abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158340433
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef syndroom het volgende:

Dat is het probleem als je man bent, zonder geld kom je erg moeilijk aan seks. Vrouwen hoeven maar een oproepje te plaatsen en ze worden opgehaald met de auto en in de watten gelegd.
Gast je moet hier echt mee ophouden

[ Bericht % gewijzigd door motorbloempje op 19-12-2015 16:53:10 ]
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:15:13 #102
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158341340
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef syndroom het volgende:

Dat is het probleem als je man bent, zonder geld kom je erg moeilijk aan seks. Vrouwen hoeven maar een oproepje te plaatsen en ze worden opgehaald met de auto en in de watten gelegd.
Nou, dat is inderdaad heel makkelijk, ware het niet dat er dan het meest kansloze uitschot op afkomt :r Dus dat heeft alsnog geen nut.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158342299
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Nou, dat is inderdaad heel makkelijk, ware het niet dat er dan het meest kansloze uitschot op afkomt :r Dus dat heeft alsnog geen nut.
Liever werving en selectie, dan helemaal geen werving toch :)
  vrijdag 18 december 2015 @ 22:57:16 #104
47102 Elvi
miemkwien
pi_158343082
Als vrouw kan ik je vertellen dat het nog best moeilijk is dat hele dating gebeuren :') Sowieso om een date te krijgen. Om een leuke, interessante man te vinden. Die mij dan ook nog eens leuk vind voor de lange termijn. Dat is niet even hop op Tinder en binnen een week heb ik mn soulmate gevonden...
pi_158343209
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Alle vrouwen zijn hoeren [ afbeelding ]

Waar deezer moet stoppen te focussen op n relatie, moet jij stoppen te focussen op seks en hoe gemakkelijk dat is voor n vrouw.
Dat constante vergelijken maakt t er voor jou nl niet beter op...
Mijn buurvrouw verdient meer dan ik en de overburen hebben een mooiere auto, dat is óók niet eerlijk, want ik verdien dat gewoon net zozeer als zij! Ik werk hard en ben behulpzaam en ik doe altijd vriendelijk!
Wees eerlijk, als vrouw hoef te toch niet gefrustreerd en wanhopig zonder seks thuis te zitten? Er zijn altijd wel mannen die wel iets met je willen beginnen of samen op zijn kosten ergens een ONS hebben.

Heb je als man geen bijzondere eigenschappen, hoge status, goede baan en veel geld dan zijn er bar weinig vrouwen geïnteresseerd in je. Als man wordt toch van je verwacht dat jij de kosten draagt als het op een date aankomt. Niet iedereen heeft honderden euros standby staan.
  vrijdag 18 december 2015 @ 23:01:30 #106
47102 Elvi
miemkwien
pi_158343253
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:00 schreef syndroom het volgende:

[..]

Wees eerlijk, als vrouw hoef te toch niet gefrustreerd en wanhopig zonder seks thuis te zitten? Er zijn altijd wel mannen die wel iets met je willen beginnen of samen op zijn kosten ergens een ONS hebben.

En wat als de vrouw nou niet iets met die man wil beginnen? Leuk dat er mannen zijn die sex met me willen, maar ik wil geen sex met hen en zeker geen ONS.

Jij snapt echt niks van vrouwen.
pi_158343319
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:57 schreef Elvi het volgende:
Als vrouw kan ik je vertellen dat het nog best moeilijk is dat hele dating gebeuren :') Sowieso om een date te krijgen. Om een leuke, interessante man te vinden. Die mij dan ook nog eens leuk vind voor de lange termijn. Dat is niet even hop op Tinder en binnen een week heb ik mn soulmate gevonden...
Is Tinder niet meer iets om op korte termijn een ONS te regelen? Als je weinig eisen hebt is een partner (voor één nacht) zo te regelen hoor.
pi_158343350
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Is Tinder niet meer iets om op korte termijn een ONS te regelen? Als je weinig eisen hebt is een partner (voor één nacht) zo te regelen hoor.
Nee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2015 23:03:24 ]
  vrijdag 18 december 2015 @ 23:04:28 #109
47102 Elvi
miemkwien
pi_158343407
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:02 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik. Wil. Geen. ONS.
Niet nu, niet in de toekomst, en niet in het verleden.

Ik gebruik ook geen Tinder, en zelfs Paiq heb ik afgeschreven. Tsja ik dacht laat ik het eens in het echte leven proberen. Normaal menselijk contact. Leek mij wel verfrissend.
pi_158343550
quote:
Heb je als man geen personality te bieden dan zijn er bar weinig vrouwen geïnteresseerd in je.
FTFY

Als je alle vrouwen (behalve je moeder natuurlijk) toch al als hoeren beschouwt, huur er dan gewoon eentje man..

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:01 schreef Elvi het volgende:

[..]

En wat als de vrouw nou niet iets met die man wil beginnen?
Totaal irrelevant, want je hebt een keuze in tegenstelling tot armoedige syndroom..

quote:
Jij snapt echt niks van vrouwen.
Wie wel? :P
pi_158344355
quote:

[..]
Heb je als man geen bijzondere eigenschappen, hoge status, goede baan en veel geld dan zijn er bar weinig vrouwen geïnteresseerd in je. Als man wordt toch van je verwacht dat jij de kosten draagt als het op een date aankomt. Niet iedereen heeft honderden euros standby staan.
Ik lees hier zo veel onzin. Je hoeft geen bijzondere eigenschappen te hebben voor een relatie en nog minder voor een ONS, want de doodnormale, gewone man heeft gewoon relaties en seks.

Een date kost geen honderden euro's. Geen normale vrouw zou het accepteren als jij honderden euro's trakteert. Je kunt het bovendien gemakkelijk onder de 20 euro houden en dan trakteer je zelfs nog. En, als je een royaal avond wil met Italiaans eten, film en drinken, dan kun je dat onder de 50 euro houden.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158344844
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

What the.....? :') Dude, je bent gewoon een bijzonder onaagenaam ventje. No wonder dat geen vrouw met je wilt praten, laat staan daten. Damn....
Nee hoor, als je me echt leert kennen zul je wel merken dat ik iemand ben die juist geeft om zijn vrienden. De reden waarom ik zo'n felle toon aansla is simpelweg omdat het buitengewoon frustrerend is om je seksualiteit te moeten onderdrukken vanwege het gemis aan een bedpartner.

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 19-12-2015 16:54:19 ]
pi_158344960
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:40 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee hoor, als je me echt leert kennen zul je wel merken dat ik iemand ben die juist geeft om zijn vrienden. De reden waarom ik zo'n felle toon aansla is simpelweg omdat het buitengewoon frustrerend is om je seksualiteit te moeten onderdrukken vanwege het gemis aan een bedpartner.

Ja, en daar begint het ...

Zoek hulp.

[ Bericht 12% gewijzigd door motorbloempje op 19-12-2015 16:54:31 ]
pi_158345076
:N
Ja doei.
pi_158360320
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 23:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja, en daar begint het ...

Zoek hulp.
Hoe bedoel je? Als je het over hulp bij versieren hebt zou ik nog kunnen overwegen om een datingcoach of wingman in te schakelen, maar die rekenen bijna allemaal torenhoge prijzen en geen garantie op succes.

Zo makkelijk ligt het allemaal niet.
pi_158360429
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:13 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Als je het over hulp bij versieren hebt zou ik nog kunnen overwegen om een datingcoach of wingman in te schakelen, maar die rekenen bijna allemaal torenhoge prijzen en geen garantie op succes.

Daar heb ik 't niet over. Jouw uitspraken zijn gebaseerd op een verknipt (wereld)beeld (over vrouwen). Daarom heb je psychologische hulp nodig. :)

Meer woorden zijn er niet nodig.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2015 18:21:59 ]
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:22:12 #117
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_158360479
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:13 schreef syndroom het volgende:
Maar hoe is het met je zelfvertrouwen? Dat heb ik nog nergens kunnen lezen.

Zelf heb ik ook niet denderend veel succes met de vrouwen de laatste jaren maar ik kan niet zeggen dat ik er dusdanig gefrustreerd door raak dat ik mijzelf met een pessimistische instelling nog meer naar beneden praat. Punt is dat alles uit jezelf moet komen. Dat is ook wat een datingcoach zal doen, samen met jou op zoek gaan naar een motivatie of andere methode om het daten tot een succes te maken. En dat is denk ik ook wat Etsu met 'hulp zoeken' bedoeld. Als je merkt dat het je frustraties oplevert is het goed om te kijken waar die frustraties vandaan komen, en ik denk niet dat al die frustraties te maken hebben met het gebrek aan seksualiteit. En al was dat wel zo, door die frustraties creëer je wellicht een self-fullfilling prophecy. Seksualiteit onderdrukken kan al met een rechterhand.
pi_158360499
quote:

[..]

welke vrienden?
Niet om lullig te doen, maar ik denk dat je helemaal niet weet wat voor vriend je bent, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_158360662
quote:

[..]

Weet je waar je waarschijnlijk al een stuk minder gefrustreerd en ongelukkig van zou worden? Stoppen met vergelijken. Er zijn maar weinig mensen die blij worden van vergelijken met anderen, want over het algemeen kiest men diegenen om mee te vergelijken die alles meer en beter hebben dan wijzelf.

Ik heb een heel fijn leven, we hebben allebei een prima baan, we hebben genoeg geld om leuk van te leven, etc. Als ik me maar met de verkeerde mensen vergelijk, heb ik echter voldoende om ontevreden te zijn, gefrustreerd te raken. Waarom zou ik dat doen? Ik kan ook niets veranderen aan die andere mensen. Ik kan alleen, als er iets met mij of mijn leven is dat meniet bevalt, daar aan proberen te werken.

Focus op jezelf in plaats vna op de rest van de wereld. Zal je goed doen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 19 december 2015 @ 18:35:05 #120
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158360753
quote:

[..]

Ben jij zo'n iemand die Elliot Rodger idealiseert? Je hebt sinds je geboorte nergens recht op wat betreft de andere sekse. Behalve dat je moeder je moet onderhouden dan. Niemand is je seks verschuldigd. Als je het niet kan regelen, is het jammer. Hard, maar zo werkt het.
pi_158360973
Ik snap niet waarom iemand zn identiteit wil halen uit een relatie (of het gebrek aan). Er is toch zoveel meer in het leven? Ik snap niet waarom je die energie die je nu steekt in een verongelijkte rol, niet in iets positievers kan omzetten.
pi_158366509
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 18:45 schreef Elvi het volgende:
Ik snap niet waarom iemand zn identiteit wil halen uit een relatie (of het gebrek aan). Er is toch zoveel meer in het leven? Ik snap niet waarom je die energie die je nu steekt in een verongelijkte rol, niet in iets positievers kan omzetten.
Fysieke toestand heeft er ook invloed op, sommige mensen:

- (winter)depressie
- vitamine en mineralen deficiëntie, bijv. vitamine D
- slapen te weinig
- bewegen te weinig
- ontspannen te weinig
- veel stress thuis en op werk

Overigens wel belangrijk hobbies te hebben inderdaad, dan verlies je jezelf niet zo snel in wantoestanden rondom relaties. En mocht daar iets ernstigs gebeuren, dan kan je jezelf er sneller overheen zetten.

[ Bericht 10% gewijzigd door Yiwei op 19-12-2015 22:13:26 ]
pi_158366632
http://www.vice.com/nl/re(...)utm_source=vicefbned

Ze bestaan: vrouwen die erop kicken een man te ontmaagden. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_158368557
Ergens snap ik syndroom's frustratie wel... Meiden kunnen relatief makkelijk aan seks komen als ze willen alleen daardoor zijn ze wel kritisch en duiken ze niet met de eerste de beste in bed. Ze zullen eerder kiezen voor een knappe gozer of iemand met een beetje status dan een 13-in-een-dozijn-gast. Zelfde als met voetbal. De jongens die prima een balletje kunnen trappen moeten meer moeite doen om bij een club te spelen dan de spelers die écht goed zijn en zelf contracten krijgen aangeboden.

Zelf heb ik meer last van 'te knap' dus spreek ik haar niet aan. Wat natuurlijk niet zo is. Meestal zijn ze juist single of worden ze helemaal niet aangesproken omdat niemand dat durft of alleen maar door macho's dus maak ik wellicht eerder kans ook nog.. maar toch: zelfvertrouwen is niet hoog genoeg om die leuke dame aan te spreken.
  zaterdag 19 december 2015 @ 23:24:13 #125
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158368748
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 23:17 schreef Deezertje het volgende:
Ergens snap ik syndroom's frustratie wel... Meiden kunnen relatief makkelijk aan seks komen als ze willen alleen daardoor zijn ze wel kritisch en duiken ze niet met de eerste de beste in bed. Ze zullen eerder kiezen voor een knappe gozer of iemand met een beetje status dan een 13-in-een-dozijn-gast. Zelfde als met voetbal. De jongens die prima een balletje kunnen trappen moeten meer moeite doen om bij een club te spelen dan de spelers die écht goed zijn en zelf contracten krijgen aangeboden.

Zelf heb ik meer last van 'te knap' dus spreek ik haar niet aan. Wat natuurlijk niet zo is. Meestal zijn ze juist single of worden ze helemaal niet aangesproken omdat niemand dat durft of alleen maar door macho's dus maak ik wellicht eerder kans ook nog.. maar toch: zelfvertrouwen is niet hoog genoeg om die leuke dame aan te spreken.
Nou doe er dan eens wat aan in plaats van hier steeds je beklag te doen. Het is zaterdagavond, ga de fucking kroeg in en spreek iemand aan. Het is zo makkelijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')