Der is niks te spoilen...Blijkbaar is het gewoon steeds herhaling van hetzelfde. Beetje als de Jehova die roepen dat we in de eindetijd leven en het einde komt...quote:Op maandag 14 december 2015 23:37 schreef PausNicolaas het volgende:
Jongens spoilt t nou niet voor de rest
Morgen winterbanden onder mijn auto flikkeren. Moet er ook nog vroeg voor uit bed rollen dus ga zo slapen klotezooi.quote:Op maandag 14 december 2015 23:37 schreef Cassius het volgende:
[..]
Dat is gelijk de weersverwachting van dit moment.
Ja wat is dezequote:Op maandag 14 december 2015 23:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Morgen winterbanden onder mijn auto flikkeren. Moet er ook nog vroeg voor uit bed rollen dus ga zo slapen klotezooi.
Tot en met donderdag geen verplichtingen hebbenquote:Op maandag 14 december 2015 23:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja sorry man, moet er kaulo vroeg uit.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja sorry man, moet er kaulo vroeg uit.
Lekker aan de wijn opsotje?quote:
Warme melk met anijs, wat lievvvvvquote:
Nooit gehad. Wel met honingquote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Warme melk met anijs, wat lievvvvv
Mietjequote:
Ben sindsdien weinig veranderd hoorquote:Op maandag 14 december 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ahw cassias, je was in 2005 nog een lekkerding van 21, nu gewoon een oudje van 31.
Niet al in de wieg FOK!kenquote:Op maandag 14 december 2015 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Vertel baby opso eens hoe FOK! was rond 2005.
Alles was veel gemoedelijker. Van Kees Kankerkachel had nog niemand gehoord en de helft van de users die nu de AT beheersen zat nog in de luiers te bouten.quote:Op maandag 14 december 2015 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Vertel baby opso eens hoe FOK! was rond 2005.
wie is kees kankerkachelquote:Op maandag 14 december 2015 23:45 schreef Cassius het volgende:
[..]
Alles was veel gemoedelijker. Van Kees Kankerkachel had nog niemand gehoord en de helft van de users die nu de AT beheersen zat nog in de luiers te bouten.
Oké doeiquote:
Noem jezelf dan ook geen babyquote:
En ik heb het niet eens gevierdquote:Op maandag 14 december 2015 23:46 schreef renwan het volgende:
Cassius zit hier gewoon al 10 jaar
Kom ik met mijn 9
Bij 10 jaar begin ik mijn eigen SC, in samenwerking met Geerd natuurlijkquote:
Bwhahahaquote:Op maandag 14 december 2015 23:48 schreef Cassius het volgende:
[..]
Verplichte literatuur: http://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachel
Nou nee want dan ben jij op de kinderen aan het letten terwijl ik carrière maak en een minnaar hebquote:Op maandag 14 december 2015 23:48 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik moet nog 8,5 jaar voor mijn eigen SC.
Denk je echt dat ik hier nog 8,5 jaar blijf?
OMG je zit hier ook nog maar een half jaar. Ja, dan vind ik het niet zo gek dat je dat (nog) niet wist.quote:
dacht je dat ik hier langer was.quote:Op maandag 14 december 2015 23:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
OMG je zit hier ook nog maar een half jaar. Ja, dan vind ik het niet zo gek dat je dat (nog) niet wist.
Ze is wel rasautist als je ziet hoeveel ze al gepost heeftquote:Op maandag 14 december 2015 23:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
OMG je zit hier ook nog maar een half jaar. Ja, dan vind ik het niet zo gek dat je dat (nog) niet wist.
Komt door zomerquote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze is wel rasautist als je ziet hoeveel ze al gepost heeft
Klinkt spannend. Op het eerste en laatste gedeelte na dan.quote:Op maandag 14 december 2015 23:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou nee want dan ben jij op de kinderen aan het letten terwijl ik carrière maak en een minnaar heb
Het is een compliment!quote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt door zomeren te snel de sc's ontdekt
.
De tering johquote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ze is wel rasautist als je ziet hoeveel ze al gepost heeft
Gelukkig wel zegquote:Op maandag 14 december 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt maar 2 per dag! Nepperd
Wat in godsnaam is dat voor teringquote:Op maandag 14 december 2015 23:52 schreef renwan het volgende:
Ik luister deze nog steeds met veel plezier
Als jij elke dag de eerste plek haalt gaat dat wel veranderenquote:
Haten op meh me lolboyquote:Op maandag 14 december 2015 23:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat in godsnaam is dat voor tering![]()
Hangt ervan af hoelang deze SC blijft bestaan. Daarbij moet ik volgende week gewoon weer 6 dagen werkenquote:Op maandag 14 december 2015 23:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Als jij elke dag de eerste plek haalt gaat dat wel veranderen
Loonslaafquote:Op maandag 14 december 2015 23:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoelang deze SC blijft bestaan. Daarbij moet ik volgende week gewoon weer 6 dagen werken
Godver, dat heb ik al 5 keer uitgelegd in deze reeks.quote:Op maandag 14 december 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Loonslaaf
Wat voor werk doe je
Daar gaat deze SC alweerquote:Op maandag 14 december 2015 23:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoelang deze SC blijft bestaan. Daarbij moet ik volgende week gewoon weer 6 dagen werken
Barman zijnquote:Op maandag 14 december 2015 23:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver, dat heb ik al 5 keer uitgelegd in deze reeks.
Ik werk in een ho(s)tel en ben nachtportier/barman
Bij nachtdiensten kan ik nog FOK!ken, volgende week alleen bardienstenquote:
Sorry dat ik hetniet24/7 volgquote:Op maandag 14 december 2015 23:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver, dat heb ik al 5 keer uitgelegd in deze reeks.
Ik werk in een ho(s)tel en ben nachtportier/barman
Heb volgende week ook weer 5 bardienstenquote:Op maandag 14 december 2015 23:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Bij nachtdiensten kan ik nog FOK!ken, volgende week alleen bardiensten
BARMANNENquote:Op maandag 14 december 2015 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb volgende week ook weer 5 bardiensten
Dat is remqo natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2015 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Welke user is die ene bij dat dartbordje @ OP?
Werken wij niet per ongeluk bij hetzelfde bedrijf?quote:
DOEI!quote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu ga ik wel echt slapen dus weltrusten nachtbrakers.
Lijkt me sterk aangezien ik voornamelijk in hetzelfde restaurant in limburg werk :pquote:Op maandag 14 december 2015 23:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Werken wij niet per ongeluk bij hetzelfde bedrijf?
Slaap lekker lieverd!quote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu ga ik wel echt slapen dus weltrusten nachtbrakers.
limburgquote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien ik voornamelijk in hetzelfde restaurant in limburg werk :p
Ah nee dan niet neequote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien ik voornamelijk in hetzelfde restaurant in limburg werk :p
Terechte klacht, Limburgquote:
Ik haat ook op Limburg, maar heb wel een diep geheimquote:
Alles buiten Hollandquote:
Wij hebben de kunst van het bier brouwen ten minste tot een kunstvorm verhevenquote:
"wij"quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben de kunst van het bier brouwen ten minste tot een kunstvorm verheven
Is een limburger diep binnen geweestquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik haat ook op Limburg, maar heb wel een diep geheim
Wajo neequote:Op dinsdag 15 december 2015 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is een limburger diep binnen geweest
Amstel wat een bocht is dat. Hertog Jan, Brands, Alfaquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij hebben de kunst van het bier brouwen ten minste tot een kunstvorm verheven
Je hebt het bloed van een baas in je, en nu ga ik terug naar slaapland.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:03 schreef Remqo het volgende:
M'n opa was Limbo, ik heb die vent echter nooit gekend
JIJ OOK AL EEN LIMBURGER?!quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Amstel wat een bocht is dat. Hertog Jan, Brands, Alfa![]()
En wij verstaan ook wat eten is, veel eten. Vlaai
Zelfs PPR heeft limburgse rootsquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:03 schreef Remqo het volgende:
M'n opa was Limbo, ik heb die vent echter nooit gekend
Profeet van de PR?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs PPR heeft limburgse roots
Ik ga het toegeven, ik ben geboren en getogen in Maastricht. 17 jaar lang gewoondquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je hebt het bloed van een baas in je, en nu ga ik terug naar slaapland.
In de mannelijke tak Hollander sinds 1530quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs PPR heeft limburgse roots
SL RB en RW zijn Limburgs en PPR heeft ergens Limburgse rootsquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ga het toegeven, ik ben geboren en getogen in Maastricht. 17 jaar lang gewoond
Niet een Groningse Knor zijn sinds minstens 1650quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
In de mannelijke tak Hollander sinds 1530
Je grootvader verklaart toch nog het profeetschapquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
In de mannelijke tak Hollander sinds 1530
Ik heb wel mijn roots verloochend. Als je me tegenwoordig hoort praten zou je zo geloven dat ik een geboren Hagenees benquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SL RB en RW zijn Limburgs en PPR heeft ergens Limburgse roots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |