RIPquote:
Het is patat! En 2 keer de helft!quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Myrr het volgende:
80% van de topics is van 25 jarige maagden, en verder alleen maar trolls die zichzelf en elkaar ontzettend grappig vinden.
Alle reacties zijn voorspelbaar, waardoor een topic aanmaken al verre van leuk of nuttig is. De meeste topics klik ik ook niet eens meer aan want ze worden door steeds dezelfde mensen gemaakt met dezelfde inhoud in een ander jasje maar van hetzelfde rek getrokken. Allemaal kinders die zichzelf heel serieus nemen met hun reacties, maar het gaat ten koste van de kwalieit en het is terecht dat mensen vertrekken. Ben ook wel klaar met deze zandbak. Had PUB lekker gehouden zoals het was, nu vervuilen ze de rest van het forum.
Fok is gewoon een doelgroeploze V&D geworden zonder uitstraling.
Huehue, TS is dik. Dikzak gespot. Pics van je zusje. Het is hont. 450. TS is maagd. Mensen die zeiken over de kou. Mensen die zeiken over de hitte. Het is te heet. Het is te koud. Nu al pepernoten in de winkel. Vrouwen met een kort en pittig kapsel. 30cm. Tindermeisje doet stom. Tindermeisjes in Afrika. Zwarte Piet. Dikke BMW. Het is uit met mijn ex. Feminazi's. Hont doet dit. Katten. Honten
. Buurvrouw is fatsig. Vrouwen. Vrouwen uit de keuken. Zweden. Vluchtelingen dit. vluchtelingen dat. TS is een tokkie. En dat waren wel zo'n beetje de dagelijkse clichés die geen klik waardig zijn...
Niet weten dat katden isquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Myrr het volgende:
80% van de topics is van 25 jarige maagden, en verder alleen maar trolls die zichzelf en elkaar ontzettend grappig vinden.
Alle reacties zijn voorspelbaar, waardoor een topic aanmaken al verre van leuk of nuttig is. De meeste topics klik ik ook niet eens meer aan want ze worden door steeds dezelfde mensen gemaakt met dezelfde inhoud in een ander jasje maar van hetzelfde rek getrokken. Allemaal kinders die zichzelf heel serieus nemen met hun reacties, maar het gaat ten koste van de kwalieit en het is terecht dat mensen vertrekken. Ben ook wel klaar met deze zandbak. Had PUB lekker gehouden zoals het was, nu vervuilen ze de rest van het forum.
Huehue, TS is dik. Dikzak gespot. Pics van je zusje. Het is hont. 450. TS is maagd. Mensen die zeiken over de kou. Mensen die zeiken over de hitte. Het is te heet. Het is te koud. Nu al pepernoten in de winkel. Vrouwen met een kort en pittig kapsel. 30cm. Tindermeisje doet stom. Tindermeisjes in Afrika. Zwarte Piet. Dikke BMW. Het is uit met mijn ex. Feminazi's. Hont doet dit. Katten. Honten
. Buurvrouw is fatsig. Vrouwen. Vrouwen uit de keuken. Zweden. Vluchtelingen dit. vluchtelingen dat. TS is een tokkie. En dat waren wel zo'n beetje de dagelijkse clichés die geen klik waardig zijn...
Vrouwen met een meningquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:10 schreef Myrr het volgende:
Waarom is dat een genot?quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef peteey het volgende:
Danny harkte ooit 100+ k per jaar binnen met deze site. Dat de boel nu in elkaar klapt is best een genot.
quote:Op zondag 20 december 2015 22:04 schreef peteey het volgende:
Danny harkte ooit 100+ k per jaar binnen met deze site. Dat de boel nu in elkaar klapt is best een genot.
Ja, dat moet haast wel. Of een persoonlijk dingetje. Zou niet weten waarom ik Danny of wie dan ook geen succes zou wensen.quote:
Aha, dus bij deze wens jij IS succes?quote:Op zondag 20 december 2015 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel. Of een persoonlijk dingetje. Zou niet weten waarom ik Danny of wie dan ook geen succes zou wensen.
Dan is het nog steeds geen genot om te constateren dat de boel in elkaar klapt, lijkt me. Zonde van zo'n forum.quote:Op zondag 20 december 2015 22:23 schreef peteey het volgende:
[..]
Afgunst. Nee maar Danny zelf voegt niets toe aan deze site, zijn meningen zijn afgezaagd (tegen het tokkie aan vaak), hij verneukt de layout meer dan eens, catert naar adverteerders als een geldbelust stoephoertje etc. Daar kan ik weinig positiefs over zeggen. Alle mensen die deze site gemaakt hebben tot wat het is zijn al weg, of afgedankt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |