Ajax komen verneukenquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Wat zal Louis na z'n ontslag nog gaan doen in de voetballerij ?
Pep opvolgenquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:08 schreef Pedroso het volgende:
aan de bar bij voetbal insidequote:Op zaterdag 12 december 2015 20:08 schreef Pedroso het volgende:
We gaan het eens aan Dolf Collee vragenquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie 'm eerder naar vriendje Brands gaan bij PSV. Over anderhalf jaar als opvolger van Cocu.quote:
Dit was zijn laatste club zei die al eens. Jammer dat het een triest einde wordt. Dit kan nooit goed eindigen omdat ze teveel verwachten van een kutselectie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zie 'm eerder naar vriendje Brands gaan bij PSV. Over anderhalf jaar als opvolger van Cocu.
+ Fergie timequote:Op zaterdag 12 december 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog vijf minuten van de ondergang van Louis verwijderd.
Altijd weer die onzinquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:16 schreef Joezi het volgende:
Ferguson maakte de overstap naar het Engelse kampioensteam van Manchester United in 1986. In het begin had ook Ferguson het niet gemakkelijk. Hij zorgde weliswaar voor een cultuuromslag bij de club, maar resultaten bleven uit. Ferguson dreigde zelfs ontslagen te worden in 1989.
Tegelijkertijd Everton - Leicesterquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:17 schreef Anoonumos het volgende:
Volgende week Norwich thuis, dat kan zelfs dit United niet verpesten
Van Gaal kan zijn kantoor wel alvast gaan leegruimen.. De fans in Manchester maken gehakt van hem! Als hij zo doorgaat hoeft hij zich niet druk te maken om het gebrek van een winterstop.. Die haalt hij namelijk niet..quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Altijd weer die onzin. Dan mag geen enkele club nooit een trainer ontslaan in de eerste 4 jaar want ja, Fergie..
Net als bij Ajax , beter verspillen ze geen geldquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal United nog aankopen doen volgende maand of vinden ze dit goed zo?
Daar zit het grootste probleem ja.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zit wat in ja. Speelt geen wereldtop bij United, alleen maar subtop hooguit. En dat aangevuld met middelmaat of nog minder.
Louisje mag zijn spullen pakken in de winterstop, schandalig aankoopbeleid.
De parallel met Ajax is wel heel schrijnend jaquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als bij Ajax , beter verspillen ze geen geld
Had hij er gewoon bij moeten houden ja.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Goals scored in their last 12 games:
Javier Hernández (15)
Man Utd (10)
Depay + Martial + Rooney (6)
Het is te bizar voor woorden ja. Maar Hernández had het in dit elftal niet beter gedaan hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Goals scored in their last 12 games:
Javier Hernández (15)
Man Utd (10)
Depay + Martial + Rooney (6)
Ik geloof niet dat de fans blij zijn met v. Gaalquote:
Maandagavond zat ik naar Natafelen met Kees te kijken, meestal komt daar het maandagkrantenbulletin langs en was op te merken dat MUFC verder zou willen met Louisquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de fans blij zijn met v. Gaal![]()
Volgens mij is inmiddels iedereen tegen v. Gaal, zijn positie is nu echt onhoudbaar geworden. Ook al zou het bestuur nog met 'm verder willen.
Dat gelul over Nederlanders altijdquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het Koeman-effect lijkt ook uitgewerkt te zijn bij Southampton... Als zelfs de laatste goede Nederlandse trainers falen, dan kunnen we er wel echt helemaal mee stoppen.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:35 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dat gelul over Nederlanders altijdlekker boeiend
Koeman heeft het aardig gedaan bij The Saints maar is nooit een toptrainer geweest. Zal ook nooit naar een echte topclub gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Het Koeman-effect lijkt ook uitgewerkt te zijn bij Southampton... Als zelfs de laatste goede Nederlandse trainers falen, dan kunnen we er wel echt helemaal mee stoppen.
Nederlanders die niks hebben met het Nederlandse voetbalquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:35 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Dat gelul over Nederlanders altijdlekker boeiend
Arsenal-City zal wel tegelijk zijn met Ajax ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week Everton - Leicester && Arsenal - Manchester City
Topshow.gif
Op een maandagavond.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal-City zal wel tegelijk zijn met Ajax ofzo
En Ajax speelt tegen De Graafschap dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arsenal-City zal wel tegelijk zijn met Ajax ofzo
Ik kijk geen VI meer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat is wel genot
Mis ik VI, maar dat mis ik de laatste tijd wel vaker
Morgen missen we allemaal VI.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat is wel genot
Mis ik VI, maar dat mis ik de laatste tijd wel vaker
Nee maar dan wilt Ajax nog wel eens doen alsof ze kunnen voetballenquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Ajax speelt tegen De Graafschap dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Ik heb de 5-1 en de 6-0 gemist.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dan wilt Ajax nog wel eens doen alsof ze kunnen voetballen
Eigenlijk alleen tegen everton uit winnen is een resultaat waar je tevreden mee kan zijn uit dit lijstje, de andere gewonnen wedstrijden ben je aan je stand verplicht en misschien een gelijkspelletje thuis tegen ManC maar als je daar tevreden mee bent zeg je eigenlijk al dat je minder bent dan ManCquote:
Je kon je sociale leven beter onderhouden op donderdagavondenquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de 5-1 en de 6-0 gemist.
LEEF MET MIJ MEE
Ik word schijtziek van de 86x herhaalde filmpjes, die corrupte speler van de week en de week op week veranderende meningen, de anekdotes zijn ook inmiddels uitgemolken.quote:
Dit ben ik dan wel weer met je eens. Toch kijk ik nog steeds.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van de 86x herhaalde filmpjes, die corrupte speler van de week en de week op week veranderende meningen, de anekdotes zijn ook inmiddels uitgemolken.
Ik vind het alleen leuk om even te bekijken op de donderdagavond met Europa League.
Ja dat is ook wat vermoeiend ja. Voor de meningen bekijk ik het ook niet want dat is toch volkomen onzin.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van de 86x herhaalde filmpjes, die corrupte speler van de week en de week op week veranderende meningen, de anekdotes zijn ook inmiddels uitgemolken.
Ik vind het alleen leuk om even te bekijken op de donderdagavond met Europa League.
Had echt nooit verwacht dat Van Gaal het nog veel slechter zou doen dan Moyes. Wat een dramatisch kutbeleid hebben ze daar eigenlijk al sinds 2012 gevoerd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen tegen everton uit winnen is een resultaat waar je tevreden mee kan zijn uit dit lijstje, de andere gewonnen wedstrijden ben je aan je stand verplicht en misschien een gelijkspelletje thuis tegen ManC maar als je daar tevreden mee bent zeg je eigenlijk al dat je minder bent dan ManC
Ongelofelijk want veel duidelijker ga je ze niet krijgen. Leek meer op judo dan op voetbal.quote:Op zondag 13 december 2015 14:40 schreef Eppie_NL het volgende:
Arsenal 1-0 voor. Terechte penalty, maar wat duurde het lang voordat de scheids een penalty gaf.
Blijft een faler. Hij maakt z'n kansen nu wel af een paar wedstrijden op rij maar het kan niet lang meer duren voordat hij weer de ene na de andere kans gaat missen.quote:Op zondag 13 december 2015 14:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Heb niks met Giroud maar damn wat is hij goed bezig de laatste weken
Verliezen van toptrainer Stief is geen schande..quote:Op zondag 13 december 2015 18:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Verliezen van Newcastle doet rare dingen met een ploeg.
quote:Op zondag 13 december 2015 18:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Verliezen van toptrainer Stief is geen schande..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het uitvak bij de 1-1![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2015 18:51 schreef Anoonumos het volgende:
spurs
nee wacht Newcastle moet eruit
gvd dat grasveldquote:Op maandag 14 december 2015 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
. Prachtig grasveld.
Is wel fascinerend ja. Scherp opgemerkt!quote:Op maandag 14 december 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest fascinerende is dat iedereen maar blijft praten over MUFC en co en Leicester stilletjes weer naar P1 kan glippen.
Alles beter dan Costa op dit moment.quote:Op maandag 14 december 2015 20:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie haal je dan als opvolger? Cavani? Higuain?
Fascinerend idd dat een club die 300 miljoen uitgeeft er geen ene kut van kanquote:Op maandag 14 december 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Het meest fascinerende is dat iedereen maar blijft praten over MUFC en co en Leicester stilletjes weer naar P1 kan glippen.
Dat zou je denken, totdat je beseft dat zijn vervanger naar de naam Falcao luistert. En dan stel je Costa toch maar weer op.quote:Op maandag 14 december 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles beter dan Costa op dit moment.
Zijn kracht ligt dan ook niet in het kopen van spelers, eigenlijk zou hij die hele portefeuille moeten uitbesteden maar Van Gaal zijn kracht ligt ook niet in het samenwerken met een TD bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 december 2015 20:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Fascinerend idd dat een club die 300 miljoen uitgeeft er geen ene kut van kanLvG is mss toch niet zo'n goede PL manager?
Vind het nogal opvallend dat het Hazard weer is. En in eerste instantie als ie neerkomt lijkt er ook niks aan de hand.quote:Op maandag 14 december 2015 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je kan toch verkeerd terecht komen of iets..
Bedanktquote:Op maandag 14 december 2015 21:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Chelsea is wel beter, maar beide nauwelijks gevaarlijk.
Fuck kerst, lekker voetbal kijkenquote:Op maandag 14 december 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens op Tweede Kerstdag ook voor mensen zonder FOX International maar wel Fox Eredivisie alle wedstrijden live.
13:45 Stoke - MUFC
16:00 Liverpool - Leicester ()
18:30 Newcastle - Everton
20:45 Soton - Arsenal
Ik ben alleen aan het schranzen op 25 december.quote:Op maandag 14 december 2015 21:38 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Fuck kerst, lekker voetbal kijken
en darts!
Kyrie zondag terug.quote:Op maandag 14 december 2015 21:40 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Warriors Cavs wordt ultiem genot
Makkiequote:Op maandag 14 december 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens zaterdag Everton - Leicester, geniet0n.
Echt he, zou zo zonde zijn als eentje of beiden weggaan.quote:Op maandag 14 december 2015 22:14 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hopen dat die twee in de winter blijven bij Leicester.
De scheids.quote:Op maandag 14 december 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan wie kan Mou vandaag de schuld doneren?
Mou heeft vandaag weer niks te zeggenquote:Op maandag 14 december 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan wie kan Mou vandaag de schuld doneren?
Hierop heb ik ook niets te zeggen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Mou heeft vandaag weer niks te zeggen
I HAVE NOTHING TO SAY
Zouden wel gek zijn als ze weggaan, nu kan je iets unieks neerzetten. Na het seizoen kan je altijd nog weg denk ik dan. Maarjah het geld regeert.quote:Op maandag 14 december 2015 22:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Echt he, zou zo zonde zijn als eentje of beiden weggaan.
quote:Op maandag 14 december 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hierop heb ik ook niets te zeggen.
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)3Dhwa2cNR7wjqMPCju6a
Vardy naar Chelseaquote:Op maandag 14 december 2015 22:17 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Zouden wel gek zijn als ze weggaan, nu kan je iets unieks neerzetten. Na het seizoen kan je altijd nog weg denk ik dan. Maarjah het geld regeert.
Prima investeringquote:Op maandag 14 december 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Mahrez kostte begin 2014 het prachtige bedrag aan 400,000..
Transfervrij laten gaan door Villaquote:Op maandag 14 december 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Albrighton blijft maar mee opstormen.
Goede scouting welquote:Op maandag 14 december 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Kanté kwam voor 8 miljoen van Caen
Vardy 1 miljoen pond
Mahrez 400k euro
Ulloa 8 miljoen pond.
Tegelijkertijd Everton - Leicesterquote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef L3gend het volgende:
zaterdag
Chelsea-Sunderland
Degredatiegenot
twitter:BeWarmers twitterde op maandag 14-12-2015 om 22:43:01The last time Eden Hazard scored, Caitlyn Jenner had a dick. reageer retweet
Shat in undiesquote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef Rickertman96 het volgende:
Gary Lineker @GaryLineker 25 sec25 seconden geleden
YES! If Leicester win the @premierleague I'll do the first MOTD of next season in just my undies.
god
Topper , de nieuwe Messiquote:Op maandag 14 december 2015 22:57 schreef Morendo het volgende:
twitter:BeWarmers twitterde op maandag 14-12-2015 om 22:43:01The last time Eden Hazard scored, Caitlyn Jenner had a dick. reageer retweet
quote:
quote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef Rickertman96 het volgende:
Gary Lineker @GaryLineker 25 sec25 seconden geleden
YES! If Leicester win the @premierleague I'll do the first MOTD of next season in just my undies.
god
twitter:GaryLineker twitterde op maandag 14-12-2015 om 23:12:40Many deserved plaudits for Vardy & Mahrez, but if there has been a better signing than Kante this season, I haven't seen him. reageer retweet
twitter:BBCBreaking twitterde op donderdag 17-12-2015 om 15:43:55Chelsea manager Jose Mourinho leaves club seven months after they won English Premier League title https://t.co/PvJaFCl7Yl reageer retweet
twitter:SamWallaceTel twitterde op donderdag 17-12-2015 om 16:00:19Guus Hiddink to replace Jose Mourinho until the end of the season. More at @TeleFootball soon reageer retweet
En dan na Bourmemouth ook nog Spurs uit, kunnen ze zomaar 4 van de 5 verliezen. Dan is dat top 4 verhaal ook wel over.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bidden voor Leicester. De eerste van het lastige drieluik.
Zou al prachtig genoeg zijn als ze nog goed kunnen meedoen om CL-voetbalquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:44 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan na Bourmemouth ook nog Spurs uit, kunnen ze zomaar 4 van de 5 verliezen. Dan is dat top 4 verhaal ook wel over.
Maar als ze hier goed doorheen komen....
Ik sluit het niet uit, op Liverpool, Chelsea (en een beetje Southampton ivm EL) hebben ze een straatlengte voorsprong en minder dan ploegjes als Watford en Palace zullen ze echt niet zijn/wordenquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou al prachtig genoeg zijn als ze nog goed kunnen meedoen om CL-voetbal.
neequote:Op zaterdag 19 december 2015 13:58 schreef NoNickOne het volgende:
Gaan we Hiddink vanmiddag al in actie zien?
Ze hebben hem nog lang zat gehouden, iedere andere coach was al 2 maanden geleden ontslagen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:38 schreef Anoonumos het volgende:
José ontslaan om Guus aan te nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guus is zelf veel te verward en te oud om zo'n taak op zich te nemen. Heb je zijn persconferenties en interviews na de wedstrijden gezien? Kon wedstrijdsituaties niet meer herinneren. Ben eerlijk gezegd bang dat over een paar jaar Alzheimer bij hem wordt geconstateerd.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben hem nog lang zat gehouden, iedere andere coach was al 2 maanden geleden ontslagen.
Guus als tussenpaus is nog zo'n slecht plan niet al had ik vol voor Ancelotti gegaan
Ashley Cole straks terug in de premier leaguequote:Op donderdag 17 december 2015 09:51 schreef tong80 het volgende:
Rémi Garde, de nieuwe manager van Aston Villa, mag in januari flink investeren in nieuwe spelers. De formatie uit Birmingham won dit seizoen pas één keer en staat daardoor laatste in de Engelse Premier League. ,,Het is aan Rémi'', zei voorzitter Tom Fox. ,,Als hij besluit iets of iemand nodig te hebben, luister ik naar hem.''
Garde werd vorige maand aangesteld als opvolger van de ontslagen Tim Sherwood. Onder leiding van de Fransman wist Villa in vijf duels twee punten te pakken. De roemruchte club dreigt voor het eerst in het bestaan te degraderen uit de Premier League. De Nederlander Leandro Bacuna staat bij Aston Villa onder contract.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ink-investeren.dhtml
quote:Chelsea team today: Courtois; Ivanovic, Zouma, Terry (c), Azpilicueta; Matic, Fabregas; Willian, Oscar, Pedro; Diego Costa.
Sunderland team: Pantillimon; Jones, Coates, O’Shea (c), Kaboul, Van Aanholt; Toivonen, Rodwell, M’Vila, Watmore; Defoe.
quote:Everton starting XI (to play @LCFC) Howard, Baines, Funes Mori, Stones, Coleman, Barry, Cleverley, Kone, Barkley, Deulofeu, Lukaku
#lcfc XI to face @Everton: Schmeichel, Simpson, Morgan (c), Wasilewski, Fuchs, Mahrez, Kanté, King, Albrighton, Okazaki, Vardy. #EveLei
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX zendt MUFC - Norwich uit.
Joe.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX zendt MUFC - Norwich uit.
Joe.
iets met Nederlanders.quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:17 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]waarom dat dan, ik wil leicester
Fuck Leicester. Chelseaquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:20 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Fuck Louis/Memphis/Blind. Leicester
Chelseaquote:Op zaterdag 19 december 2015 15:21 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Fuck Leicester. ChelseaHiddink
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |