Zelf.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maak je dit nou allemaal zelf? Of staat het al op internet?
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef vencodark het volgende:
Joh, dit nummer is nog nooit in een talentenshow gezongen.![]()
Behalve door Marieke in seizoen 1 Idols.
Ook nooit meer wat van gehoord.quote:
Hij noemt zich tegenwoordig Jake Reese.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ook nooit meer wat van gehoord.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij noemt zich tegenwoordig Jake Reese.
Nederland werd te klein voor hem. Alles hier al bereikt. Dus dan heb je een andere naam nodig voor het buitenland, dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Kleuteraankondiging?quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Die Kim Kotter is zwanger van hem, toch? Met die kleuteraankondiging
Wat een slecht nummerquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hij zong baby van Justin Bieber, maar zong het belangrijkste woord steeds fout, te weten: babyquote:
Dat is toch leuk? Hij deed het daar beter dan gisteravond.quote:
Daarom postte ik hem ookquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is toch leuk? Hij deed het daar beter dan gisteravond.
Ik zou nu wel graag willen weten hoe dat tot stand is gekomen. Heeft hij thuis zulk spul staan? Heeft hij familie/vrienden die dat spul hebben? Het is nu niet dat het nog steeds heel erg duur is maar de meeste mensen hebben niet twee goede microfoons met alles wat erbij hoort thuis staan. Je kan tegenwoordig wel heel aardig zonder een professionele studio met een professionele geluidskwaliteit opnemen. Een paar microfoons van een goede kwaliteit (minder duur dan een paar duizend Euro, fors duurder dan een paar tientjes), zo'n antispuugding, een computer, een elektrische piano en een elektrische/elektrisch versterkte gitaar en je kan al goed aan de slag. Het is geweldig voor amateurmuzikanten wat er nu allemaal mogelijk is. Het is nog steeds duur maar niet zo lang geleden betaalde je hetzelfde bedrag om eenmalig wat liedjes op te nemen.quote:
Ditquote:
quote:The Voice
Ronnie Flex denkt dan ook dat hij meer erkenning verdient. "Waarom ben ik nog niet gevraagd als jurylid van The Voice? Het maakt me ambitieuzer, ik wil het succes en respect blijven afdwingen."
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Doet me denken aan toen Glennis Hinnik Grace werd gevraagd om mee te doen en dacht dat ze bedoelden als coach
Wut?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Doet me denken aan toen Glennis Hinnik Grace werd gevraagd om mee te doen en dacht dat ze bedoelden als coach
omfgquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ce-niet-zitten.dhtml
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ce-niet-zitten.dhtml
ditquote:
quote:
ook dat ja, vooral Melissa zingt haar er volledig uitquote:
Houden zoquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
De band hoor ik harder dan de 3 grietjes.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:42 schreef ato het volgende:
Maar Melissa heb ik ook een zwak voor hoor, best een underdog
Vond ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:43 schreef Stickertje het volgende:
Zap net van SR naar TVOH.. was Ellie-nog-iets bagger?
Ik vind Wendy er dit seizoen live juist goed uitzien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Houden zo
Wendy heeft weer een jurkje van haar kleuter aangetrokken?
Na deze aflevering wel, schoften he..quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:42 schreef Myrr het volgende:
Is het nog steeds zo dat als ik nu de vorige aflevering wil kijken je daar voor moet betalen?
Ja. Vanmiddag kon het volgens mij nog wel gratis, maar daar heb je niks aan dus geen idee waarom ik dat vermeldquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:42 schreef Myrr het volgende:
Is het nog steeds zo dat als ik nu de vorige aflevering wil kijken je daar voor moet betalen?
Ben ik ook mee eens..quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Wendy er dit seizoen live juist goed uitzien.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Vanmiddag kon het volgens mij nog wel gratis, maar daar heb je niks aan dus geen idee waarom ik dat vermeld
Ze ziet er te zonnebank bruin uitquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kerstkaart met peertenpen0r opsturenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:45 schreef Studiotje het volgende:
Mensen sturen kerstkaartjes naar The Voice?
Doe wat met je leven.
Ik hoef niet weer een brief..quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Kerstkaart met peertenpen0r opsturen
Goede belichting. Echt dat is allesquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, ik had het over kleding en haar enzo. Dat is sommige seizoenen wel anders geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Goede belichting. Echt dat is alles
Plsquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen show met Kerst? Gemiste kans! Hoeft heus niet live, maar een aantal leuke liedjes opnemen en naar Disney of zo...of de Efteling.
Jesus wordt geboren?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Myrr het volgende:
Godver, volgende Voice heb ik een kind uitgepoept.
Nou dat Euro Disney kan ik langzamerhand niet meer zienquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen show met Kerst? Gemiste kans! Hoeft heus niet live, maar een aantal leuke liedjes opnemen en naar Disney of zo...of de Efteling.
Moet ze de standaard maat 42 hebben van de gemiddelde Nederlandse vrouw ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:46 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Is Wendy zwanger? Of heeft ze eindelijk een gezond gewicht
Hear hear.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Moet ze de standaard maat 42 hebben van de gemiddelde Nederlandse vrouw ofzo.
Prima figuur maar je ziet het niet meer zo snel
Eindelijk geïnspireerde recente muziekquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke keuze qua lied, had ik niet van hem verwacht
Iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, ik had het over kleding en haar enzo. Dat is sommige seizoenen wel anders geweest.
vind het niet bij hem passen, ik vind hem categorie david hasselhoffquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke keuze qua lied, had ik niet van hem verwacht
Efteling dan. Is ook de partner dit seizoen, toch? Of was dat vorig jaar alleen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat Euro Disney kan ik langzamerhand niet meer zien
Ze ziet er goed uitquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Moet ze de standaard maat 42 hebben van de gemiddelde Nederlandse vrouw ofzo.
Prima figuur maar je ziet het niet meer zo snel
Typische foute man?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:49 schreef ato het volgende:
Aan de ene kant vind ik hem aantrekkelijk, aan de andere kant vind ik hem een lul.
Qua zang niet bijzonder trouwens..
quote:
Indisch?quote:
ik snap de vraag nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:54 schreef gniffie het volgende:
gaat iemand nog Justin Bieber coveren vnv?
Beter dan deze aidsquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:54 schreef gniffie het volgende:
gaat iemand nog Justin Bieber coveren vnv?
Kwam door de jurk die ze aanhad bij haar auditie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef ato het volgende:
Neda heeft iets weg van Alicia Keyes.
Neda was 1 van mijn favo's dat is inmiddels gezakt..
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Beter dan de vorige twee keer
Datquote:
We kunnen een enkele reis Suriname voor hem crowdfunden?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Met dit loensende stuiterballetje heb ik niks. Te druk en niet mijn smaak qua liedjes en stem.
Nu hij net met een zelfde soort meuk aankomt als alle weken stem ik voor, halelujahquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We kunnen een enkele reis Suriname voor hem crowdfunden?
Hahahaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wendy praat alsof ze voor het publiek van Knoop in je Zakdoek staat te presenteren
Nee, want kunstje. Je kan ook niet een konijn vragen om te miauwenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jared... kan hij ook ballads?
Weer het zelfde kunstje
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar, mensen, mijn sushi was heerlijk
sushiquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar, mensen, mijn sushi was heerlijk
Weet niet. Ik had pizza met chocomelquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We deelden hier toch altijd snacks?
Ik zit ook te twijfelen of ik er nog een tweede in ga gooien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sushi![]()
ik heb vandaag 2 pizza's opgevreten
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:03 schreef Stickertje het volgende:
leest anouk mee op fok! ze zegt elke week wat wij posten
Hahahaha Wendy en Anouk?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:01 schreef Studiotje het volgende:
Hier een plaatje voor de verveling:
[ afbeelding ]
Hij voegt echt niets toe, behalve awkward momenten, ik vind het heerlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Martijn vind ik zo verschrikkelijk onzinnig
Echt héquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Martijn vind ik zo verschrikkelijk onzinnig
Cee is haar ghostwriterquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:04 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Anouk zit gewoon tussen de nummers door hier mee te lezen, en af en toe denkt ze 'oh ja goeie, ga ik zeggen, leuk'
Marco is de Rutte van The Voicequote:Op vrijdag 18 december 2015 21:04 schreef gniffie het volgende:
al die verdraaide negatieve opmerkingen toch positief laten lijken. Deze mensen moet debatteren
Metallicaquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:04 schreef DKUp het volgende:
Een heel ander liedje hoor
De volgende week....
Ja, briljant. Piempie daarentegenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had plaspauze, had Anouk goed commentaar?
yep, wat iedereen denkt, zegt anoukquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ah, the usualquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, briljant. Piempie daarentegen
Elke week constantquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:06 schreef Reismeis het volgende:
[..]
yep, wat iedereen denkt, zegt anouk
Vond het wel okay. Maar ze is zo schattig en het is om de hoek voor mij, dus ach.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kaartjes doorverkocht, laatste cd valt zo tegen
Ja eerlijk, hij doet iedere week hetzelfde. Zekent het wel..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Grindr?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:07 schreef Studiotje het volgende:
Jamai heeft me nog steeds geblokkeerd op Twitter
haha waarom?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:07 schreef Studiotje het volgende:
Serieus?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:07 schreef Studiotje het volgende:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:07 schreef Studiotje het volgende:
Ze zei: alles wat je doet is hetzelfde, ik wil weten wie jij bent als artiest. Marco: dit is Jared. En toen dachten we allemaal aan de Soundmixshow.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zei: alles wat je doet is hetzelfde, ik wil weten wie jij bent als artiest. Marco: dit is Jared. En toen dachten we allemaal aan de Soundmixshow.
quote:
quote:
Hij was op TV en zei dat ik z'n lelijke grafkop liever niet op tv zag. Toen tweete die boos terug en toen blokkeerde die mijquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Hoe dan?
Wat een naarling, wel. Bah.
Wat een gemisquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij was op TV en zei dat ik z'n lelijke grafkop liever niet op tv zag. Toen tweete die boos terug en toen blokkeerde die mij
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij was op TV en zei dat ik z'n lelijke grafkop liever niet op tv zag. Toen tweete die boos terug en toen blokkeerde die mij
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan ik beamen..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Ik werd een keer uitgemaakt voor Trol door de bassist van Guns n Roses
Talpaquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Zit er nog een verband met die tussenstandjes? Klopt er ooit iets van?
quote:
Begrijp ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Timeline is niet meer hetzelfde sinds
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
Hij had een of ander boek geschreven en claimde dat hij alles zou vertellen, toen trok ik in twijfel of hij dat wel echt zou doen en niet bepaalde feiten verdraaien om beter uit de verf te komen.. Toen noemde hij mij een troll
The Writerquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:12 schreef ato het volgende:
Ik vond vooral de eerste liedjes van Ellie goed, dit vond ik zo'n dooddoener van een liedje. Maar ik heb haar inderdaad beter horen zingen. Dus geef ik haar de voordeel van de twijfel.
Ze twittert dat ze zich niet zo goed voeltquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:12 schreef ato het volgende:
Ik vond vooral de eerste liedjes van Ellie goed, dit vond ik zo'n dooddoener van een liedje. Maar ik heb haar inderdaad beter horen zingen. Dus geef ik haar de voordeel van de twijfel.
Doordat iedereen altijd 'net even verkouden en ziek is' neem je het ook niet meer serieus, maar wellicht is ze echt heel erg ziek. Je hoort het wel iig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:12 schreef ato het volgende:
nee maar blijkbaar kunnen bekende mensen niet tegen kritische vragenquote:
Grafkop zou ik ook niet bijzonder waarderen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee maar blijkbaar kunnen bekende mensen niet tegen kritische vragen![]()
of terecht commentaar in het geval van jamai
Iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee maar blijkbaar kunnen bekende mensen niet tegen kritische vragen![]()
of terecht commentaar in het geval van jamai
Maar dat heeft ie tochquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Grafkop zou ik ook niet bijzonder waarderen.
Je hebt een grafkopquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Grafkop zou ik ook niet bijzonder waarderen.
En dan gaf ik mijn excuses en we leefden nog lang en gelukkigquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ik twitter had, had je van mij ook een rotschop gehad.
Dat is best wel ernstigquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb nos.nl gehaald_
Nu wil ik weten wat je Twitter isquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik tweet maatschappelijke dingen![]()
link?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb nos.nl gehaald_
Zo subtiel en genuanceerdquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Studiotje het volgende:
GLENNIS
Verzuurd stuk vaginale schimmel
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Studiotje het volgende:
GLENNIS
Verzuurd stuk vaginale schimmel
Burn is ook fijn, jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef ato het volgende:
[..]
Anything can happen en burn vind ik goed.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik tweet maatschappelijke dingen![]()
Ze hoeft 'm alleen maar uit te doen en om de kerstboom te knopen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat een lillik Hans Klok-pakje heeft ze aan.
Inderdaad. Man, wat een smakeloos iets.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze hoeft 'm alleen maar uit te doen en om de kerstboom knopen.
Alleen niet zo Yellen.. Bedoel ik..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:22 schreef ato het volgende:
Ik vind het een stuk beter dan voorgaande artiesten, alleen. Iet zo tellen Melis..
Lekkah hip!quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:22 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wat zou ze hebben gedacht toen ze met dat discobal-pak aan kwamen zetten?
Ik vind het wel mooi als kado-papierquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:22 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wat zou ze hebben gedacht toen ze met dat discobal-pak aan kwamen zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |