Nee man. Vervelende plaat dat het is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:08 schreef Tourniquet het volgende:
Deze had ik toch echt top 3 ingeschat.
Vind 'm wel lekker. Maar vooral omdat het nr. 2 in de wereldwijde streamcharts was.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee man. Vervelende plaat dat het is.
Nou idd.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee man. Vervelende plaat dat het is.
Hadden we Kensington al?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan moeten we nog 1 artiest.. geen idee wie we dan nog moeten hebben.
Balthazar sowieso! Was Psycho van Muse een grote hit? Geen idee.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie komen er nog? Adele, Kensington, Tame Impala. Zou Kygo nog komen?
Ronnie Flex?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bieber?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
Ze winnen wel beste tieten van het jaarquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien Sheppard ipv Muse als Muse niet in de keuzelijst komt, maar op de een of andere manier voelt Sheppard niet als iets wat een SvhJ kan winnen..
Het hele weekend tieten in het topic.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze winnen wel beste tieten van het jaar
Niet alleen dit weekend.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het hele weekend tieten in het topic.
6x te veel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:23 schreef richolio het volgende:
Op Lowlands hebben ze dit nummer in totaal zes keer gedaan
Als je niet meer repertoire hebt moet je wel he?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:23 schreef richolio het volgende:
verdommequote:Op vrijdag 11 december 2015 23:23 schreef richolio het volgende:
Ah ja, verder nu nog Muse en Tame Impala denk ik?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Iron Sky stond vorig jaar niet in de lijst.
Die verwacht ik dan ook nog wel, die zal wel op 1 staan door al die shit de afgelopen weken dan
Ik denk eigenlijk Ellie Goulding dan. Muse zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah ja, verder nu nog Muse en Tame Impala denk ik?
Muse staat op 3.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk Ellie Goulding dan. Muse zou ook kunnen.
I dont like mondays???quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Krijgen we het aftreksel van het intro van de serie House
Je dacht met die nummertjes dat ze aan het bingoën waren?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef minthy het volgende:
Het wordt me nu pas duidelijk dat er een top-zoveel afgedraaid wordt.
Ook goedemorgen.
GOEDEDAGSCHOTEL!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef minthy het volgende:
Ook goedemorgen.
net wakker?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef minthy het volgende:
Ook goedemorgen.
Eng mannetje.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:32 schreef Cee het volgende:
Wat kan die Barend toch ongelofelijk popiejopie praten zeg. Bam bam bam track boys.
Cola-tje doen dan maar?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef minthy het volgende:
Ook goedemorgen.
Z'n kaken staan ook wat te strak volgens mij.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:32 schreef Cee het volgende:
Wat kan die Barend toch ongelofelijk popiejopie praten zeg. Bam bam bam track boys.
trollface.jpgquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Z'n kaken staan ook wat te strak volgens mij.
Ik twijfel nog, Paolo Nutini kan het ook zijn gewordenquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:34 schreef Slobeend het volgende:
Ik voel het aan alles, Tamme Impala op 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |