SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Domineren, wat anders?quote:Op zondag 13 december 2015 14:25 schreef Karzai het volgende:
1 schot op doel de hele wedstrijd godskolere waar ben je dan in godsnaam mee bezigI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Jullie worden kampioen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hoe vaak moet ik het nog herhalen? BALBEZIT!!!!quote:
Zolang wij de bal hebben, kunnen zij niet scoren = Ajax's levensmotto![]()
![]()
Liepen ze allemaal in hun kermit nichten kostuums. Een gat van 40 meter tussen defensie en middenveld, Milik die geen kut raakt met zijn kleine piel. Verschrikkelijk kut elftal dit. En dan ook nog kampioen worden
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik heb in 180 minuten Ajax 4 schoten op doel gezien, waarvan één goal
Fris en fruitigMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het was weer zó dramatisch, echt niet normaal gewoon. . Of nou ja, eigenlijk is het wel normaal voor Ajax de laatste jaren![]()
![]()
Blijft toch triest dat Ajax niet onder een cluppie uit kan voetballen wat vol energie er in gaat.
Elk jaar weer het zelfde gedoehardcoholic![]()
Die is geen haar beter. Speelt ook zaadvoetbal.quote:Op zondag 13 december 2015 14:25 schreef Syntix het volgende:
Doe maar Guardiola halen. Die schijnt wel aardig voetbal in een team te kunnen brengen.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
De jeugd gaat nu ook werken volgens hun geweldige visie op voetbal . Kan niet wachten !!!!!!!!quote:RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Liepen ze allemaal in hun kermit nichten kostuums. Een gat van 40 meter tussen defensie en middenveld, Milik die geen kut raakt met zijn kleine piel. Verschrikkelijk kut elftal dit. En dan ook nog kampioen worden
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
De spitspositie is wel de laatste positie waar het probleem ligt op dit momentquote:Op zondag 13 december 2015 14:27 schreef Cavaliers het volgende:
Zou wieisboos Milik nog steeds zo goed vinden?![]()
Nieuwe naam: FC Oogaids.quote:Op zondag 13 december 2015 14:27 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb in 180 minuten Ajax 4 schoten op doel gezien, waarvan één goal
Fris en fruitig![]()
Ze kwamen er gewoon niet doorheen. Gebrek aan ideeën enzo.quote:Op zondag 13 december 2015 14:27 schreef Ferdii het volgende:
Blijft toch triest dat Ajax niet onder een cluppie uit kan voetballen wat vol energie er in gaat.
Elk jaar weer het zelfde gedoeCharlie: How's it going in there?
Er zou helemaal niemand kampioen moeten worden in deze faalcompetitie. Gewoon plaatsen 2 t/m 19 verdelen.quote:![]()
En dan blijven roepen dat heitinga niet met 40 meter in de rug kan spelen...quote:Op zondag 13 december 2015 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Welke 40 meter?
hardcoholic![]()
In mijn ogen gewoon een degelijke spits voor Ajax. Daar ligt doorgaans het probleem ook niet.quote:Op zondag 13 december 2015 14:27 schreef Cavaliers het volgende:
Zou wieisboos Milik nog steeds zo goed vinden?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wel grappig dat je juist bij de tegengoal een man tekort komt achterin, vet slim om ineens 3-4-3 te spelen en ook slim hoe Bazoer en Gudelj stonden, complimenten Frank![]()
twitter:JoostNederpelt twitterde op zondag 13-12-2015 om 14:21:08Geschikte wandelroutes voor de Ajaxselectie (incl. De Boer) terug naar de Arena. #utraja #straf https://t.co/ZLicTxebIm reageer retweet
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Dit hoor je nou nooit als barca tegen een degradatie kandidaat speeltquote:Op zondag 13 december 2015 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ze kwamen er gewoon niet doorheen. Gebrek aan ideeën enzo.
hardcoholic![]()
Zeg het maar jongens, was het:
A. De instelling.
B. De scheids.
C. Het gebrek aan kwaliteit
D. Het tactische plan.![]()
Lol D uiteraard, Frank kan er niks van.quote:Op zondag 13 december 2015 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Zeg het maar jongens, was het:
A. De instelling.
B. De scheids.
C. Het gebrek aan kwaliteit
D. Het tactische plan.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: