6x te veel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:23 schreef richolio het volgende:
Op Lowlands hebben ze dit nummer in totaal zes keer gedaan
Als je niet meer repertoire hebt moet je wel he?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:23 schreef richolio het volgende:
verdommequote:Op vrijdag 11 december 2015 23:23 schreef richolio het volgende:
Ah ja, verder nu nog Muse en Tame Impala denk ik?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Iron Sky stond vorig jaar niet in de lijst.
Die verwacht ik dan ook nog wel, die zal wel op 1 staan door al die shit de afgelopen weken dan
Ik denk eigenlijk Ellie Goulding dan. Muse zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah ja, verder nu nog Muse en Tame Impala denk ik?
Muse staat op 3.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk Ellie Goulding dan. Muse zou ook kunnen.
I dont like mondays???quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Krijgen we het aftreksel van het intro van de serie House
Je dacht met die nummertjes dat ze aan het bingoën waren?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef minthy het volgende:
Het wordt me nu pas duidelijk dat er een top-zoveel afgedraaid wordt.
Ook goedemorgen.
GOEDEDAGSCHOTEL!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef minthy het volgende:
Ook goedemorgen.
net wakker?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef minthy het volgende:
Ook goedemorgen.
Eng mannetje.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:32 schreef Cee het volgende:
Wat kan die Barend toch ongelofelijk popiejopie praten zeg. Bam bam bam track boys.
Cola-tje doen dan maar?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef minthy het volgende:
Ook goedemorgen.
Z'n kaken staan ook wat te strak volgens mij.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:32 schreef Cee het volgende:
Wat kan die Barend toch ongelofelijk popiejopie praten zeg. Bam bam bam track boys.
trollface.jpgquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Z'n kaken staan ook wat te strak volgens mij.
Ik twijfel nog, Paolo Nutini kan het ook zijn gewordenquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik voel het aan alles, Tamme Impala op 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |