Geen reactie nog nee.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:02 schreef Rotterdammer63 het volgende:
en? al antwoord van Fox IT en Alberto? Tuurlijk niet. Ze zijn veel te bang dat ze een rechtzaak aan hun broek krijgen.
Lokquotequote:Op vrijdag 18 december 2015 08:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen reactie nog nee.
Heb je een link naar de rechtzaak? Of een reden waarom die niet online staat?
Beste user waarvan ik nog steeds betwijfel of je überhaupt Peter bent, aangezien je dan je eigen geboortejaar niet eens meer zeker weet gezien het vorige account,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:41 schreef Rotterdammer63 het volgende:
ik wil reageren op mensen die zich hier openbaar maken. niet op stakkers. foto, datum, naam, en anders toedelodokie
Nou over de uitspraak, ik geloof er niks van, en dan nog, onvoldoende bewijs betekent niet meteen onschuldig.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:07 schreef Rotterdammer63 het volgende:
je hoeft de uitspraak niet voor je zelf te houden hoor. wel vreemd dat je vanmiddag ineens een account aangemaakt hebt. lekker achter een schuilnaam. als je zegt wie je bent zal ik antwoorden, anders niet
Mijn godquote:Op zondag 10 januari 2016 17:59 schreef Rotterdammer63 het volgende:
ja en zorg en dan gelijk voor dat niet een of andere randdebiel weer een topic hierover opend. ik ben er klaar mee, maar kijk wel regelmatig of er een figuur is die weer iets te zeggen heeft. sorry
Dat doe je toch zelfquote:Op zondag 10 januari 2016 17:59 schreef Rotterdammer63 het volgende:
ik ben er klaar mee, maar kijk wel regelmatig of er een figuur is die weer iets te zeggen heeft. sorry
en ondertussen schaar ik jou ook onder die gekken.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:15 schreef Rotterdammer63 het volgende:
ik dacht het niet. ik check dit forum af en toe, en soms komt er ineens een gek voorbij die weer denkt iets te moeten zeggen
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en ondertussen schaar ik jou ook onder die gekken.
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:44 schreef Rotterdammer63 het volgende:
fok kan zich beter het downie forum noemen. wat een loosers zitten hier zeg
quote:een topic hierover opend
Nee emmelie is lekker.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:44 schreef Rotterdammer63 het volgende:
fok kan zich beter het downie forum noemen. wat een loosers zitten hier zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |