Ja ik ook. En niet als gimmick zoals bij die Marjet, maar recht uit het hart.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:15 schreef Stickertje het volgende:
vind wel leuk dat brace in het nederlands zingt, moeten er meer doen
quote:
Dit achter elkaarquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh nee, mensen, hij raakt me echt![]()
Danielquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef Cee het volgende:
Wie was het beste tot nu toe? Ja sorry, ik heb echt het meeste gemist en wil even op de hoogte worden gebracht. Wie gaat er uit?
Zij is toch wel knapper.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Maar serieus... Ze delen hetzelfde hoofd ofzo?
ik denk daniel & maanquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Daniel of melissa of Ivar gaat eruit
*ril.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Cee het volgende:
Jeeeetje wat een laklaag professioneel-spreken zit er ineens over Romy heen.
Haar krullen vond ik ook leuker.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, ze moet niet meer kwijt, anders wordt ze size Wendy
Ik vind haar stem ge-wel-dig, maar ik kan haar niet sympathiek vinden.quote:
ja, op rtl 5quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Breekfast het volgende:
WTF, nog een seizoen? IDols kwam ook alweer terug toch?
Idols is voor de freaks, dit is voor familieleden en collega's.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Breekfast het volgende:
Niet als je mijn familieleden en collega's kent.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Idols is voor de freaks, dit is voor familieleden en collega's.
Maan is haske populair als je het mij vraagt.quote:
Ik denk dat jamai z'n bril niet draagt wanneer hij voor de spiegel staat.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Jamai knapt bijna uit zijn pak. Dat heb ik met mijn kersttrui
En SBS komt ook ergens volgend jaar met een exotische talentenjachtquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Idols is voor de freaks, dit is voor familieleden en collega's.
Ja maar daar mag je alleen aan mee doen als je 28 of jonger bent.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Breekfast het volgende:
wut?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maan is haske populair als je het mij vraagt.
Hopelijk iets dat weer überslecht is, ik heb wel weer zin in hele foute tv.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
En SBS komt ook ergens volgend jaar met een exotische talentenjacht
Niveauttje Mentalisten? Niveatje BN'ers in een bananen pak? Of toch liever Popstars / Idols?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hopelijk iets dat weer überslecht is, ik heb wel weer zin in hele foute tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |