quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef minthy het volgende:
Het wordt me nu pas duidelijk dat er een top-zoveel afgedraaid wordt.
Ook goedemorgen.
Er zit een stuk in Finding out More dat er precies op lijkt. Teardrop heet dat nummer?quote:
Jij wilde natuurlijk een leuk woordgrapje met deze post, he?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik voel het aan alles, Tamme Impala op 1.
Wolfrolf weet niks.quote:
Wel verdacht dat jullie zo vlak na elkaar binnenkomen.quote:
ik voorspel dat Iron Sky volgend jaar nummer 1 staat in de top tweeduizendquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, Paolo Nutini kan het ook zijn gewordenEen Imagine-effect.
Da's ook niet lastig bij een triphopbeat, werkelijk alles lijkt daar op elkaar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zit een stuk in Finding out More dat er precies op lijkt. Teardrop heet dat nummer?
sowieso zijn de optredens niet goed gemixt voor op de radio gedurende de dagquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:35 schreef Cee het volgende:
Ligt het aan mij of staat het een en ander een beetje vals afgestemd daar bij de Haevns?
wat is daar verdacht aan, we zouden toch niks hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel verdacht dat jullie zo vlak na elkaar binnenkomen.
Nee, bah. Geen viezigheid hier hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is daar verdacht aan, we zouden toch niks hebben
alleen handjes vasthouden hoorquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, bah. Geen viezigheid hier hoor.
Boven de dekens toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen handjes vasthouden hoor
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou soms willen dat de Ma van Mint ook een FOK! account had.
al 13 jaar hypequote:
Wel waar we het allemaal kunnen zien.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen handjes vasthouden hoor
Echt een goeie post van jou, die kan ik waarderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |