Joehoe Remqo, dit vind ik niet kunnen hoorquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wat heb ik spijt dat we toen jouw familie gespaard hebben
Kan er mee door, je bent gespaard geblevenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Joehoe Remqo, dit vind ik niet kunnen hoor
Godver, ik eis een second opinionquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan er mee door, je bent gespaard gebleven
mits ze hun haar blonderenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mogen normale ariërs daar ook lid van worden?
Heb je je fiets nog?quote:
Ja, heb op vakantie in Duitsland gewoon één van die Germanen gepikt. Grote kans dat het hiervandaan kwamquote:
watquote:
PR = personal recordquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
PR = personal record
Kon 8x12kg per arm en nu 4x13 kg per arm net
deze:
[ afbeelding ]
3 maandjes geleden kon ik 4x4 kg
Hahaha, dat ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Beter van niet, je bent leuk zoals je bent
afgevinktquote:
Ik heb hersenen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Valt ook niet zo heel veel te spoelen he
Veel kip etenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel progressie iig, maar vgm eet ik gewoon te weinig om echt flink te groieen
Is niet nodig, je leest toots post in de verkeerde context.quote:
John Lenin,quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:34 schreef deadprez het volgende:
apology for poor english
when were you when hplc dies?
i was sat at home eating smegma butter when pjotr ring
‘hplc is kill’
‘no’
quote:
Remqo vindt dit ook jammerquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Joehoe Remqo, dit vind ik niet kunnen hoor
Nog een TRquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Remqo vindt dit ook jammer
Dat heet een neus, mensaapquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
TR vol tussen je ogen, aapmens
Grapjasquote:
Ik ben dus ik leefquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hier ga je al de fout in he
zag het ook al jaquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eigenlijk zijn we in Nederland gewoon een bananenrepubliek. De ene politicus is nog corrupter dan de andere, en als we voor onze democratische rechten opkomen (zoals het Geenpeil referendum) dan wordt dat op alle mogelijke manieren gesaboteerd (onvoldoende financiëring, veel te weinig stemlokalen etc). Ik voorspel dat we binnen 20 jaar in een dictatoriale politiestaat leven.
Kalemannenbashquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Eigenlijk zijn we in Nederland gewoon een bananenrepubliek. De ene politicus is nog corrupter dan de andere, en als we voor onze democratische rechten opkomen (zoals het Geenpeil referendum) dan wordt dat op alle mogelijke manieren gesaboteerd (onvoldoende financiëring, veel te weinig stemlokalen etc). Ik voorspel dat we binnen 20 jaar in een dictatoriale politiestaat leven.
Ik heb een keer hersenschudding gehad. Gaat moeilijk zonder hersenen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Welnee, dat is PUR schuim
hoaxquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb een keer hersenschudding gehad. Gaat moeilijk zonder hersenen.
Dan kun je zelf toch ook wel bedenken dat je die hersenschudding helemaal niet gehad hebt?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb een keer hersenschudding gehad. Gaat moeilijk zonder hersenen.
Bij jou heb ik ook nog steeds mijn twijfels hoorquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan kun je zelf toch ook wel bedenken dat je die hersenschudding helemaal niet gehad hebt?
Jawel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan kun je zelf toch ook wel bedenken dat je die hersenschudding helemaal niet gehad hebt?
ergo et bewezen gedemonstreerdumquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit moest eigenlijk zijn 'ik ben dus ik denk', helaas bewijst dit maar dat ik niet kan denken
Zie je... domquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:42 schreef Willoow het volgende:
Godver, laat dat ding vallen, en nou zijn er strepen op het beeldscherm
Demonstreren? Waar?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ergo et bewezen gedemonsteerdum
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Bij jou heb ik ook nog steeds mijn twijfels hoor
Hopelijk kan je niet meer postenquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:42 schreef Willoow het volgende:
Godver, laat dat ding vallen, en nou zijn er strepen op het beeldscherm
we zijn niet allemaal kaalquote:
Dit is niet leuk.quote:
Heb meer middelen om mee te postenquote:
mag wel weer eens geknipt worden jaquote:
Helaas, zal aan mijn goede vriend Danny vragen of hij een ipban kan regelen, zijn we ook meteen van poekie afquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb meer middelen om mee te posten
Nee, word echt chagrijnig op mezelf. Ik laat echt alles kapot vallen elke keerquote:
gwn opskeertje nemen #swaggerboyquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
mag wel weer eens geknipt worden ja
wat ben je opstandig vandaagquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas, zal aan mijn goede vriend Danny vragen of hij een ipban kan regelen, zijn we ook meteen van poekie af
You stupid womanquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, word echt chagrijnig op mezelf. Ik laat echt alles kapot vallen elke keer![]()
Allemaal geldverspilling.
Heb elke keer een nieuw ip.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Helaas, zal aan mijn goede vriend Danny vragen of hij een ipban kan regelen, zijn we ook meteen van poekie af
quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Trump: sluit het internet af tegen terreur
Lees dit nu pas
Ja.quote:
begrijpelijkquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, komt omdat ik moest afwassen. Word dan erg mad
Wie is mad?quote:
Muilquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOU JE BEK GODVERDOMME
okequote:Op zaterdag 12 december 2015 17:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit
lazer op niels, ga een thaise hoer neuken of je buuv...quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:50 schreef Toto69 het volgende:
Poekie, perenbek, gvd
nou nou wat een gemis
IMMA FIRING MY LAZORRRRRRquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lazer op niels, ga een thaise hoer neuken of je buuv...
ja daar hebben bejaarden wel vaker last vanquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was even in de war... is me dat wat
jaquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar hebben bejaarden wel vaker last van
Wat is het nou?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik was even in de war... is me dat wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |