Bij mij heeft de substantie eigenlijk altijd dezelfde dikte. Maar ik leg niet met millimeter precisie een druppel op elke schakel. Ik leg het tuitje op de ketting en draai de ketting een paar keer rond. Doe dit wel de avond voor de rit zodat de wax nog even kan drogen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:02 schreef poiuytr het volgende:
Is jullie potje squirt lube op het begin ook altijd behoorlijk waterig? Lastig om dan exact de squirt op een schakel te leggen en lekt vaak op de grond.
Stages komt voor crankstellen van carbon en als je echt zo graag een PM wil, waarom je Red22 niet verkopen en stage compatible crankstel halen?quote:Op maandag 14 december 2015 21:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Stages lukt (nu) niet, want ik heb alleen maar Carbon crankstellen.
Ja die favero's heb ik ook gezien. Ik ben sowieso het meest gecharmeerd van pedaal gebaseerde systemen vanwege de uitwisselbaarheid, de vector leek me al vanaf het begin super! De prijs wat minder... Vector en powertap pedalen zitten allebei natuurlijk hoog aan de prijs, en dat favero pedaal zit er flink onder.
Een powertap wiel is ook leuk, maar dan moet je wel altijd alleen met dat ene wiel racen, trainen, cyclos rijden...
Keuzes keuzes, wel leuk
Ja als er hier gesquirt wordt lukt het ook nooit zo om precies op de schakel te mikken. Wij leggen er een zeiltje onder, squirten die hele fiets vol, en wat er vanaf druipt opvangen op het zeil en dan terug in het flesje.quote:Op maandag 14 december 2015 20:02 schreef poiuytr het volgende:
Is jullie potje squirt lube op het begin ook altijd behoorlijk waterig? Lastig om dan exact de squirt op een schakel te leggen en lekt vaak op de grond.
Dan moet ik twee red crankstellen (10 speed, geen 22) -die niemand wil want wie rijdt er nou nog met 10 kransjes- verkopen, plus ook nog een fsa Crankstel.quote:Op maandag 14 december 2015 21:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Stages komt voor crankstellen van carbon en als je echt zo graag een PM wil, waarom je Red22 niet verkopen en stage compatible crankstel halen?
Dat wel, bij Garmin kun je vervangende onderdelen halen. Bij een Powertabwiel moet je al gaan omvlechten.quote:Op maandag 14 december 2015 22:13 schreef ddx het volgende:
Nadeel is dat pedalen toch wat rapper slijten dan crank(/arm).
Je zal vast vervangende onderdelen kunnen kopen.
Kan wel afweging zijn om trouwens bekender merk zoals powertap te nemen, straks bestaat bedrijf over jaar niet meer en zit je dan zonder slijtagedelen te kunnen vervangen....
Dat was een oude versie met draad. De nieuwe zijn veel beter.quote:Op dinsdag 15 december 2015 06:17 schreef kaasplankje het volgende:
Eentwee had toch een tweedehands powertab wiel gekocht? Dat was snel kapot?
Het is wel een mechanisch onderdeel net als een pm pedaal. Lijkt me ook niet zo verstandig zoiets 2ehands aan te schaffen ivm met de afschrijving/technische levensduur.quote:Op dinsdag 15 december 2015 06:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat was een oude versie met draad. De nieuwe zijn veel beter.
Mij ook niet. Die van mij had na een paar maanden problemen met de batterij. Was steeds binnen paar weken leeg, terwijl die 300 uur mee moet gaan. Opgestuurd naar Sram en had binnen een week een volledige nieuwe pm gekregen. Regel dat maar eens met een 2e hands.quote:Op dinsdag 15 december 2015 07:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is wel een mechanisch onderdeel net als een pm pedaal. Lijkt me ook niet zo verstandig zoiets 2ehands aan te schaffen ivm met de afschrijving/technische levensduur.
Hebben ze een webshop?quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:29 schreef MCH het volgende:
Er zal wel weer een Jan Doedel zijn die het goedkoper kan fixen maar fm Klaucke in Assen heeft een Kerst Weken Actie met o.m 2 halen 1 betalen op alles van Shimano, SRAM, Campa en KMC onderdelen en alle buitenbanden de 2e voor 12.50.
Ik ga niet naar assen toe voor die kerstactie om er daar achter te komen dat ze net niet hebben wat ik wilquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat begrip in Drenthe al kennen.
Dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 15 december 2015 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga niet naar assen toe voor die kerstactie om er daar achter te komen dat ze net niet hebben wat ik wil
ddx wel die gaat op de fietsquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga niet naar assen toe voor die kerstactie om er daar achter te komen dat ze net niet hebben wat ik wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |