Ben ik in beide gevallen vergetenquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel een linkje naar de reeks erin hè?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, net ook een mailtje naar FoxIt gestuurd
Misschien er nog even achteraan gooien? Zien ze toch dat er al 7 delen zijn, en het FOK! IT-onderzoek.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben ik in beide gevallen vergeten
quote:Op woensdag 16 december 2015 17:55 schreef Rotterdammer63 het volgende:
hahahahaha, en alberto gaat antwoorden? ik denk het niet. hij weet dat hij een uitzending heeft gemaakt met knippen en plakken die de waarheid geweld aan doet.
Oh? Waar wou je ze voor aanklagen dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:02 schreef Rotterdammer63 het volgende:
en? al antwoord van Fox IT en Alberto? Tuurlijk niet. Ze zijn veel te bang dat ze een rechtzaak aan hun broek krijgen.
Wanneer stop je eens met je ziekelijke obsessie voor je dochter, je lijkt wel een stalker.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:02 schreef Rotterdammer63 het volgende:
en? al antwoord van Fox IT en Alberto? Tuurlijk niet. Ze zijn veel te bang dat ze een rechtzaak aan hun broek krijgen.
Geen reactie nog nee.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:02 schreef Rotterdammer63 het volgende:
Lokquotequote:Op vrijdag 18 december 2015 08:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen reactie nog nee.
Heb je een link naar de rechtzaak? Of een reden waarom die niet online staat?
Beste user waarvan ik nog steeds betwijfel of je überhaupt Peter bent, aangezien je dan je eigen geboortejaar niet eens meer zeker weet gezien het vorige account,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:41 schreef Rotterdammer63 het volgende:
ik wil reageren op mensen die zich hier openbaar maken. niet op stakkers. foto, datum, naam, en anders toedelodokie
Nou over de uitspraak, ik geloof er niks van, en dan nog, onvoldoende bewijs betekent niet meteen onschuldig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:07 schreef Rotterdammer63 het volgende:
je hoeft de uitspraak niet voor je zelf te houden hoor. wel vreemd dat je vanmiddag ineens een account aangemaakt hebt. lekker achter een schuilnaam. als je zegt wie je bent zal ik antwoorden, anders niet
Mijn godquote:Op zondag 10 januari 2016 17:59 schreef Rotterdammer63 het volgende:
ja en zorg en dan gelijk voor dat niet een of andere randdebiel weer een topic hierover opend. ik ben er klaar mee, maar kijk wel regelmatig of er een figuur is die weer iets te zeggen heeft. sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |