quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Is er geen gemeente in Brabant of Limburg die nog een burgermeester nodig hebben? Of een provincie op zoek naar een commisaris?
Dus je haalt iets door een shredder zonder het te lezen? Geloof je het zelf?quote:Op maandag 14 december 2015 10:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
In haar antwoorden op de vragen van de commissie staat herhaaldelijk dat ze het origineel nooit gezien heeft. Ik ben geen fan van deze voorzitter maar het erger maken is ook niet goed.
Serieus?quote:Van Miltenburg toch niet gehoord
De Tweede Kamer heeft besloten oud-Kamervoorzitter Van Miltenburg toch niet te horen over de Teevendeal en de door haar vernietigde kopie van de klokkenluidersbrief.
Vorige week hadden de fracties nog 37 kritische vragen om te onderzoeken of Van Miltenburg betrouwbaar en als onafhankelijk voorzitter heeft gehandeld. Zij heeft deze schriftelijk beantwoord, vlak voor haar aftreden. Van Miltenburg vindt dat zij niets fout heeft gedaan.
De VVD vond dit voldoende reden om het gesprek met haar, dat voor vandaag stond gepland, te annuleren. De andere fracties hebben zich daarbij neergelegd.
Van Miltenburg wordt wel in het gebouw van de Tweede Kamer verwacht. Zij is nu lid van de VVD-fractie als 'gewoon' Kamerlid. Welke politieke onderwerpen zij in haar portefeuille krijgt is nog niet bekend.
Het moet natuurlijk wel gezellig blijven met de collega's in de kamer. Stel je voor dat we vanuit het landsbelang sjoemelaars en leugenaars hard aan zouden pakken,,,,quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:16 schreef Stranger het volgende:
Nou heb ik het vandaag een beetje druk gehad maar heb eindelijk even tijd om het nieuws door te lezen, zie ik dit:
http://nos.nl/artikel/207(...)ch-niet-gehoord.html
[..]
Serieus?
Heeft deze goedkope move nog gewerkt ook?
Man, man, man...quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:16 schreef Stranger het volgende:
Nou heb ik het vandaag een beetje druk gehad maar heb eindelijk even tijd om het nieuws door te lezen, zie ik dit:
[..]
Serieus?
Dit land deugt echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Serieus?
Pfff een stevig debat. Echt de politici van tegenwoordig laten zich gewoon afschepenquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Neem toch aan dat Rutte zich morgen in het debat stevig zal moeten verantwoorden.
Helaas alleen voor de bühne, want ik verwacht dat dit uiteindelijk allemaal zonder verdere gevolgen blijft.
Begint 14.00u vanmiddag.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
Wanneer is morgen dat debat over de Teevendeal uitslag cie Oosting met Rutte, iemand enig idee?
Tijd voor poging #9999 om kabinet Rutte II te slopen.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Begint 14.00u vanmiddag.
Te volgen op NPO 1 en NPO Politiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |