SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL![]()
Laten ze ineens weer klagers door of wat, er gebeurd zeker te weinig dus de hamsters even wat drama "bijvoeren"![]()
Normaal koop je iets op de webshop en bestel je die dan ook via de webshop, voor de markt moet je op de link klikken waardoor je ze kan bestellen via ticketscript. Er staat ook megagroot: KLIK HIER OM TICKETS TE KOPEN
maar blijkbaar snapt het schuim het nog steeds nietTEAM TAFEL![]()
Ik heb ook even zitten kijken, en het is overduidelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:01 schreef rowan634 het volgende:
Normaal koop je iets op de webshop en bestel je die dan ook via de webshop, voor de markt moet je op de link klikken waardoor je ze kan bestellen via ticketscript. Er staat ook megagroot: KLIK HIER OM TICKETS TE KOPEN
maar blijkbaar snapt het schuim het nog steeds niet
Misschien hebben ze echt maar 4 kaartjes verkocht, dan kan je me opvegen.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Je gelooft het niet....de man van het oud papier.quote:
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
nee ze zaten laatst al op de helft van verkochte tickets. die 4 zullen wellicht degenen zijn die het verkeerd hebben gedaan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb ook even zitten kijken, en het is overduidelijk.
Misschien hebben ze echt maar 4 kaartjes verkocht, dan kan je me opvegen.TEAM TAFEL![]()
Je meent het, wat voor feest gaat hij daar dan geven?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gelooft het niet....de man van het oud papier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zou er echt zoveel animo zijn dat die random vent 60x gebeld is dat ze geen tickets kunnen kopen? of overdrijft ie?TEAM TAFEL![]()
Ohquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:03 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee ze zaten laatst al op de helft van verkochte tickets. die 4 zullen wellicht degenen zijn die het verkeerd hebben gedaan?Nouja het blijft heel knullig als je die man zo hoort.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Meneer heeft 3600 euro ergens in gestoken, en weet niet of het hem waard is. Gaat dat over de markt?Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
de markt loopt altijd goedquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:04 schreef rowan634 het volgende:
zou er echt zoveel animo zijn dat die random vent 60x gebeld is dat ze geen tickets kunnen kopen? of overdrijft ie?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Geen, maar benoemt het probleem van de webshop. Zelfs de oudpapierman heeft een script.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:03 schreef Dotteke het volgende:
Je meent het, wat voor feest gaat hij daar dan geven?
― Mark Twain
het lijkt me sterk dat ie 3,6k in de markt heeft gestoken. heb geen ideequote:Op vrijdag 11 december 2015 18:04 schreef UtopiaVolger het volgende:
Meneer heeft 3600 euro ergens in gestoken, en weet niet of het hem waard is. Gaat dat over de markt?
TEAM TAFEL![]()
Was foutje van mij. Hij zei meier, dacht dat dat 1000 was hihi, maar is 100 hihihi.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat ie 3,6k in de markt heeft gestoken. heb geen ideeWant geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Hij lult, praat ook over "we".quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:05 schreef rowan634 het volgende:
het lijkt me sterk dat ie 3,6k in de markt heeft gestoken. heb geen idee“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
eeuuuwww het gaat om een gemaskerd bal. Daar steekt meneer dus 3600 euro in. Hmmm oke.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Oh, dat heb ik gemist. Ook zo'n blaaskaak.quote:
Thanks.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ahhhh okeequote:Op vrijdag 11 december 2015 18:07 schreef UtopiaVolger het volgende:
eeuuuwww het gaat om een gemaskerd bal. Daar steekt meneer dus 3600 euro in. Hmmm oke.TEAM TAFEL![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:05 schreef rowan634 het volgende:
volgens mij gaat er iets mis met de appelflappen![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh meneer wil wel op 3FM komen om reclame te maken voor het gemaskerd bal. Lukt hem wel als ze zeggen dat ze hen ook succes willen wensen met het glazen huis enzo. Wat een idiotie.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Gelukkig komen je voorspellingen nooit uit.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Vond mss een oud script bij het oud papierquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen, maar benoemt het probleem van de webshop. Zelfs de oudpapierman heeft een script.![]()
die zijn te druk met sr 15quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:08 schreef houdjemond het volgende:
Ze gaan ook 3fm lastig vallen zo te horen.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Dat staat er pas sinds eergisteren. Voor die tijd was er niks te bestellen. Ik heb daar hier vaak een plaatje van neer gezetquote:----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Hahahahahahahahahahahahquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig komen je voorspellingen nooit uit.Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Vond mss een oud script bij het oud papier![]()
TEAM TAFEL![]()
quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ja ze willen dus iets doen van "wij wensen jullie veel succes in het glazen huis maar kom naar Utopia blabla" soort doorzichtige sluikreclame.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
De appelbeignets kunnen ook niet verkocht worden volgens de meneer daar.
Ze druipen van de olie. Het apparaat werkt niet goed. Hij zou het terugsturen zegt hij----------------------------
zo bestel je kaarten niet moeijlijk
en nee ik ga niet naar utopiaBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Lekker effe meeliften, brrquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ze willen dus iets doen van "wij wensen jullie veel succes in het glazen huis maar kom naar Utopia blabla" soort doorzichtige sluikreclame.![]()
Mooiquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:11 schreef Zeyina het volgende:
De appelbeignets kunnen ook niet verkocht worden volgens de meneer daar.
Ze druipen van de olie. Het apparaat werkt niet goed. Hij zou het terugsturen zegt hij
-Scorpion_17![]()
have fun Mark, doe je rood witte shirtje maar aan dan herkennen we je zelf met masker op ookquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:11 schreef markvanrinsum het volgende:
zo bestel je kaarten niet moeijlijk
[ afbeelding ]
en nee ik ga niet naar utopia![]()
![]()
Ja, denk ook niet dat dat gaat werken/lukken.quote:T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Hoe kan dat nou want bij Bjorn ligt het nooit aan Bjorn!quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:13 schreef rowan634 het volgende:
Sander vertelt over Bjorn bij Ivan. Hij heeft zich niet aan zn afspraken gehouden![]()
![]()
Heeft nog maar 8 dagen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:15 schreef rowan634 het volgende:
dit keer kom je niet weg met excuses of ''intieme sfeer'', Bjorn!![]()
-Scorpion_17![]()
bjorn vindt het gemaskerd bal gay goede reclame
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
hij is het nu al voor zichzelf goed aan het pratenquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou want bij Bjorn ligt het nooit aan Bjorn!
TEAM TAFEL![]()
Sander van Carzy Pianos heeft ook verstand van friteuses.
― Mark Twain
meesterorganisator is hetquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:15 schreef markvanrinsum het volgende:
bjorn vindt het gemaskerd bal gay goede reclame![]()
TEAM TAFEL![]()
Dat mis ik dus nu allemaal.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:14 schreef rowan634 het volgende:
Jankmuil moet zn best gaan doen met het gemaskerd bal, anders blaast meneer het af![]()
Bjorn over het gesprek met Sander: Ik heb er een andere mening over.SOONY![]()
Die retard spreekt zelfs de zangcoach nog keer op keer tegen, ja wie is hier nu de snackbar gij of ik?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat mis ik dus nu allemaal.
Bjorn over het gesprek met Sander: Ik heb er een andere mening over.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat mis ik dus nu allemaal.
Bjorn over het gesprek met Sander: Ik heb er een andere mening over.
TEAM TAFEL![]()
Wim doet nog weer ff zielig over de stemmen die hij o.a van Bas en Row kreeg
Gelukkig zit hij er niet mee
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Waar bemoeit die van van Carzy Pianos zich mee? Niet te geloven.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Colinda heeft woord gehouden. Leuk!quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
die wil zoveel mogelijk tv-momentjes scoren, gok ikquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar bemoeit die van van Carzy Pianos zich mee? Niet te geloven.TEAM TAFEL![]()
Tjonge, er is al heel veel rust in het gezicht van Steff, en zo te zien is ze bij pappie en mammiequote:![]()
![]()
Vijf eters vanavond en de pannen zijn bijna allemaal op. Er moet ook nog voor de samenleving worden gekookt.SOONY![]()
Dennis is weg, dus hij grijpt zijn kans.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:24 schreef rowan634 het volgende:
die wil zoveel mogelijk tv-momentjes scoren, gok ik
Net zo'n vreselijk figuur.
Edit: Dennis weer in beeld.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:25 schreef UtopiaVolger het volgende:
Volgens mij heeft meneer een script meegekregen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ik zie ze nu samen in le luifel. ik heb snel gewisseldquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennis is weg, dus hij grijpt zijn kans.
Net zo'n vreselijk figuur.![]()
TEAM TAFEL![]()
ze staan met 3 man te kijken
Benjamin zou de stamppot voortaan gaan maken, maar nu kan Nicole het doen. Hij heeft het te druk
SOONY![]()
de utopiaanen kijken die niet utopiaanen maken de boel schoon
Hoop dat Ivan niks tegen Bjorn ervan zegt......anders wordt het weer kijk Ivan Born neerhalen, wil punten scoren hoe goed hijzelf is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:13 schreef rowan634 het volgende:
Sander vertelt over Bjorn bij Ivan. Hij heeft zich niet aan zn afspraken gehouden![]()
![]()
Sabia.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Echt, het wordt met de dag gekkerquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen, maar benoemt het probleem van de webshop. Zelfs de oudpapierman heeft een script.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Edit is al gezegdquote:
OT de mannen zijn nog steeds met de frituur pan van Mark bezig
Het wil niet echt lukkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is dan zeker bijna de hele dag al ?quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Edit is al gezegd
Het wil niet echt lukkenJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ik hoop dat de stroom van het hele frietkot uitvalt dit weekend, of ben in nu gemeenquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Edit is al gezegd
Het wil niet echt lukken![]()
![]()
Nee hoor, ik hoop met je meequote:Op vrijdag 11 december 2015 18:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de stroom van het hele frietkot uitvalt dit weekend, of ben in nu gemeen![]()
![]()
![]()
neujjj hoop met je meequote:Op vrijdag 11 december 2015 18:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de stroom van het hele frietkot uitvalt dit weekend, of ben in nu gemeen![]()
Twinning = boring![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen inkomen danquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de stroom van het hele frietkot uitvalt dit weekend, of ben in nu gemeen
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ik heb niet zoveel gezien vandaag, maar heb wel gezien dat vroeg in de middag die Dennis kwam binnenhuppelen om te kijken naar die frituurquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:40 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat is dan zeker bijna de hele dag al ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoor haar nauwelijks nog over haar spieren. Vind dat ze het goed doet de laatste tijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hoe die Naomi er ook bij ligt op die bank, lijkt mij niet echt bevordelijk voor de spiertjesWant geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
Ja, heel gemeenquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de stroom van het hele frietkot uitvalt dit weekend, of ben in nu gemeen
Mag ik stiekem meehopen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gabs heeft geen rijbewijs, ze heeft al 3000 euro aan uitgegeven, maar helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of dat die Dennis 'n kortsluiting veroorzaakt met z'n schroevendraaier.....quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heel gemeen
Mag ik stiekem meehopen
![]()
nu vang je weer irritant an ze was vandaag bezig met koeien,buiten opruimen maar je ziet nur alles schlechtquote:![]()
Mijn mening en daar zal je het mee moeten doenquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu vang je weer irritant an ze was vandaag bezig met koeien,buiten opruimen maar je ziet nur alles schlecht![]()
![]()
zie het en keer positief maar dat kann je nietquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:50 schreef danaqui het volgende:
[..]
Mijn mening en daar zal je het mee moeten doen![]()
Rob was er vanmorgen al mee bezig geloof ik, dat vond ik al een vreemd begin hiervan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel gezien vandaag, maar heb wel gezien dat vroeg in de middag die Dennis kwam binnenhuppelen om te kijken naar die frituur![]()
![]()
Gnoom en positief? uhhhhhhhhhhhhh................quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie het en keer positief maar dat kann je niet![]()
![]()
Nee
OT: Leuk die 2 op de bank![]()
naomi isquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:54 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gnoom en positief? uhhhhhhhhhhhhh................![]()
![]()
Nee
OT: Leuk die 2 op de banken niet
quote:vindt je bas wel leuk
![]()
Ja heel leuk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]vindt je bas wel leuk
![]()
[ afbeelding ]![]()
Gabs: ''Cees heeft het zwaar''
Bas: ''Hij maakt het zichzelf zwaar. Hij loopt wat naast me te zuchten en zegt dan niet wat er is. Ik begin me aan hem te irriteren, het is net een wijf''
Gabs: ''Ik zag het, het werd Ramona gisteren ook al te veel, Cees''TEAM TAFEL![]()
Over wie?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:02 schreef rowan634 het volgende:
Bas: ''Hij maakt het zichzelf zwaar. Hij loopt wat naast me te zuchten en zegt dan niet wat er is. Ik begin me aan hem te irriteren, het is net een wijf''
Gabs: ''Ik zag het''
Ah, ik zie je edit![]()
![]()
deze sort haren heb ik ookquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]vindt je bas wel leuk
![]()
[ afbeelding ]![]()
Maar Cees is niet degenen waar Ramona vanmorgen woest op was denk want Cees zei daar toen iets over als "Zo kom je er achter wie je echte vrienden zijn"quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:02 schreef rowan634 het volgende:
Gabs: ''Ik zag het, het werd Ramona gisteren ook al te veel, Cees''![]()
Fotooooooooooooooquote:
Gaan ze nu iemand bellen die er echt verstand van heeft
Wat Bas ongelooflijk stoort is dat Cees altijd op het plekje staat in de keuken waar hij gewoon finaal in de weg staat.
Volgens Gabs heeft Cees liefde nodig.TEAM TAFEL![]()
met klein snorretje?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:08 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk een klein smal hoofd met wel gewoon haarTwinning = boring![]()
Bas ging toen hij vreemd was gegaan en zijn vriendin niet,dingen achter dingen zoekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat niet. Maar dit is gewoon echt het beeld wat ik van Mario heb. Ik kan er ook helemaal naast zitten hoor.quote:![]()
We komen er nooit achterquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:12 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar dit is gewoon echt het beeld wat ik van Mario heb. Ik kan er ook helemaal naast zitten hoor.![]()
Twinning = boring![]()
En het gaat morgen nog regen ookquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat vervelend dat die oven kapot is zo net voor de markt![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Als utopianen de loods verlaten dan maken ze altijd een filmpje bij de uitgang. Ik ga ervan uit dat Mario daar dan staat als Naomi eruit komt met een bos rozen. Dus dan weten we meteen wie het isquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:14 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Als utopianen de loods verlaten dan maken ze altijd een filmpje bij de uitgang. Ik ga ervan uit dat Mario daar dan staat met een bos rozen. Dus dan weten we meteen wie het is![]()
Twinning = boring![]()
wim gaat mark helpen met ollibollen bakkenBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:15 schreef Poezewoes het volgende:
te lange tekst heb je samenvatting ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja!Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ahhhh, nee zoveel ellende gun ik ze niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Gewoon scrollen is pure spamquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
te lange tekst heb je samenvatting ?![]()
![]()
Medicatie verhoogd en verzwaard zeker. Pillen die ze gewoon weg geeft aan anderen als ze een pijntje hebben .....quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:46 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik hoor haar nauwelijks nog over haar spieren. Vind dat ze het goed doet de laatste tijd eigenlijk.![]()
Nicole is de beste, stem op haar voor utopiaan van het jaar. groetjes mamaquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
te lange tekst heb je samenvatting ?TEAM TAFEL![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:17 schreef cobain1994 het volgende:
De oven is stuk en meneer heeft er geen verstand van.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nicole is goed, veel gedaan verliefd op Ivan en we moeten stemmen op Nicole voor UVHJquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
te lange tekst heb je samenvatting ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, is bericht van Nicol haar moeder op FB!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:16 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
te lange tekst heb je samenvatting ?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ahhhh, nee zoveel ellende gun ik ze niet hoor
Hahahaha. Dat het stelen regen mag pijpen ( ja is fout getikt , i know...).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga helemaal niet stemmen voor uvhjquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nicole is goed, veel gedaan verliefd op Ivan en we moeten stemmen op Nicole voor UVHJ
Hagelenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hahahaha. Dat het stelen regen mag pijpen ( ja is fout getikt , i know...).![]()
Twinning = boring![]()
Ik twijfel tussen Wim, Nicole en Robquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ga helemaal niet stemmen voor uvhj![]()
![]()
het gaat morgen sneeuwen en onweeren in utopiaBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Hutspot eters?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:20 schreef rowan634 het volgende:
Wie zijn dit? ivan knuffelt mensen bij de poort
[ afbeelding ]----------------------------
En wat de denken van de gastbewoners daar: de muizen ...quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo eens in dat kot kijkend, zijn dit gebakken appelflappen of beignets? Ik haal die dingen altijd door elkaar.Die worden dan toch kogelhard
![]()
[ afbeelding ]![]()
Ik dacht al dat ze kleiduiven gingen schieten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo eens in dat kot kijkend, zijn dit gebakken appelflappen of beignets? Ik haal die dingen altijd door elkaar.Die worden dan toch kogelhard
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Rob en Stif volgens de webshop tochquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja in ieder geval eters, wie doet dat nu dan?![]()
![]()
Zo gezellig. Inwoners gaan aan de tafel en de gasten mogen voor de open haard
----------------------------
Mensen die levensmoe zijn denk ik ...quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja in ieder geval eters, wie doet dat nu dan?![]()
Ik zou ook niet weten aan wie ik mijn stem moet gevenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ga helemaal niet stemmen voor uvhjWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar kunnen er wat mij betreft niet genoeg van komen. Maar die zijn toch niet meer te eten. Nou ja, wat wel daar eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
En wat de denken van de gastbewoners daar: de muizen ...Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:14 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Als utopianen de loods verlaten dan maken ze altijd een filmpje bij de uitgang. Ik ga ervan uit dat Mario daar dan staat als Naomi eruit komt met een bos rozen. Dus dan weten we meteen wie het is![]()
![]()
![]()
![]()
Doet me aan Vanessa vorig jaar december denken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens mij Nicole dusdie is heel vlijtig de laatste tijd
Las dat ze ook een nieuw douche-gordijntje wil.![]()
![]()
Ook toevalligquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ja flikker er nog maar wat naar binnen in die bolle utopia grot.... die kunnen ze straks naar buiten rollen.quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag Nicole boontjes schoonmaken en in kleine stukjes snijdenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik probeer uit te vogelen wat het diner is. Ik zag in ieder geval stokjes saté.
Maar ik zag Wim en Gina het prakken en door elkaar roeren.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Doet me aan Vanessa vorig jaar december denken.
Las dat ze ook een nieuw douche-gordijntje wil.![]()
TEAM TAFEL![]()
eten ze kipvles?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:26 schreef DKUp het volgende:
De appelbeignets gaan even duren.
18 appelflappen per 12 minuten. 250 appelbeignets totaal.![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:26 schreef danaqui het volgende:
mooie fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:26 schreef danaqui het volgende:
Ohhh ze is weer terug op de boerderie, stifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En eten straks in de horecakeuken!quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef Zeyina het volgende:
Zo gezellig. Inwoners gaan aan de tafel en de gasten mogen voor de open haard![]()
Die zat vanmiddag te mopperen dat ze dat moest doen, want Ben zou het doen volgens haar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:24 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Maar ik heb haar gisteren horen zeggen dat ze vandaag stamppot moest maken voor gasten die kwamen----------------------------
Ja, ik dacht misschien iets rijsttafel achtigs, maar dan zit je toch niet als een achterlijke te prakken. Alhoewel, die Utopianenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag Nicole boontjes schoonmaken en in kleine stukjes snijden
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
er is ook nog gewonen rijst en ik hoor boontjesBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden, dat land naast die koppen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
----------------------------
mark heeft een frituurpan geregelt ?
mark gaat zometeen een half uurtje slapenBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Ja die zal wel moe zijn ...quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:33 schreef markvanrinsum het volgende:
mark gaat zometeen een half uurtje slapen![]()
De markt begint morgen pas om 14.00 uur. Het zal wel storm lopen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nou hebben ze dat hele kot er aan gebouwd voor de oliebollen, maar wat staat er nog meer in?
Of kan ik dat ergens terugvinden?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ze vreten zo snel dat ze er bijna in stikken. Bang dat ze tekort komen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nieuwe werkschuur geloof ikquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou hebben ze dat hele kot er aan gebouwd voor de oliebollen, maar wat staat er nog meer in?
Of kan ik dat ergens terugvinden?![]()
![]()
Achterin is de werkplaats/schuur, maar daar kun je je kont niet keren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Of kan ik dat ergens terugvinden?
Er staat een scheidingswandje tussen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ha ha, dat weet alleen de Febo, die hebben het sciptquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Of kan ik dat ergens terugvinden?![]()
Een markt met 6 kraampiesquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:36 schreef beequeen het volgende:
De markt begint morgen pas om 14.00 uur. Het zal wel storm lopen.![]()
Dat zoiets mag ....Tussen de etenszooi.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Achterin is de werkplaats/schuur, maar daar kun je je kont niet keren.
Er staat een scheidingswandje tussen.![]()
quote:Oke.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoor Bep en Toos babbelen over dat appelflappen bakken nu het belangrijkste is, ze gaan in shifts bakken nu. Hij wil 300 appelflappen bakken nu/vanavond/vannacht. Het liefst meer
Wim vond de andere te groot toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Dus dat! Ik begrijp dat Marrekie geen oliebollen gaat bakken, alleen "verse" appelbeignets.quote:![]()
Ik ben er weg van, fijne avond allemaal.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ze kunnen toch gewoon 400 olliebollen bestellen
Das een belediging voor alle apen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Volgens mij staat daar een elektrisch kacheltje... lekker duurzaam met dat enorme luik open![]()
God, Gina noemt Mark nu monkey![]()
[ afbeelding ]![]()
hij kan blijven bakken tot hij een ons weegt maar utopiaan van hetjaar wordt hij niet
quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:50 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Das een belediging voor alle apen.![]()
![]()
dat zegt ze wel vakerquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:50 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Das een belediging voor alle apen.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ik word op mijn wenken bediend. Daar heb je wat aan, aan zo'n nieuw werkhok.
Maar dit wordt dus het uitgifteluik voor de oliebollen. Ze verwachten nogal wat rijen zeker
Mark gaat zo even een powernap doen.
Staat erbij alsof ie strontlazerus is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:51 schreef markvanrinsum het volgende:
hij kan blijven bakken tot hij een ons weegt maar utopiaan van hetjaar wordt hij niet
[ afbeelding ]![]()
En morgen als die appel(flappen)beignets in de verkoop gaan zijn ze allemaal aangevretenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik word op mijn wenken bediend. daar heb je wat aan, aan zo'n nieuw werkhok.
Mark gaat zo even een powernap doen.
[ afbeelding ]
door de ratten en muizen![]()
![]()
Ben brengt nu 2 borden met patat en een snack naar binnen. Gezellig, de hutspot stond een half uur geleden al klaar. Dus of ze eten apart, of een gedeelte eet koud. Of hoort het bezoek niet bij elkaar..Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
ze zijn vergeten dat die mensen patat wilde etenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Ben brengt nu 2 borden met patat en een snack naar binnen. Gezellig, de hutspot stond een half uur geleden al klaar. Dus of ze eten apart, of een gedeelte eet koud. Of hoort het bezoek niet bij elkaar..Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
die is nog luier dan Wimquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:54 schreef markvanrinsum het volgende:
daar is ben ook weer
[ afbeelding ]![]()
gezien zijn non verbale houding, is het kwartje, bij hem gevallenquote:Op vrijdag 11 december 2015 19:51 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Daar zou ik naast gaan staan en keihard BAM JONGUH roepen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
't staat erbij alsof het elk moment neer kan storten....![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
geen idee ik heb geluid uitstaan en 3fm aanstaanquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef danaqui het volgende:
Gaat niet echt goed met Cees geloof ik.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
mag leluiffel weer in beeld ?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Er worden ook dingen tegen gehouden zei Cees gisterenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:12 schreef Ranah het volgende:
cees heeft het gevoel dat hij alleen zich aan moet passen, het breekt hem op![]()
Cees vindt het leuk om dingen te regelen, maar nee Bjorn doet dat weer, nu ook weer met dat sporten, dat had ik ook wel willen doen,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
cees vindt de keuken helemaal niet leuk, maar hij moet iets te doen hebben, hij zou graag meegeholpen hebben met sportgebeuren
bas stelt voor samen met hem de parasol? te regelen zodat hij niet in andermans zooi hoeft te werken
cees gaat liever even liggen![]()
Cees heeft aangegeven dat hij wel eens wat anders wil.
Wat dan, is hem gevraagd
Ja, dat weet hij niet daar moet hij nog achter komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
goed bezig daar is leluiffel weerBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Was net ook al in de uitzending.Die Bjorn die meteen nadat Armanda en Stif de poort uit waren,meteen alle pijlen op Cees.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:14 schreef Dotteke het volgende:
Cees vindt het leuk om dingen te regelen, maar nee Bjorn doet dat weer, nu ook weer met dat sporten, dat had ik ook wel willen doen,![]()
![]()
![]()
![]()
Vind het sneu voor Cees, de heren zaten vd week ook alweer te zeuren over de "zakenrelaties"van Cees die hij helemaal niet mag gebruiken ofzo.
Vorig jaar hoorde je ook niemand over de bedruktedingen(.nl) die Gio's vader roggelde, tot boer Sjon zich versprak over zn spandoek tijdens worstel-event, of Lot die te pas en te onpas de toko's van die dikke muis over de streams strooide, die wetten en regels zijn sowieso al een mythe dus boeie imo![]()
Hij kiest er zelf voor, hij kan ook naar huis gaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gina wil Ivan bedanken voor de luifel terwijl die helemaal niet heeft geholpen.Mark en Wim zeggen die hebben we hier niet gezien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: