quote:Op zondag 13 december 2015 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Handbal: Netherlands -14.5 @ 2.65 (5/10)
Verschil is nu met iets minder dan een helft te spelen al 15 doelpunten en Servië wordt helemaal weg gespeeld. Weggevertje deze wmb.
Goed ingeschatquote:Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Gohf046 het volgende:
PDC World Championship
Lewis J.(31) - Gurney D.(36) : Gurney to win @2,00 William Hill[3/10]
Gurney op de afgelopen Player Championship finals voor de 1e keer echt doorgebroken. Halve finale eruit tegen Van Gerwen. Versloeg Huijbrechts, Anderson en van der Pas op dat toernooi. Scorend zeer goed dubbels liet ie nog te vaak wat liggen.
Lewis presteert op de vloertoernooien best aardig, maar op TV wil het nog niet helemaal vlotten.
Denk dat ze op de vloer elkaar niet echt ontlopen, maar dit is het WK en Gurney is volgens mij beter in vorm.
3-1 Gurney, die is iig binnen.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:06 schreef Gohf046 het volgende:
PDC World Championship
Lewis J.(31) - Gurney D.(36) : Gurney to win @2,00 William Hill[3/10]
Gurney op de afgelopen Player Championship finals voor de 1e keer echt doorgebroken. Halve finale eruit tegen Van Gerwen. Versloeg Huijbrechts, Anderson en van der Pas op dat toernooi. Scorend zeer goed dubbels liet ie nog te vaak wat liggen.
Lewis presteert op de vloertoernooien best aardig, maar op TV wil het nog niet helemaal vlotten.
Denk dat ze op de vloer elkaar niet echt ontlopen, maar dit is het WK en Gurney is volgens mij beter in vorm.
Pak ze ook mee. 4/10 en 2/10.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:03 schreef Gohf046 het volgende:
Pak nog even Anderson -2,5 sets tegen Boulton mee @ 1,59 Marathonbet[2/10]. Boulton gooide zo dramatisch dat ik geen moeilijkheden verwacht.
Boulton u1.5 180 @2,20 unibet [1/10]. Boulton gooide er geen 1 de 1e wedstrijd en kwam ook amper in de buurt.
Wederom mooie picks en ook beiden binnen, thanks!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:03 schreef Gohf046 het volgende:
Pak nog even Anderson -2,5 sets tegen Boulton mee @ 1,59 Marathonbet[2/10]. Boulton gooide zo dramatisch dat ik geen moeilijkheden verwacht.
Boulton u1.5 180 @2,20 unibet [1/10]. Boulton gooide er geen 1 de 1e wedstrijd en kwam ook amper in de buurt.
Ik pak hem weer meequote:Op vrijdag 18 december 2015 00:42 schreef Gohf046 het volgende:
Pipe vs Kist 16.00
Pipe @1,73 [1/10]
Kist 2 tv toernooien gespeeld dit jaar beide 1e ronde eruit. Op de vloer ook niet echt bijzondere resultaten paar keer laatste 16 bij de wat kleinere toernooien.
Pipe stuk meer ervaring met TV toernooien dit jaar aantal gespeeld, overleefd af en toe een 1e ronde. Op de vloer wat kwartfinales en een finale bij de dutch masters.
Scorend ontlopen ze elkaar niet zoveel maar Pipe is wel duidelijk beter op de dubbels. Ze speelde 1x eerder tegen elkaar en die won Pipe. Pipe is ook een zeer trage speler en het is altijd maar afwachten hoe Kist daarop reageerd als het even niet loopt.
Ook mee!quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:31 schreef Gohf046 het volgende:
1e partij van McGowan was echt dramatisch. Gemiddeldde van 74 en 3 140+ scores.
Mark Webster lijkt dit jaar zijn vorm terug te hebben gevonden en zou normaal gesproken geen moeite met McGowan moeten hebben. Maar dit blijft het WK en aangezien dit de 1e partij is voor Webster zet ik er maar 1 unit op.
Gaat close worden denk ik inderdaad. Value lag miss toch bij Kist.quote:
Ik qua mindset ook. Die Pipe is alles wat je niet wilt zien in een darter.quote:
Mazzeltje van die gemiste dubbel idd. Anders had ik hem ook nog wel een 180 zien gooien daarna en waren we beide bets kwijt. Maar boeien, ze zijn weer binnen, top!quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:36 schreef Gohf046 het volgende:
Zo die zijn binnen. McGowan haalde toch een zeer degelijk niveau dik 10 punten beter gemiddeld.
Beetje mazzel heb je af en toe nodig:)
Green Bay Packers @ 1.53 (American football)quote:Op zondag 20 december 2015 17:07 schreef lytsewiete het volgende:
Nog iemand een goede tip voor een single bet vanavond?
quote:Op zondag 20 december 2015 20:11 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Green Bay Packers @ 1.53 (American football)
Wedstrijd begint om 10 uur
Is er niet de afgelopen toernooien altijd wel een 9 darter geweest?quote:Op maandag 21 december 2015 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
Leuke bet, 3/10 staken: 9-darter op het huidige tournament: No.
Statistische kans is relatief klein op een 9darter, de odd is 2.35 uit mijn hoofd.
Dit jaar zijn ze heel weinig gegooid. 2 keer tot nu toe uit mijn hoofd. 2014 (2012 ook) was echt een topjaar qua 9 darters.quote:Op maandag 21 december 2015 12:36 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Is er niet de afgelopen toernooien altijd wel een 9 darter geweest?
Welke site?quote:Op maandag 21 december 2015 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
Statistische kans is relatief klein op een 9darter, de odd is 2.35 uit mijn hoofd.
Williamhill. Tevens de toernooisponsor. Wel eergisteren al ingezet. Weet niet wat de odd gedaan heeft sindsdien (er zijn natuurlijk al potten gespeeld). Edit: hij staat nu op 2.20: http://sports.williamhill(...)e-Dart-Finishes.htmlquote:
Ik zie Norris vanavond verrassen eerlijk gezegd.quote:Op maandag 21 december 2015 16:16 schreef Gohf046 het volgende:
Wat denken jullie van Thornton tb Norris @1.51 in een combo met Michael Smith -1,5 tb Jeffrey de Zwaan @1,65 ?
Twijfel nog een beetje omdat ik Jeffrey niet heel erg goed ken.
Bleeeegh. Totaal onnodig dit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb Winstanley tb. de palletsorteerder @ 1.82
Shit happens. Vond het wel een lekkere odd.quote:
Haha, gooit Rodriquez 170 uitquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:15 schreef kastanova het volgende:
Mijn bets voor vanavond:
Chisnall highest checkout @1,53 & Jenkins handicap -1,5 @ 1,44.
In de combi voor 2,20 maakt een mooie verdubbelaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
2,20 oddje binnenquote:Op maandag 28 december 2015 20:36 schreef kastanova het volgende:
Darten zo dadelijk:
Most 180's Lewis, dit toernooi 6 tegenover de 3 van Gilding en daarnaast is Lewis simpelweg de grotere 180-knaller.
in de combo met
Wright -2,5 sets handicap. Wright tegen de zwakkere Huybrechts broer. Ik verwacht niet al teveel tegenstand hier.
Het grootste risico is in ieder geval alvast binnenquote:Op dinsdag 29 december 2015 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Kan niet mis nee. Ik zou het alvast uitgeven.
De hoogste odd gelukkig binnen en de 2e in game tegen een 12 odd in kunnen dekken bij de 1-0.quote:Op dinsdag 29 december 2015 13:59 schreef kastanova het volgende:
Easy money & odd-spekkers vandaag.
Klaassen (1,50) 4-2 [ afbeelding ]x MVG most 180's (1,36) 11-7 [ afbeelding ]x Anderson (1,16) 4-0 [ afbeelding ]x Lewis (1,22)4-0 [ afbeelding ]= 2,89 odd.
Daarnaast ook:
Lewis (1,22)4-0 [ afbeelding ]x MVG (1,13) x Smith most 180's (1,25) 12-1 [ afbeelding ] x Anderson (1,16) 4-0 [ afbeelding ]voor een verdubbelaar.
Het is niet best of 5 sets..quote:Op woensdag 30 december 2015 18:01 schreef kastanova het volgende:
En nog een mooie dartsbet:
Wright en Chisnall gooide in de 2e ronde (ook BO 5 sets) samen 21x 180, deze high risk bet is de moeite om mee te nemen in deze combi.
Norris gooide 15x 180 in 33 legs (0,45 p/leg) en Webster gooide 7x 180 in 31 legs (0,23).
2,85 odd met 6/10
En ook binnen. Met gemakquote:Op woensdag 30 december 2015 18:01 schreef kastanova het volgende:
En nog een mooie dartsbet:
Wright en Chisnall gooide in de 2e ronde (ook BO 7 sets) samen 21x 180, deze high risk bet is de moeite om mee te nemen in deze combi.
Norris gooide 15x 180 in 33 legs (0,45 p/leg) en Webster gooide 7x 180 in 31 legs (0,23).
2,85 odd met 6/10
Je hebt zoveel geluk tot nu toe. Die D12 is al een paar keer voorbij gekomen.quote:Op maandag 21 december 2015 11:28 schreef Helpmefok het volgende:
Value beetje weg hequote:Op vrijdag 1 januari 2016 16:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Collegefootbal Oregon v TCU (Valero Alamo Bowl)
[8/10] Oregon +1.5 @ 1.38
Heel het jaar TCU gevolgd en ster quarterback Trevone Boykin van TCU was baas.
3575 yards 31 TD en 10 INT.
Alleen een probleempje, hij is gisteren gearresteerd en doet dus niet mee.
(Boykin was arrested early Thursday morning on charges of resisting arrest, public intoxication, and assault of a public official, Carlos Mendez of the Fort Worth Star Telegram reports.)
Dit zal grote gevolgen hebben voor TCU omdat hun reserve QB moet spelen die lang niet zo goed is.
Oregon is ook nog eens een prima team, dus zie die wel winnen.
Ze staan al 4 TD's voor ofzoquote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Value beetje weg he. Match odds zijn reeds 1.35. Voor arrestatie (en zelfs tijdens bij sommige EU bookies) kon je Ducks op 1.90+ krijgen. Ze nu pakken is beetje Real pakken tegen Barcelona nadat Suarez, Messi en Neymar allemaal geschorst zijn.
Maar verder wint Oregon wel natuurlijk
Quarterback & center raakte geblesseerd. En toen de grootste comeback ooit. Daarvoor was het 0-1374 ofzo voor teams die 0-31 achterstonden. Ja... Was pretty epicquote:Op zondag 3 januari 2016 10:32 schreef FortunaHome het volgende:
Ik ben niet zo thuis in het American Football maar ik heb dus voor de lol deze match gekeken, althans het eerste kwart. Kan iemand mij uitleggen wat er gebeurd is en hoe deze match zo heeft kunnen draaien en de bet dus mislukt is?
Ze waren echt gigantisch veel beter namelijk
Was dus gewoon naar bed gegaan bij 28-0.:')quote:Op zondag 3 januari 2016 13:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Quarterback & center raakte geblesseerd. En toen de grootste comeback ooit. Daarvoor was het 0-1374 ofzo voor teams die 0-31 achterstonden. Ja... Was pretty epic
Bijzonder slecht nieuws voor iedereen die met wedden winst wil maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:16 schreef sneakydesert het volgende:
Online gokkers gaan 29 procent belasting betalen http://nu.nl/politiek/419(...)lasting-betalen.html (via @NUnl)
Ja johquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:16 schreef sneakydesert het volgende:
Online gokkers gaan 29 procent belasting betalen http://nu.nl/politiek/419(...)lasting-betalen.html (via @NUnl)
Ik doe meequote:Op woensdag 6 januari 2016 11:05 schreef Nattekat het volgende:
Rio 2016 Waterpolo - Netherlands Women to qualify for the tournament @ 1,6 [8/10]
Eén van de grootste favorieten voor het Europees kampioenschap (winnaar geplaatst), en anders moet het OKT in eigen land zeker geen groot struikelblok vormen.
Op het OKT moet eerste of tweede worden al genoeg zijn voor de kwartfinale, de kans is namelijk groot dat daar zwakke landen als Japan of Cuba getroffen worden. Daarna is het slechts een kwestie van niet vierde worden.
http://www.metronieuws.nl(...)ar-ballon-dor-alvastquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
https://www.unibet.eu/betting#/event/1002468125
Messi @1.03 is een gratis bet. De winnaar is al bekend (stond reeds op de FIFA site).
En lekker handig voor je account is het ook niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)ar-ballon-dor-alvast![]()
Zal waarschijnlijk toch ongeldig worden verklaard op Unibet.
Desondanks zou ik hem altijd meepakken.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)ar-ballon-dor-alvast![]()
Zal waarschijnlijk toch ongeldig worden verklaard op Unibet.
Waarom zou het 'niet handig' zijn voor je account?quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En lekker handig voor je account is het ook niet.
Omdat het een bet is die waarschijnlijk al beslist is en dan denkt iemand slim te zijn en er snel nog even geld op te zetten. Bookmakers hebben het niet zo op zulke 'slimmerds'quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou het 'niet handig' zijn voor je account?
Ja want die bookies zullen echt zonder meer met zekerheid kunnen zeggen dat jij op basis van voorkennis gehandeld hebt hier.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het een bet is die waarschijnlijk al beslist is en dan denkt iemand slim te zijn en er snel nog even geld op te zetten. Bookmakers hebben het niet zo op zulke 'slimmerds'
Dat hoeven ze helemaal niet zonder meer met zekerheid te kunnen zeggen. Ze kunnen jou stevige limieten opleggen wanneer zij dat willenquote:Op woensdag 6 januari 2016 17:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want die bookies zullen echt zonder meer met zekerheid kunnen zeggen dat jij op basis van voorkennis gehandeld hebt hier.
Die vervolgens met één mailtje opgelost hebt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoeven ze helemaal niet zonder meer met zekerheid te kunnen zeggen. Ze kunnen jou stevige limieten opleggen wanneer zij dat willen
Als ze jou limieten opleggen omdat de kans groot is dat jij met voorkennis handelt (want dat het op de FIFA-site stond is uiteraard geen geheim) gaan ze die limieten echt niet weer van je account halen omdat jij in een mailtje zegt dat je niet met voorkennis handelde.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die vervolgens met één mailtje opgelost hebt.
Je moet natuurlijk niet full retard 10.000 euro inzetten, maar als je in je 'standaard betpatroon' (dus maximaal 10 staken) hier op inzet, ga je echt niet in de problemen komen.
Dit bericht is al heel oud en bleek niet waar te zijn. Werd ergens in december al gepost..zelfde printscreen. Waarom de knip en plak media er nu weer een verhaal van maken snap ik niet echt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:29 schreef Helpmefok het volgende:
https://www.unibet.eu/betting#/event/1002468125
Messi @1.03 is een gratis bet. De winnaar is al bekend (stond reeds op de FIFA site).
Hoe willen ze dat verrekenen dan? Weet niet wat ik me er bij moet voorstellen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:16 schreef sneakydesert het volgende:
Welke bookie?quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:05 schreef Nattekat het volgende:
Rio 2016 Waterpolo - Netherlands Women to qualify for the tournament @ 1,6 [8/10]
Eén van de grootste favorieten voor het Europees kampioenschap (winnaar geplaatst), en anders moet het OKT in eigen land zeker geen groot struikelblok vormen.
Op het OKT moet eerste of tweede worden al genoeg zijn voor de kwartfinale, de kans is namelijk groot dat daar zwakke landen als Japan of Cuba getroffen worden. Daarna is het slechts een kwestie van niet vierde worden.
Unibetquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke bookie?
Wanneer begint dat toernooi?
Het hoeft natuurlijk niet alleen daadwerkelijk om sport te gaanquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef Nattekat het volgende:
En dat heeft... wat precies te maken met sport?
ho ho, volgens Barry Atsma gaat hij niet winnenquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef ForzaMilan het volgende:
Leonardo DiCaprio wint Oscar voor beste acteur @1.12 [10/10]
Brie Larson wint Oscar voor beste actrice @1.30 [10/10]
Betfair
Haha fuck Barry. De enige echte Barry is natuurlijk Barry van Galen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ho ho, volgens Barry Atsma gaat hij niet winnen
Allebei niet trouwens
Dat gaat weer een leuk overleg achter de schermen opleverenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:12 schreef Rickertman96 het volgende:
Wedden op voetbal kan nu - met toestemming van een mod - in dit topic: VBL / Wedden op voetbal
Hoewel het uiteraard ook gewoon hier kan, als je VBL niet in durftquote:Op vrijdag 15 januari 2016 22:12 schreef Rickertman96 het volgende:
Wedden op voetbal kan nu - met toestemming van een mod - in dit topic: VBL / Wedden op voetbal
VBL is natuurlijk wel een flink ander publiek lijkt mequote:
Ik weet waar dit heen gaatquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
VBL is natuurlijk wel een flink ander publiek lijkt me
VBL is elitairquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
VBL is natuurlijk wel een flink ander publiek lijkt me
Ahem...quote:
19.00 is de notering voor de weddenschap "NBA" of wat probeer je te vertellen?quote:Op maandag 18 januari 2016 11:34 schreef Thunder0x het volgende:
Mensen die bij toto spelen?
Zoniet zou ik dat voor vandaag even aanraden :p
NBA: 19:00
Ok. En dan?quote:
Vegas opening lines zijn niet eens uit hiervoor. Bij de toto wel, best knap van ze. + Anthony doet waarschijnlijk wel mee. Genoeg voorgekauwd, want meelezers :pquote:Op maandag 18 januari 2016 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ok. En dan?
Want uiteraard zijn er letterlijk tientallen bookmakers waar je in kunt zetten op de NBA, wat is er bijzonder aan de Toto vanavond?
Oef...quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:20 schreef Nattekat het volgende:
EK waterpolo
Nederland - Hongarije (v):
• Nederland wint @1,46 [10/10] - Unibet
Samen met Spanje de sterkste ploeg van het toernooi, speelden gisteren enorm sterk tegen dat Spanje en hebben Hongarije eerder dit toernooi helemaal weggespeeld.
Hongarije heeft gisteren ook geweldig gespeeld tegen Italië, dat ook licht favoriet was, dus qua rust en inspanning in de finale zijn beide ploegen gelijk.
Ik zie geen enkele reden waarom Hongarije uit het niets de overwinning pakt; de Nederlanders hebben veel zin om vrijwilliger te zijn op het okt in eigen land
Had het moeten weten... Nederland en finalesquote:
Zeg euh: Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar [email protected]quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:11 schreef APK het volgende:
[..]
Zeg euh: Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar [email protected]
Kijken naar "hoeveel" een notering te hoog is en de exacte inzet bepaal ik dan vooral op gevoel ofzoquote:
Het was een vrij extreem voorbeeldquote:Op vrijdag 22 januari 2016 22:28 schreef Nattekat het volgende:
Voor mijn gevoel kan dat gewoon bijna niet winstgevend zijn. Je verliezen zullen dan hoger zijn dan die zekerere bets?
Is het verboden om gegevens door te geven over de wedstrijd? Ik vind het een beetje voorbarig om meteen van matchfixer te spreken.quote:Beveiligers van het Koning Willem II-stadion hebben dinsdagavond tijdens de thuiswedstrijd van Willem II tegen FC Groningen een vermoedelijke matchfixer weggestuurd. De Engelse man was vanaf het beginsignaal continu bezig met het doorgeven van wedstrijdgegevens en stond in verbinding met een gokkantoor.
Dat meldt De Telegraaf op basis van bronnen binnen de beveiliging. Volgens de krant gaat het om een Engelsman die illegaal bezig was. “Zijn verhaal klopte van geen kant toen we hem binnen de stadionmuren spraken. We hebben hem daarom direct het stadion uitgezet. Zo iemand hoort hier niet”, zegt de hoofd beveiliging.
Bron: http://www.omroepbrabant.(...)antoor%E2%80%99.aspx
Nee, is gewoon onzin. Onbegrijpelijk dat ze na al die jaren nog steeds niet begrijpen wat die mensen nou echt doen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 07:25 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Is het verboden om gegevens door te geven over de wedstrijd? Ik vind het een beetje voorbarig om meteen van matchfixer te spreken.
echt he, zo naïef en dom allemaal.quote:Op woensdag 27 januari 2016 08:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, is gewoon onzin. Onbegrijpelijk dat ze na al die jaren nog steeds niet begrijpen wat die mensen nou echt doen.
Als je gewoon de marktprijs pakt match je hem automatisch.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik had nog een paar eurootjes staan op m'n Betfairaccount. Je bets moeten toch eerst gematched worden voordat ze gelden? Het is een tijd geleden dat uik voor het laatst heb ingelogd daar.
Mooi.quote:Op woensdag 27 januari 2016 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je gewoon de marktprijs pakt match je hem automatisch.
En waarom precies denk je dat en is het een 10/10 waard?quote:Op zondag 7 februari 2016 20:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Carolina Panthers - Denver Broncos [10/10] @ 1.48
Cam Newton to score a Touchdown [10/10] @ 2.22
Cam Newton Passing Yards Under 245.5 Yards [5/10] @1.74
Hele jaar alles gevolgd.quote:Op zondag 7 februari 2016 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En waarom precies denk je dat en is het een 10/10 waard?
Hij vraagt meer om uitleg van de bet zelf dan uitleg waarom jij bets op american football plaatst volgens mij..quote:
Hier staat waarom: http://www.nfl.com/news/s(...)ll-win-super-bowl-50quote:Op zondag 7 februari 2016 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij vraagt meer om uitleg van de bet zelf dan uitleg waarom jij bets op american football plaatst volgens mij..
Apart dat een officiële website zo'n positie inneemtquote:Op zondag 7 februari 2016 21:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Hier staat waarom: http://www.nfl.com/news/s(...)ll-win-super-bowl-50
Geen zin om alles uit te typen.
Ze hebben er ook een voor de Denver Broncos.quote:Op zondag 7 februari 2016 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Apart dat een officiële website zo'n positie inneemt
Zie het toch niet voor me dat uefa.com bij Barca-Bayern een artikel schrijft met de titel Why Barca wil win the CL.
Dus inzetten op de Broncos?quote:Op zondag 7 februari 2016 21:08 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ze hebben er ook een voor de Denver Broncos.
http://www.nfl.com/news/s(...)ll-win-super-bowl-50
Jammerquote:Op zondag 7 februari 2016 20:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Carolina Panthers - Denver Broncos [10/10] @ 1.48
De notering van die betreffende wedstrijd wordt op 1.00 gezetquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:51 schreef Merode32 het volgende:
Ik heb een 5 voudig systeem ingezet op de dartswedstrijden.
Nu zie ik dat 1 wedstrijd niet door gaat, die word gevoid, dan kan ik dus nooit meer winnen? Want 5 goed kan niet meer.
De odd was 1.85 dan naaien ze me dus voor 0.85 centquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De notering van die betreffende wedstrijd wordt op 1.00 gezet
Uh, hoezo? Of bedoel je dat degene die de wedstrijd afgelast hebben je naaien?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:54 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De odd was 1.85 dan naaien ze me dus voor 0.85 cent
Niet echt een rekenwonder zie ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:54 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De odd was 1.85 dan naaien ze me dus voor 0.85 cent
Als een odd 1,85 is waarop je 1 euro inzet en volgens verlaagt unibet de odd naar 1 dan ben je gewoon genaaid voor 85 cent.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uh, hoezo? Of bedoel je dat degene die de wedstrijd afgelast hebben je naaien?
1¤ per wedstrijd ingezet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt een rekenwonder zie ik.
Ze moeten de odd op 1.85 laten staan en als gewonnen rekenen als de wedstrijd niet doorgaat?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:59 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als een odd 1,85 is waarop je 1 euro inzet en volgens verlaagt unibet de odd naar 1 dan ben je gewoon genaaid voor 85 cent.
In een 5 voudig systeem is dat veel
Unibet was als sponsor gisteren al op de hoogte en bied nog steeds de afgelaste wedstrijd aan, dus ja in dit geval zou dat niet gek zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze moeten de odd op 1.85 laten staan en als gewonnen rekenen als de wedstrijd niet doorgaat?
Gratis geldquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:02 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Unibet was als sponsor gisteren al op de hoogte en bied nog steeds de afgelaste wedstrijd aan, dus ja in dit geval zou dat niet gek zijn.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:02 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Unibet was als sponsor gisteren al op de hoogte en bied nog steeds de afgelaste wedstrijd aan, dus ja in dit geval zou dat niet gek zijn.
Maar serieus he, dat zou dus wel gek zijn. Echt, heel erg gek.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:02 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Door het nog steeds aan te bieden word de klant misleid.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar serieus he, dat zou dus wel gek zijn. Echt, heel erg gek.
Helemaal niet. De klant verliest er geen rooie cent aan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:07 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Door het nog steeds aan te bieden word de klant misleid.
De klant verliest de potienciele winst plus de klant kan niet alsnog inzetten op de vervangende wedstrijd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helemaal niet. De klant verliest er geen rooie cent aan.
De klant wordt ook het potentiële verlies bespaard. Bovendien is de klant gewoon akkoord gegaan met deze volkomen terechte en geheel logische regels.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:10 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De klant verliest de potienciele winst plus de klant kan niet alsnog inzetten op de vervangende wedstrijd.
Je vijfvoudig systeem verandert gewoon in een viervoudig systeem. Je wordt niet genaaid voor die 85 cent.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:59 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Als een odd 1,85 is waarop je 1 euro inzet en volgens verlaagt unibet de odd naar 1 dan ben je gewoon genaaid voor 85 cent.
In een 5 voudig systeem is dat veel
Precies wat flink geld kostquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:13 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Je vijfvoudig systeem verandert gewoon in een viervoudig systeem. Je wordt niet genaaid voor die 85 cent.
En nogmaals, jij bent met die regels akkoord gegaan. Die regels die net zo normaal zijn als koud weer op Antarctica.quote:
Nee ze doen geen recht aan de gebruiker, ze verkopen iets waarvan ze weten dat het niet doorgaat.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En nogmaals, jij bent met die regels akkoord gegaan. Die regels die net zo normaal zijn als koud weer op Antarctica.
Je hebt je geld toch terug?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:55 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee ze doen geen recht aan de gebruiker, ze verkopen iets waarvan ze weten dat het niet doorgaat.
Over welke wedstrijd gaat het precies eigenlijk? Wat overigens niks uitmaakt over het overduidelijke feit dat zij gewoon volledig in hun recht staan over deze situatie, waar jij expliciet mee akkoord bent gegaanquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:55 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee ze doen geen recht aan de gebruiker, ze verkopen iets waarvan ze weten dat het niet doorgaat.
Een passende compensatie lijkt me een welgemeend "Volgende keer beterquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:59 schreef Merode32 het volgende:
Ik heb inmiddels via de chat geregeld dat ik een passende compensatie krijg voor de gelede schade.
Een interne fout heeft ervoor gezorgd dat de betreffende wedstrijd onnodig lang beschikbaar was voor de klant, vrij vertaald.
Een passende financiele compensatie is duidelijk besproken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een passende compensatie lijkt me een welgemeend "Volgende keer beter"?
Als dat überhaupt zo is heb je echt bizar veel geluk dat er schijnbaar iemand in een extreem goede bui was daarquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een passende financiele compensatie is duidelijk besproken.
Waarschijnlijk zullen ze daar wat voorwaarden aan stellen zoals rondspelen ofzo maar dat boeit me niet.
Dan heb je echt kilo's daar verloren willen ze dat doenquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een passende financiele compensatie is duidelijk besproken.
Waarschijnlijk zullen ze daar wat voorwaarden aan stellen zoals rondspelen ofzo maar dat boeit me niet.
Een 10 euro free risk bet kost ze in 70% van de gevallen niksquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:40 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dan heb je echt kilo's daar verloren willen ze dat doen
Maar ze gaan toch in tegen hun eigen regels, waar jij expliciet mee akkoord bent gegaan, en dat zullen ze vooral doen bij klanten die ze graag vaker terug zien komenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 08:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Een 10 euro free risk bet kost ze in 70% van de gevallen niks
Nee ze hebben hem toegekend omdat de wedstrijd onnodig lang online heeft gestaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ze gaan toch in tegen hun eigen regels, waar jij expliciet mee akkoord bent gegaan, en dat zullen ze vooral doen bij klanten die ze graag vaker terug zien komen
Een wedstrijd die afgelast wordt online laten staan en dan een bonus geven aan iemand die er op inzet (en die expliciet akkoord is gegaan met het veranderen van de notering naar 1.00, zoals bij letterlijk elke bookmaker ooit op aarde gedaan wordt) is niet iets wat ze zullen doen aan klanten die ze verlies oplevert die ze niet graag terugzien.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:22 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee ze hebben hem toegekend omdat de wedstrijd onnodig lang online heeft gestaan.
Ik heb trouwens naar aanleiding van jouw post eens mijn bet history tot begin 2014 in excel gegooid, ik kom uit op een winstpercentage van 71 procent. Maar ik gok dan ook bijna nooit boven de 1.70. Smith was een uitzondering.
Ik weet niet wat jouw winstpercentage is? Maar 71 procent vind ik meer dan redelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een wedstrijd die afgelast wordt online laten staan en dan een bonus geven aan iemand die er op inzet (en die expliciet akkoord is gegaan met het veranderen van de notering naar 1.00, zoals bij letterlijk elke bookmaker ooit op aarde gedaan wordt) is niet iets wat ze zullen doen aan klanten die ze verlies oplevert die ze niet graag terugzien.
Maar hartstikke goed, geniet lekker van je bonus, Unibet zal duidelijk blij zijn dat jij er blijft spelen
Je bedoelt 171% ROI? Of 71% van je weddenschappen die je hebt gewonnen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw winstpercentage is? Maar 71 procent vind ik meer dan redelijk.
Maar heel effe he:quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw winstpercentage is? Maar 71 procent vind ik meer dan redelijk.
Gokje: dat is hetzelfde tochquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bedoelt 171% ROI? Of 71% van je weddenschappen die je hebt gewonnen?
Op 71 % van alle wedstrijden waar ik op in heb gezet heb ik winst gemaaktquote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je bedoelt 171% ROI? Of 71% van je weddenschappen die je hebt gewonnen?
Normaal gezien niet maar als je het op woensdag te horen krijgt en je past het pas aan op donderdag rond 18:00 uur dan is dat mooi klote voor de klant, zeker omdat er een vervangende wedstrijd was.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 09:47 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar heel effe he:
jij bent serieus van mening dat een een wedstrijd die niet doorgaat (bijvoorbeeld een afgelasting ivm weer) op 1.85 moet blijven?
En je ROI? Want dat is het enige dat telt natuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:30 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Op 71 % van alle wedstrijden waar ik op in heb gezet heb ik winst gemaakt
je wint dan alsnog bij exact 1 fout in je combo. In ruil voor een flink verlaagde odd.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 15:43 schreef icloud het volgende:
Wat is Acca Edge precies? een soort verzekering lees ik?
Dat is je yield en niet je ROI. In sports betting worden ze vaak foutief door elkaar gebruikt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:58 schreef heywoodu het volgende:
(Totaal uitbetaald / totaal ingezet) x 100 = ..%
Zie Gent niet zo snel verliezen vanavond dus misschien daar even naar kijken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:41 schreef Elan het volgende:
Iemand nog een mooie bet voor Champions League vanavond?
Afblijven.quote:
1,33 de liter goftedommequote:Op donderdag 18 februari 2016 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een tank Euro 95 op Liverpool staan @ 2.02
1,22 op d'n Duitsert. Dat X 45 liter is ongeveer mijn inzet. Gratis tanken jongen.quote:
Hmm ik geloof wel in Tott.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afblijven.
Als je dan toch perse moet wedden zou ik voor Fiorentina gaan.
Dan ga je toch lekker op d'n Tot. Niemand die je dit verbied !!!!!!quote:
Geen gratis tank..quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb een tank Euro 95 op Liverpool staan @ 2.02
Voor zover ik weet niet, en anders gooi je het toch in de prullenbak?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:57 schreef zemel het volgende:
Hey wilde een acc maken op toto. Krijg je brieven thuis als je t speelt oid, als in bevesteging of reclame? Bvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, en anders gooi je het toch in de prullenbak?Ja ben 18, anders kan je toch niet spelen? Maar heb het liever niet, weet je het zeker dat je niets krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, kon me zo voorstellen dat je 16-17 was en je het wilde verbergen voor je ouders ofzoquote:Op woensdag 24 februari 2016 20:04 schreef zemel het volgende:
[..]
Ja ben 18, anders kan je toch niet spelen? Maar heb het liever niet, weet je het zeker dat je niets krijgt?
Hmm oké, bedankt voor je antw.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, kon me zo voorstellen dat je 16-17 was en je het wilde verbergen voor je ouders ofzo
Maar nee, ik weet het niet zeker. Als je het zo vreselijk vindt om een papiertje te krijgen kun je maar beter geen account aanmaken.
Ik kan het me haast niet voorstellen. Ik sta op tig poker/betsites ingeschreven de laatste 5 jaar.quote:
Ook ingeschreven en gespeeld bij toto? Aangezien dat een Nederlandse site.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen. Ik sta op tig poker/betsites ingeschreven de laatste 5 jaar.
En ik heb eenmaal een brief gekregen, en dat was van partypoker.
Van betsites echt nog nooit.
Betsson en betfair hebben een loopingbeleid wat wil zeggen dat je jouw geld opdezelfde manier moet opnemen als dat je het gestort hebt.quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Zo uit m'n hoofd werkt Unibet met de kurkentrekkermethode.
Ik moet er juist eentje hebben die het niet heeft, mijn skrill acount loopt vol maar het is teringduur om het over te boeken.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:34 schreef heywoodu het volgende:
En verder moet je even in de voorwaarden kijken. Volgens mij heeft WH dat bijvoorbeeld wel.
¤3.95 naar een bank valt toch wel mee?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:35 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik moet er juist eentje hebben die het niet heeft, mijn skrill acount loopt vol maar het is teringduur om het over te boeken.
Ze vertellen er niet bij dat ze een x percentage extra inhouden boven de 500 euro, zogenaamd voor checks.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:46 schreef APK het volgende:
[..]
¤3.95 naar een bank valt toch wel mee?
Neem Neteller. Zelfde bedrijf, veel betere fees.quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ze vertellen er niet bij dat ze een x percentage extra inhouden boven de 500 euro, zogenaamd voor checks.
Maar je kunt geen geld overboeken van skrill naar neteller of wel?quote:Op donderdag 25 februari 2016 21:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Neem Neteller. Zelfde bedrijf, veel betere fees.
Ze hebben wat ruzie met de software dus het duurt iets langer dan normaal.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:38 schreef zemel het volgende:
Betaalt Toto altijd zo laat uit of heb ik toevallig pech? Had gezet op Chelsea, maar er komt maar geen vinkje te staan bij m'n bets.
Eind v.d. avond op z'n vroegst.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:38 schreef zemel het volgende:
Betaalt Toto altijd zo laat uit of heb ik toevallig pech? Had gezet op Chelsea, maar er komt maar geen vinkje te staan bij m'n bets.
Ben je ook van de weddenschapjes? Of hou je het net als bij cryptogeld bij gokken?.quote:
Welkomquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:25 schreef Wedden het volgende:
Zo, ook maar eens op dit forum een account aangemaakt.
Deze bet was gedurende de eerste helft, nu hoger te pakken.
[ afbeelding ]
Ik bette regelmatig ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben je ook van de weddenschapjes? Of hou je het net als bij cryptogeld bij gokken?.
[..]
Welkom
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:25 schreef Wedden het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tip 1: Geef aan over welke wedstrijd het gaat
nu nog hoger!quote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:25 schreef Wedden het volgende:
[ afbeelding ]
Twente-Groningen
Volgende keer mag je die stake ook wel naar mij overmaken, stond 2-2 en beide teams wilden niet verliezen. Als je even naar de competitiestand had gekeken is dat vrij logisch. Zonde zonde zondequote:
Achteraf natuurlijk niet doen alsof de notering voor Under 4.5 (zal dan zo'n 1.9 geweest zijn?) "gratis geld" ofzo wasquote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:10 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Volgende keer mag je die stake ook wel naar mij overmaken, stond 2-2 en beide teams wilden niet verliezen. Als je even naar de competitiestand had gekeken is dat vrij logisch. Zonde zonde zonde
Jouw veronderstelling dat ik de stand niet had gezien, is onzinnig.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 23:10 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Volgende keer mag je die stake ook wel naar mij overmaken, stond 2-2 en beide teams wilden niet verliezen. Als je even naar de competitiestand had gekeken is dat vrij logisch. Zonde zonde zonde
Ze hebben je door!quote:Op maandag 29 februari 2016 22:03 schreef Underdoggy het volgende:
Laatste weken veel ingezet op 'geen 9 darters' in Premier league partijen @ bets van 1.04 tot 1.07 op bwin. Deze week kan ik echter niet inzetten hierop, iemand idee hoe dat kan?
Die shit is toch pas donderdag? Tegen die tijd zal het aanbod nog wel worden utigebreid. En als ze verlies maken op bepaalde offers dan kunnen ze er altijd voor kiezen om ze niet aan te bieden natuurlijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:03 schreef Underdoggy het volgende:
Laatste weken veel ingezet op 'geen 9 darters' in Premier league partijen @ bets van 1.04 tot 1.07 op bwin. Deze week kan ik echter niet inzetten hierop, iemand idee hoe dat kan?
Ik doe het wel eens met voetbal en vooral met het songfestival.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:55 schreef Carlos93 het volgende:
Zijn er ook mensen hier die paardenraces verruilen?
Wat zonde, juist het layen maakt veel geldquote:Op maandag 29 februari 2016 23:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik doe het wel eens met voetbal en vooral met het songfestival.
Gratis geld is niet erg populair hier overigens, want "Layen is voor mietjes"
ik zet er wel regelmatig op in.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:55 schreef Carlos93 het volgende:
Zijn er ook mensen hier die paardenraces verruilen?
Betfair is daar zo ongeveer voor gemaakt he?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 06:48 schreef sneakydesert het volgende:
Ik ben altijd bang dat ze mijn account gaan blokkeren als ik ga layen
quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef ForzaMilan het volgende:
Leonardo DiCaprio wint Oscar voor beste acteur @1.12 [10/10]
Brie Larson wint Oscar voor beste actrice @1.30 [10/10]
Betfair
Ik bedoelde surebetten, mijn foutquote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Betfair is daar zo ongeveer voor gemaakt he?
heb je al wat staan voor cheltenham? heb o.a. een treble met un de sceaux - yanworth en don cossack tegen 19-1.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:49 schreef Carlos93 het volgende:
Voor deze maand even de balans opgemaakt, weinig bets geplaatst omdat ik van een maandje pauze genoot, maar toch geen slecht resultaat voor 4 dagen.
[ afbeelding ]
Vanaf vandaag er weer vol tegen aan met Cheltenham festival in het vooruitzicht![]()
Nee, ik heb nog niks staan, plaats over het algemeen geen bets op de lange termijn en richt me voornamelijk op de laatste paar uur pre-race. Ga jij naar 't festival?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
heb je al wat staan voor cheltenham? heb o.a. een treble met un de sceaux - yanworth en don cossack tegen 19-1.
Nee, misschien in de toekomst een keer. Jij wel?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:02 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niks staan, plaats over het algemeen geen bets op de lange termijn en richt me voornamelijk op de laatste paar uur pre-race. Ga jij naar 't festival?
Ik ben er het volledige festival bij. Neem de laptop mee, zorg voor een goede internetverbinding en dan voor de beste odds gaan om de winst te maximaliseren.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, misschien in de toekomst een keer. Jij wel?
ah, ook je live-voordeel gebruiken met layen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:06 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Ik ben er het volledige festival bij. Neem de laptop mee, zorg voor een goede internetverbinding en dan voor de beste odds gaan om de winst te maximaliseren.
Jazeker, die 3/4 seconden verschil tussen de tv beelden en de werkelijkheid zal ik volledig benutten op de exchange. Ga waarschijnlijk ook naar alle races in Newmarket, die komen er ook weer aan en dat is slechts om de hoek voor mij.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ah, ook je live-voordeel gebruiken met layen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:06 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Ik ben er het volledige festival bij. Neem de laptop mee, zorg voor een goede internetverbinding en dan voor de beste odds gaan om de winst te maximaliseren.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:10 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Jazeker, die 3/4 seconden verschil tussen de tv beelden en de werkelijkheid zal ik volledig benutten op de exchange
Sinds deze week wel! Dus je kan alles overzettenquote:Op donderdag 25 februari 2016 21:57 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Maar je kunt geen geld overboeken van skrill naar neteller of wel?
Wat? Sorry dat ik voor de maximale winst ga. Als je het fulltime als beroep doet, dan wil je het maximale eruit halen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
[..]
Sinds deze week wel! Dus je kan alles overzteten
Inderdaad een heel groot verschil en voordeel ten opzichte van de tv kijkers. Als er iets prerace gebeurd kan jij langs de baan al evt backen of layen voordat de meute t doet, waardoor je geld maakt door wat de meute later ziet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:08 schreef heywoodu het volgende:
Dat 3-4 seconden nogal een verschil maken bij het live traden lijkt me vanzelfsprekend toch?
Ik heb X2 als banker (10/10) @2.02 gepakt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:36 schreef Wedden het volgende:
[..]
Fey-AZ both teams to score @ 1.7 (5/10)
quote:Op donderdag 3 maart 2016 19:36 schreef Wedden het volgende:
[..]
Fey-AZ both teams to score @ 1.7 (5/10)
Hij heeft al laten weten zich terug te trekken dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:54 schreef Nattekat het volgende:
Zou me verbazen als je winst kan maken op een niet gespeelde wedstrijd.
Geef het een kleine kans.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij heeft al laten weten zich terug te trekken dan?
Goeden tipquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
Koen Everink is vanmorgen dood gevonden. Koen was een vriend van Sliceling.
Tragisch allemaal, maar wellicht kun je er voordeel mee doen op wedgebied.
Speelt in de kwartfinale vandaag van de Quimper Challenger. Wel tegen PHM, dus op voorbaat al kansloos. Maar je trekt minder rente met geld op de bank.
Moet je ook maar net bij de goede bookie ingezet hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
En binnen. Sijs geeft op na verloren eerste set (7-5).
Staat er al opquote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet je ook maar net bij de goede bookie ingezet hebben
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
En binnen. Sijs geeft op na verloren eerste set (7-5).
En RJ had gelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:31 schreef Wedden het volgende:
[ afbeelding ]
CR7 gaat scoren aldus Ron Jans. Dus ik doe mee.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 9 maart 2016 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
Een combi en dan van cornets uitsluitend een tip noemen haha
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:31 schreef Wedden het volgende:
[ afbeelding ]
CR7 gaat scoren aldus Ron Jans. Dus ik doe mee.
EINDELIJK WEER EENS IEMAND MET EEN PRINTSCREEN. EN DAN OOK NOG EENS BETFAIR. HELD !quote:
Smeets niet inderdaad. Kaba is nog niet zeker.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
EINDELIJK WEER EENS IEMAND MET EEN PRINTSCREEN. EN DAN OOK NOG EENS BETFAIR. HELD !
Is bij Graafschap Kabasele basis ? Smeets doet sowieso niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |