Nee, liet hem expres liggen juist.quote:Op zondag 13 december 2015 00:54 schreef PausNicolaas het volgende:
Net op tijd voor die kut Guus het ging doen want daarom kwam hij
Nee hij is echt poepquote:Op zondag 13 december 2015 00:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij is het een broertje van Jimmy
Ja ik denk jij zou zoiets nooit kapen Guus, ik vertrouw je hier wel mee, hierin ben je wel een okay kerel.quote:
Na 6 maanden geen sex denk ik daar heel anders overquote:Op zondag 13 december 2015 00:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man mega vies man. Als je niet hoeft te beffen noem je dat boffen.
Idd.quote:Op zondag 13 december 2015 00:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja ik denk jij zou zoiets nooit kapen Guus, ik vertrouw je hier wel mee, hierin ben je wel een okay kerel.
Doodsverwensing, TRquote:Op zondag 13 december 2015 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd.
Jammer weer van je, Paus. Ik hoop dat je ooit het licht mag zien.
Ik zit nu op 3 maanden geen seks. We spreken ons in maart ergens.quote:Op zondag 13 december 2015 00:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Na 6 maanden geen sex denk ik daar heel anders over
Dat wordt dokken, Paus.quote:Op zondag 13 december 2015 00:54 schreef PausNicolaas het volgende:
Zwartrijden (lees: kapen) wordt hier niet getolereerd. Doet u dit toch, dan riskeert u een boete van ¤70.
Ja dit is gewoon jammer, dat je iemand beschuldigd van iets zonder dat die persoon dat ook deed.quote:Op zondag 13 december 2015 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Idd.
Jammer weer van je, Paus. Ik hoop dat je ooit het licht mag zien.
Ik eis een extra Paus boete! Hierdoor wordt het bedrag met ¤450,- verhoogd voor iedere 10 seconden dat het verontschuldigde bedrag niet betaald is!quote:
Dit gaat pas gebeuren als de orginele OP in eren is hersteld!quote:
Simterklaas moet 'm weer openen!quote:Op zondag 13 december 2015 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit gaat pas gebeuren als de orginele OP in eren is hersteld!
Nee hoor ik ben een volgeling van Geerd, maar ik denk niet dat we Guus moeten demoniseren dat je het soms niet met hem eens bent prima. Maar laat het toch rusten man.quote:
Dat wordt vannacht nog even vol posten en hopen dat PN weer in bedje is gelegd door zijn begeleiding!quote:
Deze TS, dat is het grootste probleem!quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 01:00 schreef M4rc0 het volgende:
Als dit zo door gaat, gaat de Geerd-sc een snelle dood tegemoetstelletje topic vervuilers
Ja best jammerquote:Op zondag 13 december 2015 01:00 schreef M4rc0 het volgende:
Als dit zo door gaat, gaat de Geerd-sc een snelle dood tegemoetstelletje topic vervuilers
Dit is een betere locatie voor de meet!quote:Op zondag 13 december 2015 01:00 schreef defokkingfoker het volgende:
OKJE DE MEETING VAN VANDAAG IS BIJ Dönerland Eethuis!!1
Ben er over 20 minuten
OF kent er iemand iets beters? Omgeving Centrum graag!
Eensch.quote:Op zondag 13 december 2015 01:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een betere locatie voor de meet!
Of in de brouwerij zelf, hebben een zeer leuk cafeetje met heerlijke bourgondische uitstraling en verschillende speciaal bieren op de tapquote:
quote:Op zondag 13 december 2015 01:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
In Geerd's godsdienst bouwen we een ark/trein uit krattenbier die blijft drijven en zal Geerd de wereld laten vollopen met bier.
"Onderweg naar Zwolle met een collega"quote:
Nee joh, gewoon in dat conducteurshok of helemaal achter waar de machinist normaal zitquote:Op zondag 13 december 2015 01:19 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
"Onderweg naar Zwolle met een collega"
Geloof er niets van. Hij zit gewoon die ene conductrice alle hoeken van de wc te laten zien.
Hij neukt gewoon de machiniste.quote:Op zondag 13 december 2015 01:20 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon in dat conducteurshok of helemaal achter waar de machinist normaal zit
En dan de wereld achter je zien verdwijnen terwijl je je lul in haar rosbief klapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |