abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158252491
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:43 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Is er geen gemeente in Brabant of Limburg die nog een burgermeester nodig hebben? Of een provincie op zoek naar een commisaris?
:{w
Laat haar maar in de randstad blijven! Daar is ze bovendien geboren (Utrecht) dus val de andere provincies niet lastig met 'jullie' (ik weet niet of dat jij daartoe behoort) Randstadproblemen. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158254835
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

In haar antwoorden op de vragen van de commissie staat herhaaldelijk dat ze het origineel nooit gezien heeft. Ik ben geen fan van deze voorzitter maar het erger maken is ook niet goed.
Dus je haalt iets door een shredder zonder het te lezen? Geloof je het zelf?
pi_158260115
Nou heb ik het vandaag een beetje druk gehad maar heb eindelijk even tijd om het nieuws door te lezen, zie ik dit:

http://nos.nl/artikel/207(...)ch-niet-gehoord.html

quote:
Van Miltenburg toch niet gehoord

De Tweede Kamer heeft besloten oud-Kamervoorzitter Van Miltenburg toch niet te horen over de Teevendeal en de door haar vernietigde kopie van de klokkenluidersbrief.

Vorige week hadden de fracties nog 37 kritische vragen om te onderzoeken of Van Miltenburg betrouwbaar en als onafhankelijk voorzitter heeft gehandeld. Zij heeft deze schriftelijk beantwoord, vlak voor haar aftreden. Van Miltenburg vindt dat zij niets fout heeft gedaan.

De VVD vond dit voldoende reden om het gesprek met haar, dat voor vandaag stond gepland, te annuleren. De andere fracties hebben zich daarbij neergelegd.

Van Miltenburg wordt wel in het gebouw van de Tweede Kamer verwacht. Zij is nu lid van de VVD-fractie als 'gewoon' Kamerlid. Welke politieke onderwerpen zij in haar portefeuille krijgt is nog niet bekend.
Serieus?
Heeft deze goedkope move nog gewerkt ook?
pi_158260198
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:16 schreef Stranger het volgende:
Nou heb ik het vandaag een beetje druk gehad maar heb eindelijk even tijd om het nieuws door te lezen, zie ik dit:

[..]

Serieus?
Het moet natuurlijk wel gezellig blijven met de collega's in de kamer. Stel je voor dat we vanuit het landsbelang sjoemelaars en leugenaars hard aan zouden pakken,,,,
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_158261640
Neem toch aan dat Rutte zich morgen in het debat stevig zal moeten verantwoorden.

Helaas alleen voor de bühne, want ik verwacht dat dit uiteindelijk allemaal zonder verdere gevolgen blijft.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_158261702
De rechterlijke controle op misdrijven door de politieke macht is echt nihil blijkt maar weer.

Het is sowieso absurd dat het OM onder de hoede valt van dezelfde macht die zij zou kunnen vervolgen.

Walgelijk.
pi_158262390
Wow die komt er goed mee weg. Typisch voor de huidige politiek, als je maar opstapt met een gouden regeling is er niets meer aan de hand.
pi_158263829
Wanneer is morgen dat debat over de Teevendeal uitslag cie Oosting met Rutte, iemand enig idee?
I´m back.
  dinsdag 15 december 2015 @ 20:16:15 #234
13456 AchJa
Shut up!!!
  dinsdag 15 december 2015 @ 20:17:16 #235
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_158266720
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:16 schreef Stranger het volgende:

[..]

Serieus?
Dit land deugt echt voor geen meter.
graag op anoniem
pi_158266899
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Neem toch aan dat Rutte zich morgen in het debat stevig zal moeten verantwoorden.

Helaas alleen voor de bühne, want ik verwacht dat dit uiteindelijk allemaal zonder verdere gevolgen blijft.
Pfff een stevig debat. Echt de politici van tegenwoordig laten zich gewoon afschepen

Als ik onderstaande lees echt he dan valt mijn muil open

De Tweede Kamer heeft besloten oud-Kamervoorzitter Van Miltenburg toch niet te horen over de Teevendeal en de door haar vernietigde kopie van de klokkenluidersbrief.

Vorige week hadden de fracties nog 37 kritische vragen om te onderzoeken of Van Miltenburg betrouwbaar en als onafhankelijk voorzitter heeft gehandeld. Zij heeft deze schriftelijk beantwoord, vlak voor haar aftreden. Van Miltenburg vindt dat zij niets fout heeft gedaan.

De VVD vond dit voldoende reden om het gesprek met haar, dat voor vandaag stond gepland, te annuleren. De andere fracties hebben zich daarbij neergelegd.

Van Miltenburg wordt wel in het gebouw van de Tweede Kamer verwacht. Zij is nu lid van de VVD-fractie als 'gewoon' Kamerlid. Welke politieke onderwerpen zij in haar portefeuille krijgt is nog niet bekend.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  dinsdag 15 december 2015 @ 20:28:23 #237
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_158275574
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
Wanneer is morgen dat debat over de Teevendeal uitslag cie Oosting met Rutte, iemand enig idee?
Begint 14.00u vanmiddag.

Te volgen op NPO 1 en NPO Politiek.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_158276136
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 01:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Begint 14.00u vanmiddag.

Te volgen op NPO 1 en NPO Politiek.
Tijd voor poging #9999 om kabinet Rutte II te slopen.
pi_158283589
D66 (Pechtold) is nu aan het inbeuken op de VVD.
#NoDAPL
pi_158283682
"En daarom, premier, vraag ik aan u, probeer het vandaag eens met louter en alleen de waarheid."
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')