Ja, dat gevoel krijg ik ook, inderdaad. Andere mensen zijn helemaal niet interessant, alleen die ene vrouw die hem zou willen.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja en misschien omdat hij niet zoveel interesse heeft in andere mensen.
volgens mij is dat ook maar een soort van goedpraten voor zichzelf...quote:Op woensdag 16 december 2015 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja en misschien omdat hij niet zoveel interesse heeft in andere mensen.
Ik kan interesse niet faken zoals anderen dat kunnen bij koetjes en kalfjes praten. Als iemand mij niet kan bekoren, is dat zo. Heb ik ook met bepaalde onderwerpen hoor. Kan ik verder ook niks aan doen helaas. Ja, interesse dus faken, maar dat is niet leuk en lastig.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat gevoel krijg ik ook, inderdaad. Andere mensen zijn helemaal niet interessant, alleen die ene vrouw die hem zou willen.
vermoeiend en het legt zóveel druk op elk contact dát je dan maar aangaat, dat diegene dat bijna wel móet merken...quote:Op woensdag 16 december 2015 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
Het moet overigens echt intens vermoeiend zijn om alleen maar vanuit een relatie/seks perspectief naar iedereen om je heen te kijken, als een soort van real life tinder. Swipe, swipe, swipe. Echt, als ik er aan denk krijg ik al braakneigingen.![]()
Het is een ongezonde manier van naar de wereld kijken. Maar dat is hem/hen al zo vaak gezegd, dat het probleem compleet niet bij het 'niet kunnen versieren' ligt, maar in iets veel diepers en algemeners waarbij het maken en waarderen van normaal menselijk contact al teveel gevraagd is.
Je hebt altijd onderwerpen in gesprekken die je niet interesseren. Dat hoort erbij. Een vriendin gaat ook echt niet alleen maar dingen bespreken die jij interessant vindt.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kan interesse niet faken zoals anderen dat kunnen bij koetjes en kalfjes praten. Als iemand mij niet kan bekoren, is dat zo. Heb ik ook met bepaalde onderwerpen hoor. Kan ik verder ook niks aan doen helaas. Ja, interesse dus faken, maar dat is niet leuk en lastig.
Dat is dus iets wat je moet veranderenquote:Op woensdag 16 december 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kan interesse niet faken zoals anderen dat kunnen bij koetjes en kalfjes praten. Als iemand mij niet kan bekoren, is dat zo. Heb ik ook met bepaalde onderwerpen hoor. Kan ik verder ook niks aan doen helaas. Ja, interesse dus faken, maar dat is niet leuk en lastig.
Klopt, maar relatie is ook geven en nemen. Mijn vader is gek op voetbal, mijn moeder echt niet. En toch al 30 jaar bij elkaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt altijd onderwerpen in gesprekken die je niet interesseren. Dat hoort erbij. Een vriendin gaat ook echt niet alleen maar dingen bespreken die jij interessant vindt.
Gewoon net als bij de seks:quote:Op woensdag 16 december 2015 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat je moet veranderen![]()
Gewoon faken dus.
wat is nu je punt? Dat je moeder dus vast ook weleens fakete?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, maar relatie is ook geven en nemen. Mijn vader is gek op voetbal, mijn moeder echt niet. En toch al 30 jaar bij elkaar.
Iedere relatie, in wat voor vorm dan ook, is geven en nemen. Jij neemt alleen maar en geeft niks. Zie alle reacties als je weer eens een topickaap pleegt en je eigen reacties daarop. Daarom heb je geen vrienden, kun je geen date krijgen, laat staan een relatie.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, maar relatie is ook geven en nemen. Mijn vader is gek op voetbal, mijn moeder echt niet. En toch al 30 jaar bij elkaar.
als je werkelijk helemaal nooit interesse hebt in mensen, alleen in mensen waar je je piemel in wil steken, ja, dan is dat wel nodig. En dan kom je er waarschijnlijk vanzelf achter dat er best wel meer mensen interessant kunnen zijn dan alleen die dames.quote:Op woensdag 16 december 2015 18:17 schreef Casiotone het volgende:
Interesse faken is nergens voor nodig
Zit wat inquote:Op woensdag 16 december 2015 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je werkelijk helemaal nooit interesse hebt in mensen, alleen in mensen waar je je piemel in wil steken, ja, dan is dat wel nodig. En dan kom je er waarschijnlijk vanzelf achter dat er best wel meer mensen interessant kunnen zijn dan alleen die dames.
Je geeft jezelf de kans niet om je daarin te ontwikkelen als je niet eerst gaat faken in dit geval.
Maar je wordt daar wel op beoordeeld. Mensen willen geen partner zonder sociaal leven, zonder sociale activiteiten. Je wordt niet los gezien van je sociale omgeving, dit is inherent aan je gekoppeld, en mensen nemen dit in overweging als ze romantisch verder met je willen gaan. Als iemand voor je kiest, heeft die persoon ook in overweging genomen of je vrienden hebt en welke/wat voor vrienden. Het is een teken aan de wand dat iemand geen vrienden heeft, hoe hard het ook moge klinken. Zeker in jouw doelgroep (18-25) kijken mensen naar hoe sociaal je bent met anderen.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:28 schreef Deezertje het volgende:
Verder wordt hier veel gehamerd op het ontwikkelen van vrienden/vriendschappen voordat je überhaupt aan een relatie moet denken. Zelf geloof ik daar niet zo in. Uiteindelijk kiest de ander je om wie je bent, met of zonder vrienden. Daar doe je het niet mee en heb je de meeste tijd niks mee te maken. Als iemand je echt leuk vindt nemen ze zoals je bent. Er bestaat niet voor niks een verschil tussen vriendschappelijk met iemand omgaan en romantisch. Daarom spreek ik ook niet zo snel mensen aan als ik weet dat ze op romantisch gebied bezet zijn. Ik ben echt op zoek naar een (romantisch) vrouwelijk maatje. Daarmee sluit ik misschien een hele groep mensen uit die allemaal leuke single vriendinnen hebben, maar so be it. Nogmaals: als iemand jou leert kennen maakt het niks uit of je 10 of 0 vrienden hebt. En even voor de duidelijkheid: als ik straks leuke collega's hebt en die meer willen doen na het werk sla ik dat niet af. Maar ik zie op dit moment niks in om 'geforceerd' vrienden te zoeken. Die komen inderdaad wel met de activiteiten die ik onderneem.
Het maakt wel uit of je vrienden hebt. Ik was mijn ex's hele sociale leven, verder had hij amper vrienden of contacten en dat heeft me echt opgebroken. De druk die je dan voelt is immens, want als jij niet kunt afspreken of een weekendje weg wilt, laat je de ander 'alleen' achter. Ik ging me bijna schuldig voelen als ik een weekend naar vriendinnen ging.quote:Op woensdag 16 december 2015 17:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Verder wordt hier veel gehamerd op het ontwikkelen van vrienden/vriendschappen voordat je überhaupt aan een relatie moet denken. Zelf geloof ik daar niet zo in. Uiteindelijk kiest de ander je om wie je bent, met of zonder vrienden. Daar doe je het niet mee en heb je de meeste tijd niks mee te maken. Als iemand je echt leuk vindt nemen ze zoals je bent. Er bestaat niet voor niks een verschil tussen vriendschappelijk met iemand omgaan en romantisch. Daarom spreek ik ook niet zo snel mensen aan als ik weet dat ze op romantisch gebied bezet zijn. Ik ben echt op zoek naar een (romantisch) vrouwelijk maatje. Daarmee sluit ik misschien een hele groep mensen uit die allemaal leuke single vriendinnen hebben, maar so be it. Nogmaals: als iemand jou leert kennen maakt het niks uit of je 10 of 0 vrienden hebt. En even voor de duidelijkheid: als ik straks leuke collega's hebt en die meer willen doen na het werk sla ik dat niet af. Maar ik zie op dit moment niks in om 'geforceerd' vrienden te zoeken. Die komen inderdaad wel met de activiteiten die ik onderneem.
vertel?quote:Op woensdag 16 december 2015 18:17 schreef Casiotone het volgende:
Interesse faken is nergens voor nodig
Even de kosten voor je op een rijtje gezet ervanuit gaande dat ze binnen een straal van 35 km woont:quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef syndroom het volgende:
Kun je nog een seksleven ontwikkelen als je weinig geld hebt? Want je moet toch de deur uit om meisjes te ontmoeten en dat kost natuurlijk ook weer geld als het gaat om vervoer en betalen van drankjes en dergelijke.
Alle vrouwen zijn hoerenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef syndroom het volgende:
Kun je nog een seksleven ontwikkelen als je weinig geld hebt? Want je moet toch telkens de deur uit om meisjes te ontmoeten en dat kost natuurlijk ook weer een hoop geld als het gaat om vervoer en betalen van drankjes en dergelijke.
In mijn specifieke geval zou dat een dure hobby worden. Ik woon niet echt gunstig waardoor ik ver moet reizen naar een grote stad. Ik verdien helaas niet zo veel. Andere kosten zijn het boeken van een hotelkamer, eten en drinken maar ook nieuwe dure kleding. Wat budget gezien is dat niet vol te houden, zeker op langere termijn niet. Dan kom ik zelf in de financiële problemen.
Dat is het probleem als je man bent, zonder geld kom je erg moeilijk aan seks. Vrouwen hoeven maar een oproepje te plaatsen en ze worden opgehaald met de auto en in de watten gelegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |