We kunnen een enkele reis Suriname voor hem crowdfunden?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Met dit loensende stuiterballetje heb ik niks. Te druk en niet mijn smaak qua liedjes en stem.
Nu hij net met een zelfde soort meuk aankomt als alle weken stem ik voor, halelujahquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We kunnen een enkele reis Suriname voor hem crowdfunden?
Hahahaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wendy praat alsof ze voor het publiek van Knoop in je Zakdoek staat te presenteren
Nee, want kunstje. Je kan ook niet een konijn vragen om te miauwenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jared... kan hij ook ballads?
Weer het zelfde kunstje
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar, mensen, mijn sushi was heerlijk
sushiquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar, mensen, mijn sushi was heerlijk
Weet niet. Ik had pizza met chocomelquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We deelden hier toch altijd snacks?
Ik zit ook te twijfelen of ik er nog een tweede in ga gooien.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
sushi![]()
ik heb vandaag 2 pizza's opgevreten
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:03 schreef Stickertje het volgende:
leest anouk mee op fok! ze zegt elke week wat wij posten
Hahahaha Wendy en Anouk?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:01 schreef Studiotje het volgende:
Hier een plaatje voor de verveling:
[ afbeelding ]
Hij voegt echt niets toe, behalve awkward momenten, ik vind het heerlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Martijn vind ik zo verschrikkelijk onzinnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |