Nee, liet hem expres liggen juist.quote:Op zondag 13 december 2015 00:54 schreef PausNicolaas het volgende:
Net op tijd voor die kut Guus het ging doen want daarom kwam hij
Nee hij is echt poepquote:Op zondag 13 december 2015 00:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij is het een broertje van Jimmy
Ja ik denk jij zou zoiets nooit kapen Guus, ik vertrouw je hier wel mee, hierin ben je wel een okay kerel.quote:
Na 6 maanden geen sex denk ik daar heel anders overquote:Op zondag 13 december 2015 00:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man mega vies man. Als je niet hoeft te beffen noem je dat boffen.
Idd.quote:Op zondag 13 december 2015 00:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik denk jij zou zoiets nooit kapen Guus, ik vertrouw je hier wel mee, hierin ben je wel een okay kerel.
Doodsverwensing, TRquote:Op zondag 13 december 2015 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd.
Jammer weer van je, Paus. Ik hoop dat je ooit het licht mag zien.
Ik zit nu op 3 maanden geen seks. We spreken ons in maart ergens.quote:Op zondag 13 december 2015 00:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Na 6 maanden geen sex denk ik daar heel anders over
Dat wordt dokken, Paus.quote:Op zondag 13 december 2015 00:54 schreef PausNicolaas het volgende:
Zwartrijden (lees: kapen) wordt hier niet getolereerd. Doet u dit toch, dan riskeert u een boete van ¤70.
Ja dit is gewoon jammer, dat je iemand beschuldigd van iets zonder dat die persoon dat ook deed.quote:Op zondag 13 december 2015 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd.
Jammer weer van je, Paus. Ik hoop dat je ooit het licht mag zien.
Ik eis een extra Paus boete! Hierdoor wordt het bedrag met ¤450,- verhoogd voor iedere 10 seconden dat het verontschuldigde bedrag niet betaald is!quote:
Dit gaat pas gebeuren als de orginele OP in eren is hersteld!quote:
Simterklaas moet 'm weer openen!quote:Op zondag 13 december 2015 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit gaat pas gebeuren als de orginele OP in eren is hersteld!
Nee hoor ik ben een volgeling van Geerd, maar ik denk niet dat we Guus moeten demoniseren dat je het soms niet met hem eens bent prima. Maar laat het toch rusten man.quote:
Dat wordt vannacht nog even vol posten en hopen dat PN weer in bedje is gelegd door zijn begeleiding!quote:
Deze TS, dat is het grootste probleem!quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 01:00 schreef M4rc0 het volgende:
Als dit zo door gaat, gaat de Geerd-sc een snelle dood tegemoetstelletje topic vervuilers
Ja best jammerquote:Op zondag 13 december 2015 01:00 schreef M4rc0 het volgende:
Als dit zo door gaat, gaat de Geerd-sc een snelle dood tegemoetstelletje topic vervuilers
Dit is een betere locatie voor de meet!quote:Op zondag 13 december 2015 01:00 schreef defokkingfoker het volgende:
OKJE DE MEETING VAN VANDAAG IS BIJ Dönerland Eethuis!!1
Ben er over 20 minuten
OF kent er iemand iets beters? Omgeving Centrum graag!
Eensch.quote:Op zondag 13 december 2015 01:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een betere locatie voor de meet!
Of in de brouwerij zelf, hebben een zeer leuk cafeetje met heerlijke bourgondische uitstraling en verschillende speciaal bieren op de tapquote:
quote:Op zondag 13 december 2015 01:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
In Geerd's godsdienst bouwen we een ark/trein uit krattenbier die blijft drijven en zal Geerd de wereld laten vollopen met bier.
"Onderweg naar Zwolle met een collega"quote:
Nee joh, gewoon in dat conducteurshok of helemaal achter waar de machinist normaal zitquote:Op zondag 13 december 2015 01:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
"Onderweg naar Zwolle met een collega"
Geloof er niets van. Hij zit gewoon die ene conductrice alle hoeken van de wc te laten zien.
Hij neukt gewoon de machiniste.quote:Op zondag 13 december 2015 01:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon in dat conducteurshok of helemaal achter waar de machinist normaal zit
En dan de wereld achter je zien verdwijnen terwijl je je lul in haar rosbief klapt
Godver daar moet je een haikou van maken man.quote:Op zondag 13 december 2015 01:21 schreef renwan het volgende:
Kilometers spoor schieten onder mij door want ik zit diep in jou, zo diep in jou
Die conducteurshokjes in die oude dubbeldekkers. Lekker krapquote:Op zondag 13 december 2015 01:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon in dat conducteurshok of helemaal achter waar de machinist normaal zit
En dan de wereld achter je zien verdwijnen terwijl je je lul in haar rosbief klapt
Helden Hokkenquote:Op zondag 13 december 2015 01:23 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die conducteurshokjes in die oude dubbeldekkers. Lekker krap
Als dat geen uitverkocht Philips Stadion wordt dan weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 13 december 2015 01:23 schreef renwan het volgende:
En kilometers spoor schieten onder mij door.
Ik zit diep in jou, ja zo diep in jou
Vanochtend vroeg vertrokken, in de luwte na de nacht.
En uren op je kutje gewacht.
Want die had wat vertraging, en mijn god daar baal ik van.
Omdat ik nu 10 minuten minder in je stoten kan.
Geerd - Groots met een harde Gquote:Op zondag 13 december 2015 01:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als dat geen uitverkocht Philips Stadion wordt dan weet ik het ook niet meer
Toeter toeter toeter toeterquote:
quote:Op zondag 13 december 2015 00:54 schreef PausNicolaas het volgende:
Net op tijd voor die kut Guus het ging doen want daarom kwam hij
Geerd de god onder de normale mensen!quote:
Enkel Geerd en de drank der goden zal aanbeden worden tot in het einden der dagen!quote:Op zondag 13 december 2015 01:31 schreef M4rc0 het volgende:
Gij zult geen andere goden/beelden eren dan Geerd.
Gij die dezen regels overtreedt, zal spoedig tot stof wederkeren.
Niet ieder jaar een pelgrimstocht naar Zwolle afleggenquote:Op zondag 13 december 2015 01:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
We moeten pelgrimstochten aanleggen richting Zwolle.
quote:Op zondag 13 december 2015 01:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
We moeten pelgrimstochten aanleggen richting Zwolle.
Sterkte man....quote:Op zondag 13 december 2015 01:33 schreef M4rc0 het volgende:
Het spijt me, maar ik zal jullie vroegtijdig moeten verlaten, het ga jullie goed.
Zometeen in bed nog even een Geerdsgebedje
Noordelijker wil je ook niet komen!quote:Op zondag 13 december 2015 01:35 schreef renwan het volgende:
Ik ben wel eens in Zwolle geweest, meteen het meest noordelijke dat ik ooit in Nederland geweest ben
GEERTALAHUHAKBARquote:Op zondag 13 december 2015 01:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Sterkte man....
Onze hc die in de trein zijt.
Uw bier worden geheilig.
Uw kratten bier kome.
Uw wil geschiede in de trein als in de brouwerijen.
Geef ons heden onze dagelijkse gouden rakker.
En vergeef ons onze nuchtere dagen.
Zoals ook wij andere vergeven van hun nuchtere dagen.
En breng ons niet af van de alcohol.
Maar verlos ons van alcohol-taks.
Het word tijdens de komende vergadering gekeurd, het wordt morgenvroeg aan alle kardinalen gestuurd in drievoud!quote:Op zondag 13 december 2015 01:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ja jongens is het gebed nu goed gekeurd of niet?
Ik keur 'm goed!quote:Op zondag 13 december 2015 01:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ja jongens is het gebed nu goed gekeurd of niet?
Ok prima, Geerd heeft sowieso het woord.quote:Op zondag 13 december 2015 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het word tijdens de komende vergadering gekeurd, het wordt morgenvroeg aan alle kardinalen gestuurd in drievoud!
De Geerd Apostelenquote:Op zondag 13 december 2015 01:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Nemen we dit topic trouwens op in het Geerd kanon?
ONZ / Als jij volgelingen moest kiezen, wie van het FOK! forum zou je kiezen
quote:Werkman
Sneeuw-Leeuw
Kauai
Haos
DerRabbit
M4rc0
Simterklaas
Scuidward
RingBewoner
De Lepelaar
Zoals beschreven in de Grote Geerd is maagdelijkheid een eeuwige zonde, ergo een echte Geerdoiaan moet op geregelde basis seks hebben!quote:Op zondag 13 december 2015 01:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Trouwens mag Geerd zijn maagdelijkheid verliezen hij is nu nog puur als een God.
Ik voel me toch wel achtergesteld, zit hier ook vanaf het begin alquote:
Jij hebt dan ook een speciaal plaatsjequote:Op zondag 13 december 2015 01:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik voel me toch wel achtergesteld, zit hier ook vanaf het begin al
Jij kan mijn plek innemen als apostel, want ik ben de profeet. Geerd zal dat vast goed vinden.quote:Op zondag 13 december 2015 01:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik voel me toch wel achtergesteld, zit hier ook vanaf het begin al
quote:
Ik offer mij bij deze op om eerste πάππας te worden van Geerdquote:Op zondag 13 december 2015 01:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij kan mijn plek innemen als apostel, want ik ben de profeet. Geerd zal dat vast goed vinden.
quote:Op zondag 13 december 2015 01:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook een speciaal plaatsje
Hier komt morgen een Geerd hoof op, help me eraan denken!quote:
quote:
Dat kan niet man dat is Geerd al.quote:Op zondag 13 december 2015 01:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik offer mij bij deze op om eerste πάππας te worden van Geerd
Niets is goed genoeg voor GeerdGodquote:
Heb je die gasten er nog uitgetyft??quote:Op zondag 13 december 2015 01:57 schreef renwan het volgende:
De tering wat een bui valt hier buiten opeens
Oh man ik denk dat ik de eerste exorcist wil worden. Mensen verjagen en geesten verjagen in de naam van Geerd. Demonen uitdrijven etcquote:Op zondag 13 december 2015 01:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je die gasten er nog uitgetyft??
Waar is die trein dan Geerd?quote:Op zondag 13 december 2015 01:59 schreef Geerd het volgende:
Komt er nog zo een mongool de trein uit, waar gaat de trein naar Beilen collega in keken elkaar zo aan![]()
![]()
Neuh ze gingen naar buiten. Gok dat ik rond een uur of 4 het druk ga krijgen met waarschuwen en schelden. Dan komen alle mensen die op stap zijn weer terugquote:Op zondag 13 december 2015 01:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je die gasten er nog uitgetyft??
Echt he van die homo's die zich helemaal het mannetje voelen na 3 halve litersquote:Op zondag 13 december 2015 02:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Neuh ze gingen naar buiten. Gok dat ik rond een uur of 4 het druk ga krijgen met waarschuwen en schelden. Dan komen alle mensen die op stap zijn weer terug
ZO SPREEKT GEERD, WIJ DANKEN HC!quote:Op zondag 13 december 2015 02:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he van die homo's die zich helemaal het mannetje voelen na 3 halve liters![]()
![]()
![]()
![]()
Het is je vergeven jong !!quote:Op zondag 13 december 2015 02:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk er rijden geen treinen meer.Dom van me... Vergeef me Geerd!
Zonder Geerd functioneerd niets meer op het spoor!quote:Op zondag 13 december 2015 02:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk er rijden geen treinen meer.Dom van me... Vergeef me Geerd!
Kloptquote:Op zondag 13 december 2015 02:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder Geerd functioneerd niets meer op het spoor!
Kan ik eigenlijk een handtekening van jou op mijn Ov kaart krijgen?quote:Op zondag 13 december 2015 02:03 schreef Geerd het volgende:
CHOO CHOO MOTHAFOKKER !!!!
http://www.dumpert.nl/med(...)_roodlicht_niet.html
Dat zou wel echt kicken zijnquote:Op zondag 13 december 2015 02:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk een handtekening van jou op mijn Ov kaart krijgen?
Geen handtekening van GeerdGod op je OV kaart hebben betekend een oneervolle verwijdering uit de apostel groep!quote:Op zondag 13 december 2015 02:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kan ik eigenlijk een handtekening van jou op mijn Ov kaart krijgen?
Fuck man pics van jou ov kaart.quote:Op zondag 13 december 2015 02:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen handtekening van GeerdGod op je OV kaart hebben betekend een oneervolle verwijdering uit de apostel groep!
Hoe bedenk je hetquote:Op zondag 13 december 2015 02:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen handtekening van GeerdGod op je OV kaart hebben betekend een oneervolle verwijdering uit de apostel groep!
GGB moet volgende week online staan!quote:Op zondag 13 december 2015 02:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geerd, lang leven Geerd, leven de koning.
Als Geerd zo ladder zat is dat hij niet meer weet wij hij is, en hij vraagt om een geweer, en een van de volgelingen hem die geeft.quote:Op zondag 13 december 2015 02:09 schreef renwan het volgende:
Sneeuw, wanneer moet ik me zorgen gaan maken?
Dan hoeft renwan zich nog geen zorgen te maken!quote:Op zondag 13 december 2015 02:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als Geerd zo ladder zat is dat hij niet meer weet wij hij is, en hij vraagt om een geweer, en een van de volgelingen hem die geeft.
Guus is de eerste die gaatquote:Op zondag 13 december 2015 02:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hoeft renwan zich nog geen zorgen te maken!
Nouja weet niet, Geerd overleefd alles maar wij zijn sterfelijk.quote:Op zondag 13 december 2015 02:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hoeft renwan zich nog geen zorgen te maken!
Is het zo erg?quote:Op zondag 13 december 2015 02:12 schreef renwan het volgende:
Tijd voor weer een ronde, waar is mijn boksbeugel?
Godver de klootzakken.quote:Op zondag 13 december 2015 02:12 schreef renwan het volgende:
Tijd voor weer een ronde, waar is mijn boksbeugel?
Valt nog mee, kwam er net een aan die de voordeur niet open kreeg terwijl die gewoon van het slot is. Kom ik beneden vraagt 'ie "Heb je nog HIK wat te drinken?"quote:
Godver man, dat Geerd hem nachtmerries mag bezorgen in een visioen.quote:Op zondag 13 december 2015 02:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Valt nog mee, kwam er net een aan die de voordeur niet open kreeg terwijl die gewoon van het slot is. Kom ik beneden vraagt 'ie "Heb je nog HIK wat te drinken?"!!!!
Zulke klapjostiesquote:Op zondag 13 december 2015 02:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Valt nog mee, kwam er net een aan die de voordeur niet open kreeg terwijl die gewoon van het slot is. Kom ik beneden vraagt 'ie "Heb je nog HIK wat te drinken?"!!!!
Viel ik maar af BADUMTSSquote:Op zondag 13 december 2015 02:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Om bij de Geerd religie te horen moet je denk ik een x aantal halve liters kunnen klappen anders val je af.
Heb 'm doorverwezen naar de cola automaat, ga zo'n lamme gek wat bier geven zekerquote:
Sowieso een slecht idee om daar nog meer alcohol in te gaan gieten!quote:Op zondag 13 december 2015 02:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb 'm doorverwezen naar de cola automaat, ga zo'n lamme gek wat bier geven zeker
Echt he kotst tie nog je hele zooi onder ook !!quote:Op zondag 13 december 2015 02:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb 'm doorverwezen naar de cola automaat, ga zo'n lamme gek wat bier geven zeker
Nice smoothquote:Op zondag 13 december 2015 02:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd in onze religie wat doen we met dat soort gasten?quote:Op zondag 13 december 2015 02:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he kotst tie nog je hele zooi onder ook !!
Mag hij doen van mij, mag hij meteen kiezen. Zelf opdweilen of spullen pakkenquote:Op zondag 13 december 2015 02:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso een slecht idee om daar nog meer alcohol in te gaan gieten!
Wat een provinciestadje.quote:Op zondag 13 december 2015 02:25 schreef defokkingfoker het volgende:
KUTT is wanneer gaat deze BK dicht.. 3 of 4 uur![]()
[ afbeelding ]
4 toch gewoon
Ja 4quote:Op zondag 13 december 2015 02:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
4 toch gewoon.. kan nooit helder na denken zonder voedsel
4 uur het is toch gewoon zaterdag?quote:Op zondag 13 december 2015 02:25 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
4 toch gewoon.. kan nooit helder na denken zonder voedsel
KOM NIET AAN ROTTERDAMquote:Op zondag 13 december 2015 02:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oh Rotterdam is die shit toch
Zelfs in fucking Veenendaal zijn ze 24u open.quote:Op zondag 13 december 2015 02:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Oh Rotterdam is die shit toch
Welkom in mijn SC man !!!quote:Op zondag 13 december 2015 02:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zelfs in fucking Veenendaal zijn ze 24u open.
Dat zijn nogal wat post Leeuw !!quote:Op zondag 13 december 2015 02:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Paus is wel knock out we moeten deze vol maken mannen dan kan de oude op terug.
Ohw oke !! Sorry man !! Ik werk altijd laat en ik slaap altijd lang uit probeer zoveel mogelijk terug te lezen maar heb je gemist!!!quote:Op zondag 13 december 2015 02:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik was er al keer maar goed maakt niet uit, hallo Geerd.
Tering nog 3 pagina'squote:
No problem, dwaal wat rond hier en daar.quote:Op zondag 13 december 2015 02:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw oke !! Sorry man !! Ik werk altijd laat en ik slaap altijd lang uit probeer zoveel mogelijk terug te lezen maar heb je gemist!!!
Uit 2003 zie ik ekte baas man!!quote:Op zondag 13 december 2015 02:41 schreef schvvmert het volgende:
[..]
No problem, dwaal wat rond hier en daar.
Gewoon je nummer op een bierviltje zettenquote:Op zondag 13 december 2015 02:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Tering nog 3 pagina's
Kwam net weer een chick binnen, ik zou d'r geven. En ze lachte lief naar me
Nummer op d'r tiet schrijvenquote:Op zondag 13 december 2015 02:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon je nummer op een bierviltje zetten
Fuck zulke dingen maken de dag.quote:Op zondag 13 december 2015 02:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Tering nog 3 pagina's
Kwam net weer een chick binnen, ik zou d'r geven. En ze lachte lief naar me
Lekker bezig leeuw !! Wanneer komt je rap uit??quote:Op zondag 13 december 2015 02:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik weet het niet misschien brengt dit alles me ooit om. Ik ben te oud om iets te veranderen en te jong om te leren, te dom om te leren. Ik zweer dat ik graag bezopen ben. Het schip waarop ik overleef is al 10 keer gezonken, altijd van beneden weer naar boven, zelfs na 10 halve liters! Paradijs voor alcoholisten geld maakt niet uit, drinken tot je kan, vliegen en op de rand kantelen. Nee ik ben niet meer beneden ik sleur me door de modder. En ik voel me geweldig hier, in dit paradijs met een fles tegen mijn keel. Koma party, bierbonzen all inclusief, vakantie! Jagermeister, jachtbitter, whiskey en cognac, ik giet het weg in een korte tijd. Dit is mijn leven!
quote:Op zondag 13 december 2015 02:44 schreef renwan het volgende:
Kwamen er weer 3 binnen waarvan 1 de woorden had. "IK BEN ZO LAM HET GAAT HELEMAAL NERGENS MEER OVER"
Bedankt voor de info, loop zo wel weer even naar boven
Geen idee man. Geen idee. Misschien als ik eens in de trein gebruik mag maken van de intercom dat ik hem daar doe?quote:Op zondag 13 december 2015 02:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker bezig leeuw !! Wanneer komt je rap uit??
Levertraan !! Goed voor de weerstand ! Goed slapen, en elke dag pils !!!quote:Op zondag 13 december 2015 02:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Volgens mij is mijn verkoudheid bijna voorbij dan kan ik weer.
Goed bezig !!quote:Op zondag 13 december 2015 02:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL!!!quote:Op zondag 13 december 2015 03:03 schreef renwan het volgende:
Goffedomme ik heb hier een camera in mijn nek staan. Als ze beelden terug moeten kijken heb ik wat uit te leggen
Het kwam allemaal door Geerd! Je kent Geerd niet?! GEERD DE HC HALLO!quote:
Dan is het per direct goed.quote:Op zondag 13 december 2015 03:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Het kwam allemaal door Geerd! Je kent Geerd niet?! GEERD DE HC HALLO!
Zo gaat het mij ook steeds !! Zit je te chillen in de eerste klas loopt er net iemand langs als je door de plaatjes in dit topic scrolledquote:Op zondag 13 december 2015 03:03 schreef renwan het volgende:
Goffedomme ik heb hier een camera in mijn nek staan. Als ze beelden terug moeten kijken heb ik wat uit te leggen
Daarom lees ik dit topic altijd in een hoekje in de treinquote:Op zondag 13 december 2015 03:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo gaat het mij ook steeds !! Zit je te chillen in de eerste klas loopt er net iemand langs als je door de plaatjes in dit topic scrolled
Als jij gaat pitten heb ik alleen Sneeuw nog, als die ook gaat wat moet ik dan nog doen?quote:Op zondag 13 december 2015 03:06 schreef Geerd het volgende:
Zullen we hem nog vol krijgen?
Dan ga ik pitten
0400 toch wel max man sorry gozert als ik nou vrij was bleef ik tot 0700 !!quote:Op zondag 13 december 2015 03:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Als jij gaat pitten heb ik alleen Sneeuw nog, als die ook gaat wat moet ik dan nog doen?
Maar die zijn toch al lam merken niksquote:Op zondag 13 december 2015 03:07 schreef renwan het volgende:
Hah ik heb schijt overal aan, lopen hier gewoon mensen rond en ik heb deze aanstaan:
Vrijdag weer nacht in Rotterdam en zaterdag slaapdienst in Dordrechtquote:Op zondag 13 december 2015 03:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
0400 toch wel max man sorry gozert als ik nou vrij was bleef ik tot 0700 !!
Volgend weekend ben ik weer vrij wat heb je dan voor diensten?
Dan ga ik je vrijdag nacht steunen man !! Tenminste moet niet in eens de timmerman wilde plannen klrijgen maar anders ja !!quote:Op zondag 13 december 2015 03:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Vrijdag weer nacht in Rotterdam en zaterdag slaapdienst in Dordrecht
Anders timmer je hem in elkaar!quote:Op zondag 13 december 2015 03:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan ga ik je vrijdag nacht steunen man !! Tenminste moet niet in eens de timmerman wilde plannen klrijgen maar anders ja !!
Tering duur zeker waar jij woont?quote:Op zondag 13 december 2015 03:10 schreef renwan het volgende:
Om 8 uur thuis een groen hoertje en een biertje
Het bier of die groene?quote:
Dat dak is voor een studio best duur maar wel op de 27ste en bij het centrum dus het is het waardquote:
Breng mij eens wat johquote:
Mooi uitzicht ??quote:Op zondag 13 december 2015 03:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat dak is voor een studio best duur maar wel op de 27ste en bij het centrum dus het is het waard
Dien een klacht inquote:Op zondag 13 december 2015 03:12 schreef defokkingfoker het volgende:
Die hoer heeft geen rietje meegegeven
quote:
Leugenaar, jij kijkt uit op 020quote:Op zondag 13 december 2015 03:15 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik heb ook een mooi uitzicht!! alleen te donker voor een foto
quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 03:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
Geerd op ouwe leeftijd
quote:Op zondag 13 december 2015 03:18 schreef defokkingfoker het volgende:
SOWSOW PORNO!! WAT HEB IK GEMIST
Ja euh Geerd niet om het een of ander maar tl;drquote:Op zondag 13 december 2015 03:17 schreef Geerd het volgende:
http://www.suriname.nu/201cult/sranan01.html
quote:Op zondag 13 december 2015 03:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Bijna vol mannen, we gaan hard aan.
quote:Op zondag 13 december 2015 03:17 schreef renwan het volgende:
De tijd tikt langzaam door, slapeloze nachten
Ja hij staat hier ook opquote:
In die kont van Deaprez past altijd nog wel wat als wij maar samentrekken !!!quote:
Hol hol holquote:
Goddver ik lach me kapot.quote:Op zondag 13 december 2015 03:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
In die kont van Deaprez past altijd nog wel wat als wij maar samentrekken !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |