Waarom? Hebben we hier inmiddels niet al genoeg van gehad, na bijna 2 jaar?quote:Op maandag 14 december 2015 17:49 schreef Awsom het volgende:
Moet je wel een nieuw topiv openen byah
Als Maraca nou even Alberto vraagt om alles bekend te maken.quote:Op maandag 14 december 2015 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom? Hebben we hier inmiddels niet al genoeg van gehad, na bijna 2 jaar?
Genoeg podium gegeven aan die figuren, toch?
Echt ja? Ik ben niet overtuigd hoorquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:12 schreef Ixnay het volgende:
En nu blijkt achteraf dat Peter en zijn familie toch niet zo gek zijn als dat iedereen dacht.
Maracaquote:Op maandag 14 december 2015 23:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als Maraca nou even Alberto vraagt om alles bekend te maken.
Niet bewezen dat ze schuldig is is iets anders dan onschuldig, daarbij mag er wel eens een linkje naar de uitspraak worden gepost.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:12 schreef Ixnay het volgende:
En nu blijkt achteraf dat Peter en zijn familie toch niet zo gek zijn als dat iedereen dacht.
Niemand die er 1 woord van terugneemt.
dan sopt ze de boel onder en vergeet spontaan het te vragen. Daar hebben we ook dus niets aan.quote:Op maandag 14 december 2015 23:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En dat hij niet helemaal eenduidig is over z'n eigen geboortejaar..quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:37 schreef Leandra het volgende:
Achteraf blijkt nog niet zo heel veel, behalve dat vader een hele voorraad kloons voor FOK! heeft aangemaakt, en hij prima weet hoe je bepaalde dingen wel of niet moet delen.
Cees H is ook nog actueelquote:Op maandag 14 december 2015 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom? Hebben we hier inmiddels niet al genoeg van gehad, na bijna 2 jaar?
Genoeg podium gegeven aan die figuren, toch?
quote:Beste redactie/Alberto,
Als lid van het FoK!forum en sinds de start in 2010 vaste volger van de vele topicreeksen over uw programma's, vroeg ik, en anderen op het forum met mij ons iets af. De vader van van Emmelie uit de uitzending 'Onopgeloste Zaken' heeft onlangs op Facebook gepost dat een rechtszaak heeft aangetoond dat zij niet schuldig is aan ... iets, waarschijnlijk doelt hij op de zaak wbt de vermoedelijk onterechte aangifte van stalking, wat voor de uitzending in enige media werd gemeld. Zo beweert hij dat zij een tegemoetkoming van 'de overheid' krijgt. Het is niet helemaal duidelijk wat hij bedoelt. Op het forum tasten de gebruikers in het duister, vooral aangezien er geen duidelijk bewijs is van de uitspraak.
Als hij gelijk heeft is dat eigenlijk tegelijk een aanklacht aan uw productie en aan FoxIt, gezien de uitzending toch vrij duidelijk maakte dat er iets niet in de haak was. Aan het eind van de uitzending zei Alberto ons op de hoogte te houden, maar dat is op heden nooit gebeurd. Dit lijkt me toch een doorslaggevende ontwikkeling in de zaak. Daarom de vraag of u mij en anderen op het forum wat duidelijkheid zou kunnen verschaffen over de zaak.
Met vriendelijke groet,
[mijn naam]
sinterklaaskapoentje op het FoK!forum
quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heb Alberto ff een mailtje gedaan
[..]
Mijn connecties een beetje misbruiken?quote:Op maandag 14 december 2015 23:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat, en dan zijn de acties van de twee meest recent gebruikte wel het opvallendst:quote:Op dinsdag 15 december 2015 08:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dat hij niet helemaal eenduidig is over z'n eigen geboortejaar..
Toch een excuus om weer eens contact op te nemen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn connecties een beetje misbruiken?
Hoeft niet, Sinterklaasje heeft het al gedaanquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Toch een excuus om weer eens contact op te nemen?
Jij hebt wel een strakkere lijn naar Alberto. Deze mail komt in de redactiebak terecht en de kans is denk ik groot dat er geen reactie komt. Misschien ook omdat als het waar is, het natuurlijk negatieve publiciteit is.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoeft niet, Sinterklaasje heeft het al gedaan
Ik heb Alberto al in geen eeuwen gesprokenquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij hebt wel een strakkere lijn naar Alberto. Deze mail komt in de redactiebak terecht en de kans is denk ik groot dat er geen reactie komt. Misschien ook omdat als het waar is, het natuurlijk negatieve publiciteit is.
Is al verstuurdquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb Alberto al in geen eeuwen gesprokendie lijn is echt niet meer zo strak. Stuur maar gewoon
Gewoon nu gelijk doenquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is al verstuurd
Misschien foxIt mailen bij geen reactie
Vooruit dan maar, net ook een mailtje naar FoxIt gestuurdquote:
Wel een linkje naar de reeks erin hè?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, net ook een mailtje naar FoxIt gestuurd
Ben ik in beide gevallen vergetenquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel een linkje naar de reeks erin hè?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, net ook een mailtje naar FoxIt gestuurd
Misschien er nog even achteraan gooien? Zien ze toch dat er al 7 delen zijn, en het FOK! IT-onderzoek.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben ik in beide gevallen vergeten
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:55 schreef Rotterdammer63 het volgende:
hahahahaha, en alberto gaat antwoorden? ik denk het niet. hij weet dat hij een uitzending heeft gemaakt met knippen en plakken die de waarheid geweld aan doet.
Oh? Waar wou je ze voor aanklagen dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:02 schreef Rotterdammer63 het volgende:
en? al antwoord van Fox IT en Alberto? Tuurlijk niet. Ze zijn veel te bang dat ze een rechtzaak aan hun broek krijgen.
Wanneer stop je eens met je ziekelijke obsessie voor je dochter, je lijkt wel een stalker.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:02 schreef Rotterdammer63 het volgende:
en? al antwoord van Fox IT en Alberto? Tuurlijk niet. Ze zijn veel te bang dat ze een rechtzaak aan hun broek krijgen.
Geen reactie nog nee.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:02 schreef Rotterdammer63 het volgende:
Lokquotequote:Op vrijdag 18 december 2015 08:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen reactie nog nee.
Heb je een link naar de rechtzaak? Of een reden waarom die niet online staat?
Beste user waarvan ik nog steeds betwijfel of je überhaupt Peter bent, aangezien je dan je eigen geboortejaar niet eens meer zeker weet gezien het vorige account,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:41 schreef Rotterdammer63 het volgende:
ik wil reageren op mensen die zich hier openbaar maken. niet op stakkers. foto, datum, naam, en anders toedelodokie
Nou over de uitspraak, ik geloof er niks van, en dan nog, onvoldoende bewijs betekent niet meteen onschuldig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:07 schreef Rotterdammer63 het volgende:
je hoeft de uitspraak niet voor je zelf te houden hoor. wel vreemd dat je vanmiddag ineens een account aangemaakt hebt. lekker achter een schuilnaam. als je zegt wie je bent zal ik antwoorden, anders niet
Mijn godquote:Op zondag 10 januari 2016 17:59 schreef Rotterdammer63 het volgende:
ja en zorg en dan gelijk voor dat niet een of andere randdebiel weer een topic hierover opend. ik ben er klaar mee, maar kijk wel regelmatig of er een figuur is die weer iets te zeggen heeft. sorry
Dat doe je toch zelfquote:Op zondag 10 januari 2016 17:59 schreef Rotterdammer63 het volgende:
ik ben er klaar mee, maar kijk wel regelmatig of er een figuur is die weer iets te zeggen heeft. sorry
en ondertussen schaar ik jou ook onder die gekken.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:15 schreef Rotterdammer63 het volgende:
ik dacht het niet. ik check dit forum af en toe, en soms komt er ineens een gek voorbij die weer denkt iets te moeten zeggen
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en ondertussen schaar ik jou ook onder die gekken.
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:44 schreef Rotterdammer63 het volgende:
fok kan zich beter het downie forum noemen. wat een loosers zitten hier zeg
quote:een topic hierover opend
Nee emmelie is lekker.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:44 schreef Rotterdammer63 het volgende:
fok kan zich beter het downie forum noemen. wat een loosers zitten hier zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |