met welke leeftijd?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:12 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Die geef je het recht op euthanasie.
Verwar je me nu met iemand anders, ik zie ons al pagina's hetzelfde posten geloof ik hoor...quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:13 schreef FANN het volgende:
[..]
met welke leeftijd?![]()
écht ik kan dit niet meer serieus nemen....
Oké, maar dit is dus een hele andere discussie, euthanasie of abortus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:16 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Verwar je me nu met iemand anders, ik zie ons al pagina's hetzelfde posten geloof ik hoor...
Vanaf 12 ongeveer, sommige kinderen moeten gewoon jaren creperen van de pijn, smachtend naar de dag dat ze 18 worden zodat ze uit hun lijden verlost worden.
Dat is niet wat ik zeg, ik zeg alleen dat je geen kind hoeft te aborteren omdat er al zoveel kinderen zijn die op adoptie ouders. Dat is niet waar. Complete nonsens zelfs, momenteel is de inschrijflijst voor Nederlandse kindjes gesloten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus?
Alle ''per ongeluk'' of ''niet gewilde'' zwangerschappen moeten voldragen worden, omdat er
mensen op de wachtlijst staan die én een Nederlands kindje willen én een gezond kindje?
Niemand kan garanderen dat uit die gedwongen voldragen zwangerschappen een gezond kindje
komt, wat doen we met de Nederlandse zieke kindjes dan?
Oké, maar omdat er ''te weinig'' Nederlandse gezonde kindertjes zijn om te adopteren is toch ookquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg, ik zeg alleen dat je geen kind hoeft te aborteren omdat er al zoveel kinderen zijn die op adoptie ouders. Dat is niet waar. Complete nonsens zelfs, momenteel is de inschrijflijst voor Nederlandse kindjes gesloten.
Vandaar dat ik het niet helemaal eens ben met je post. Maar fijn dat je mijn mening mbt. dit onderwerp inmiddels al volledig voor mezelf hebt ingevuld.
Dat is helemaal waar, dat moet een vrouw helemaal zelf weten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, maar omdat er ''te weinig'' Nederlandse gezonde kindertjes zijn om te adopteren is toch ook
geen reden om een vrouw, die om wat voor reden dan ook, géén kind op de wereld wil zetten,
haar zwangerschap te laten voldragen en daarna ook nog eens af te staan?
Er wachten geen hordes Nederlandse kinderen op adoptieouders.quote:Ik begrijp je punt niet helemaal dan.
Klopt, eigenlijk louter niet Nederlandse kindjes. Je moet je voorstellen dat waar dan ook ter wereld kinderen in eerste instantie in eigen land geplaatst worden. Pas als dit niet mogelijk is, (veelal heavy-care children met meervoudige handicappen, en of chronische ziekten als HIV) gaan kinderen naar het buitenland.quote:Ik begrijp alleen dat je alle ''niet Nederlandse'' of de ''niet gezonde'' kindjes niet meetelt bij de lijst
van adoptiekinderen die beschikbaar zijn.
Of heb ik dat dan ook niet goed begrepen?
Nou dat valt wel mee, veel stellen worden uitgesloten van adoptie van buitenlandse kinderen. Stellen die niet uitgesloten worden door hun seksuele voorkeur worden dat vaak doordat ze werken en dus niet kunnen zorgen voor dusdanig zieke kinderen.quote:Als je alle kinderen die op adoptie wachten bij elkaar optelt dan zijn dat er toch méér dan genoeg?
Oké, nu snappen we elkaar beter denk ik. Ja er zijn veel redenen te bedenken waarom eenquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, dat moet een vrouw helemaal zelf weten.
[..]
Er wachten geen hordes Nederlandse kinderen op adoptieouders.
[..]
Klopt, eigenlijk louter niet Nederlandse kindjes. Je moet je voorstellen dat waar dan ook ter wereld kinderen in eerste instantie in eigen land geplaatst worden. Pas als dit niet mogelijk is, (veelal heavy-care children met meervoudige handicappen, en of chronische ziekten als HIV) gaan kinderen naar het buitenland.
[..]
Nou dat valt wel mee, veel stellen worden uitgesloten van adoptie van buitenlandse kinderen. Stellen die niet uitgesloten worden door hun seksuele voorkeur worden dat vaak doordat ze werken en dus niet kunnen zorgen voor dusdanig zieke kinderen.
Met andere woorden; Vrouwen die te maken hebben met een ongewenste zwangerschap hoeven zeker geen abortus te plegen omdat er al vele kinderen wachten op adoptie ouders. Natuurlijk zijn er wel een hoop andere redenen te bedenken waarom een vrouw wel abortus pleegt, en daar is verder niks mis mee.
Dat wil je dus absoluut voorkomen als je nog andere kinderen hebt.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:57 schreef Moppert het volgende:
Adoptie is in nederland eigenlijk onmogelijk zonder pleegzorg, je kan als moeder niet zomaar je kind ter adoptie geven zoals in andere landen. Je moet eerst naar de rechter en verklaren dat je niet geschikt bent als ouders en jeugdzorg en alles kan er bij komen kijken.
Wanneer krijg je met de Raad te maken?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:57 schreef Moppert het volgende:
Adoptie is in nederland eigenlijk onmogelijk zonder pleegzorg, je kan als moeder niet zomaar je kind ter adoptie geven zoals in andere landen. Je moet eerst naar de rechter en verklaren dat je niet geschikt bent als ouders en jeugdzorg en alles kan er bij komen kijken.
Mwah, er is een verschil tussen pleegouderschap en je kind afstaan ter adoptie. Wel is het adoptietraject altijd "inclusief" de biologische ouders.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:57 schreef Moppert het volgende:
Het is hier in nederland dus gewoon een oerzwaar project en zolang dit zo blijft zal het zelden voorkomen dat mensen voor adoptie kiezen.quote:Na je keuze voor adoptie
Heb je ná de bedenktijd van drie maanden besloten om je kindje af te staan ter adoptie, dan gaat het zo snel mogelijk naar mensen die het willen adopteren. De rechter ontheft jou uit het gezag over je kind en een voogd van Bureau Jeugdzorg of de adoptieouders krijgen de voogdij.
De adoptieouders kunnen de adoptie over je kind officieel aanvragen, wanneer zij één jaar voor je kind zorgen. Dit gebeurt via de rechtbank. In die periode zal de rechter ook van jou willen weten of je er nog steeds achter staat. Op het moment dat de rechter de adoptie uitspreekt, is je kind dus minimaal een jaar en drie maanden oud. Jij bent dan ‘afstandsmoeder’ geworden en de adoptieouders officieel ‘adoptieouders’. Jouw juridische banden met je kind zijn verbroken: het krijgt de achternaam van zijn adoptieouders en is helemaal opgenomen in hun gezin. Jij hebt geen rechten meer op je kind.
Vanaf 16 weken, dus heb je 4 maanden de tijd om je te bedenken.quote:Op donderdag 31 december 2015 16:03 schreef Maanvis het volgende:
Vaginaluidspreker stimuleert baby in de buik
Handig, nu kun je de foetus zelf vragen of ie geaborteerd wil worden ipv de beslissing over te laten aan labiele kinderfoben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |