abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158261180
Voordat je aan daten kunt gaan denken, via alle wegen die je je maar kunt bedenken, moet je eerst kunnen zorgen dat je een beetje vol vertrouwen kunt communiceren met je doelgroep (m/v).

Dit kan allerlei onderliggende problemen hebben die ook eerst nog weer opgelost moeten worden voordat je dáár weer aan kunt gaan beginnen, dus probeer in dit topic realistisch te blijven, en het allerbelangrijkste: als je om advies vraagt, doe daar dan ook wat mee, en blijf niet keer op keer exact dezelfde vragen stellen, dan kom je in een cirkeltje terecht wat alleen maar frustratie oplevert voor zowel jezelf als de mensen die met je mee willen denken.

Luister naar wat mensen zeggen (of beter gezegd: lees wat mensen posten!) en reageer daar op zonder in de aanval te schieten, zowel adviesvragers als -gevers.

Iedereen met wat klunzige of niet-bestaande versierskills is hier welkom, maar maak er geen dagboektopic van, en de PUA's mogen zoals gewoonlijk in hun eigen topic verblijven met hun ge-game en ge-flow. ;)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_158261405
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:50 schreef Deezertje het volgende:
Iemand een idee hoe je je zielige ik kan uitschakelen? Ik wordt serieus steeds opgefokter als ik de zoveelste wallpaper op iemands telefoon/laptop zie van 'ons tweetjes' ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:01 schreef Deezertje het volgende:
H

[..]

Haha , ik wou 't niet weer zeggen nee. Maar ik raak opgefokt omdat het de zoveelste teleurstelling is, ook al voel ik helemaal niets voor dat meisje snap je?
Logisch, het is een natuurlijke behoefte en de hormonen gieren door je lijf want je bent gewoon een gezonde jongeman. Alleen ja ik kan het gevoel wel snappen dat je ook niet telkens afgewezen wil worden op basis van je persoonlijkheid. Je wilt toch jezelf kunnen zijn. Maar jezelf aanpassen en gaan faken hou je ook niet lang vol. Aan de andere kant steeds blauwtjes lopen is ook niet fijn voor je zelfvertrouwen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Deze problematiek heeft serieus niets te maken met daten, versieren of zelfvertrouwen.
Juist wel. Als hij nou wel succesvol was in versieren en daten, en meisjes bij de vleet had dan was hij niet zo opgefokt omdat hij zijn behoefte en verlangens niet bevredigd krijgt.

Een psycholoog kan echt niet meer doen behalve weer het hele verhaal uitleggen wat wij al een half jaar lang hebben gedaan. Of verwacht je soms dat een psycholoog opzoek gaat naar een vriendin voor hem?

[ Bericht 7% gewijzigd door syndroom op 15-12-2015 16:42:09 ]
pi_158261605
Een topic voor mensen met klunzige versierskills, precies waar ik thuis hoor. Ik ben dus echt een ramp in het herkennen van signalen. Wanneer vindt iemand mij gewoon aardig en wanneer zit er meer achter?

Vooral als ik in real life meiden leer kennen speelt dit probleem. Ze moet wel heel duidelijk zijn in haar bedoelingen wil ik het doorhebben. Ik merk dat het met het internetdaten een stuk makkelijker is, maar je spreekt dan natuurlijk ook niet zonder reden af. :P Tja, wat wil ik eigenlijk met deze post? Ben wel benieuwd of mensen dit herkennen en vooral of er mensen zijn met tips hoe dit te verbeteren? Ik ben overigens best sociaal (wel vrij introvert/rustig) en het is niet dat ik geen dates kan regelen.
pi_158261639
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:21 schreef syndroom het volgende:

[..]

Logisch, het is een natuurlijke behoefte en de hormonen gieren door je lijf want je bent gewoon een gezonde jongeman. Alleen ja ik kan het gevoel wel snappen dat je ook niet telkens afgewezen wil worden op basis van je persoonlijkheid. Je wilt toch jezelf kunnen zijn. Maar jezelf aanpassen en gaan faken hou je ook niet lang vol. Aan de andere kant steeds blauwtjes lopen is ook niet fijn voor je zelfvertrouwen.

[..]

Juist wel. Als hij nou wel succesvol was in versieren en daten, en meisjes bij de vleet had dan was hij niet zo opgefokt omdat hij zijn behoefte en verlangens niet bevredigd krijgt.

Een psycholoog kan echt niet meer doen behalve weer het hele verhaal uitleggen wat wij al een half jaar lang hebben gedaan. Of verwacht je soms dat een psycholoog opzoek gaat naar een vriendin voor hem?

Ik vind eigenlijk niet dat jij je aan de kant kunt scharen van degenen die hem bijvoorbeeld adviseren naar een psycholoog te gaan. Jou wordt hetzelfde advies gegeven, met ook ongeveer dezelfde achtergrond en problematiek.

Overigens kijk je er echt verkeerd tegenaan. Jullie denken dat de frustratie en de problemen komen van het niet hebben van een vriendin en seks, maar dat is het niet. Jullie hebben geen seks en geen vriendin, omdat jullie problemen hebben met de omgang met mensen en worden jullie niet succesvol in versieren en daten. It's the other way around.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:36:45 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158261801
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk niet dat jij je aan de kant kunt scharen van degenen die hem bijvoorbeeld adviseren naar een psycholoog te gaan. Jou wordt hetzelfde advies gegeven, met ook ongeveer dezelfde achtergrond en problematiek.

Overigens kijk je er echt verkeerd tegenaan. Jullie denken dat de frustratie en de problemen komen van het niet hebben van een vriendin en seks, maar dat is het niet. Jullie hebben geen seks en geen vriendin, omdat jullie problemen hebben met de omgang met mensen en worden jullie niet succesvol in versieren en daten. It's the other way around.
Dit is hen nog maar 34 keer verteld. Die hele gedachte dat een partner een oplossing van hun problemen is, is al debiel.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158262173
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef FulltimePrutser het volgende:
Een topic voor mensen met klunzige versierskills, precies waar ik thuis hoor. Ik ben dus echt een ramp in het herkennen van signalen. Wanneer vindt iemand mij gewoon aardig en wanneer zit er meer achter?

Vooral als ik in real life meiden leer kennen speelt dit probleem. Ze moet wel heel duidelijk zijn in haar bedoelingen wil ik het doorhebben. Ik merk dat het met het internetdaten een stuk makkelijker is, maar je spreekt dan natuurlijk ook niet zonder reden af. :P Tja, wat wil ik eigenlijk met deze post? Ben wel benieuwd of mensen dit herkennen en vooral of er mensen zijn met tips hoe dit te verbeteren? Ik ben overigens best sociaal (wel vrij introvert/rustig) en het is niet dat ik geen dates kan regelen.
Ik denk dat het vooral een zaak van ervaring is. Hoe meer je het mee maakt, hoe sneller je kleine dingetjes gaan opvallen. Verder zijn dingen als grote ogen opzetten, je net wat te lang in de ogen aankijken, glimlachen, aan haren friemelen, (lichamelijk) contact met je zoeken wel een beetje algemene dingen waaraan je kan opmaken of iemand aan het flirten met je is.

Verder, gewoon terug flirten. Als je ook maar een beetje denkt van "Hee, is ze nu met me aan het flirten?" zou ik gewoon een kleine poging wagen. Dan wordt het al snel duidelijk van of ze nu aan het flirten is, of gewoon aardig tegen je doet. En dan hoef je echt niet meteen de ware casanova uit te hangen, maar een beetje geflirt heeft nog niemand kwaad gedaan.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:01:31 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158262335
Als je zelf bewust flirt / probeert te flirten, dan doe je bepaalde zaken specifiek met een reden en let je daarop.
Door het zelf te doen vallen ze ook sneller op als een ander het doet.
pi_158262393
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dit is hen nog maar 34 keer verteld. Die hele gedachte dat een partner een oplossing van hun problemen is, is al debiel.
Het kan je een positievere kijk op t leven geven als blijkt dat iemand naar je verlangt. En jij naar haar
pi_158262395
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:54 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral een zaak van ervaring is. Hoe meer je het mee maakt, hoe sneller je kleine dingetjes gaan opvallen. Verder zijn dingen als grote ogen opzetten, je net wat te lang in de ogen aankijken, glimlachen, aan haren friemelen, (lichamelijk) contact met je zoeken wel een beetje algemene dingen waaraan je kan opmaken of iemand aan het flirten met je is.

Verder, gewoon terug flirten. Als je ook maar een beetje denkt van "Hee, is ze nu met me aan het flirten?" zou ik gewoon een kleine poging wagen. Dan wordt het al snel duidelijk van of ze nu aan het flirten is, of gewoon aardig tegen je doet. En dan hoef je echt niet meteen de ware casanova uit te hangen, maar een beetje geflirt heeft nog niemand kwaad gedaan.
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Het is overigens niet dat ik weinig ervaring heb, maar veelal twijfel aan de intenties van de ander. En soms zoek ik er totaal niets achter als ik met een "gewone" vriendin afspreek, terwijl zij meer wil dan gewoon vrienden zijn. Misschien een beetje onzekerheid van mijn kant in sommige gevallen, maar in andere gevallen ben ik echt compleet blind.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:17:10 #10
358523 IkStampOpTacos
pi_158262598
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:04 schreef FulltimePrutser het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Het is overigens niet dat ik weinig ervaring heb, maar veelal twijfel aan de intenties van de ander. En soms zoek ik er totaal niets achter als ik met een "gewone" vriendin afspreek, terwijl zij meer wil dan gewoon vrienden zijn. Misschien een beetje onzekerheid van mijn kant in sommige gevallen, maar in andere gevallen ben ik echt compleet blind.
Denk dat iedereen dat wel heeft.
Ben wel eens om 1 uur 's nachts naar een vrouw gegaan die me een bericht stuurde dat haar cv kapot was. In de trant van: "mijn cv is kapot en ik het heb koud, kom je even langs ;) ;) :* "
Heen gefietst, geprutst met dat ding, gezegd dat hij het prima deed en toen weer naar huis gegaan. :')
-
pi_158262655
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ben wel eens om 1 uur 's nachts naar een vrouw gegaan die me een bericht stuurde dat haar cv kapot was. In de trant van: "mijn cv is kapot en ik het heb koud, kom je even langs ;) ;) :* "
Heen gefietst, geprutst met dat ding, gezegd dat hij het prima deed en toen weer naar huis gegaan. :')
Wow. Echt. Wow :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:24:00 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158262687
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

Maar was dat dat een vrouw die jij dan nog zag zitten? WAar je dus wel een avondje mee wat wou doen?
En waarom dan zelf niet ook gaan flirten?
Uberhaupt een poging gedaan om te kijken of je iets van signalen zag?
pi_158262693
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:04 schreef FulltimePrutser het volgende:

[..]

Ah joh, geen dank. Tja, die blinde vlek voor dat soort dingen zal nooit verdwijnen denk ik, en dat is misschien maar goed ook. Soms moet je gewoon lekker stuntelen en er achteraf met een lach aan terug denken.

En wat inderdaad een goed idee is, is om te kijken wat jij nu doet als je met iemand wilt flirten, en daarop te letten als je denkt dat iemand met jou aan het flirten is.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:28:52 #14
358523 IkStampOpTacos
pi_158262756
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wow. Echt. Wow :')
Zoveel van dat soort momenten gehad. Was vroeger echt blind. :')

quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar was dat dat een vrouw die jij dan nog zag zitten? WAar je dus wel een avondje mee wat wou doen?
En waarom dan zelf niet ook gaan flirten?
Uberhaupt een poging gedaan om te kijken of je iets van signalen zag?
Ja, de keer daarop sleurde ze me haar bed in en toen kwam de hint wel over. Paar maand mee gescharreld totdat zij weer terug ging naar Utrecht, maar dit was wel 6 jaar terug of zo. Toen was ik net 18.
-
pi_158262782
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

[..]

Ja, de keer daarop sleurde ze me haar bed in en toen kwam de hint wel over. Paar maand mee gescharreld totdat zij weer terug ging naar Utrecht, maar dit was wel 6 jaar terug of zo. Toen was ik net 18.
Ik ben dan ook niet zo'n versierheld, maar dit had ik toch wel door gehad :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158262820
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Echt hè...
pi_158262885
quote:

[..]

Ach ja, uiteindelijk is het goed gekomen en nu heeft ie een mooi verhaal.
pi_158262891
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Echt hè...
"Mijn cv is kapot en ik heb het koud" om 1 uur 's nachts. "Dan trek je toch een trui aan?" :')

dinsdag 15 december 2015 @ 17:44:57 #19
358523 IkStampOpTacos
pi_158263034
quote:

[..]

Ik was nog jong en onschuldig destijds. :P
-
pi_158263091
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik was nog jong en onschuldig destijds. :P
Het is je vergeven hoor. Maar reken erop dat, mocht je ooit gaan trouwen, je beste maat dit verhaal in een speech gaat gooien :P I know I would _O-
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:51:33 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158263192
quote:
Ja,
Op welke van mijn vragen?
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:54:48 #22
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158263267
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

^O^

Dat dus, alleen lijkt dat maar niet aan te komen hoe vaak het ook gezegd word. Er zijn dieperliggende issues die eerst aangepakt moeten worden voordat er ook ooit iets gaat veranderen. Steeds hetzelfde doen en zielig doen werkt sowieso niet, dat kan ik ze zo al vertellen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:56:45 #23
358523 IkStampOpTacos
pi_158263318
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Op welke van mijn vragen?
Eerste 2: Ja.
3e: Ik zocht er niks achter.
4e: Nee.

Het is allemaal goed gekomen hoor. :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is je vergeven hoor. Maar reken erop dat, mocht je ooit gaan trouwen, je beste maat dit verhaal in een speech gaat gooien :P I know I would _O-
Mja, word er nog wel eens aan herinnerd, heb overigens nog wel meer verhalen waarbij het er dik bovenop lag en niks door had, die regelmatig worden opgerakeld door vrienden. Waren verwarrende tijden mijn man.
-
pi_158263337
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het kan je een positievere kijk op t leven geven als blijkt dat iemand naar je verlangt. En jij naar haar
Lol nee, er zijn genoeg mensen met een vriendin die zelfmoord plegen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158271126
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef FulltimePrutser het volgende:

Ja dat kan inderdaad lastig zijn. Had ik ook bestwel veel moeite mee in het verleden. De enige keren dat er actie kwam was als een meisje heel geduldig was en uiteindelijk bij wijze van spreke me de kleren van het lijf rukte.
Nu, met meer ervaring en zelfvertrouwen, lijkt het als het klikt 'vanzelf' te gaan. Op een of andere manier kun je in bepaalde situaties aanvoelen waar het heen kan gaan, dan gewoon relaxed blijven, en op het juiste moment je kansen pakken.

Van de zomer op een festivalletje een meisje ontmoet, ze bleef zo af en toe naar me toekomen, uiteindelijk gingen we met wat mensen nog naar een feestje ergens anders, zij wilde wel mee dus ik zeg spring maar achterop. Op dat feestje later, zij "Hoe kan ik je overhalen om me weer naar huis te brengen" (had deze bui al zien hangen dus had wat overbodig spul gedumpt bij iemand anders) dus ik "Ja ik wil je bestwel weer naar huis brengen maar dan heb ik geen zin om weer helemaal terug te rijden" "oke" en badabing :7
pi_158271520
quote:

[..]

[..]

Eigenlijk toch best wrang dat het sommigen dat proces hier zo gemakkelijk doorlopen terwijl anderen maanden of soms jaren moeten 'werken' om seks of een date te kunnen krijgen. Ik zou het zeer op prijs stellen als hier ook met respect omgegaan wordt, zonder agressief te worden dat niet iedereen over talent beschikt om een vrouw in bed te kunnen praten.

Ondanks dat er veel singles in het land zijn die je toch dat veel van hen wel seks kunnen hebben, wat aan daten zijn, af en toe een ONS, FWB of wat scharrelen tot ze de ware tegenkomen om een relatie mee te beginnen. Val je buiten de boot dan is het mooi frustrerend om 1 ongewenst single te zijn, 2 zonder seks te zitten. Want zo gemakkelijk is het niet ondanks wat anderen hier beweren om een scharrel of ONS te kunnen scoren.
pi_158271878
Ik ben er ook zo eentje die letterlijk een bed in gesleurd moet worden voordat ie het doorheeft :') Op weg zijn naar een tentamen, onderweg met een leuke PhD studente lullen die toevallig naar hetzelfde gebouw moet, daar aangekomen wist ik nog steeds haar naam niet, maar op het punt dat we afscheid moeten nemen stelt ze zichzelf alsnog spontaan voor (wat ze toch niet had gedaan als ze een hekel had aan je aanwezigheid denk ik zo)... wat doe ik: "oh, ik ben Henno" en ik ren naar m'n tentamen :') Niet eens even een nummer fixen om na m'n tentamen wat koffie te drinken ofzo, gewoon niks :{

En misschien was er wel niets en zie ik dingen die er niet zijn, maar het zo afwikkelen helpt natuurlijk niet echt voor je kansen _O-
pi_158271914
Mijn probleem is dat ik inmiddels alle signalen van het daten wel ken als ik het bij anderen zie gebeuren, en dan ook alle signalen zelf wel eens wil zien :') Ik zat bijvoorbeeld vorige week tegenover een dame die onderhand de hele dag met haar haar zat te spelen en een beetje ongeconcentreerd zat rond te kijken. Ik dacht: bingo!! en onze ogen crossten een paar keer. Maar... al snel had ik door dat ze naar iets anders zat te kijken ,volgde haar ogen maar zag geen andere jongen zitten ofzo en toch zat ze de rest van de dag met haar haar te spelen en een beetje vooruit kijkend... Was dit nou een signaal? Ik wou vragen waar ze naar keek, maar ze was een exchange student :P
  dinsdag 15 december 2015 @ 23:04:34 #29
358523 IkStampOpTacos
pi_158272699
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:37 schreef Deezertje het volgende:
Mijn probleem is dat ik inmiddels alle signalen van het daten wel ken als ik het bij anderen zie gebeuren, en dan ook alle signalen zelf wel eens wil zien :') Ik zat bijvoorbeeld vorige week tegenover een dame die onderhand de hele dag met haar haar zat te spelen en een beetje ongeconcentreerd zat rond te kijken. Ik dacht: bingo!! en onze ogen crossten een paar keer. Maar... al snel had ik door dat ze naar iets anders zat te kijken ,volgde haar ogen maar zag geen andere jongen zitten ofzo en toch zat ze de rest van de dag met haar haar te spelen en een beetje vooruit kijkend... Was dit nou een signaal? Ik wou vragen waar ze naar keek, maar ze was een exchange student :P
Maak gewoon eens een praatje zonder bijbedoelingen.
-
pi_158272770
quote:
18s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:24 schreef syndroom het volgende:

[..]

Eigenlijk toch best wrang dat het sommigen dat proces hier zo gemakkelijk doorlopen terwijl anderen maanden of soms jaren moeten 'werken' om seks of een date te kunnen krijgen. Ik zou het zeer op prijs stellen als hier ook met respect omgegaan wordt, zonder agressief te worden dat niet iedereen over talent beschikt om een vrouw in bed te kunnen praten.

Ondanks dat er veel singles in het land zijn die je toch dat veel van hen wel seks kunnen hebben, wat aan daten zijn, af en toe een ONS, FWB of wat scharrelen tot ze de ware tegenkomen om een relatie mee te beginnen. Val je buiten de boot dan is het mooi frustrerend om 1 ongewenst single te zijn, 2 zonder seks te zitten. Want zo gemakkelijk is het niet ondanks wat anderen hier beweren om een scharrel of ONS te kunnen scoren.
Als je uitstraalt dat je zelfmedelijden hebt en hier loopt te zeiken, ga je nooit een leuke meid ontmoeten
pi_158272931
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 22:37 schreef Deezertje het volgende:
Ik wou vragen waar ze naar keek, maar ze was een exchange student :P
Die kunnen niet praten?
pi_158273298
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 23:11 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Die kunnen niet praten?
Zeker wel, maar ben zelf geen held in koetjes kalfjes, laat staan in een andere taal _O- En inderdaad kon ik haar gewoon aanspreken zonder bijbedoelingen, maar dit was wel een gevalletje 'rondkijken en haren spelen' vandaar mijn twijfel... (en er is een verschil tussen dames die gewoon met hun haar spelen of de héle tijd spelen)
pi_158276882
Je kan en mag gewoon mensen aanspreken zonder dat t gelijk relatiemateriaal is he.
Probeer eens gewoon contact te leggen met iemand die je helemaal niet ziet zitten, zodat je er voor jezelf geen druk op legt.
Ik weet dat sommige mensen dat tijdverspilling vinden, maar dat is het niet, het is investeren in socialer leren zijn.
compact en kleverig.
pi_158277923
Versieren volgens Ome Hamer.

1. Get drunk
2. Kies target
3. Zoek mogelijkheid om zelf voor te stellen
4. Heb gesprek
Protip 1! Mensen houden er enorm van om over zichzelf te lullen, dus stel veel vragen! Aangezien je volgens stap 1 dronken bent kom je snel uit op quasi-diepzinnige gesprekken. Is niet erg!
Protip 2! Maak lichamelijk contact, maar niet te overdreven. Raak iemand aan op de schouder bij een goede grap bijvoorbeeld. Schept sneller een vertrouwensband.
5. Je neemt op een gegeven moment afscheid
6. Ga voor een knuffel
7. Als de knuffel goed voelt, go in for the kiss!
Succes? Gefeliciteerd!
Afgewezen? Terug naar stap 1 it is.
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
pi_158278334
Een geest haalt al mijn reacties weg :o
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_158278338
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:25 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

Ik vind stap 1 een heel goed begin ^O^
In het nieuwe jaar ga ik dat vaker toepassen!
Is niet zomaar grappigheid trouwens. Heb op één na al m'n relaties en scharrels overgehouden na een bezopen avond. Ook wel eens afgewezen uiteraard, maar dat hoort nu eenmaal bij het spel.
pi_158278559
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:27 schreef Hammer-of-Thor het volgende:

[..]

Is niet zomaar grappigheid trouwens. Heb op één na al m'n relaties en scharrels overgehouden na een bezopen avond. Ook wel eens afgewezen uiteraard, maar dat hoort nu eenmaal bij het spel.
Ik ben wel met je eens dat (licht) aangeschoten vaak helpt bij versieren, dan praat je net wat makkelijker en heb je wat minder remmingen.

Maar half bezopen met dubbele tong sprekend en schele ogen een versierpoging wagen is ook niet het beste idee.
pi_158278602
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:27 schreef Hammer-of-Thor het volgende:

[..]

Dus degene die niet drinken krijgen lastiger een relatie? Hmm..
pi_158278680
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:44 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Ik ben wel met je eens dat (licht) aangeschoten vaak helpt bij versieren, dan praat je net wat makkelijker en heb je wat minder remmingen.

Maar half bezopen met dubbele tong sprekend en schele ogen een versierpoging wagen is ook niet het beste idee.
Als ik zo dronken ben heb ik niet eens meer oog voor de dames. Dan wil ik alleen djensen, naar de febo, barfen en slapen. In die volgorde.
pi_158278705
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat zegt ie niet.

Je 'regelt' alleen makkelijker als er wat gedronken wordt.
pi_158278851
quote:
[..]
Voor die ultra introverte mensen zoals jij is alcohol een goed hulpmiddel om wat losser te worden. Waardoor je ook makkelijker onzin lult en met vrouwen praat. Je zult dan inderdaad nog steeds geen relatie krijgen of uberhaupt zoenen, maar je hebt dan wel met een vrouw gepraat.

En dan is voor jou al heel wat beter dan als een creep staren.
pi_158279067
Drinken is sowieso fijn dus dat lijkt me geen probleem.
pi_158279080
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 08:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je kan en mag gewoon mensen aanspreken zonder dat t gelijk relatiemateriaal is he.
Probeer eens gewoon contact te leggen met iemand die je helemaal niet ziet zitten, zodat je er voor jezelf geen druk op legt.
Ik weet dat sommige mensen dat tijdverspilling vinden, maar dat is het niet, het is investeren in socialer leren zijn.
compact en kleverig.
pi_158279220
Alcohol en drugs zijn een godsgeschenk voor de verlegen mens
  woensdag 16 december 2015 @ 11:28:58 #45
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158279276
quote:

[..]

Nee, diegene die onrealistische eisen hebben of gewoon moeite hebben met normale contacten leggen krijgen lastiger een relatie.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158279317
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:25 schreef Casiotone het volgende:
Maar niet de oplossing van het niet-versieren.

En in de juiste context. Bezopen iemand proberen te versieren op een feestje waar iedereen nog redelijk nuchter is, is geen goed idee.
pi_158279489
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:31 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Maar niet de oplossing van het niet-versieren.

Oplossing noem ik het ook niet maar het neemt remmingen weg, precies die in de weg staan van spontaan contact.

(disclaimer: middelen gebruiken om (ingebeelde) persoonlijke tekortkomingen te compenseren zet de deur open naar verslaving dus kijk uit)
  woensdag 16 december 2015 @ 11:41:51 #48
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_158279519
quote:

[..]

En ook degenen die geen normaal gesprek kunnen hebben met vrouwen omdat hun sociale vaardigheden achterlopen vanwege hun autisme. (maar de zelfreflectie missen om dat door te hebben...)
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_158279570
quote:
En als je weer nuchter bent, begin je weer bij het begin.
pi_158279587
Het is natuurlijk wel zo dat veel, zoniet de meeste contacten gelegd worden in feestelijke sfeer met bijbehorende sociale smeermiddelen. Als je hier niet van houdt sluit je al een hoop contact uit. Maar misschien zijn die mensen daar dan ook niet jou type mensen.
pi_158279633
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Natuurlijk is het belangrijk dat je ook nuchter met mensen kunt omgaan.
pi_158279669
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je begint echt niet weer op nul bij iemand die je in een feestelijke sfeer hebt ontmoet. Je moet wel nuchter ook de sociale vaardigheden hebben.
pi_158279673
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:49 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Je begint echt niet weer op nul bij iemand die je in een feestelijke sfeer hebt ontmoet. Je moet wel nuchter ook de sociale vaardigheden hebben.
In D.'s geval is drugs/alcohol gebruiken een slecht plan.
pi_158279731
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:50 schreef Etsu het volgende:

[..]

In D.'s geval is drugs/alcohol gebruiken een slecht plan.
Mee eens. Alcohol (in lichte mate) is vooral een effectief smeermiddel bij mensen die net dat ene duwtje nodig hebben, niet mensen waar het in de basis fout zit. Drugs is al helemaal iets wat alleen in de juiste context gebruikt moet worden, en als je er zelf helemaal achter staat.
pi_158279790
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

[..]

Uiteraard. Maar kans op afwijzing of dat ze niet op een wildvreemd praatje zitten te wachten is ook aanwezig. Net zo goed als dat ze het wel leuk vinden :P lastig. Voor mijn gevoel ga ik al te vaak op mijn bek..
pi_158279799
Deezertje, jij voelt je al afgewezen als een vrouw met wie je geen woord gewisseld hebt een vriend blijkt te hebben. Waarom? Dan gaat afwijzing vanzelf zeer doen ja, want dan overkomt het je continu in plaats van dat je dat enige controle over hebt.
Your opinion of me is none of my business.
pi_158279940
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar kans op afwijzing of dat ze niet op een wildvreemd praatje zitten te wachten is ook aanwezig. Net zo goed als dat ze het wel leuk vinden :P lastig. Voor mijn gevoel ga ik al te vaak op mijn bek..
dat klopt, die kans is er altijd, maar je zult moeten blijven proberen.
Zónder intenties, want dat merk je vaak wel en dan kom je een stuk sneller over als n creep.
Dus gewoon n praatje maken, ook met die gast die je elke dag op dezelfde plek tegenkomt, niet alleen met vrouwen..

[ Bericht 0% gewijzigd door JaniesBrownie op 16-12-2015 12:22:28 ]
compact en kleverig.
pi_158280147
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 11:57 schreef Sarasi het volgende:
Deezertje, jij voelt je al afgewezen als een vrouw met wie je geen woord gewisseld hebt een vriend blijkt te hebben. Waarom? Dan gaat afwijzing vanzelf zeer doen ja, want dan overkomt het je continu in plaats van dat je dat enige controle over hebt.
Dat is ook een probleem. Zelfde als ik mensen niet snel aanspreek als ik ze de hele dag zie tikken of bellen op hun telefoontje en denk dat ze al voorzien zijn. Wat ook gewoon met vrienden, familie of wat dan ook kan zijn.
pi_158280270
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is ook een probleem. Zelfde als ik mensen niet snel aanspreek als ik ze de hele dag zie tikken of bellen op hun telefoontje en denk dat ze al voorzien zijn. Wat ook gewoon met vrienden, familie of wat dan ook kan zijn.
maar je kan ze ook aanspreken zónder dat je de intentie hebt een relatie met ze te beginnen. Gewoon, zomaar. Dan maakt t ook niet uit of ze bezet zijn of niet.
Tik jezelf op de vingers als je merkt dat je op die manier kijkt, en blijf dat doen, want het WERKT NIET voor je (alleen maar tegen je)
compact en kleverig.
pi_158280859
quote:
het moet wel in je zitten, onder invloed ben ik nog steeds een muurbloempje
pi_158281485
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:50 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

het moet wel in je zitten, onder invloed ben ik nog steeds een muurbloempje
Genoeg vrouwen die een muurbloempje waarderen.
pi_158286316
-nee-

[ Bericht 98% gewijzigd door motorbloempje op 16-12-2015 16:45:12 ]
pi_158287146
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

maar je kan ze ook aanspreken zónder dat je de intentie hebt een relatie met ze te beginnen. Gewoon, zomaar. Dan maakt t ook niet uit of ze bezet zijn of niet.
Tik jezelf op de vingers als je merkt dat je op die manier kijkt, en blijf dat doen, want het WERKT NIET voor je (alleen maar tegen je)
Klopt. Maar het is wel lastig als iedereen om je heen een relatie krijgt en je steeds geconfronteerd wordt dat jij dat niet hebt. Natuurlijk heeft het geen zin om daar op blind te staren, want die mensen zijn reeds voorzien en maakt 't geen ene klap uit hoe jij je voelt. Zelf ben ik best introvert/onzeker en als ik een dame aanspreek is dat al een hele stap, en afwijzing is nooit leuk. Maar ook dames kunnen verlegen zijn.. als je dat allebei bent wordt het lastig om een gesprek met elkaar aan te gaan ;) Helaas wordt ik bijna nooit aangesproken, iig niet op een flirterige manier (inmiddels ken ik alle signalen). Dat maakt het ook zo lastig om in contact te treden met mensen.

Verder wordt hier veel gehamerd op het ontwikkelen van vrienden/vriendschappen voordat je überhaupt aan een relatie moet denken. Zelf geloof ik daar niet zo in. Uiteindelijk kiest de ander je om wie je bent, met of zonder vrienden. Daar doe je het niet mee en heb je de meeste tijd niks mee te maken. Als iemand je echt leuk vindt nemen ze zoals je bent. Er bestaat niet voor niks een verschil tussen vriendschappelijk met iemand omgaan en romantisch. Daarom spreek ik ook niet zo snel mensen aan als ik weet dat ze op romantisch gebied bezet zijn. Ik ben echt op zoek naar een (romantisch) vrouwelijk maatje. Daarmee sluit ik misschien een hele groep mensen uit die allemaal leuke single vriendinnen hebben, maar so be it. Nogmaals: als iemand jou leert kennen maakt het niks uit of je 10 of 0 vrienden hebt. En even voor de duidelijkheid: als ik straks leuke collega's hebt en die meer willen doen na het werk sla ik dat niet af. Maar ik zie op dit moment niks in om 'geforceerd' vrienden te zoeken. Die komen inderdaad wel met de activiteiten die ik onderneem.
  woensdag 16 december 2015 @ 17:29:26 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158287170
Wat doe je eigenlijk voor studie, Deezertje?
The love you take is equal to the love you make.
pi_158287189
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:29 schreef Lienekien het volgende:
Wat doe je eigenlijk voor studie, Deezertje?
Zie DM.
pi_158287250
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 17:28 schreef Deezertje het volgende:
Helaas wordt ik bijna nooit aangesproken, iig niet op een flirterige manier (inmiddels ken ik alle signalen). Dat maakt het ook zo lastig om in contact te treden met mensen.
Dat komt op de manier hoe jij uitstraalt en hoe jij je gedraagt. Je denkt teveel na. Je bent te gefocust op een relatie hebben.

quote:
Verder wordt hier veel gehamerd op het ontwikkelen van vrienden/vriendschappen voordat je überhaupt aan een relatie moet denken. Zelf geloof ik daar niet zo in. Uiteindelijk kiest de ander je om wie je bent, met of zonder vrienden. Daar doe je het niet mee en heb je de meeste tijd niks mee te maken. Als iemand je echt leuk vindt nemen ze zoals je bent.
Ja, en als je een vriendin hebt, blijf je 24/7 bij haar terwijl zij een leven heeft, blijf je bij haar plakken en ben je alleen met haar bezig. Nee, dat is leuk voor haar.
En als het uit gaat, ben je weer terug bij af en heb je geen vrienden meer waar je op terug kunt vallen (en het is goed mogelijk dat daar dan weer iets nieuws uit kan bloeien). :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2015 17:36:14 ]
pi_158287451
quote:

[..]

Klopt. Maar het is wel lastig als iedereen om je heen een relatie krijgt en je steeds geconfronteerd wordt dat jij dat niet hebt. Natuurlijk heeft het geen zin om daar op blind te staren, want die mensen zijn reeds voorzien en maakt 't geen ene klap uit hoe jij je voelt. Zelf ben ik best introvert/onzeker en als ik een dame aanspreek is dat al een hele stap, en afwijzing is nooit leuk. Maar ook dames kunnen verlegen zijn.. als je dat allebei bent wordt het lastig om een gesprek met elkaar aan te gaan ;) Helaas wordt ik bijna nooit aangesproken, iig niet op een flirterige manier (inmiddels ken ik alle signalen). Dat maakt het ook zo lastig om in contact te treden met mensen.

Verder wordt hier veel gehamerd op het ontwikkelen van vrienden/vriendschappen voordat je überhaupt aan een relatie moet denken. Zelf geloof ik daar niet zo in. Uiteindelijk kiest de ander je om wie je bent, met of zonder vrienden. Daar doe je het niet mee en heb je de meeste tijd niks mee te maken. Als iemand je echt leuk vindt nemen ze zoals je bent. Er bestaat niet voor niks een verschil tussen vriendschappelijk met iemand omgaan en romantisch. Daarom spreek ik ook niet zo snel mensen aan als ik weet dat ze op romantisch gebied bezet zijn. Ik ben echt op zoek naar een (romantisch) vrouwelijk maatje. Daarmee sluit ik misschien een hele groep mensen uit die allemaal leuke single vriendinnen hebben, maar so be it. Nogmaals: als iemand jou leert kennen maakt het niks uit of je 10 of 0 vrienden hebt.
de kans dát je iemand leert kennen die wél romantisch in je geïnteresseerd is, is alleen wél kleiner als je niemand hebt met wie je vriendschappelijk contact hebt. Dat heeft verschillende redenen:

Je leert geen mensen kennen door gemeenschappelijke vrienden

Je legt onnodige druk op élk contact dat je hebt, waardoor het alleen maar steeds moeilijker wordt om contacten te leggen (vicieuze cirkel)

Er is áltijd een kans dat wat als vriendschappelijk contact begint, uitgroeit tot meer. Ook als ze nu n vriend heeft.

En vast nog wat andere redenen...

Je leert op het moment helemáál niemand kennen, alles is beter dan niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaniesBrownie op 16-12-2015 17:54:52 ]
compact en kleverig.
pi_158287502
Don't forget to play!
pi_158287597
Overigens komen vriendschappen nooit zomaar.
Als je 10 bent misschien, maar als je volwassen bent, moet je daarin gewoon investeren.
Dus 'geforceerd' mensen vragen om samen wat te gaan doen en dat soort shit.
Nee, dat is niet leuk, sterker nog, dat is hartstikke eng.
Maar het gaat wel steeds beter en uiteindelijk houd je er n handjevol mensen aan over en vallen er drie keer zoveel mensen af...

Het gaat erom deezer, dat wat je nu doet NIET WERKT. En dat je dus écht iets anders moet gaan doen.

Dan bedoel ik niet je anders kleden of op een andere manier kijken, of iets dergelijks, maar echt dingen doen die je eng vindt en 'niet bij je passen' evt.
Daar leer je van en wellicht kom je erachter dat je best n ander mens kan zijm, zonder die irrationele angsten en obsessie met relaties die je hebt.
compact en kleverig.
pi_158287604
quote:

[..]

Verder wordt hier veel gehamerd op het ontwikkelen van vrienden/vriendschappen voordat je überhaupt aan een relatie moet denken. Zelf geloof ik daar niet zo in. Uiteindelijk kiest de ander je om wie je bent, met of zonder vrienden. Daar doe je het niet mee en heb je de meeste tijd niks mee te maken. Als iemand je echt leuk vindt nemen ze zoals je bent. Er bestaat niet voor niks een verschil tussen vriendschappelijk met iemand omgaan en romantisch. Daarom spreek ik ook niet zo snel mensen aan als ik weet dat ze op romantisch gebied bezet zijn. Ik ben echt op zoek naar een (romantisch) vrouwelijk maatje. Daarmee sluit ik misschien een hele groep mensen uit die allemaal leuke single vriendinnen hebben, maar so be it. Nogmaals: als iemand jou leert kennen maakt het niks uit of je 10 of 0 vrienden hebt. En even voor de duidelijkheid: als ik straks leuke collega's hebt en die meer willen doen na het werk sla ik dat niet af. Maar ik zie op dit moment niks in om 'geforceerd' vrienden te zoeken. Die komen inderdaad wel met de activiteiten die ik onderneem.
Je ziet het grotere plaatje niet. Door contact met vrienden leer je met andere mensen omgaan. Daardoor is het ook makkelijker om een relatie met een vrouw aan te gaan en te onderhouden. Sws is het ontwikkelen van je sociale vaardigheden gunstig voor allerlei aspecten in het leven. Je sociale status zegt dus wat over jezelf. Jij ziet het als een externe factor lijkt het wel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_158287616
Edit: quote ipv edit
compact en kleverig.
pi_158287619
Iemand vindt je niet leuk omdat je wel of geen vrienden hebt, maar als het al niet lukt om op ongedwongen, vriendschappelijke manier contact te maken met MENSEN zijn andere dingen ook gewoon heel moeilijk. Zóveel verschillen die verschillende vormen van relaties niet met hoe ze ontstaan.

Hoeveel mensen ken jij met een liefdesrelatie maar zonder vrienden?
Als je geen vrienden hebt omdat je niet met mensen om kan gaan, speelt dat zelfde probleem bij het krijgen van ander soort relaties.
pi_158287705
Mijn man was ook niet meteen mijn 'verkering'. Hij heeft eerst nog maanden bij me op de bank geslapen met regelmaat als vriend. Pas na 'n tijdje begon de vonk over te slaan.
Ja doei.
pi_158287770
Ik denk bovendien dat je je verschuilt achter 'zo ben ik niet' of 'is nergens voor nodig' enzo als het gaat om 'gewoon' mensen leren kennen.
Omdat je t gewoon te eng vindt...
compact en kleverig.
pi_158287791
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk bovendien dat je je verschuilt achter 'zo ben ik niet' of 'is nergens voor nodig' enzo als het gaat om mensen leren kennen.
Omdat je t gewoon te eng vindt...
Ja en misschien omdat hij niet zoveel interesse heeft in andere mensen.
pi_158287807
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, dat gevoel krijg ik ook, inderdaad. Andere mensen zijn helemaal niet interessant, alleen die ene vrouw die hem zou willen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158287862
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:05 schreef Fascination het volgende:

[..]

volgens mij is dat ook maar een soort van goedpraten voor zichzelf...
Ik heb ook in veel mensen niet echt interesse, dan praat ik liever over mezelf, maar er zijn genoeg mensen die ik, als ik ze eenmaal een beetje leer kennen, wel interessant vind. Dat weet deezer van zichzelf echter niet, want hij heeft nooit genoeg geïnvesteerd om interesse te krijgen in iemand.
compact en kleverig.
pi_158287917
Het moet overigens echt intens vermoeiend zijn om alleen maar vanuit een relatie/seks perspectief naar iedereen om je heen te kijken, als een soort van real life tinder. Swipe, swipe, swipe. Echt, als ik er aan denk krijg ik al braakneigingen. :X

Het is een ongezonde manier van naar de wereld kijken. Maar dat is hem/hen al zo vaak gezegd, dat het probleem compleet niet bij het 'niet kunnen versieren' ligt, maar in iets veel diepers en algemeners waarbij het maken en waarderen van normaal menselijk contact al teveel gevraagd is.
Ja doei.
pi_158287927
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, dat gevoel krijg ik ook, inderdaad. Andere mensen zijn helemaal niet interessant, alleen die ene vrouw die hem zou willen.
Ik kan interesse niet faken zoals anderen dat kunnen bij koetjes en kalfjes praten. Als iemand mij niet kan bekoren, is dat zo. Heb ik ook met bepaalde onderwerpen hoor. Kan ik verder ook niks aan doen helaas. Ja, interesse dus faken, maar dat is niet leuk en lastig.
pi_158287952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
Het moet overigens echt intens vermoeiend zijn om alleen maar vanuit een relatie/seks perspectief naar iedereen om je heen te kijken, als een soort van real life tinder. Swipe, swipe, swipe. Echt, als ik er aan denk krijg ik al braakneigingen. :X

Het is een ongezonde manier van naar de wereld kijken. Maar dat is hem/hen al zo vaak gezegd, dat het probleem compleet niet bij het 'niet kunnen versieren' ligt, maar in iets veel diepers en algemeners waarbij het maken en waarderen van normaal menselijk contact al teveel gevraagd is.
vermoeiend en het legt zóveel druk op elk contact dát je dan maar aangaat, dat diegene dat bijna wel móet merken...
compact en kleverig.
pi_158287972
Interesse veinzen is 'menselijkheid 101'
Ja doei.
pi_158287975
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kan interesse niet faken zoals anderen dat kunnen bij koetjes en kalfjes praten. Als iemand mij niet kan bekoren, is dat zo. Heb ik ook met bepaalde onderwerpen hoor. Kan ik verder ook niks aan doen helaas. Ja, interesse dus faken, maar dat is niet leuk en lastig.
Je hebt altijd onderwerpen in gesprekken die je niet interesseren. Dat hoort erbij. Een vriendin gaat ook echt niet alleen maar dingen bespreken die jij interessant vindt.
pi_158287986
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:10 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat is dus iets wat je moet veranderen ^O^

Gewoon faken dus.
compact en kleverig.
pi_158288019
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je hebt altijd onderwerpen in gesprekken die je niet interesseren. Dat hoort erbij. Een vriendin gaat ook echt niet alleen maar dingen bespreken die jij interessant vindt.
Klopt, maar relatie is ook geven en nemen. Mijn vader is gek op voetbal, mijn moeder echt niet. En toch al 30 jaar bij elkaar.
pi_158288024
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat is dus iets wat je moet veranderen ^O^

Gewoon faken dus.
Gewoon net als bij de seks:

Oh! *blablablabla* oooh! *blablablabla* Ooooh! *blablablabla.. toch?" Ja, het was ontzettend interessant!
Ja doei.
pi_158288056
Interesse faken is nergens voor nodig
pi_158288076
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Klopt, maar relatie is ook geven en nemen. Mijn vader is gek op voetbal, mijn moeder echt niet. En toch al 30 jaar bij elkaar.
wat is nu je punt? Dat je moeder dus vast ook weleens fakete?
compact en kleverig.
pi_158288101
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Iedere relatie, in wat voor vorm dan ook, is geven en nemen. Jij neemt alleen maar en geeft niks. Zie alle reacties als je weer eens een topickaap pleegt en je eigen reacties daarop. Daarom heb je geen vrienden, kun je geen date krijgen, laat staan een relatie.
pi_158288113
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:17 schreef Casiotone het volgende:
als je werkelijk helemaal nooit interesse hebt in mensen, alleen in mensen waar je je piemel in wil steken, ja, dan is dat wel nodig. En dan kom je er waarschijnlijk vanzelf achter dat er best wel meer mensen interessant kunnen zijn dan alleen die dames.

Je geeft jezelf de kans niet om je daarin te ontwikkelen als je niet eerst gaat faken in dit geval.
compact en kleverig.
pi_158288140
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

als je werkelijk helemaal nooit interesse hebt in mensen, alleen in mensen waar je je piemel in wil steken, ja, dan is dat wel nodig. En dan kom je er waarschijnlijk vanzelf achter dat er best wel meer mensen interessant kunnen zijn dan alleen die dames.

Je geeft jezelf de kans niet om je daarin te ontwikkelen als je niet eerst gaat faken in dit geval.
Zit wat in
pi_158288235
Als je genoeg mensen om je heen hebt met wie je tof om kunt gaan en interesses deelt en niet het idee hebt dat je die groep moet uitbreiden hoef je inderdaad geen interesse te 'faken'. Al kun je dan op z'n minst nog iemand anders zijn interesse in iets respecteren door te zeggen 'oh, leuk joh, dat je dat tof vindt/daar zoveel energie uit haalt'.

Als je echter niemand hebt die op welke manier dan ook een positieve aanwinst is op je leven omdat je bij iedereen meteen denkt dat ze niets interessants te bieden hebben omdat je je kwakje niet in ze kwijt (denkt) te kunnen voor welke (drog) reden dan ook, dan doe je iets verkeerd en is het beste wat je kunt doen zoveel mogelijk de interactie met mensen aan gaan van allerhande geslachten, achtergronden en met allerlei interesses; door het gesprek aan te gaan, te luisteren naar wat mensen beweegt en zo mensen leren kennen. Je hoeft niet interessant te vinden wát ze doen in die zin dat je het zelf ook moet gaan doen, maar eigenlijk vind ik bijna alles wat iedereen doet wel op een bepaalde manier 'interessant' als iemand dat mij persoonlijk vertelt. Natuurlijk ga ik niet op zoek naar verhalen van mensen die vertellen over hun kantklospassie of karpervisrecords, maar als iemand mij daar in een irl gesprek wat over vertelt als ik vraag wat ze doen/leuk vinden, dan vind ik dat alleen maar tof. Een ander heeft ook niets met mijn hobbies en werk wellicht, maar kan het nog wel tof voor mij vinden dat ik zoiets leuk vind.

Het is dus wellicht niet zozeer 'faken', maar gewoon leren interesse te tonen in wat een ander beweegt om te doen wat hij doet.
Ja doei.
pi_158288903
quote:

Maar je wordt daar wel op beoordeeld. Mensen willen geen partner zonder sociaal leven, zonder sociale activiteiten. Je wordt niet los gezien van je sociale omgeving, dit is inherent aan je gekoppeld, en mensen nemen dit in overweging als ze romantisch verder met je willen gaan. Als iemand voor je kiest, heeft die persoon ook in overweging genomen of je vrienden hebt en welke/wat voor vrienden. Het is een teken aan de wand dat iemand geen vrienden heeft, hoe hard het ook moge klinken. Zeker in jouw doelgroep (18-25) kijken mensen naar hoe sociaal je bent met anderen.

Verder, je geeft al aan dat je een hele groep single vriendinnen op deze manier uitsluit. Dit is toch helemaal niet effectief als je wel aangeeft op zoek te zijn naar een relatie? Je gaat nu van A naar B (de relatie) over kleine landweggetjes (Tinder, etc.), maar wilt niet over de snelweg (iemand vinden uit je sociale omgeving) gaan.
pi_158288966
quote:

[..]

Het maakt wel uit of je vrienden hebt. Ik was mijn ex's hele sociale leven, verder had hij amper vrienden of contacten en dat heeft me echt opgebroken. De druk die je dan voelt is immens, want als jij niet kunt afspreken of een weekendje weg wilt, laat je de ander 'alleen' achter. Ik ging me bijna schuldig voelen als ik een weekend naar vriendinnen ging. :')
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 16 december 2015 @ 19:40:02 #94
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158290060
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 18:17 schreef Casiotone het volgende:
vertel?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_158290164
quote:
6s.gif Op woensdag 16 december 2015 19:40 schreef Re het volgende:

[..]

vertel?
I see what you did there...
Ja doei.
pi_158290445
:P
pi_158338599
Kun je nog een seksleven ontwikkelen als je weinig geld hebt? Want je moet toch telkens de deur uit om meisjes te ontmoeten en dat kost natuurlijk ook weer een hoop geld als het gaat om vervoer en betalen van drankjes en dergelijke.

In mijn specifieke geval zou dat een dure hobby worden. Ik woon niet echt gunstig waardoor ik ver moet reizen naar een grote stad. Ik verdien helaas niet zo veel. Andere kosten zijn het boeken van een hotelkamer, eten en drinken maar ook nieuwe dure kleding. Wat budget gezien is dat niet vol te houden, zeker op langere termijn niet. Dan kom ik zelf in de financiële problemen.

Dat is het probleem als je man bent, zonder geld kom je erg moeilijk aan seks. Vrouwen hoeven maar een oproepje te plaatsen en ze worden opgehaald met de auto en in de watten gelegd.

[ Bericht 17% gewijzigd door syndroom op 18-12-2015 21:27:05 ]
pi_158339512
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef syndroom het volgende:
Kun je nog een seksleven ontwikkelen als je weinig geld hebt? Want je moet toch de deur uit om meisjes te ontmoeten en dat kost natuurlijk ook weer geld als het gaat om vervoer en betalen van drankjes en dergelijke.
Even de kosten voor je op een rijtje gezet ervanuit gaande dat ze binnen een straal van 35 km woont:
Treinkaartje: 10 euro
4 biertjes: 12 euro
2 condooms: 1,50 euro
Opportunity costs: 4 uur a 15 euro: 60 euro
Vet hippie nieuwe outfit bij H&M: 50 euro
Extra gel en tandpasta:0,35 euro
Hotelkamer: Als je zou zorgt dat je je seksafspraak op dinsdag regelt want dat is doorgaans de goedkoopste dag om te overnachten: 50 euro

Totaal: 183,85 euro.

Nou godverdomme, je hebt gelijk. Zou er niet aan beginnen dat seks. Veel te duur.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_158340162
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef syndroom het volgende:
Kun je nog een seksleven ontwikkelen als je weinig geld hebt? Want je moet toch telkens de deur uit om meisjes te ontmoeten en dat kost natuurlijk ook weer een hoop geld als het gaat om vervoer en betalen van drankjes en dergelijke.

In mijn specifieke geval zou dat een dure hobby worden. Ik woon niet echt gunstig waardoor ik ver moet reizen naar een grote stad. Ik verdien helaas niet zo veel. Andere kosten zijn het boeken van een hotelkamer, eten en drinken maar ook nieuwe dure kleding. Wat budget gezien is dat niet vol te houden, zeker op langere termijn niet. Dan kom ik zelf in de financiële problemen.

Dat is het probleem als je man bent, zonder geld kom je erg moeilijk aan seks. Vrouwen hoeven maar een oproepje te plaatsen en ze worden opgehaald met de auto en in de watten gelegd.
Alle vrouwen zijn hoeren

Waar deezer moet stoppen te focussen op n relatie, moet jij stoppen te focussen op seks en hoe gemakkelijk dat is voor n vrouw.
Dat constante vergelijken maakt t er voor jou nl niet beter op...
Mijn buurvrouw verdient meer dan ik en de overburen hebben een mooiere auto, dat is óók niet eerlijk, want ik verdien dat gewoon net zozeer als zij! Ik werk hard en ben behulpzaam en ik doe altijd vriendelijk!
compact en kleverig.
  vrijdag 18 december 2015 @ 21:49:13 #100
47102 Elvi
miemkwien
pi_158340249
Kosten voor kleding? Ik ga voor een date echt niks nieuws kopen hoor :P of is dat echt heel raar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')