Mooi liedje ja.quote:
En dat dus!quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:24 schreef Myrr het volgende:
En JD, dan open je een topic in FB, in plaats van hetzelfde te doen.
Ik vond in die tijd "over de muur" van klein orkest mooiquote:
Is inderdaad ook een fijnequote:Op zaterdag 12 december 2015 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vond in die tijd "over de muur" van klein orkest mooi
maar ja... in die tijd verwachtte ik elke dag een bom
Daar is het ook KLB voorquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:28 schreef Myrr het volgende:
Mensen, we zijn een stel oude zeikerds geworden. R.I.P. aan de fallen ones.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:28 schreef Myrr het volgende:
Mensen, we zijn een stel oude zeikerds geworden. R.I.P. aan de fallen ones.
FB / UI Policyquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:24 schreef Myrr het volgende:
En JD, dan open je een topic in FB, in plaats van hetzelfde te doen.
je hebt echt verrassend veel overeenkomsten met ghphquote:
Shit, zo meteen krijgt hij een ban en dan komt hij terug met allemaal homogifjesquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt echt verrassend veel overeenkomsten met ghph
dit is geen compliment
Radijsjequote:
Ik ga daar verder niet meer op in, succes met je statement.quote:
Oke man.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt echt verrassend veel overeenkomsten met ghph
dit is geen compliment
Dus?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Shit, zo meteen krijgt hij een ban en dan komt hij terug met allemaal homogifjes
Knuffelkoetjequote:
Ey bbyquote:
Hermann, zeg hier wat van!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dus?
Ook elke keer gifjes van vrouwen hier.
Hoiquote:
Heb daar niks op tegen, maar dan kunnen andere dingen ook.quote:
Wat je ook wil zeggen, Hermann post tenminste niet van die wanhopige "kijk ik ben hetero" gifjesquote:
Hoe is het wilgje?quote:
Mergpijpjequote:
Godver, leef jij in de 21ste eeuw ofzo ;squote:Op zaterdag 12 december 2015 16:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb daar niks op tegen, maar dan kunnen andere dingen ook.
rt+1qftquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wat je ook wil zeggen, Hermann post tenminste niet van die wanhopige "kijk ik ben hetero" gifjes
Goed. Wel moe, vanochtend hooibalen gehaald.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Godver, leef jij in de 21ste eeuw ofzo ;s
ripquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:38 schreef deadprez het volgende:
Jimmy heeft geen UI meer en een ban.
Ook goed, boodschappen gedaan, GTA V gespeeld en verder hier een beetje aanklooienquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Goed. Wel moe, vanochtend hooibalen gehaald.
Met jou?
Wortelkanaalbehandelingetjequote:
grgrquote:
Aanklooien met wat?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ook goed, boodschappen gedaan, GTA V gespeeld en verder hier een beetje aanklooien
Hahaahahahaquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:38 schreef deadprez het volgende:
Ja hij had beter direct dat topic kunnen openen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hahaahahaha
Kijk op zich heeft hij wel een punt, maar dit is wel erg kansloos om je gelijk te halen
Zat er wel aan te komen he... ik snap dat kind echt nietquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:38 schreef deadprez het volgende:
Doe maar stoer, 35 cmquote:
het is een aparte jongenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zat er wel aan te komen he... ik snap dat kind echt niet
Roddelaarsquote:
quote:
En zonder die UI.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hij had beter direct dat topic kunnen openen.
Goed plan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
En zonder die UI.
Het had niet zo hoeven lopen.
Maar goed, laten we er over ophouden.
ik ga ervan uit dat jullie toch alleen maar aardige dingen over mij zeggenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben sowieso blij dat jij nooit terug leest
Stupid fuckquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat jullie toch alleen maar aardige dingen over mij zeggen
Nee, doorgaan!quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
En zonder die UI.
quote:
Nog nooit slecht woord over jou gezegd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ga ervan uit dat jullie toch alleen maar aardige dingen over mij zeggen
Ik hele boekenquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nog nooit slecht woord over jou gezegd.
lobiquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nog nooit slecht woord over jou gezegd.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
En zonder die UI.
Boney Mquote:
Van jou is iedereen wel gewend.quote:
Ik las even trekt afquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
'Kamervoorzitter Van Miltenburg treedt af'
#bringbackGerdi
Jij ook weer met je dirty mindquote:
Mijn mind is niet dirty.quote:
Na een sessie hersenspoelen niet meerquote:
Vond haar wel echt de droeftoeter van de TweedeKamerfanfarequote:Op zaterdag 12 december 2015 16:53 schreef deadprez het volgende:
'Kamervoorzitter Van Miltenburg treedt af'
#bringbackGerdi
hahahaquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:38 schreef deadprez het volgende:
Ik word niet gehersenspoeldquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Na een sessie hersenspoelen niet meer
van miltenburg? mwahquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond haar wel echt de droeftoeter van de TweedeKamerfanfare
Beter van niet, je bent leuk zoals je bentquote:
Ajib o.i.d. van de PvdA zal het wel overnemen. Die is immers 1e vice-voorzitter.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
van miltenburg? mwah
verbeet deed het wel beter dus beter komt zij terug
oh die ken ik niet volgens mijquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ajib o.i.d. van de PvdA zal het wel overnemen. Die is immers 1e vice-voorzitter.
O, van welke partij dan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan niet. Hij is namelijk al fractieleider.
waarom nou zo doenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
hopelijk zet ie jou dan als eerste uit.
Alle moffen terug naar Germaniëquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
hopelijk zet ie jou dan als eerste uit.
Partij voor geblondeerde mannenquote:
Joehoe Remqo, dit vind ik niet kunnen hoorquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat heb ik spijt dat we toen jouw familie gespaard hebben
Kan er mee door, je bent gespaard geblevenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Joehoe Remqo, dit vind ik niet kunnen hoor
Godver, ik eis een second opinionquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan er mee door, je bent gespaard gebleven
mits ze hun haar blonderenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mogen normale ariërs daar ook lid van worden?
Heb je je fiets nog?quote:
Ja, heb op vakantie in Duitsland gewoon één van die Germanen gepikt. Grote kans dat het hiervandaan kwamquote:
watquote:
PR = personal recordquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
PR = personal record
Kon 8x12kg per arm en nu 4x13 kg per arm net
deze:
[ afbeelding ]
3 maandjes geleden kon ik 4x4 kg
Hahaha, dat ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beter van niet, je bent leuk zoals je bent
afgevinktquote:
Ik heb hersenen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Valt ook niet zo heel veel te spoelen he
Veel kip etenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel progressie iig, maar vgm eet ik gewoon te weinig om echt flink te groieen
Is niet nodig, je leest toots post in de verkeerde context.quote:
John Lenin,quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:34 schreef deadprez het volgende:
apology for poor english
when were you when hplc dies?
i was sat at home eating smegma butter when pjotr ring
‘hplc is kill’
‘no’
quote:
Remqo vindt dit ook jammerquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Joehoe Remqo, dit vind ik niet kunnen hoor
Nog een TRquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Remqo vindt dit ook jammer
Dat heet een neus, mensaapquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR vol tussen je ogen, aapmens
Grapjasquote:
Ik ben dus ik leefquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hier ga je al de fout in he
zag het ook al jaquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eigenlijk zijn we in Nederland gewoon een bananenrepubliek. De ene politicus is nog corrupter dan de andere, en als we voor onze democratische rechten opkomen (zoals het Geenpeil referendum) dan wordt dat op alle mogelijke manieren gesaboteerd (onvoldoende financiëring, veel te weinig stemlokalen etc). Ik voorspel dat we binnen 20 jaar in een dictatoriale politiestaat leven.
Kalemannenbashquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eigenlijk zijn we in Nederland gewoon een bananenrepubliek. De ene politicus is nog corrupter dan de andere, en als we voor onze democratische rechten opkomen (zoals het Geenpeil referendum) dan wordt dat op alle mogelijke manieren gesaboteerd (onvoldoende financiëring, veel te weinig stemlokalen etc). Ik voorspel dat we binnen 20 jaar in een dictatoriale politiestaat leven.
Ik heb een keer hersenschudding gehad. Gaat moeilijk zonder hersenen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Welnee, dat is PUR schuim
hoaxquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb een keer hersenschudding gehad. Gaat moeilijk zonder hersenen.
Dan kun je zelf toch ook wel bedenken dat je die hersenschudding helemaal niet gehad hebt?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb een keer hersenschudding gehad. Gaat moeilijk zonder hersenen.
Bij jou heb ik ook nog steeds mijn twijfels hoorquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan kun je zelf toch ook wel bedenken dat je die hersenschudding helemaal niet gehad hebt?
Jawel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan kun je zelf toch ook wel bedenken dat je die hersenschudding helemaal niet gehad hebt?
ergo et bewezen gedemonstreerdumquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit moest eigenlijk zijn 'ik ben dus ik denk', helaas bewijst dit maar dat ik niet kan denken
Zie je... domquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:42 schreef Willoow het volgende:
Godver, laat dat ding vallen, en nou zijn er strepen op het beeldscherm
Demonstreren? Waar?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ergo et bewezen gedemonsteerdum
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij jou heb ik ook nog steeds mijn twijfels hoor
Hopelijk kan je niet meer postenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:42 schreef Willoow het volgende:
Godver, laat dat ding vallen, en nou zijn er strepen op het beeldscherm
we zijn niet allemaal kaalquote:
Dit is niet leuk.quote:
Heb meer middelen om mee te postenquote:
mag wel weer eens geknipt worden jaquote:
Helaas, zal aan mijn goede vriend Danny vragen of hij een ipban kan regelen, zijn we ook meteen van poekie afquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb meer middelen om mee te posten
Nee, word echt chagrijnig op mezelf. Ik laat echt alles kapot vallen elke keerquote:
gwn opskeertje nemen #swaggerboyquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag wel weer eens geknipt worden ja
wat ben je opstandig vandaagquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas, zal aan mijn goede vriend Danny vragen of hij een ipban kan regelen, zijn we ook meteen van poekie af
You stupid womanquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, word echt chagrijnig op mezelf. Ik laat echt alles kapot vallen elke keer![]()
Allemaal geldverspilling.
Heb elke keer een nieuw ip.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas, zal aan mijn goede vriend Danny vragen of hij een ipban kan regelen, zijn we ook meteen van poekie af
quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Trump: sluit het internet af tegen terreur
Lees dit nu pas
Ja.quote:
begrijpelijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, komt omdat ik moest afwassen. Word dan erg mad
Wie is mad?quote:
Muilquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOU JE BEK GODVERDOMME
okequote:Op zaterdag 12 december 2015 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit
lazer op niels, ga een thaise hoer neuken of je buuv...quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:50 schreef Toto69 het volgende:
Poekie, perenbek, gvd
nou nou wat een gemis
IMMA FIRING MY LAZORRRRRRquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lazer op niels, ga een thaise hoer neuken of je buuv...
ja daar hebben bejaarden wel vaker last vanquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was even in de war... is me dat wat
jaquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar hebben bejaarden wel vaker last van
Wat is het nou?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was even in de war... is me dat wat
Hou ook van jou.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh nee... helemaal niet...ik hou van jullie poepjes
Hoi poepedrolliequote:
Lobiquote:
aambeitje van mequote:
jepquote:
hoop dat je verhongertquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:56 schreef Faeroer het volgende:
Nu krijg ik helemaal nooit niet geen tajine kip recept meer
Zal lang duren, grote boy masterracequote:Op zaterdag 12 december 2015 17:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hoop dat je verhongert
ik heb geduldquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zal lang duren, grote boy masterrace
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat de fuck. Dit is echt ziek. Dat fucking plaatje, dit soort shit gebruiken voor je eigen (debiele) mening.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Sorryquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:58 schreef Faeroer het volgende:
Zet die shit even in spoiler man, heb kinderen lopen
Is idd wel verlepte manier van denken die gozer ja. Hij kan op een andere manier z'n punt maken lijkt me.quote:
Nee, waarschijnlijk kan hij dat niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:59 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Is idd wel verlepte manier van denken die gozer ja. Hij kan op een andere manier z'n punt maken lijkt me.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat de fuck. Dit is echt ziek. Dat fucking plaatje, dit soort shit gebruiken voor je eigen (debiele) mening.
En datzelfde geldt voor meer mensen hier.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.
Wel terechte klacht, maar je kan alsnog m'n linkerbal in je mond nemen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je gewoon uit als het je niet bevalt.
weettogquote:
lolquote:
Ja.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:
ik wil eigenlijk een PLO-sjaal bestellen. Zou de AIVD me dan in de gaten gaan houden?
tsjaquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja.
Maat dat maakt verder geen fuck uit want tegenwoordig zijn we dusdanig achterlijk dat websites van medische instellingen trackers bevatten die niets anders doen dan het verzamelen van persoonsgegevens om die vervolgens te verkopen voor commercieel gewin
ik gebruik ghostery, maar ken niet echt iets andersquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
tsja
wat is een goede add-on om die trackers te blokkeren?
oh ja, die had ik eerst ook. Geen idee meer waarom ik die verwijderd heb, dus nog maar eens installeren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik gebruik ghostery, maar ken niet echt iets anders
Geldt dit aanbod ook voor mij?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wel terechte klacht, maar je kan alsnog m'n linkerbal in je mond nemen.
Jammer, heb hem al doorgesliktquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geldt dit aanbod ook voor mij?
Bedankt hans, die hadden we nog niet gezien.quote:
Ik deed helemaal nietsquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Bedankt hans, die hadden we nog niet gezien.
zou hem aangeven bij de hoge heren wegens stalkingquote:Op zaterdag 12 december 2015 18:23 schreef HPLC het volgende:
Jongens, die Remqo zit steeds in mijn fobo te lurken, wat moet ik daaraan doen?
jij bent leon tochquote:
ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |