quote:God
Geerd
quote:Profeten
Sneeuw-Leeuw
Renwan
DerRabbit
quote:Apostels
Werkman
Kauai
Haos
M4rc0
Simterklaas
Scuidward
RingBewoner
De Lepelaar
Opsonisatie
quote:Judas
PausNicolaas
quote:Volger van alles wat Geerd begeerd
Monopoly
Dit is correct en tevens juist, tijd voor een nieuwe blonde rakkerquote:Op maandag 14 december 2015 22:42 schreef renwan het volgende:
En met dit nieuwe deel trek ik een pils open
Geerd zou trots zijnquote:Op maandag 14 december 2015 22:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een six pack en 2 pittjes halve liter staan. Feest.
Ik een paar gladiatoren en wat te rokenquote:Op maandag 14 december 2015 22:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een six pack en 2 pittjes halve liter staan. Feest.
Staat gewoon in de OPquote:
Gewoon zuipequote:Op maandag 14 december 2015 22:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ben net drie avonden achter elkaar lam geweest. Maar krijg nu weer trek in bier als ik dit allemaal lees. Alcoholist komt in me naar boven
Beter zo?quote:
Verdient ook een plaats in de OP!quote:
Nee, in tegenstelling tot andere religies heeft de enige echte God geen einde van de wereld in gedachte. Eerder een groot feest ter ere van de gelovige en de volgers van de goede leeft!quote:Op maandag 14 december 2015 22:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zou er ook een eindtijd zijn dat Geerd komt en de wereld verzuipt in bier? Of een komeet in de vorm van een bierflejse ons raakt?
quote:Op maandag 14 december 2015 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot andere religies heeft de enige echte God geen einde van de wereld in gedachte. Eerder een groot feest ter ere van de gelovige en de volgers van de goede leeft!
In Leeuwarden zoeken ze machinisten.quote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zit nu al dagen te kijken of er geen positie voor HC vrijkomt bij mij in de buurt...
Misschien als AC'er onder onze HC in de leer gaan?quote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zit nu al dagen te kijken of er geen positie voor HC vrijkomt bij mij in de buurt...
Heldquote:
Als wat eigenlijk?quote:Op maandag 14 december 2015 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verdient ook een plaats in de OP!
Zou baas zijn maar je moet de werkplek binnen 45 minuten kunnen bereiken.quote:Op maandag 14 december 2015 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien als AC'er onder onze HC in de leer gaan?
Heraut!quote:
Niet op 10 minuten van 2 stations wonenquote:Op maandag 14 december 2015 22:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou baas zijn maar je moet de werkplek binnen 45 minuten kunnen bereiken.
Het is de Profeet die we zoeken.quote:Op maandag 14 december 2015 22:53 schreef renwan het volgende:
Als Steen langs komt dan weet je dat de avond is aangebroken
Als PB (Paint Baas) of als GM (Geerd Moderator) ?quote:
Ik weet zeker dat Hij bij ons is.quote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is de Profeet die we zoeken.
De profeten zijn allemaal aanwezig andersquote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is de Profeet die we zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |