John Lenin,quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:34 schreef deadprez het volgende:
apology for poor english
when were you when hplc dies?
i was sat at home eating smegma butter when pjotr ring
‘hplc is kill’
‘no’
quote:
Remqo vindt dit ook jammerquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Joehoe Remqo, dit vind ik niet kunnen hoor
Nog een TRquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Remqo vindt dit ook jammer
Dat heet een neus, mensaapquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR vol tussen je ogen, aapmens
Grapjasquote:
Ik ben dus ik leefquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hier ga je al de fout in he
zag het ook al jaquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eigenlijk zijn we in Nederland gewoon een bananenrepubliek. De ene politicus is nog corrupter dan de andere, en als we voor onze democratische rechten opkomen (zoals het Geenpeil referendum) dan wordt dat op alle mogelijke manieren gesaboteerd (onvoldoende financiėring, veel te weinig stemlokalen etc). Ik voorspel dat we binnen 20 jaar in een dictatoriale politiestaat leven.
Kalemannenbashquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eigenlijk zijn we in Nederland gewoon een bananenrepubliek. De ene politicus is nog corrupter dan de andere, en als we voor onze democratische rechten opkomen (zoals het Geenpeil referendum) dan wordt dat op alle mogelijke manieren gesaboteerd (onvoldoende financiėring, veel te weinig stemlokalen etc). Ik voorspel dat we binnen 20 jaar in een dictatoriale politiestaat leven.
Ik heb een keer hersenschudding gehad. Gaat moeilijk zonder hersenen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Welnee, dat is PUR schuim
hoaxquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb een keer hersenschudding gehad. Gaat moeilijk zonder hersenen.
Dan kun je zelf toch ook wel bedenken dat je die hersenschudding helemaal niet gehad hebt?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb een keer hersenschudding gehad. Gaat moeilijk zonder hersenen.
Bij jou heb ik ook nog steeds mijn twijfels hoorquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan kun je zelf toch ook wel bedenken dat je die hersenschudding helemaal niet gehad hebt?
Jawel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan kun je zelf toch ook wel bedenken dat je die hersenschudding helemaal niet gehad hebt?
ergo et bewezen gedemonstreerdumquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit moest eigenlijk zijn 'ik ben dus ik denk', helaas bewijst dit maar dat ik niet kan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |