quote:God
Geerd
quote:Profeten
Sneeuw-Leeuw
Renwan
DerRabbit
quote:Apostels
Werkman
Kauai
Haos
M4rc0
Simterklaas
Scuidward
RingBewoner
De Lepelaar
Opsonisatie
quote:Judas
PausNicolaas
quote:Volger van alles wat Geerd begeerd
Monopoly
Dit is correct en tevens juist, tijd voor een nieuwe blonde rakkerquote:Op maandag 14 december 2015 22:42 schreef renwan het volgende:
En met dit nieuwe deel trek ik een pils open
Geerd zou trots zijnquote:Op maandag 14 december 2015 22:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een six pack en 2 pittjes halve liter staan. Feest.
Ik een paar gladiatoren en wat te rokenquote:Op maandag 14 december 2015 22:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een six pack en 2 pittjes halve liter staan. Feest.
Staat gewoon in de OPquote:
Gewoon zuipequote:Op maandag 14 december 2015 22:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ben net drie avonden achter elkaar lam geweest. Maar krijg nu weer trek in bier als ik dit allemaal lees. Alcoholist komt in me naar boven
Beter zo?quote:
Verdient ook een plaats in de OP!quote:
Nee, in tegenstelling tot andere religies heeft de enige echte God geen einde van de wereld in gedachte. Eerder een groot feest ter ere van de gelovige en de volgers van de goede leeft!quote:Op maandag 14 december 2015 22:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zou er ook een eindtijd zijn dat Geerd komt en de wereld verzuipt in bier? Of een komeet in de vorm van een bierflejse ons raakt?
quote:Op maandag 14 december 2015 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot andere religies heeft de enige echte God geen einde van de wereld in gedachte. Eerder een groot feest ter ere van de gelovige en de volgers van de goede leeft!
In Leeuwarden zoeken ze machinisten.quote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zit nu al dagen te kijken of er geen positie voor HC vrijkomt bij mij in de buurt...
Misschien als AC'er onder onze HC in de leer gaan?quote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zit nu al dagen te kijken of er geen positie voor HC vrijkomt bij mij in de buurt...
Heldquote:
Als wat eigenlijk?quote:Op maandag 14 december 2015 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verdient ook een plaats in de OP!
Zou baas zijn maar je moet de werkplek binnen 45 minuten kunnen bereiken.quote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien als AC'er onder onze HC in de leer gaan?
Heraut!quote:
Niet op 10 minuten van 2 stations wonenquote:Op maandag 14 december 2015 22:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou baas zijn maar je moet de werkplek binnen 45 minuten kunnen bereiken.
Het is de Profeet die we zoeken.quote:Op maandag 14 december 2015 22:53 schreef renwan het volgende:
Als Steen langs komt dan weet je dat de avond is aangebroken
Als PB (Paint Baas) of als GM (Geerd Moderator) ?quote:
Ik weet zeker dat Hij bij ons is.quote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is de Profeet die we zoeken.
De profeten zijn allemaal aanwezig andersquote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is de Profeet die we zoeken.
We werken hard...quote:Op maandag 14 december 2015 22:56 schreef renwan het volgende:
[..]
De profeten zijn allemaal aanwezig anders
Soort van missionaris dus?quote:Op maandag 14 december 2015 22:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heraut!
Wetenswaardig[bewerken]
Heraut gebruikt men in de communicatie ook in overdrachtelijke betekenis. Bijvoorbeeld in de zegswijze de herauten van de vrede waarmee men bedoelt: de uitdragers of verkondigers van de vrede.
Jouw paints brengen vrede!
Stop de hele OP maar vol.quote:Op maandag 14 december 2015 22:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heraut!
Wetenswaardig[bewerken]
Heraut gebruikt men in de communicatie ook in overdrachtelijke betekenis. Bijvoorbeeld in de zegswijze de herauten van de vrede waarmee men bedoelt: de uitdragers of verkondigers van de vrede.
Jouw paints brengen vrede!
Ik ben wel het paintbaas-tagje kwijt sinds ik mod benquote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als PB (Paint Baas) of als GM (Geerd Moderator) ?
Ja zo zou je het wel kunnen zien ja.. Missionaris onder Geerd. Of een officier in de wapenen.quote:
Maar Moira heeft je weer uit de kelder gelaten?quote:
Ik heb haar uit de kelder gehaaldquote:Op maandag 14 december 2015 22:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar Moira heeft je weer uit de kelder gelaten?
Vrouwen op hun plek wijzenquote:Op maandag 14 december 2015 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb haar uit de kelder gehaaldZe mocht de cheeseburgers maken vanavond
Doet hij ook al mee aan Miss-verkiezingen?quote:Op maandag 14 december 2015 22:58 schreef Monopoly het volgende:
Wellicht kunnen we de UN bellen om Geerd te accepteren als de grootste man voor wereldvrede in 2015
En een nobelprijs voor hem.quote:Op maandag 14 december 2015 22:58 schreef Monopoly het volgende:
Wellicht kunnen we de UN bellen om Geerd te accepteren als de grootste man voor wereldvrede in 2015
Hee, ho, ik post slechts bier en tietenquote:Op maandag 14 december 2015 22:59 schreef PausNicolaas het volgende:
De profeten doen een beetje alsof ze de baas zijn, hou je onder Geerd!!!
We verheerlijken hem... Alles wat we doen is voor Geerds glorie.quote:Op maandag 14 december 2015 22:59 schreef PausNicolaas het volgende:
De profeten doen een beetje alsof ze de baas zijn, hou je onder Geerd!!!
Daarnaast is ze pot, dus hebben we er niks aanquote:Op maandag 14 december 2015 23:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We verheerlijken hem... Alles wat we doen is voor Geerds glorie.
Dit is beter dan een beetje flirten met Opso... Want daar heb ik niemand over terecht gewezen maar, met bier en tieten eer je Geerd, niet met flirten...
Hij zou keihard winnen. Resoluut, rechtvaardig en eerlijk, hij is ook gewoon aantrekkelijk. Als het niet gebeurd....quote:Op maandag 14 december 2015 22:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doet hij ook al mee aan Miss-verkiezingen?
Bij deze Stem ik dat Remqo Officieel Geerds Paint Baas word!quote:Op maandag 14 december 2015 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben wel het paintbaas-tagje kwijt sinds ik mod ben
Lekker Spelenquote:Op maandag 14 december 2015 23:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Hee, ho, ik post slechts bier en tieten
Een ding weet ik het zeker als de tieten blijven komen gaat er sperma uit de hand van velen lopen!quote:Op maandag 14 december 2015 23:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij zou keihard winnen. Resoluut, rechtvaardig en eerlijk, hij is ook gewoon aantrekkelijk. Als het niet gebeurd.... [ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 december 2015 23:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een ding weet ik het zeker als de tieten blijven komen gaat er sperma uit de hand van velen lopen!
MARIO GOATSEEEEEquote:
Paint missionaris? Hij brengt wel een missie, maar Remqo moet zelf kiezen...quote:Op maandag 14 december 2015 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze Stem ik dat Remqo Officieel Geerds Paint Baas word!
Paint Profeet mag ook!
Bij deze Remqo aan jou de keuze!quote:Op maandag 14 december 2015 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben wel het paintbaas-tagje kwijt sinds ik mod ben
Je hebt nog veel te leren in de Geerd Leer!quote:
PaintProfeet werd ik wel eens eerder genoemd, naar aanleiding van mijn paint-reactie op Charlie Hebdoquote:Op maandag 14 december 2015 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze Stem ik dat Remqo Officieel Geerds Paint Baas word!
Paint Profeet mag ook!
Ik ga ook een paar kratten halen dit weekend. Deze week (op vanavond na) moet ik het kalm aan doen. Het weekend staat bol van de radicaliteit.quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt nog veel te leren in de Geerd Leer!
GPP is uw keuze?quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
PaintProfeet werd ik wel eens eerder genoemd, naar aanleiding van mijn paint-reactie op Charlie Hebdo
Heiligschennis... Je moet halve liters drinken, geen flesjes!!!quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heiligschennis... Ik heb 6 kratten staan.
Dus PaintProfeet it is?quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
PaintProfeet werd ik wel eens eerder genoemd, naar aanleiding van mijn paint-reactie op Charlie Hebdo
Franziskanerquote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik heb:
4 kratten alfa vol. Een krat alfa half vol, een krat grolsch half vol, een vol krat weissbier franziskaner.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:03 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heiligschennis... Je moet halve liters drinken, geen flesjes!!!
doe mij die maarquote:
SL bedoelt dan ook 6 kratten halve liters!quote:Op maandag 14 december 2015 23:03 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heiligschennis... Je moet halve liters drinken, geen flesjes!!!
Zoals het renwan betaamt!quote:Op maandag 14 december 2015 23:03 schreef renwan het volgende:
Ik heb gewoon 5 blikken staan, wel halve liters en minstens 10%
Fuck man dat ik dat erbij moet zeggen, een man die 30 cl flesjes koop is geen man... Laat staan een volgeling van Geerd...quote:Op maandag 14 december 2015 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SL bedoelt dan ook 6 kratten halve liters!
Als die opkomen voel ik het welquote:
Ik heb geen rijbewijsquote:
Serieus? Dacht dat jij een rijbewijs had!quote:
Soberso een bazen wagen!quote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef renwan het volgende:
Als ik ooit een rijbewijs haal en de loterij win dan wordt het deze:
[ afbeelding ]
Nee man, woon al sinds mijn 17e op mezelf. Het geld is er gewoon niet, woon wel bijna in het centrum en vlak naast HS. Alle treinen en trams stoppen hier zo'n beetje dus kan overal komen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat jij een rijbewijs had!
Even langs Mr. Fusion rijdenquote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jij wel Rabbit? Ik heb in ieder geval wel een rijbewijs één profeet moet sowieso rijbewijs hebben (Omdat Geerd er ook geen heeft, en we toch met z'n 4'n in een auto moeten reizen om het Woord te verspreiden!. Overigens Renwan Geerd heeft ook geen rijbewijs dus baasquote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat jij een rijbewijs had!
In die gedachten snap ik het wel. Heb mijn rijbewijs ook nooit gebruikt toen ik in Amsterdam en Hilversum woonde!quote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee man, woon al sinds mijn 17e op mezelf. Het geld is er gewoon niet, woon wel bijna in het centrum en vlak naast HS. Alle treinen en trams stoppen hier zo'n beetje dus kan overal komen.
Mis het nooit
Vlakbij mijn ouwe osso. Ik woonde 1 station verder. Moerwijkquote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee man, woon al sinds mijn 17e op mezelf. Het geld is er gewoon niet, woon wel bijna in het centrum en vlak naast HS. Alle treinen en trams stoppen hier zo'n beetje dus kan overal komen.
Mis het nooit
Ik heb zelfs twee rijbewijzen (A en B)quote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij wel Rabbit? Ik heb in ieder geval wel een rijbewijs één profeet moet sowieso rijbewijs hebben (Omdat Geerd er ook geen heeft, en we toch met z'n 4'n in een auto moeten reizen om het Woord te verspreiden!. Overigens Renwan Geerd heeft ook geen rijbewijs dus baas
Leuk, maar dat schijnt toch een hele slechte auto te zijn verder of nietquote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
In de dorpen moet je het gewoon hebben, maar Geerd heeft ook geen rijbewijs dus het is hartstikke baas om er geen te hebben!quote:Op maandag 14 december 2015 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In die gedachten snap ik het wel. Heb mijn rijbewijs ook nooit gebruikt toen ik in Amsterdam en Hilversum woonde!
Geerd heeft een motor!quote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
In de dorpen moet je het gewoon hebben, maar Geerd heeft ook geen rijbewijs dus het is hartstikke baas om er geen te hebben!
Fuck man motor heb ik wel gewild, maar ik dacht fuck dan moet je ook een motor kopen en het is koud en shit ik hou het wel bij de auto...quote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb zelfs twee rijbewijzen (A en B)
Er moet toch een profeet zijn die de andere op hun bestemming oet krijgenquote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
In de dorpen moet je het gewoon hebben, maar Geerd heeft ook geen rijbewijs dus het is hartstikke baas om er geen te hebben!
Schijnbaar wel maar het zou het me waard zijnquote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef Cassius het volgende:
[..]
Leuk, maar dat schijnt toch een hele slechte auto te zijn verder of niet
Nee precies zolang minstens één profeet het heeft, maar we hebben dus een profeet met een motor en auto capaciteiten en één met auto capaciteiten dus dat is prima!quote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er moet toch een profeet zijn die de andere op hun bestemming oet krijgen
Het was meer dat mijn moeder een motor plus motor rijbewijs heeft en ik niet onder wilde doen voor haar, daarom dat ik een A rijbewijs heb gehaald. Heb nooit een eigen motor gehadquote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man motor heb ik wel gewild, maar ik dacht fuck dan moet je ook een motor kopen en het is koud en shit ik hou het wel bij de auto...
Als je treint en Geerd ziet je met pils heb je hoge kans dat hij hem in beslag neemt hoorquote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef Remqo het volgende:
Het voordeel van treinreizen is, dat je gewoon kan bieren.
Met autorijden is het een vervelende combinatie
Groningen overheerst hier wel zegquote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef Monopoly het volgende:
Kom blikken pils bezorgen in Groningen en aanschouw de tetjes van Moira
Was het makkelijk te halen?quote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was meer dat mijn moeder een motor plus motor rijbewijs heeft en ik niet onder wilde doen voor haar, daarom dat ik een A rijbewijs heb gehaald. Heb nooit een eigen motor gehad
Ik ken iemand die zo'n eigen baan aan het bouwen is. Liet het me laatst zien. Toch wel kunst om al die electronica werkend te krijgen. Niets voor mijquote:
De eerste vriend van mijn moeder (die ik me kan herinneren dan) had een hele treinbaan op zolderquote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo'n eigen baan aan het bouwen is. Liet het me laatst zien. Toch wel kunst om al die electronica werkend te krijgen. Niets voor mij
En ik maar hopen dat hij mee zou proostenquote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je treint en Geerd ziet je met pils heb je hoge kans dat hij hem in beslag neemt hoor
't Is dat ik de ruimte (en waarschijnlijk het geduld) niet heb..quote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo'n eigen baan aan het bouwen is. Liet het me laatst zien. Toch wel kunst om al die electronica werkend te krijgen. Niets voor mij
Met jou wel Remqo, met jou wel!quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat hij mee zou proosten
Het moeilijkste aan een motor rijbewijs is het onder controle krijgen van een motorfiets. Vooral motorisch gezien. Veel handelingen voer je 'tegen je gevoel uit' t.o.v. een automobiel. Ik heb 15 lessen gehad voor mijn motor waar ik er 10 op een parkeer terrein heb gehad om de motor fysiek onder controle te krijgen. Qua verkeersdeelname is het vrij makkelijk als je al een jaar of 2 je auto rijbewijs hebt!quote:
Mooi is dat. Leuke hobby voor die personen. Leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef renwan het volgende:
[..]
De eerste vriend van mijn moeder (die ik me kan herinneren dan) had een hele treinbaan op zolder
Enige goede aan die man trouwens
PAUS!quote:
Geerd zou afdekzeil over die koekwaus heen leggen daarna.quote:
Die wilde ik dan net weer niet postenquote:
Terecht, die had nog nooit van PVR gehoord.quote:
Dat was de trein naar Machu Picchuquote:
Ahjoh, word maar een beetje in gescholden tochquote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die wilde ik dan net weer niet posten
Heeft Geerd voorzienquote:Op maandag 14 december 2015 23:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dat Geerd zou komen is voorspeld door Benjamin Franklin:
[ afbeelding ]
Geef toe dat je nu stijf bent.quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik sta weer op GVD plaats 12 in de stats!
Ik wil het vandaag niet weten denk ikquote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik sta weer op GVD plaats 12 in de stats!
Dik nummertje 1quote:Op maandag 14 december 2015 23:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wil het vandaag niet weten denk ik
Beetje wel jaquote:Op maandag 14 december 2015 23:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Geef toe dat je nu stijf bent.
quote:GAAFFF!!!
Nu heb ik geen stijfje maar gewoon een keiharde knuppelquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 23:21 schreef Simterklaas het volgende:
Jongens! Bericht van Geerd over de nieuwe OP:
[..]
ik wist wel dat Hij het zou waarderenquote:Op maandag 14 december 2015 23:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2015 23:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Nu heb ik geen stijfje maar gewoon een keiharde knuppel
quote:Top 20
1 285 renwan
2 194 Ajacied422
3 181 LLgetikt
4 151 Mexicanobakker
5 149 HiDiHo
6 147 MissMSX
7 132 RingBewoner
8 131 PausNicolaas
9 130 Opsonisatie
10 129 Kaneelstokje
10 129 Lokasenna
12 125 DerRabbit
13 124 markvanrinsum
13 124 Rickertman96
13 124 Dotteke
16 122 Joezi
17 120 Scary_Mary
18 119 rowan634
19 118 Guus_Geluk7
20 115 just me
LANG LEVEN GEERDquote:Op maandag 14 december 2015 23:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 december 2015 23:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wint Feyenoord tenminste eens iets van Ajaxquote:
ZIE DIT NU PAST HULDE!quote:Op maandag 14 december 2015 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
Post 5.000
In de Geerd SC![]()
Draag deze post op aan God zelve
Je staat in de OP, dat zegt ook wel ietsquote:
Ban's worden niet besproken!quote:
Morgen mijn kind, morgen. Hij was even naar een sauna in zuid limburgquote:
quote:Op maandag 14 december 2015 23:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Die nr 1 wat voor triest leven moet hij wel niet hebben
Remember, remember the 15th of december!quote:
Kom vechten dan smerige judasquote:Op maandag 14 december 2015 23:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Die nr 1 wat voor triest leven moet hij wel niet hebben
Je hebt 100+ meer posts dan die Ajaciedquote:
Dan kan ie m'n verjaardag nog mee vierenquote:Op maandag 14 december 2015 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Remember, remember the 15th of december!
Die zit normaal boven de 300, had blijkbaar een rustdagquote:Op maandag 14 december 2015 23:26 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je hebt 100+ meer posts dan die Ajacied
Templars bestonden toen nog niet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:27 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sowieso steun ik jou...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jon wie?quote:Op maandag 14 december 2015 23:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Templars bestonden toen nog niet.
En Jon Snow al helemaal niet
Iets van Game Of Thrones vertelde google me zojuistquote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Moet ik hier academisch voor geleerd hebben?
You know nothing Sneeuw-Leeuwquote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]Moet ik hier academisch voor geleerd hebben?
Oh, nooit gekeken. Vriend van mij heeft me verteld waar het boek overging vieze rotzooi.quote:Op maandag 14 december 2015 23:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Iets van Game Of Thrones vertelde google me zojuist
Het gaat toch over penissen? Dat weet ik tenminste van South Parkquote:Op maandag 14 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh, nooit gekeken. Vriend van mij heeft me verteld waar het boek overging vieze rotzooi.
Iedereen gaat dood.quote:Op maandag 14 december 2015 23:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh, nooit gekeken. Vriend van mij heeft me verteld waar het boek overging vieze rotzooi.
Uiteindelijk iedereen ja.quote:
Ik ken het wel, kijk het alleen niet. Stomme fantasy zooi, LOTR vond ik ook al zo kutquote:Op maandag 14 december 2015 23:32 schreef PausNicolaas het volgende:
Jeetje jongens kom op zeg
GoT!!!!!!! Wie kent het niet.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:32 schreef PausNicolaas het volgende:
Jeetje jongens kom op zeg
GoT!!!!!!! Wie kent het niet.
The End......quote:
Dit.quote:Op maandag 14 december 2015 23:33 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ken het wel, kijk het alleen niet. Stomme fantasy zooi, LOTR vond ik ook al zo kut
Ik had met een ex van me toen een afspraak, ik kijk alle LOTR films en zij alle Star Wars. Win voor mij natuurlijk, echter heeft zij ze nooit alle 6 gezien en ik die 3 kutfilms welquote:Op maandag 14 december 2015 23:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Een paar lieden moeten gegeseld worden want LOTR/GoT ontkenning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
However, there is one thing Martin has done that no other author has been able to do: kill the longrunning High Fantasy series. According to some friends of mine in publishing (and some amusingly on-the-nose remarks by Caleb Carr in an NPR interview), Martin's inability to deliver a book on time, combined with his awful relationship with his publisher means that literary agents are no longer accepting manuscripts for high fantasy series--even from recognized authors. Apparently, Martin is so bad at structuring that he actually pre-emptively ruined books by other authors. Perhaps it is true what they say about silver linings . . .quote:Op maandag 14 december 2015 23:31 schreef renwan het volgende:
[..]
Het gaat toch over penissen? Dat weet ik tenminste van South Park
Hier wordt het even mooi samengevat. Tevens BAZENFILMquote:Op maandag 14 december 2015 23:34 schreef PausNicolaas het volgende:
Een paar lieden moeten gegeseld worden want LOTR/GoT ontkenning
Dat is gelijk de weersverwachting van dit moment.quote:Op maandag 14 december 2015 23:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
een winter die zal komen, maar nooit komt
Der is niks te spoilen...Blijkbaar is het gewoon steeds herhaling van hetzelfde. Beetje als de Jehova die roepen dat we in de eindetijd leven en het einde komt...quote:Op maandag 14 december 2015 23:37 schreef PausNicolaas het volgende:
Jongens spoilt t nou niet voor de rest
Morgen winterbanden onder mijn auto flikkeren. Moet er ook nog vroeg voor uit bed rollen dus ga zo slapen klotezooi.quote:Op maandag 14 december 2015 23:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat is gelijk de weersverwachting van dit moment.
Ja wat is dezequote:Op maandag 14 december 2015 23:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Morgen winterbanden onder mijn auto flikkeren. Moet er ook nog vroeg voor uit bed rollen dus ga zo slapen klotezooi.
Tot en met donderdag geen verplichtingen hebbenquote:Op maandag 14 december 2015 23:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja sorry man, moet er kaulo vroeg uit.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja sorry man, moet er kaulo vroeg uit.
Lekker aan de wijn opsotje?quote:
Warme melk met anijs, wat lievvvvvquote:
Nooit gehad. Wel met honingquote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Warme melk met anijs, wat lievvvvv
Mietjequote:
Ben sindsdien weinig veranderd hoorquote:Op maandag 14 december 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw cassias, je was in 2005 nog een lekkerding van 21, nu gewoon een oudje van 31.
Niet al in de wieg FOK!kenquote:Op maandag 14 december 2015 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Vertel baby opso eens hoe FOK! was rond 2005.
Alles was veel gemoedelijker. Van Kees Kankerkachel had nog niemand gehoord en de helft van de users die nu de AT beheersen zat nog in de luiers te bouten.quote:Op maandag 14 december 2015 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Vertel baby opso eens hoe FOK! was rond 2005.
wie is kees kankerkachelquote:Op maandag 14 december 2015 23:45 schreef Cassius het volgende:
[..]
Alles was veel gemoedelijker. Van Kees Kankerkachel had nog niemand gehoord en de helft van de users die nu de AT beheersen zat nog in de luiers te bouten.
Oké doeiquote:
Noem jezelf dan ook geen babyquote:
En ik heb het niet eens gevierdquote:Op maandag 14 december 2015 23:46 schreef renwan het volgende:
Cassius zit hier gewoon al 10 jaar
Kom ik met mijn 9
Bij 10 jaar begin ik mijn eigen SC, in samenwerking met Geerd natuurlijkquote:
Bwhahahaquote:Op maandag 14 december 2015 23:48 schreef Cassius het volgende:
[..]
Verplichte literatuur: http://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachel
Nou nee want dan ben jij op de kinderen aan het letten terwijl ik carrière maak en een minnaar hebquote:Op maandag 14 december 2015 23:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik moet nog 8,5 jaar voor mijn eigen SC.
Denk je echt dat ik hier nog 8,5 jaar blijf?
OMG je zit hier ook nog maar een half jaar. Ja, dan vind ik het niet zo gek dat je dat (nog) niet wist.quote:
dacht je dat ik hier langer was.quote:Op maandag 14 december 2015 23:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
OMG je zit hier ook nog maar een half jaar. Ja, dan vind ik het niet zo gek dat je dat (nog) niet wist.
Ze is wel rasautist als je ziet hoeveel ze al gepost heeftquote:Op maandag 14 december 2015 23:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
OMG je zit hier ook nog maar een half jaar. Ja, dan vind ik het niet zo gek dat je dat (nog) niet wist.
Komt door zomerquote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze is wel rasautist als je ziet hoeveel ze al gepost heeft
Klinkt spannend. Op het eerste en laatste gedeelte na dan.quote:Op maandag 14 december 2015 23:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou nee want dan ben jij op de kinderen aan het letten terwijl ik carrière maak en een minnaar heb
Het is een compliment!quote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt door zomeren te snel de sc's ontdekt
.
De tering johquote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze is wel rasautist als je ziet hoeveel ze al gepost heeft
Gelukkig wel zegquote:Op maandag 14 december 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt maar 2 per dag! Nepperd
Wat in godsnaam is dat voor teringquote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef renwan het volgende:
Ik luister deze nog steeds met veel plezier
Als jij elke dag de eerste plek haalt gaat dat wel veranderenquote:
Haten op meh me lolboyquote:Op maandag 14 december 2015 23:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat in godsnaam is dat voor tering![]()
Hangt ervan af hoelang deze SC blijft bestaan. Daarbij moet ik volgende week gewoon weer 6 dagen werkenquote:Op maandag 14 december 2015 23:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Als jij elke dag de eerste plek haalt gaat dat wel veranderen
Loonslaafquote:Op maandag 14 december 2015 23:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoelang deze SC blijft bestaan. Daarbij moet ik volgende week gewoon weer 6 dagen werken
Godver, dat heb ik al 5 keer uitgelegd in deze reeks.quote:Op maandag 14 december 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Loonslaaf
Wat voor werk doe je
Daar gaat deze SC alweerquote:Op maandag 14 december 2015 23:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoelang deze SC blijft bestaan. Daarbij moet ik volgende week gewoon weer 6 dagen werken
Barman zijnquote:Op maandag 14 december 2015 23:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver, dat heb ik al 5 keer uitgelegd in deze reeks.
Ik werk in een ho(s)tel en ben nachtportier/barman
Bij nachtdiensten kan ik nog FOK!ken, volgende week alleen bardienstenquote:
Sorry dat ik hetniet24/7 volgquote:Op maandag 14 december 2015 23:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver, dat heb ik al 5 keer uitgelegd in deze reeks.
Ik werk in een ho(s)tel en ben nachtportier/barman
Heb volgende week ook weer 5 bardienstenquote:Op maandag 14 december 2015 23:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Bij nachtdiensten kan ik nog FOK!ken, volgende week alleen bardiensten
BARMANNENquote:Op maandag 14 december 2015 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb volgende week ook weer 5 bardiensten
Dat is remqo natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2015 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Welke user is die ene bij dat dartbordje @ OP?
Werken wij niet per ongeluk bij hetzelfde bedrijf?quote:
DOEI!quote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu ga ik wel echt slapen dus weltrusten nachtbrakers.
Lijkt me sterk aangezien ik voornamelijk in hetzelfde restaurant in limburg werk :pquote:Op maandag 14 december 2015 23:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Werken wij niet per ongeluk bij hetzelfde bedrijf?
Slaap lekker lieverd!quote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu ga ik wel echt slapen dus weltrusten nachtbrakers.
limburgquote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien ik voornamelijk in hetzelfde restaurant in limburg werk :p
Ah nee dan niet neequote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien ik voornamelijk in hetzelfde restaurant in limburg werk :p
Terechte klacht, Limburgquote:
Ik haat ook op Limburg, maar heb wel een diep geheimquote:
Alles buiten Hollandquote:
Wij hebben de kunst van het bier brouwen ten minste tot een kunstvorm verhevenquote:
"wij"quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben de kunst van het bier brouwen ten minste tot een kunstvorm verheven
Is een limburger diep binnen geweestquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik haat ook op Limburg, maar heb wel een diep geheim
Wajo neequote:Op dinsdag 15 december 2015 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is een limburger diep binnen geweest
Amstel wat een bocht is dat. Hertog Jan, Brands, Alfaquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben de kunst van het bier brouwen ten minste tot een kunstvorm verheven
Je hebt het bloed van een baas in je, en nu ga ik terug naar slaapland.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:03 schreef Remqo het volgende:
M'n opa was Limbo, ik heb die vent echter nooit gekend
JIJ OOK AL EEN LIMBURGER?!quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Amstel wat een bocht is dat. Hertog Jan, Brands, Alfa![]()
En wij verstaan ook wat eten is, veel eten. Vlaai
Zelfs PPR heeft limburgse rootsquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:03 schreef Remqo het volgende:
M'n opa was Limbo, ik heb die vent echter nooit gekend
Profeet van de PR?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs PPR heeft limburgse roots
Ik ga het toegeven, ik ben geboren en getogen in Maastricht. 17 jaar lang gewoondquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je hebt het bloed van een baas in je, en nu ga ik terug naar slaapland.
In de mannelijke tak Hollander sinds 1530quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs PPR heeft limburgse roots
SL RB en RW zijn Limburgs en PPR heeft ergens Limburgse rootsquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga het toegeven, ik ben geboren en getogen in Maastricht. 17 jaar lang gewoond
Niet een Groningse Knor zijn sinds minstens 1650quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
In de mannelijke tak Hollander sinds 1530
Je grootvader verklaart toch nog het profeetschapquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
In de mannelijke tak Hollander sinds 1530
Ik heb wel mijn roots verloochend. Als je me tegenwoordig hoort praten zou je zo geloven dat ik een geboren Hagenees benquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SL RB en RW zijn Limburgs en PPR heeft ergens Limburgse roots
Bij mij hoor je mijn roots ook vrijwel niet meer na 4 jaar Hollandschapquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb wel mijn roots verloochend. Als je me tegenwoordig hoort praten zou je zo geloven dat ik een geboren Hagenees ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |