Willoow, mag ik je wat vragen?quote:
Owh, zal allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
om te weten wie backstabbende zetpilzuigers zijn
is t zo erg jaquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Om te genieten van al die madheid in de Geerd SC.
Ja, en een paar jaar later deed ik ze uit.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Willoow, mag ik je wat vragen?
Toen je een piercing had, wilde je er toen niet meteen meer hebben?
Door mij nooit.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of ik er wel of niet ben maakt niet uit, word altijd even hard beledigd
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php?query=Guus*&ignore_terms=&posted_by=&ignore=&search_fields=all&post_filter[]=quote&post_filter[]=own&post_filter[]=top&post_filter[]=op&display_images=yes&shortcut_name=&date_month=0quote:
Kom vechten dan, dikke papzakquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:16 schreef deadprez het volgende:
hplc post ook in de geerd scwanne boeler
quote:
quote:
dan moet ik inloggen en heb geen zin om die shit op te gaan zoekenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
gwn alles kopieëren en plakken
vieze overloperquote:
HEY EVAquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Willoow, mag ik je wat vragen?
Toen je een piercing had, wilde je er toen niet meteen meer hebben?
dat moet sws welquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan moet ik inloggen en heb geen zin om die shit op te gaan zoeken
ja laat dan maarquote:
Hoeveel baht krijg ik daarvoor?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:19 schreef Toto69 het volgende:
wil er iemand helpdeskmedewerker voor AEV worden, het wordt m te druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |