Oké,...quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:32 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Is het niet gewoon moord?
Je kunt best de baby dragen en ter adoptie afstaan.
Een embryo aborteren vind ik geen moord.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:32 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Hoe dan ook kapot maken die kittensquote:Op zaterdag 26 december 2015 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Oké,...
Vraag: Je hebt een kat als huisdier en deze raakt zwanger...
(Dankzij die smerige kater van je buurman die jouw pussy verkracht heeft op een onverwachts moment!)
Jij werkt, je hebt er geen tijd voor, en/of geen geld..
Je kat is eigenlijk ziek en kan deze zwangerschap niet aan.
De lelijke kutkater van de buren, is zo een ondier, dat daar kittens van krijgen betekend dat ze allen asociaal kattengedrag vertonen, en of lelijk zijn als de hel! Deze ga je nooit kwijtraken via MP wat nu?
Wat is erger, de kittens laten aborteren of nadat ze geboren zijn, verzuipen.
Artikel over post-natale abortus.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij de geboorte, of wanneer er bewustzijn bestaat. Op zich wel een interessante vraag. Als je na een aantal maanden geen keuze weet te maken ben je wat mij betreft gewoon te laat. Het is wmb in ieder geval aan niemand om jou die keuze op te leggen.
Ik vind een embryo aborteren in sommige gevallen wel moord. Dat ze voor 20 weken nog geen bewustzijn zouden hebben doet niet ter zake. Er wordt hen een kans op leven ontnomen. De mooiste kans die zij ooit zullen krijgen. Aangezien er verder niets is. En als ik een kind zou verliezen na twee weken, lekker boeiend inderdaad. Maar dat is verliezen, geen aborteren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:43 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Een embryo aborteren vind ik geen moord.
Die embryo kan ook de volgende Adolf Hitler zijn, dat is het punt juist, het is nog helemaal niets.
Er is wetenschappelijk bewezen dat ze voor de 20 weken nog absoluut geen bewustzijn hebben.
Als je al een ethisch bezwaar zou hebben, dan zou dat op het vermoorden van 'iemand' zijn, iemand is een bewustzijn.
Als jij een kind zou verliezen na 2 weken zwangerschap, zou je daar jaren van kapot zijn? Een grafsteen elke week bezoeken? Een complete uitvaart om een lucifersdoosje te begraven?
Kom kom.
Tuurlijk.... doen we even!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:32 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
1 - Ongemak gedurende 9 maanden en je kindje het leven schenken versus je kindje geen leven schenken terwijl dat natuurlijk gezien wel de bedoeling was.quote:Op zaterdag 26 december 2015 07:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Tuurlijk.... doen we even!![]()
1) Gewoon ''even'' een zwangerschap voldragen en een bevalling doorstaan, zitten ook geen
enkele risico's aan ofzo hoor. Een kind komt áltijd gezond ter wereld en vrouwen hebben
nooit complicaties bij zwangerschap of bevalling.
Welnéé, eitje mandoen we effe ....
2) Dat kind, hopelijk gezond, wordt meteen geadopteerd door een leuk gezinnetjesleeft
nog lang en gelukkig, krijgt nooit te horen dat hij/zij geadopteerd is en gaat zich ook nooit
afvragen of hij/zij nou ongewenst wasgaat ook niet wanhopig op zoek naar zijn Biologische
moeder, neh.... komt best goed allemaal!
Die 15 wekengrens heb ik je niet eerder zien noemen, aan het begin van dit topic was het alleen nog in uitzonderlijke gevallen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 00:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tot 15 weken wel ja. mgoed, zij wilde het kind graag houden maar niet de lasten ervan ervaren
Egoïsme voert de boventoon. Het komt me even niet uit. Bij voorbaat termineren dat leven, voordat het beseft dat papa en mama hem of haar niet wilden. Dat schuldgevoel naar je kind toe, dat moet je maar op de koop toenemen vind ik.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:00 schreef Isegrim het volgende:
Een ongewenste zwangerschap is geen 'ongemak', dat is een helse ervaring voor een vrouw. Bovendien is het absurd om een foetus meer rechten te geven dan een geboren mens.
Ehm nee?!quote:Op zaterdag 26 december 2015 02:32 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Dat kind weet toch helemaal niet dat het geboren had kunnen worden?quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:03 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Egoïsme voert de boventoon. Het komt me even niet uit. Bij voorbaat termineren dat leven, voordat het beseft dat papa en mama hem of haar niet wilden. Dat schuldgevoel naar je kind toe, dat moet je maar op de koop toenemen vind ik.
Een motivering die er vaak achter zit is het straffen van de vrouw voor seksueel losbandig gedrag. De meeste mannen die sterk tegen abortus zijn houden er een seksistisch wereldbeeld op na.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee?!
Waarom zijn het nagenoeg altijd mannen die besluiten dat een vrouw de zwangerschap wel uit kan dragen zodat het kind afgestaan kan worden ter adoptie?
Hou toch eens op met dat gebemoei met anderen waar je helemaal niets mee te maken hebt.
Je bent de vrouw in kwestie niet, je bent niet degene die het kind gaat adopteren en je bent waarschijnlijk ook niet degene die het kind verwekt heeft.
Je hebt geen enkele verantwoordelijk in de situatie en bent niet bereid die te nemen, maar wel een ander vertellen hoe zij haar verantwoordelijkheid wel en niet mag nemen.
Nee hoor, ik heb met genoeg ongewenste kinderen gesproken en die zeggen allemaal dat ze liever leven dan door papa en mama geaborteerd hadden willen worden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kind weet toch helemaal niet dat het geboren had kunnen worden?
Niks egoïsme. Ongewenst kind zijn is een verschrikking.
Ik ben heaumeau en vrij losbandig geweest in het verleden. Dus ik veroordeel jullie niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een motivering die er vaak achter zit is het straffen van de vrouw voor seksueel losbandig gedrag. De meeste mannen die sterk tegen abortus zijn houden er een seksistisch wereldbeeld op na.
Juist ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:13 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb met genoeg ongewenste kinderen gesproken en die zeggen allemaal dat ze liever leven dan door papa en mama geaborteerd hadden willen worden.
Dan ben je de eerste homo die ik tegenkom die tegen vrouwenrechten is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:14 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik ben heaumeau en vrij losbandig geweest in het verleden. Dus ik veroordeel jullie niet.
Ik ben helemaal niet tegen vrouwenrechten hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste homo die ik tegenkom die tegen vrouwenrechten is.
Mwah, daar heb ik er meer van meegemaakt hoor, homo's zijn ook maar gewoon mensen hequote:Op zaterdag 26 december 2015 09:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste homo die ik tegenkom die tegen vrouwenrechten is.
Nou ja, het is fijn dat je erkent dat ik zelfbeschikkingsrecht heb. Dank daarvoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:25 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet tegen vrouwenrechten hoor.
Nou, ja daar kun je over debatteren of het over het algemeen gewone, productieve mensen zijn. Het is sowieso een bedreigde soort geworden. Ze vliegen met bakken de daken af tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Mwah, daar heb ik er meer van meegemaakt hoor, homo's zijn ook maar gewoon mensen he
quote:Op zaterdag 26 december 2015 09:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, het is fijn dat je erkent dat ik zelfbeschikkingsrecht heb. Dank daarvoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |