volgens mij wel iddquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef HPLC het volgende:
Maar zullen wel mensen zijn die vergeten zijn de SC uit MyAt te halen
huh?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is dat het morgen weekend is, anders werd je gequote.
Waar staat dat van die lurkers dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef HPLC het volgende:
Maar zullen wel mensen zijn die vergeten zijn de SC uit MyAt te halen
Het is nou al weekendquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is dat het morgen weekend is, anders werd je gequote.
2nutz denk ik, maar die zoekt toch gewoon iedere dag op zijn naam in mycroft?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet zelf toch ook wel op wie ik doel?
Ik zit de hele dag de SC te refreshenquote:
Dacht dat die teruglas ;$quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
2nutz denk ik, maar die zoekt toch gewoon iedere dag op zijn naam in mycroft?
mezelf opzoeken is echt tyfusquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
2nutz denk ik, maar die zoekt toch gewoon iedere dag op zijn naam in mycroft?
ik heb dezelfde struggle en krijg allemaal gejank over guus meeuwis tussendoorquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mezelf opzoeken is echt tyfus
Herman, Hermann, Der_Mann, dermann
gvd man GEBRUIK ALLEMAAL DEZELFDE
Oké Spekkiequote:Op vrijdag 11 december 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik op Herman zoek krijg ik allemaal topics met tong dus stel jij je niet zo aanquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik heb dezelfde struggle en krijg allemaal gejank over guus meeuwis tussendoor
aansteller
echt he, het is gwn hermannquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jij verdient een marteling, ik niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik op Herman zoek krijg ik allemaal topics met tong dus stel jij je niet zo aan
Willoow, mag ik je wat vragen?quote:
Owh, zal allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
om te weten wie backstabbende zetpilzuigers zijn
is t zo erg jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Om te genieten van al die madheid in de Geerd SC.
Ja, en een paar jaar later deed ik ze uit.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Willoow, mag ik je wat vragen?
Toen je een piercing had, wilde je er toen niet meteen meer hebben?
Door mij nooit.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of ik er wel of niet ben maakt niet uit, word altijd even hard beledigd
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php?query=Guus*&ignore_terms=&posted_by=&ignore=&search_fields=all&post_filter[]=quote&post_filter[]=own&post_filter[]=top&post_filter[]=op&display_images=yes&shortcut_name=&date_month=0quote:
Kom vechten dan, dikke papzakquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
hplc post ook in de geerd scwanne boeler
quote:
quote:
dan moet ik inloggen en heb geen zin om die shit op te gaan zoekenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
gwn alles kopieëren en plakken
vieze overloperquote:
HEY EVAquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Willoow, mag ik je wat vragen?
Toen je een piercing had, wilde je er toen niet meteen meer hebben?
dat moet sws welquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan moet ik inloggen en heb geen zin om die shit op te gaan zoeken
ja laat dan maarquote:
Hoeveel baht krijg ik daarvoor?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:19 schreef Toto69 het volgende:
wil er iemand helpdeskmedewerker voor AEV worden, het wordt m te druk
Nee.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:19 schreef Toto69 het volgende:
wil er iemand helpdeskmedewerker voor AEV worden, het wordt m te druk
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
haha Guus kreeg een emogif van geerd
downies hebben nu ook hun eigen plekje op FOK!quote:
insinueer je nu dat wij geen downies zijnquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
downies hebben nu ook hun eigen plekje op FOK!
minder iigquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
insinueer je nu dat wij geen downies zijn
Ik post nu mee.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja laat dan maar
ik keek net in dat topic en het niveau zegt al wel genoeg
Dat is dit toch al?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
downies hebben nu ook hun eigen plekje op FOK!
heb teruggekaatstquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
haha Guus kreeg een emogif van geerd
Down on the corner, out in the streetquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
insinueer je nu dat wij geen downies zijn
nou nou nou nou nou noun ouno unou nou nou nou nou nou nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, misschien kun je de kanker die jouw posts zijn beter in de Geerd-SC houden.
Zal wel aan Remqo vragen of hij hem dicht gooitquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:26 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
De deur van deze SC stond open.
sowwquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
TRquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
gebeurtquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:28 schreef Willoow het volgende:
Hou de kanker maar lekker hier hoorGebeurdt er nog eens wat.
Blijf jij hier dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:28 schreef Willoow het volgende:
Hou de kanker maar lekker hier hoorGebeurdt er nog eens wat.
spreek voor jezelf guus is mijn homiequote:Op vrijdag 11 december 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
neem Guus aub mee, dat puberige gedrag van hem altijd worden we een beetje ziek van
is op z'n bril gaan zitten, omdat oud, in de koelkastquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:30 schreef HPLC het volgende:
Waar blijft Frank? Waarom ligt WCH alweer zo vroeg op bed? En waar is mijn bier?
Ga allebei danquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
spreek voor jezelf guus is mijn homie
neem dp ook maar mee, houdt niet van Taylor Swift en dat kunnen we hier niet hendelenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
spreek voor jezelf guus is mijn homie
fout, stond nog in voorraadkastquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is op z'n bril gaan zitten, omdat oud, in de koelkast
ja volgens mij heb je die al een keer gepostquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:31 schreef Catkiller het volgende:
Voor mijn bff dp, al is het een oudere set en heeft die em misschien al gehoord, speciaal FOK! geopend alles
Kan ik inkomen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
neem Guus aub mee, dat puberige gedrag van hem altijd worden we een beetje ziek van
ik blijf gewoon lekker hierquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
neem dp ook maar mee, houdt niet van Taylor Swift en dat kunnen we hier niet hendelen
Ik ook.quote:
WAT DOE JE ME AAN PAUSKEquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja om hun eigen zielige SC goed te praten_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |