Ze gaat zo nog even tv-makenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Praatte ze maar met haar mond dicht
Ach welnee. Cees bedoelde dat niet slecht, hij wou gewoon peilen hoe het zit. Gabriëlle begon er ook over. Je moet het daar rustig over kunnen hebben. Het is zeer ongezond als je zo vet bent, het geeft gegarandeerd problemen op de lange termijn (los van extra kledingkostenquote:Op maandag 7 december 2015 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. Wat een naar vervelend mannetje.
LOLquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:05 schreef DKUp het volgende:
Nicole: Ik gun het Ivan of mezelf
Ze noemde op de streams nog Mark en Gabrielle.
Ik hoop dat het Ivan wordt. Dat is de enige met passie daar die ook nog eens hard werkt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
De persoon die het het meest verdiende is er helaas alweer uit: Armanda. Van de huidige inwoners mag Bas het van mij worden. Nicole staat ergens onderaan.
Dat is wat hij voorheeft op Bas maar Bas heeft meer de idealen en die moeten zwaarder wegen in een utopia.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Ivan wordt. Dat is de enige met passie daar die ook nog eens hard werkt.
Dat is hij soms ook maar het is flauw om hem daarom te pakken op iets wat je van een ander (in dit geval Gabriëlle) wel accepteert. Misschien had jij dat nog niet meegekregen maar die dubbele standaard is er duidelijk. Bovendien deed Cees daarmee niets verkeerd. Ik weet niet of dat je het in de gaten hebt maar dat nieuwe meisje is nog vetter dan Gabriëlle en Gabriëlle zit ruim boven de obesitasgrens (ruim boven de morbide obesitasgrens toen ze begon aan Utopia).quote:En Cees vind ik gewoon een vervelende zeurpiet.
Idealen geweldig. Maar er vervolgens helemaal niets mee doen en de hele dag maar een beetje rondlummelen met de dieren, mwa, daar heb je gewoon weinig aan. In zo'n samenleving hoort iedereen zijn steentje bij te dragen en dat doet hij in mijn ogen niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is wat hij voorheeft op Bas maar Bas heeft meer de idealen en die moeten zwaarder wegen in een utopia.
[..]
Dat is hij ook maar het is flauw om hem daarom te pakken op iets wat je van een ander (in dit geval Gabriëlle) wel accepteert. Misschien had jij dat nog niet meegekregen maar die dubbele standaard is er duidelijk. Bovendien deed Cees daarmee niets verkeerd.
Niemand daar doet veel. Het gaat in ieder geval tussen hen twee.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idealen geweldig. Maar er vervolgens helemaal niets mee doen en de hele dag maar een beetje rondlummelen met de dieren, mwa, daar heb je gewoon weinig aan. In zo'n samenleving hoort iedereen zijn steentje bij te dragen en dat doet hij in mijn ogen niet.
Ik hoop het voor haar. Zo niet dan gaat ze gegarandeerd diabetes en gewrichtsklachten krijgen en wellicht ook op termijn CVA's als het lang genoeg duurt voordat ze er wat aan doet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
Oh ja, dat heb ik zeker gezien dat ze heel zwaar is, en ik heb begrepen dat ze er net als Gabrielle wat aan gaat doen.
Klopt. Het is echt heel slecht-zelfs gevaarlijk- voor haar gezondheid en ik hoop dat het haar lukt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik hoop het voor haar. Zo niet dan gaat ze gegarandeerd diabetes en gewrichtsklachten krijgen en wellicht ook op termijn CVA's als het lang genoeg duurt voordat ze er wat aan doet.
Ja dat is hij. Hij zingt vals so be it. De hele tijd zielig over andermans rug praten is best kansloos.quote:
Dat doet iedereen daar. Maar hij heeft gewoon gelijk het klinkt nergens naar. Plus bjorn is een enorme eikelquote:Op maandag 14 december 2015 19:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja dat is hij. Hij zingt vals so be it. De hele tijd zielig over andermans rug praten is best kansloos.
Die opmerking was mooi jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:45 schreef freaky40 het volgende:
Triest figuur idd. Als Bas wint gaat ie naar huis. Pak je kist maar vast dan...
ik zou ook moe worden van mezelf als ik Nicole wasquote:Op maandag 21 december 2015 19:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nicole ziet er moe uit vandaag in de uitzending in gesprek met Ivan
Voornamelijk bier drinken en af en toe een stukje tekst schrijven volgens mij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
Wat voert Benjamin eigenlijk uit in Utopia? Ik vind hem zo onzichtbaar.
Zo kan hij heel ver komen. Nooit de confrontatie aangaan en op zijn sloffen naar de finale.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:56 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Voornamelijk bier drinken en af en toe een stukje tekst schrijven volgens mij.
Ivan.... Zielepiet van het jaarquote:Op woensdag 23 december 2015 19:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ivanwat een kansloos figuur, neem zichzellf zo serieus
Hij is best populair, helaasquote:Op woensdag 23 december 2015 19:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ivan.... Zielepiet van het jaar
Ben benieuwd hoeveel publieksstemmen die gaat krijgen...
Ze zag er iets minder extreem uitquote:Op woensdag 23 december 2015 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Zou ze zich die look hebben aangemeten speciaal voor Utopia?
Ik vind het nogal watquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 december 2015 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zit fijn 'in haar energie'.
en feli met je modschap
succes
ben benieuwd wat er gebeurt als één eruit gaat. Als Ivan gaat dan zal Nicole snel volgen maar andersom zie ik dat niet zo logisch eigenlijkquote:Op donderdag 24 december 2015 02:54 schreef cocakoala het volgende:
Wat is die Ivan een kansloos figuur zeg.. Samen met Nicole. OHHH IK MAAK ME NIET DRUK NEE NEE NEE.![]()
Ivan gooit zijn campagne ,die hij absoluut niet wilt voeren op de emo toer ,quote:
Ik hoop ook echt dat iemand anders wintquote:Op donderdag 24 december 2015 20:42 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ivan gooit zijn campagne ,die hij absoluut niet wilt voeren op de emo toer ,
Hoop dat zo`n dood trekkend paard met de eer gaat strijken .
Mensen aanvallen die het alcoholmisbruik en hypocriete inkoopbeleid aan de kaak stellen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
Wat voert Benjamin eigenlijk uit in Utopia? Ik vind hem zo onzichtbaar.
Viel me ook op, hoezo TV maken...quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Ivan zei op de streams tegen Bas: Ik zal niet weggaan als je zal winnen.
In de uitzending zwijgt Ivan
wie had er moeten winnen?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
Onbegrijpelijk hoe een type als Ivan kan winnen. Dat gedrag van hem is echt verschrikkelijk, hoe veel hij ook gedaan heeft, met zijn acties verpest hij alles.
Bas natuurlijk, al was het alleen al om daar wat verschuiving in de groep te krijgen.quote:
Ik had het Bas wel gegund... Toch wel de smaakmaker van afgelopen jaar, ik heb om hem het meest moeten lachenquote:
Eens. Al werd ik wel wat moe van al die afscheidsuitzendingen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:13 schreef rubbereend het volgende:
zijn de stemrondes weer om de twee maanden of gaan we weer naar elke maand? Dat laatste zou ik wel verwelkomen
Eens ja, en dan zeggen dat alleen mark en hij het verdient en dan geen stem op mark geven maar op nicole om zelf meer kans te maken op de 'titel' waar hij een paar maanden geleden Cees voor met de grond gelijk maaktequote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
Onbegrijpelijk hoe een type als Ivan kan winnen. Dat gedrag van hem is echt verschrikkelijk, hoe veel hij ook gedaan heeft, met zijn acties verpest hij alles.
Bas idd. Hoezo ook utopia van het jaar als je hard werkt, dat kun je buiten ook doenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bas natuurlijk, al was het alleen al om daar wat verschuiving in de groep te krijgen.
Ben wel blij dat Nicole met haar jankgedrag alsnog weinig stemmen heeft opgehaald. Wat een aanstellerij.
Ze vindt volgens mij dat ze nu ook mede gewonnen heeftquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:27 schreef Cue_ het volgende:
Zal Nicole leuk hebben gevonden om te horen dat haar vriend haar geen Utopia van t jaar waardig vindt
Das gewoon dom. Maar dat is ze ook wel een beetjequote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ze vindt volgens mij dat ze nu ook mede gewonnen heeft
Dat is niks nieuws tochquote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat ziet nicole er slecht uit trouwens zeg
Het scheelde toch maar 1 stem? Als een van Bas zijn maatjes vol op hem zou zijn gegaan of Bas had geen stem gegeven aan Ivan, zoals Ivan geen stem gaf aan Mark terwijl hij vond dat hij de enige was buiten hem die het verdiende om te winnen (nogal hypocriet, hij speelt het spel terwijl hij daar anderen op aanviel), dan had Bas het gewonnen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:59 schreef DKUp het volgende:
King EIvan was al een soort van zekerheid door de hoeveelheid stemmen in de loods........
Helaas heeft Bas niet gewonnen
Het verbaast me dat die bewoners er niet slechter uitzien.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 13:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat ziet nicole er slecht uit trouwens zeg
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het scheelde toch maar 1 stem? Als een van Bas zijn maatjes vol op hem zou zijn gegaan of Bas had geen stem gegeven aan Ivan, zoals Ivan geen stem gaf aan Mark terwijl hij vond dat hij de enige was buiten hem die het verdiende om te winnen (nogal hypocriet, hij speelt het spel terwijl hij daar anderen op aanviel), dan had Bas het gewonnen.
Dan kunnen ze weer eens niet rekenen.quote:
De formule was trouwens sowieso gebrekkig. Waarom 5 stemmen van paspoorthouders (de 5 die de meeste stemmen krijgen) in plaats van het netjes te doen zoals met de SMS-stemmen (percentages)?quote:
Belachelijk dat de bewoners zoveel invloed hebben en de streamers maar vijf stemmen kunnen vergeven aan vijf verschillende bewonersquote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De formule was trouwens sowieso gebrekkig. Waarom 5 stemmen van paspoorthouders (de 5 die de meeste stemmen krijgen) in plaats van het netjes te doen zoals met de SMS-stemmen (percentages)?
Nee, het is belachelijk dat de 5 bewoners die de meeste stemmen krijgen ieder 1 stem krijgen die voor 5% meetelt terwijl je een verhouding zoals 25, 15, 1, 0,6, 0,04 hebt. Dat is exact hetzelfde als wat ik in mijn vorige reactie aangaf, maar nu met getalletjes voor het geval het niet duidelijk was.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Belachelijk dat de bewoners zoveel invloed hebben en de streamers maar vijf stemmen kunnen vergeven aan vijf verschillende bewoners
Het is onnodig simplistisch. Je kan ook gewoon de verhouding vertalen naar een getal van 0-5. Als de verhouding stemmen bij de paspoorthouders 5:4:3:2:1 is dan geef je degene die de minste stemmen kreeg 1/3de stem, degene die de meeste stemmen kreeg 5/3 stem etc.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:16 schreef Cue_ het volgende:
Die 5 stemmen, 1 per persoon, doet echt niets aan de totaliteit . kan je net zo goed niet stemmen, want de top 2 of 3 krijgt toch ook altijd wel 1 stem van die stemmers.
Er is ook helemaal niets meer terechtgekomen van het groene karakter.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het verbaast me dat die bewoners er niet slechter uitzien.
- slechte voeding
- kettingroken
- zuipen
- weinig beweging
- slecht slapen
Ik moet er niet aan denken om in die loods te zitten. En dan moet je ook nog eens de hele dag met schmink en een microfoon en een zender rondlopen.
Stel dat ik daar zou zitten (ik pieker er niet over) dan zou ik eerst en vooral een apart eetgroepje oprichten en een apart budget regelen voor dat groepje ter hoogte van X/15de van wat er in totaal wordt uitgegeven aan consumptiegoederen zoasl alcohol, sigaretten, drank, eten, chips, koek, snoep etc.
Binnen dat groepje afspreken dat iedereen zijn eigen sigaretten, frisdrank etc. zelf betaalt.
Da's gewoon dope ouwequote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
Die Ramona en Rowena mogen er wel weer uit, al die rare taal die niet ondertiteld wordt snap ik niks van en dat 'rappen' slaat nergens op, is steeds hetzelfde en rijmt niet eens, ouwe.
Ik ben het met je eens, helaas denken de bewoners en Endemol (casting) er anders over. Het maakte de uitspraak van een van de bewoners (Nicole?) nogal zielig: "als ze het in de buitenwereld half zo goed zouden doen als wij" of iets in die geest.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niets meer terechtgekomen van het groene karakter.
Niets is nog biologisch.
Er wordt niets gedaan qua zelf eten maken.
Er wordt als een malle gerookt.
Utopia zou weer helemaal rookvrij moeten worden, volledig biologisch en voor zover mogelijk zelfonderhoudend. Maar nee, opeens moet het vlees halal van een halalslager omdat 1 iemand daar in gelooft, ik vind dat echt raar. Het was ook niet dat de hele loods veganistisch ging eten toen er 1 iemand binnenkwam die daarin geloofde.
Roken is het eerste wat ze moeten afschaffen, het kost veel geld en is niet bepaald te rijmen met idealen.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 22:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, helaas denken de bewoners en Endemol (casting) er anders over. Het maakte de uitspraak van een van de bewoners (Nicole?) nogal zielig: "als ze het in de buitenwereld half zo goed zouden doen als wij" of iets in die geest.
Het valt trouwens op dat er bijna alleen maar rokers worden gecast.
Als Steff en Armanda er nog in zouden hebben gezeten, dan had ie het wel gered denk ik, maar ergens denk ik dat Bas het wel best vindt om 2de te zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het scheelde toch maar 1 stem? Als een van Bas zijn maatjes vol op hem zou zijn gegaan of Bas had geen stem gegeven aan Ivan, zoals Ivan geen stem gaf aan Mark terwijl hij vond dat hij de enige was buiten hem die het verdiende om te winnen (nogal hypocriet, hij speelt het spel terwijl hij daar anderen op aanviel), dan had Bas het gewonnen.
Inderdaad. Aanvankelijk was roken niet toegestaan door Endemol maar ja, verslaafden...quote:Op zondag 3 januari 2016 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Roken is het eerste wat ze moeten afschaffen, het kost veel geld en is niet bepaald te rijmen met idealen.
Maar ook dat het programma en de Luifel gesponsord worden door plofkipsnackmaker Mora is natuurlijk niet bepaald utopisch. Maak je shit dan zelf.quote:Op zondag 3 januari 2016 08:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Inderdaad. Aanvankelijk was roken niet toegestaan door Endemol maar ja, verslaafden...
Het begon met het stiekem sigaretten regelen, vervolgens werd roken toegestaan bij het bankje buiten onder de voorwaarde dat er niet werd gesproken en nu roken ze de hele tijd overal buiten en praten ze ondertussen.
Het zou een leuk experiment zijn als ze daar niet kunnen roken maar los daarvan, het past inderdaad niet bij een utopische samenlevin dat er gerookt wordt, in geen enkele utopische samenleving.
Wat is de kip en wat is het ei? Kreeg je die commerciële shit doordat het toch al niet meer utopisch was en doordat dit de enige manier was om de bewoners financieel overeind te houden of zouden ze dat sowieso hebben gedaan? Ze hebben nog wat meer spam naast die snackfabrikant, ook voor die haarspullen bijvoorbeeld. Niemand werd vrolijk van die postspam maar in ieder geval bepaalde dat niet wat de kandidaten deden en hoe ze het geld verdienden, dat is met die snackspam wel anders. Nu ik erover nadenk, zou dat kappersmeisje omwille van de sponsor in het programma zijn gekomen? Zou Wilco een mol van de producent zijn geweest? Het ligt er heel erg dik bovenop als je alles in ogenschouw neemt.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar ook dat het programma en de Luifel gesponsord worden door plofkipsnackmaker Mora is natuurlijk niet bepaald utopisch. Maak je shit dan zelf.
Ohja, weet je nog hoe Gina binnenkwam?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat is de kip en wat is het ei? Kreeg je die commerciële shit doordat het toch al niet meer utopisch was en doordat dit de enige manier was om de bewoners financieel overeind te houden of zouden ze dat sowieso hebben gedaan? Ze hebben nog wat meer spam naast die snackfabrikant, ook voor die haarspullen bijvoorbeeld. Niemand werd vrolijk van die postspam maar in ieder geval bepaalde dat niet wat de kandidaten deden en hoe ze het geld verdienden, dat is met die snackspam wel anders. Nu ik erover nadenk, zou dat kappersmeisje omwille van de sponsor in het programma zijn gekomen? Zou Wilco een mol van de producent zijn geweest? Het ligt er heel erg dik bovenop als je alles in ogenschouw neemt.
De sponsoring stopte. Ze knipt natuurlijk wel nog maar nu zonder spam. Het is trouwens een flinke middelvinger van Endemol: dit soort bedrijven laten sponsoren in plaats van biologische winkels/boeren. Je kan ook zeggen dat het een flinke middelvinger is van de biologische winkels/boeren aangezien die in het begin het programma sponsorde en die sponsoring hebben stopgezet. Van de biowinkel naar Mora en Schwarzkopf, het is nogal een achteruitgang.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohja, weet je nog hoe Gina binnenkwam?
Ik wil een biologische kapsalon beginnen
En toen kwam SchwarzkopfHoor je trouwens niets meer van op tv, net als die tattooshop.
dat was ook allemaal nodig om de productie te betalen, die sponsoren betalen dik omdat Utopia anders niet te doen is voor SBS vermoed ik. Dus dan moet er productplacement in. Maar dat was vanaf het begin al, die zonnepanelen kwamen volgens mij ook van een bedrijf wat de boel sponsorde in het begin.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wat is de kip en wat is het ei? Kreeg je die commerciële shit doordat het toch al niet meer utopisch was en doordat dit de enige manier was om de bewoners financieel overeind te houden of zouden ze dat sowieso hebben gedaan? Ze hebben nog wat meer spam naast die snackfabrikant, ook voor die haarspullen bijvoorbeeld. Niemand werd vrolijk van die postspam maar in ieder geval bepaalde dat niet wat de kandidaten deden en hoe ze het geld verdienden, dat is met die snackspam wel anders. Nu ik erover nadenk, zou dat kappersmeisje omwille van de sponsor in het programma zijn gekomen? Zou Wilco een mol van de producent zijn geweest? Het ligt er heel erg dik bovenop als je alles in ogenschouw neemt.
Die groenteman was toch een biologische winkel/boer?quote:Op zondag 3 januari 2016 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was ook allemaal nodig om de productie te betalen, die sponsoren betalen dik omdat Utopia anders niet te doen is voor SBS vermoed ik. Dus dan moet er productplacement in. Maar dat was vanaf het begin al, die zonnepanelen kwamen volgens mij ook van een bedrijf wat de boel sponsorde in het begin.
vergeet die groenteman niet die elke keer zijn kratje kwam spammen
Zo kwam hij binnen, maar later kon je gewoon die kratjes met biologische producten bestellen en thuis laten bezorgen. Daarvoor moesten ze toen al die kratjes in elkaar zettenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Die groenteman was toch een biologische winkel/boer?
op RTL mocht het sowieso al, maar volgens mij mag het via de wet inmiddels gewoonquote:Inderdaad, die zonnepanelen zijn ook een goed voorbeeld, dat was ik al vergeten. Het verbaast me trouwens dat dit allemaal tegenwoordig mag in Nederland. Ooit werd er nog moeilijk over gedaan dat je bij een soap een bepaald merk zag, ook als het mogelijk geen productplacement was.
ik gok dat het ze van te voren allemaal gewoon wordt vertelt, het is part of the deal. Anders kom je er niet inquote:Ik vind het zelf best wel storend hoe ze die productplacement doen, dat kan best op een subtiele of minder in your face manier en dan ook nog eens zo dat het bij mij heel erg op de zenuwen werkt (de postbode of die bouwmarktmedewerker zou zo op een boskbal of dartbord kunnen). Erg onhandig en amateuristisch in mijn ogen, bij mij zorgt het er juist voor dat ik bewust niets van dat merk of die winkel koop.
Die zonnepanelen vond ik trouwens wat dat betreft geen hinderlijke sponsoring, het was eenmalig en naar aanleiding van een concrete situatie die de bewoners hadden zonder dat het van buitenaf werd gecreëerd, dat is anders bij bijvoorbeeld die snacktent.
Ik vraag me al een tijdje af waarom die bewoners zich hiervoor lenen. Laatst deed zelfs Bas mee aan een sponsormomentje. Krijgen ze te horen dat als ze dat niet doen dat de stekker dan uit het programma wordt getrokken? Werken ze mee uit angst voor ongunstige editing? Hebben ze naïeve dromen over een acteercarrière?
Aan hen en deze spam heb ik me niet geërgerd, ook al was het overduidelijk een sponsormoment. Hij gedroeg zich in ieder geval normaal en het kwam niet al te geforceerd over (qua regie). Alleen die commentator...tenenkrommend hoe hij duidelijk maakt dat het een sponsormomentje is door het extrééééééém te benadrukken dat...quote:Op zondag 3 januari 2016 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zo kwam hij binnen, maar later kon je gewoon die kratjes met biologische producten bestellen en thuis laten bezorgen. Daarvoor moesten ze toen al die kratjes in elkaar zetten
Willem en Drees was het volgens mij
[ afbeelding ]
die linker kwam langs
Dat klinkt logisch.quote:ik gok dat het ze van te voren allemaal gewoon wordt vertelt, het is part of the deal. Anders kom je er niet in
Het ergste vond ik de postcodeloterij. Ze hadden een kluis met geld voor de eerste levensbehoeften, ze verdienden nog bijna niets, maar ze waren het wel unaniem eens om lid te worden van de postcodeloterijquote:Op zondag 3 januari 2016 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was ook allemaal nodig om de productie te betalen, die sponsoren betalen dik omdat Utopia anders niet te doen is voor SBS vermoed ik. Dus dan moet er productplacement in. Maar dat was vanaf het begin al, die zonnepanelen kwamen volgens mij ook van een bedrijf wat de boel sponsorde in het begin.
vergeet die groenteman niet die elke keer zijn kratje kwam spammen
quote:
Halve dag?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:51 schreef rubbereend het volgende:
drank achter slot en grendel, ben benieuwd hoelang dat goed gaat?
altijd standaard reactie van Björn als er kritiek isquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat zeker.
Gina spreekt Bjorn aan op troep bjorn begint gelijk te schelden als een holbewoner
verschrikkelijk, zit je opgezadeld met zo'n mormel zonder dat je er om gevraagd hebtquote:
Klopt ja, heel irritantquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
altijd standaard reactie van Björn als er kritiek is
Dat wel, maar hij is wel schattigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschrikkelijk, zit je opgezadeld met zo'n mormel zonder dat je er om gevraagd hebt
ze slapen toch nu ook al in groepjes?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:41 schreef DKUp het volgende:
Groepjes in Utopia, daar hebben King EIvan en Nicole wel voor gezorgd in 2015.
Jankende Benjamin
Daaromquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze slapen toch nu ook al in groepjes?
Ja............quote:Op maandag 11 januari 2016 19:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vraag me af of ze nu nog steeds zo blij zijn met Ivan als Utopiaan van het jaar...
Zie Cees nuquote:Op maandag 11 januari 2016 19:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Idd
Waarom zeggen bas en Cees dit niet tegen ivan
niet alles zit in de uitzendingquote:Op maandag 11 januari 2016 19:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Idd
Waarom zeggen bas en Cees dit niet tegen ivan
En ditquote:Op maandag 11 januari 2016 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet alles zit in de uitzending
Als iemand ivan een keer op zijn plek zet zullen ze dat toch wel uitzendenquote:Op maandag 11 januari 2016 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet alles zit in de uitzending
Omdat ze tori dom zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:01 schreef rubbereend het volgende:
gezeik over dat feest van Kees, waarom wordt er nou nooit iets goed afgesproken daar
dat is wel een goede samenvatting jaquote:
echt aftellen tot ze weg isquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:18 schreef RobbieRonald het volgende:
En waaif betrekt het weer eens op zichzelf. Eerst was het vertrek van Steff een klap in HAAR gezicht. Dat Row en Gabs een eigen huisje wilde was ook al een mes in HAAR rug
Omdat er te veel mensen zijn die Cees op zijn bek willen zien gaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:01 schreef rubbereend het volgende:
gezeik over dat feest van Kees, waarom wordt er nou nooit iets goed afgesproken daar
De beste van de slechtse niksnuttenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:53 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Rob
Die doet daar echt geen moer.
in de TV-uitzending niet hèquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:34 schreef kkka3 het volgende:
Optellen inmiddels, want ze is reeds weg
Bas heeft de juiste tactiek toegepastquote:
Ja hard to get spelen werkt blijkbaar, niet als een schoothondje achter haar aan lopenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bas heeft de juiste tactiek toegepast
Uit de kast? Het is het eerste wat hij zei toen hij binnenkwam.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Maar die Bas is ook een kneus, volgens mij een biseksueel die nog uit de kast moet komen.
Dat hij bi is? Niet gezien. Dan klopte het dus toch.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Uit de kast? Het is het eerste wat hij zei toen hij binnenkwam.
Niet letterlijk in die woorden, maar wel dat hij op zowel mannen als vrouwen valt, komt op hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat hij bi is? Niet gezien. Dan klopte het dus toch.
Mijn favoriete moment met haar: haar reactie op het moment dat ze vernam welk percentage van de stemmen zij kreeg van de kijkers. Onbetaalbaar.quote:
Ik zag gisteren al aan hoe hij eruit ziet dat hij in ieder geval op mannen valt.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet letterlijk in die woorden, maar wel dat hij op zowel mannen als vrouwen valt, komt op hetzelfde neer.
Cees is mijn favoriete inwoner geworden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:04 schreef Abed het volgende:
Begin die Cees wel meer te waarderen in die slachtofferrol.
Het is gewoon een hele goede troll.
Dan daarna ruzie hopelijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:41 schreef Xan21 het volgende:
Ow we zien Benjamin weer vrolijk, want drank
Ik kan dat echt niet begrijpen. Bah wat erger ik me aan die benepen, stiekeme kinderachtige kerel.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Cees is mijn favoriete inwoner geworden.
Do vind ik vooralsnog leuk. Ze beet goed van zich af toen Ivan weer even de dictator speelde. Jammer dat Gabriëlle en Rowena bezweken en ze weer terug in de loods zijn gaan slapen, ze hadden eerlijk moeten zeggen dat de sfeer in de loods *** werd doordat de gezellige en positieve mensen vertrokken en de chagrijnige mensen achterbleven. Nicole die zat te bokken omdat "haar vriendin(nen) werd(en) weggetrokken" terwijl zij ervoor koos om afstand te nemen omdat ze Rowena niet leuk vindt en Ivan die zich liet meesleuren, Rob is nooit gezellig dus en Benjamin was al aan het zeiken over de opsplitsing dus dan houd je weinig sfeer over.
Hij maakt leuke tv. Als bewoner zal ik hem ook niet moetenquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet begrijpen. Bah wat erger ik me aan die benepen, stiekeme kinderachtige kerel.
Ja, ik kan die vent ook niet uitstaan, Zeikerd eerste klasquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet begrijpen. Bah wat erger ik me aan die benepen, stiekeme kinderachtige kerel.
Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:45 schreef rubbereend het volgende:
is het puppietrappen al in beeld geweest?
Ja netquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:45 schreef rubbereend het volgende:
is het puppietrappen al in beeld geweest?
quote:
gemistquote:
Hij is drie keer flink tekeer gegaan met het hondje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:47 schreef Xan21 het volgende:
Hij trapte hem toch echt, dacht eerst dat het een beetje opgeblazen was, maar Ivan moet nodig eens aan een anger management cursusje.
dat laatste lijkt me niet overbodig, beter gaat hij gewoon naar huisquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:47 schreef Xan21 het volgende:
Hij trapte hem toch echt, dacht eerst dat het een beetje opgeblazen was, maar Ivan moet nodig eens aan een anger management cursusje.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef Xan21 het volgende:
o me kat....is Bjorn wel een man, zie echt niks in die joggingbroek, en ook niks in zijn armen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoilerquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:55 schreef Xan21 het volgende:
Jammer dat er een aandachtsgeile travo nicht voor in de plaats komt, hadden ze geen leuke homo's verder?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:58 schreef Urb het volgende:
Lol bij mark is zoals verwacht peziez het stukje weggeknipt waar hij vol verbazing riep "Mogen wij dat lezen dan?"
Tjsa he.
Ja, zolang het beestje doet wat hij zegt gaat het goedquote:
En zo klakkeloos nemen de medebewoners het van hem aan, ze hebben het niet eens gezienquote:Op woensdag 13 januari 2016 19:58 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, dan mag je hem wel gewoon schoppen
Volgens Wilco willen ze Ivan weg hebben van Talpa,quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:58 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Jank, jank, ben ik echt zo'n slecht baasje?
Juist omdat ze het niet gezien hebben, geloven ze Ivan op zijn mooie bruine ogen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo klakkeloos nemen de medebewoners het van hem aan, ze hebben het niet eens gezien
Ja, ze moeten eens nadenken, vooral toen die fokker zei dat het 'incident niet zo mooi was. Maar daar gingen ze niet op inquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:01 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Juist omdat ze het niet gezien hebben, geloven ze Ivan op zijn mooie bruine ogen.
Dat verbaast mij niets, alhoewel Wilco wel een verkeerde vergelijking maakte. Wilco gebruikte een dode, stijve kip als mitrailleur en Ivan gebruikte een levende pup als voetbal.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens Wilco willen ze Ivan weg hebben van Talpa,
Heb hem voor de zekerheid van je gestolen aangezien Wilco het inmiddels wss onder druk van Talpa alweer verwijderd heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens Wilco willen ze Ivan weg hebben van Talpa,
Moet steeds denken aan wat hij tegen Gio zei,quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Zo ben je uvhj en zo word je weggewerkt.
Gek he dat Talpa alles om de kijkcijfers doet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Heb hem voor de zekerheid van je gestolen aangezien Wilco het inmiddels wss onder druk van Talpa alweer verwijderd heeft.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Heb hem voor de zekerheid van je gestolen aangezien Wilco het inmiddels wss onder druk van Talpa alweer verwijderd heeft.
[ link | afbeelding ]
Er wordt karaktermoord gepleegd. Toegegeven Ivan kan enorm uitvallen en wat hij deed met dat beestje was gewoon niet goed, maar dit is wel heel erg dik aangezet en ze hadden meteen in moeten grijpen en het beestje eruit moeten halen ipv het nu tot deze groteske proporties op te blazen. Vind het echt fout van Talpa.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet steeds denken aan wat hij tegen Gio zei,
Je had weg moeten gaan op je hoogte punt, toen je Utopiaan van het jaar werd, dan was je misschien nog iets geweest.
Nou dat voorbeeld had hij beter voor zichzelf op kunnen volgens, zijn naam is nog mee bedoezeld dan die al was en helemaal op internet, gaat er nooit meer af
Voor "ons" rls volgers niet echt he, maar voor de mainstream word er erg geheimzinnig over gedaan en door velen, ook exinwoners en achterban vooral naar haters die alles verkeerd zien gewezen. Nouja behalve Wilco dus.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gek he dat Talpa alles om de kijkcijfers doet?
Tja, een keer ga je te ver en een keer werkt zijn eeuwige sorry niet meerquote:Op woensdag 13 januari 2016 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er wordt karaktermoord gepleegd. Toegegeven Ivan kan enorm uitvallen en wat hij deed met dat beestje was gewoon niet goed, maar dit is wel heel erg dik aangezet en ze hadden meteen in moeten grijpen en het beestje eruit moeten halen ipv het nu tot deze groteske proporties op te blazen. Vind het echt fout van Talpa.
Favoriet om naar te kijken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer. Waarom moest ze huilen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:44 schreef DKUp het volgende:
Dominique moest die avond huilen en dat is mooi uit het verhaallijntje geknipt.
Voer voor een complottheorietje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kan die vent ook niet uitstaan, Zeikerd eerste klas
Ben benieuwd of we Nicole door de poort zien lopen op de streams hebben we het niet mogen zien. Was de eerste keer dat we een bewoner niet de poort uit mochten zien lopen
No shit. De omver geduwde tafel met Patrick op de bank was volgens mij al een aardige aanwijzing.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:47 schreef Xan21 het volgende:
Het beestje luistert prima, het probleem is dat Ivan niet met dat beestje kan communiceren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 19:50 schreef Xan21 het volgende:
Ja het beestje luistert minder goed dan al die andere makke schaapjes om hem heen.
Als er 3 minuten vertraging is en ze laten dit door hun censuur dan is dat inderdaad verdacht. Anderzijds kan het ook liggen aan wie dienst heeft.quote:
Lekker respectloos.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:43 schreef djkoelkast het volgende:
Vergeet het op de grond gooien van het vlees van Bjorn niet.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:56 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een zuur gelul van die Wilco, slaat nergens op, want Ivan heeft het toch gedaan of niet?
Ze kunne moeilijk laten zien wat er niet gebeurd is.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als er 3 minuten vertraging is en ze laten dit door hun censuur dan is dat inderdaad verdacht. Anderzijds kan het ook liggen aan wie dienst heeft.
Ja. En? Dat is niet Wilco zijn kritiek.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb het over wat ze van Ivan op tv laten zien. Dat is toch wat hij gedaan heeft.
Wel, dat ze dat laten zien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ja. En? Dat is niet Wilco zijn kritiek.
Ik schoot in de lachquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Miss Travestie Holland,Michael. Afgestudeerd op bloem en rouwstukken.
I got your back manquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:51 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die het woord 'energie' gebruiken
''Hele fijne vibe/energie heb je''
Bas wil gewoon aandacht van iedereenquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ramona ziet het wel gebeuren tussen nieuwe inwoner Michael en Bas,
En dan noem je Do een sletquote:Op donderdag 14 januari 2016 19:59 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Bas wil gewoon aandacht van iedereen
Liefde en aandacht delen,quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:59 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Bas wil gewoon aandacht van iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |