volgens mij wel iddquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef HPLC het volgende:
Maar zullen wel mensen zijn die vergeten zijn de SC uit MyAt te halen
huh?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is dat het morgen weekend is, anders werd je gequote.
Waar staat dat van die lurkers dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:06 schreef HPLC het volgende:
Maar zullen wel mensen zijn die vergeten zijn de SC uit MyAt te halen
Het is nou al weekendquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is dat het morgen weekend is, anders werd je gequote.
2nutz denk ik, maar die zoekt toch gewoon iedere dag op zijn naam in mycroft?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet zelf toch ook wel op wie ik doel?
Ik zit de hele dag de SC te refreshenquote:
Dacht dat die teruglas ;$quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
2nutz denk ik, maar die zoekt toch gewoon iedere dag op zijn naam in mycroft?
mezelf opzoeken is echt tyfusquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
2nutz denk ik, maar die zoekt toch gewoon iedere dag op zijn naam in mycroft?
ik heb dezelfde struggle en krijg allemaal gejank over guus meeuwis tussendoorquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mezelf opzoeken is echt tyfus
Herman, Hermann, Der_Mann, dermann
gvd man GEBRUIK ALLEMAAL DEZELFDE
Oké Spekkiequote:Op vrijdag 11 december 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik op Herman zoek krijg ik allemaal topics met tong dus stel jij je niet zo aanquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik heb dezelfde struggle en krijg allemaal gejank over guus meeuwis tussendoor
aansteller
echt he, het is gwn hermannquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Jij verdient een marteling, ik niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik op Herman zoek krijg ik allemaal topics met tong dus stel jij je niet zo aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |