Oh, dat heb ik gemist. Ook zo'n blaaskaak.quote:
ahhhh okeequote:Op vrijdag 11 december 2015 18:07 schreef UtopiaVolger het volgende:
eeuuuwww het gaat om een gemaskerd bal. Daar steekt meneer dus 3600 euro in. Hmmm oke.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:05 schreef rowan634 het volgende:
volgens mij gaat er iets mis met de appelflappen![]()
Gelukkig komen je voorspellingen nooit uit.quote:
Vond mss een oud script bij het oud papierquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen, maar benoemt het probleem van de webshop. Zelfs de oudpapierman heeft een script.
die zijn te druk met sr 15quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:08 schreef houdjemond het volgende:
Ze gaan ook 3fm lastig vallen zo te horen.
Dat staat er pas sinds eergisteren. Voor die tijd was er niks te bestellen. Ik heb daar hier vaak een plaatje van neer gezetquote:
Hahahahahahahahahahahahquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelukkig komen je voorspellingen nooit uit.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 18:09 schreef Urb het volgende:
[..]
Vond mss een oud script bij het oud papier
quote:
Ja ze willen dus iets doen van "wij wensen jullie veel succes in het glazen huis maar kom naar Utopia blabla" soort doorzichtige sluikreclame.quote:
Lekker effe meeliften, brrquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja ze willen dus iets doen van "wij wensen jullie veel succes in het glazen huis maar kom naar Utopia blabla" soort doorzichtige sluikreclame.
Mooiquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:11 schreef Zeyina het volgende:
De appelbeignets kunnen ook niet verkocht worden volgens de meneer daar.
Ze druipen van de olie. Het apparaat werkt niet goed. Hij zou het terugsturen zegt hij
have fun Mark, doe je rood witte shirtje maar aan dan herkennen we je zelf met masker op ookquote:Op vrijdag 11 december 2015 18:11 schreef markvanrinsum het volgende:
zo bestel je kaarten niet moeijlijk
[ afbeelding ]
en nee ik ga niet naar utopia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |