soberso?quote:Op woensdag 16 december 2015 10:42 schreef Flipmoehoe het volgende:
Dat tractorpulling gedoe is ook elk jaar in ons dorp, maar ben er nog nooit wezen kijken
De Giro komt wel in 2016 door gemeente Berkelland, er is dus soberso op 1 dag wat te beleven volgend jaar
soberso is toch sowiesoquote:Op woensdag 16 december 2015 10:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
#autocorreaanvullingjeweettoch
Soberso ben je geen FOK!ker als je soberso niet kent.quote:Op woensdag 16 december 2015 10:55 schreef Blik het volgende:
[..]
soberso is toch sowiesogeen woord?
nopequote:Op woensdag 16 december 2015 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Soberso ben je geen FOK!ker als je soberso niet kent.
Ken je famfare wel?
chanantquote:
Hoerenveenquote:Op woensdag 16 december 2015 11:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is slechts sinds 2010 in gebruik
TTK / Originele Taal- en Spelfouten #42
Ik zal het opnemen in m'n volgende vakantiefietsplan. Klinkt goed.quote:
Als je dat niet kent, heb je het in het verkeerde woordenboek opgezogdquote:Op woensdag 16 december 2015 10:55 schreef Blik het volgende:
[..]
soberso is toch sowiesogeen woord?
Winter zoals nu of winter zoals winter vroeger was ?quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:20 schreef poiuytr het volgende:
Moet eigenlijk alleen nog setje winterhandschoenen hebben die goed over de mouw heen vallen. Vorige week voor het eerst echt mijn Alpha jacket getest, godsklere wat is dat ding warm zeg. Was ongeveer 5 graden, maar geen moment koud gehad zelfs met opstappen niet. Desondanks vind ik de prijs nog steeds belachelijk 200¤+, gelukkig had ik een mooie deal anders had ik m niet gekocht.
Geen idee, ik woon daar niet. Maar Drenthe is wel mooi hoor. Kun je uren fietsen zonder stoplichten tegen te komen. En ze hebben ook de VAM col.quote:
Een leek kan de AGR bordjes volgen.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:55 schreef Z het volgende:
Hé ddx, als je met de trein naar Maastricht gaat om daar in de buurt te fietsen, fiets je dan makkelijk de stad uit? En kan je zonder Garmin oid, daar aardige routes vinden?
Geen stoplichten, maar wel veel klinkers. En heel veel mooie weggetjes, ik mag er graag fietsen!quote:Op woensdag 16 december 2015 21:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Geen idee, ik woon daar niet. Maar Drenthe is wel mooi hoor. Kun je uren fietsen zonder stoplichten tegen te komen. En ze hebben ook de VAM col.
Ik ook, puur genotquote:Op woensdag 16 december 2015 22:01 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Geen stoplichten, maar wel veel klinkers. En heel veel mooie weggetjes, ik mag er graag fietsen!
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:53 schreef Oksel het volgende:
Goede tip uit dit topic: ongevallen tanden-module aanzetten bij je nieuwe zorgpolis!
Is dat niet automatisch zo? Ik heb mijn verzekering aangevraagd via Independer, en daar zat het al bij dacht ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:53 schreef Oksel het volgende:
Goede tip uit dit topic: ongevallen tanden-module aanzetten bij je nieuwe zorgpolis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |