef peteey het volgende:
Danny harkte ooit 100+ k per jaar binnen met deze site. Dat de boel nu in elkaar klapt is best een genot.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef peteey het volgende:
Danny harkte ooit 100+ k per jaar binnen met deze site. Dat de boel nu in elkaar klapt is best een genot.
Ja, dat moet haast wel. Of een persoonlijk dingetje. Zou niet weten waarom ik Danny of wie dan ook geen succes zou wensen.quote:
Aha, dus bij deze wens jij IS succes?quote:Op zondag 20 december 2015 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel. Of een persoonlijk dingetje. Zou niet weten waarom ik Danny of wie dan ook geen succes zou wensen.
Dan is het nog steeds geen genot om te constateren dat de boel in elkaar klapt, lijkt me. Zonde van zo'n forum.quote:Op zondag 20 december 2015 22:23 schreef peteey het volgende:
[..]
Afgunst. Nee maar Danny zelf voegt niets toe aan deze site, zijn meningen zijn afgezaagd (tegen het tokkie aan vaak), hij verneukt de layout meer dan eens, catert naar adverteerders als een geldbelust stoephoertje etc. Daar kan ik weinig positiefs over zeggen. Alle mensen die deze site gemaakt hebben tot wat het is zijn al weg, of afgedankt.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:25 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Aha, dus bij deze wens jij IS succes?
Dat heeft hij zelf in de hand gehad, bedoel ik dus. Dan lijkt het mij alleen maar een terecht gevolg, en juist omdat het zonde is, is dat een genot om te zien. Hoe het ooit was is over en komt nooit meer terug, dan kan de boel net zo goed branden.quote:Op zondag 20 december 2015 22:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds geen genot om te constateren dat de boel in elkaar klapt, lijkt me. Zonde van zo'n forum.
liever niet eigenlijkquote:Op zondag 20 december 2015 22:32 schreef peteey het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf in de hand gehad, bedoel ik dus. Dan lijkt het mij alleen maar een terecht gevolg, en juist omdat het zonde is, is dat een genot om te zien. Hoe het ooit was is over en komt nooit meer terug, dan kan de boel net zo goed branden.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
liever niet eigenlijk
wat moet ik dan met mijn leven?
veel te onoverzichtelijkquote:
Ditquote:Op zondag 20 december 2015 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
liever niet eigenlijk
wat moet ik dan met mijn leven?
|
Forum Opties | |
---|---|