abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158287807
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja en misschien omdat hij niet zoveel interesse heeft in andere mensen.
Ja, dat gevoel krijg ik ook, inderdaad. Andere mensen zijn helemaal niet interessant, alleen die ene vrouw die hem zou willen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158287862
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja en misschien omdat hij niet zoveel interesse heeft in andere mensen.
volgens mij is dat ook maar een soort van goedpraten voor zichzelf...
Ik heb ook in veel mensen niet echt interesse, dan praat ik liever over mezelf, maar er zijn genoeg mensen die ik, als ik ze eenmaal een beetje leer kennen, wel interessant vind. Dat weet deezer van zichzelf echter niet, want hij heeft nooit genoeg geïnvesteerd om interesse te krijgen in iemand.
compact en kleverig.
pi_158287917
Het moet overigens echt intens vermoeiend zijn om alleen maar vanuit een relatie/seks perspectief naar iedereen om je heen te kijken, als een soort van real life tinder. Swipe, swipe, swipe. Echt, als ik er aan denk krijg ik al braakneigingen. :X

Het is een ongezonde manier van naar de wereld kijken. Maar dat is hem/hen al zo vaak gezegd, dat het probleem compleet niet bij het 'niet kunnen versieren' ligt, maar in iets veel diepers en algemeners waarbij het maken en waarderen van normaal menselijk contact al teveel gevraagd is.
Ja doei.
pi_158287927
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat gevoel krijg ik ook, inderdaad. Andere mensen zijn helemaal niet interessant, alleen die ene vrouw die hem zou willen.
Ik kan interesse niet faken zoals anderen dat kunnen bij koetjes en kalfjes praten. Als iemand mij niet kan bekoren, is dat zo. Heb ik ook met bepaalde onderwerpen hoor. Kan ik verder ook niks aan doen helaas. Ja, interesse dus faken, maar dat is niet leuk en lastig.
pi_158287952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
Het moet overigens echt intens vermoeiend zijn om alleen maar vanuit een relatie/seks perspectief naar iedereen om je heen te kijken, als een soort van real life tinder. Swipe, swipe, swipe. Echt, als ik er aan denk krijg ik al braakneigingen. :X

Het is een ongezonde manier van naar de wereld kijken. Maar dat is hem/hen al zo vaak gezegd, dat het probleem compleet niet bij het 'niet kunnen versieren' ligt, maar in iets veel diepers en algemeners waarbij het maken en waarderen van normaal menselijk contact al teveel gevraagd is.
vermoeiend en het legt zóveel druk op elk contact dát je dan maar aangaat, dat diegene dat bijna wel móet merken...
compact en kleverig.
pi_158287972
Interesse veinzen is 'menselijkheid 101'
Ja doei.
pi_158287975
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kan interesse niet faken zoals anderen dat kunnen bij koetjes en kalfjes praten. Als iemand mij niet kan bekoren, is dat zo. Heb ik ook met bepaalde onderwerpen hoor. Kan ik verder ook niks aan doen helaas. Ja, interesse dus faken, maar dat is niet leuk en lastig.
Je hebt altijd onderwerpen in gesprekken die je niet interesseren. Dat hoort erbij. Een vriendin gaat ook echt niet alleen maar dingen bespreken die jij interessant vindt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_158287986
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is dus iets wat je moet veranderen ^O^

Gewoon faken dus.
compact en kleverig.
pi_158288019
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je hebt altijd onderwerpen in gesprekken die je niet interesseren. Dat hoort erbij. Een vriendin gaat ook echt niet alleen maar dingen bespreken die jij interessant vindt.
Klopt, maar relatie is ook geven en nemen. Mijn vader is gek op voetbal, mijn moeder echt niet. En toch al 30 jaar bij elkaar.
pi_158288024
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat is dus iets wat je moet veranderen ^O^

Gewoon faken dus.
Gewoon net als bij de seks:

Oh! *blablablabla* oooh! *blablablabla* Ooooh! *blablablabla.. toch?" Ja, het was ontzettend interessant!
Ja doei.
pi_158288056
Interesse faken is nergens voor nodig
pi_158288076
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt, maar relatie is ook geven en nemen. Mijn vader is gek op voetbal, mijn moeder echt niet. En toch al 30 jaar bij elkaar.
wat is nu je punt? Dat je moeder dus vast ook weleens fakete?
compact en kleverig.
pi_158288101
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Iedere relatie, in wat voor vorm dan ook, is geven en nemen. Jij neemt alleen maar en geeft niks. Zie alle reacties als je weer eens een topickaap pleegt en je eigen reacties daarop. Daarom heb je geen vrienden, kun je geen date krijgen, laat staan een relatie.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158288113
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:17 schreef Casiotone het volgende:
als je werkelijk helemaal nooit interesse hebt in mensen, alleen in mensen waar je je piemel in wil steken, ja, dan is dat wel nodig. En dan kom je er waarschijnlijk vanzelf achter dat er best wel meer mensen interessant kunnen zijn dan alleen die dames.

Je geeft jezelf de kans niet om je daarin te ontwikkelen als je niet eerst gaat faken in dit geval.
compact en kleverig.
pi_158288140
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

als je werkelijk helemaal nooit interesse hebt in mensen, alleen in mensen waar je je piemel in wil steken, ja, dan is dat wel nodig. En dan kom je er waarschijnlijk vanzelf achter dat er best wel meer mensen interessant kunnen zijn dan alleen die dames.

Je geeft jezelf de kans niet om je daarin te ontwikkelen als je niet eerst gaat faken in dit geval.
Zit wat in
pi_158288235
Als je genoeg mensen om je heen hebt met wie je tof om kunt gaan en interesses deelt en niet het idee hebt dat je die groep moet uitbreiden hoef je inderdaad geen interesse te 'faken'. Al kun je dan op z'n minst nog iemand anders zijn interesse in iets respecteren door te zeggen 'oh, leuk joh, dat je dat tof vindt/daar zoveel energie uit haalt'.

Als je echter niemand hebt die op welke manier dan ook een positieve aanwinst is op je leven omdat je bij iedereen meteen denkt dat ze niets interessants te bieden hebben omdat je je kwakje niet in ze kwijt (denkt) te kunnen voor welke (drog) reden dan ook, dan doe je iets verkeerd en is het beste wat je kunt doen zoveel mogelijk de interactie met mensen aan gaan van allerhande geslachten, achtergronden en met allerlei interesses; door het gesprek aan te gaan, te luisteren naar wat mensen beweegt en zo mensen leren kennen. Je hoeft niet interessant te vinden wát ze doen in die zin dat je het zelf ook moet gaan doen, maar eigenlijk vind ik bijna alles wat iedereen doet wel op een bepaalde manier 'interessant' als iemand dat mij persoonlijk vertelt. Natuurlijk ga ik niet op zoek naar verhalen van mensen die vertellen over hun kantklospassie of karpervisrecords, maar als iemand mij daar in een irl gesprek wat over vertelt als ik vraag wat ze doen/leuk vinden, dan vind ik dat alleen maar tof. Een ander heeft ook niets met mijn hobbies en werk wellicht, maar kan het nog wel tof voor mij vinden dat ik zoiets leuk vind.

Het is dus wellicht niet zozeer 'faken', maar gewoon leren interesse te tonen in wat een ander beweegt om te doen wat hij doet.
Ja doei.
pi_158288903
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:28 schreef Deezertje het volgende:

Verder wordt hier veel gehamerd op het ontwikkelen van vrienden/vriendschappen voordat je überhaupt aan een relatie moet denken. Zelf geloof ik daar niet zo in. Uiteindelijk kiest de ander je om wie je bent, met of zonder vrienden. Daar doe je het niet mee en heb je de meeste tijd niks mee te maken. Als iemand je echt leuk vindt nemen ze zoals je bent. Er bestaat niet voor niks een verschil tussen vriendschappelijk met iemand omgaan en romantisch. Daarom spreek ik ook niet zo snel mensen aan als ik weet dat ze op romantisch gebied bezet zijn. Ik ben echt op zoek naar een (romantisch) vrouwelijk maatje. Daarmee sluit ik misschien een hele groep mensen uit die allemaal leuke single vriendinnen hebben, maar so be it. Nogmaals: als iemand jou leert kennen maakt het niks uit of je 10 of 0 vrienden hebt. En even voor de duidelijkheid: als ik straks leuke collega's hebt en die meer willen doen na het werk sla ik dat niet af. Maar ik zie op dit moment niks in om 'geforceerd' vrienden te zoeken. Die komen inderdaad wel met de activiteiten die ik onderneem.
Maar je wordt daar wel op beoordeeld. Mensen willen geen partner zonder sociaal leven, zonder sociale activiteiten. Je wordt niet los gezien van je sociale omgeving, dit is inherent aan je gekoppeld, en mensen nemen dit in overweging als ze romantisch verder met je willen gaan. Als iemand voor je kiest, heeft die persoon ook in overweging genomen of je vrienden hebt en welke/wat voor vrienden. Het is een teken aan de wand dat iemand geen vrienden heeft, hoe hard het ook moge klinken. Zeker in jouw doelgroep (18-25) kijken mensen naar hoe sociaal je bent met anderen.

Verder, je geeft al aan dat je een hele groep single vriendinnen op deze manier uitsluit. Dit is toch helemaal niet effectief als je wel aangeeft op zoek te zijn naar een relatie? Je gaat nu van A naar B (de relatie) over kleine landweggetjes (Tinder, etc.), maar wilt niet over de snelweg (iemand vinden uit je sociale omgeving) gaan.
pi_158288966
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Verder wordt hier veel gehamerd op het ontwikkelen van vrienden/vriendschappen voordat je überhaupt aan een relatie moet denken. Zelf geloof ik daar niet zo in. Uiteindelijk kiest de ander je om wie je bent, met of zonder vrienden. Daar doe je het niet mee en heb je de meeste tijd niks mee te maken. Als iemand je echt leuk vindt nemen ze zoals je bent. Er bestaat niet voor niks een verschil tussen vriendschappelijk met iemand omgaan en romantisch. Daarom spreek ik ook niet zo snel mensen aan als ik weet dat ze op romantisch gebied bezet zijn. Ik ben echt op zoek naar een (romantisch) vrouwelijk maatje. Daarmee sluit ik misschien een hele groep mensen uit die allemaal leuke single vriendinnen hebben, maar so be it. Nogmaals: als iemand jou leert kennen maakt het niks uit of je 10 of 0 vrienden hebt. En even voor de duidelijkheid: als ik straks leuke collega's hebt en die meer willen doen na het werk sla ik dat niet af. Maar ik zie op dit moment niks in om 'geforceerd' vrienden te zoeken. Die komen inderdaad wel met de activiteiten die ik onderneem.
Het maakt wel uit of je vrienden hebt. Ik was mijn ex's hele sociale leven, verder had hij amper vrienden of contacten en dat heeft me echt opgebroken. De druk die je dan voelt is immens, want als jij niet kunt afspreken of een weekendje weg wilt, laat je de ander 'alleen' achter. Ik ging me bijna schuldig voelen als ik een weekend naar vriendinnen ging. :')
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 16 december 2015 @ 19:40:02 #94
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158290060
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:17 schreef Casiotone het volgende:
vertel?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158290164
quote:
6s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:40 schreef Re het volgende:

[..]

vertel?
I see what you did there...
Ja doei.
pi_158290445
:P
pi_158338599
Kun je nog een seksleven ontwikkelen als je weinig geld hebt? Want je moet toch telkens de deur uit om meisjes te ontmoeten en dat kost natuurlijk ook weer een hoop geld als het gaat om vervoer en betalen van drankjes en dergelijke.

In mijn specifieke geval zou dat een dure hobby worden. Ik woon niet echt gunstig waardoor ik ver moet reizen naar een grote stad. Ik verdien helaas niet zo veel. Andere kosten zijn het boeken van een hotelkamer, eten en drinken maar ook nieuwe dure kleding. Wat budget gezien is dat niet vol te houden, zeker op langere termijn niet. Dan kom ik zelf in de financiële problemen.

Dat is het probleem als je man bent, zonder geld kom je erg moeilijk aan seks. Vrouwen hoeven maar een oproepje te plaatsen en ze worden opgehaald met de auto en in de watten gelegd.

[ Bericht 17% gewijzigd door syndroom op 18-12-2015 21:27:05 ]
pi_158339512
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef syndroom het volgende:
Kun je nog een seksleven ontwikkelen als je weinig geld hebt? Want je moet toch de deur uit om meisjes te ontmoeten en dat kost natuurlijk ook weer geld als het gaat om vervoer en betalen van drankjes en dergelijke.
Even de kosten voor je op een rijtje gezet ervanuit gaande dat ze binnen een straal van 35 km woont:
Treinkaartje: 10 euro
4 biertjes: 12 euro
2 condooms: 1,50 euro
Opportunity costs: 4 uur a 15 euro: 60 euro
Vet hippie nieuwe outfit bij H&M: 50 euro
Extra gel en tandpasta:0,35 euro
Hotelkamer: Als je zou zorgt dat je je seksafspraak op dinsdag regelt want dat is doorgaans de goedkoopste dag om te overnachten: 50 euro

Totaal: 183,85 euro.

Nou godverdomme, je hebt gelijk. Zou er niet aan beginnen dat seks. Veel te duur.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158340162
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef syndroom het volgende:
Kun je nog een seksleven ontwikkelen als je weinig geld hebt? Want je moet toch telkens de deur uit om meisjes te ontmoeten en dat kost natuurlijk ook weer een hoop geld als het gaat om vervoer en betalen van drankjes en dergelijke.

In mijn specifieke geval zou dat een dure hobby worden. Ik woon niet echt gunstig waardoor ik ver moet reizen naar een grote stad. Ik verdien helaas niet zo veel. Andere kosten zijn het boeken van een hotelkamer, eten en drinken maar ook nieuwe dure kleding. Wat budget gezien is dat niet vol te houden, zeker op langere termijn niet. Dan kom ik zelf in de financiële problemen.

Dat is het probleem als je man bent, zonder geld kom je erg moeilijk aan seks. Vrouwen hoeven maar een oproepje te plaatsen en ze worden opgehaald met de auto en in de watten gelegd.
Alle vrouwen zijn hoeren

Waar deezer moet stoppen te focussen op n relatie, moet jij stoppen te focussen op seks en hoe gemakkelijk dat is voor n vrouw.
Dat constante vergelijken maakt t er voor jou nl niet beter op...
Mijn buurvrouw verdient meer dan ik en de overburen hebben een mooiere auto, dat is óók niet eerlijk, want ik verdien dat gewoon net zozeer als zij! Ik werk hard en ben behulpzaam en ik doe altijd vriendelijk!
compact en kleverig.
  vrijdag 18 december 2015 @ 21:49:13 #100
47102 Elvi
miemkwien
pi_158340249
Kosten voor kleding? Ik ga voor een date echt niks nieuws kopen hoor :P of is dat echt heel raar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')